Jsi sice v sekci SAG a podle podpisu máš Golfa, ale to by asi mělo být jedno.
Motor stěračů předpokládá jistý odpor stírátek, takže když jede naprázdno, tak se může stát, že prostě přejede koncovou polohu. Takže pokud jsi si nepoznačil původní "nulovou" hodnotu, viděl bych to na pokus-omyl, tj. nasadit stěrače, lehce dotáhnout a pustit motor. Je nanejvýš vhodné toto zkoušet s mokrým sklem. No a tak postupně doladíš nulovou polohu. Další oříšek by mohl být v doběhovém kontaktu motoru, příp. v brzdícím kontaktu. To by mělo být uvnitř motoru, vodivá dráha ve tvaru skorokruhu, která zjednodušeně zajistí to, aby motor dojel do nulové polohy. Brzdící kontakt (neznám přesný název, asi se tomu říká jinak) má zase za úkol v té nulové poloze motor co nejúčinněji zastavit (třeba tak, že zkratuje jeho kontakty).
STĚRAČE, PŘEDNÍ: zastavují se, údržba stěračů
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: STĚRAČE, PŘEDNÍ: zastavují se, údržba stěračů
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.04.2015 21:53
Re: STĚRAČE, PŘEDNÍ: zastavují se, údržba stěračů
Caute, tiez som obetou konstrukcnej chyby a musim rozobrat mechanizmus a premazat osky
Na tom drziaku kabelaze je nejaka zapadka? Snazil som sa ho vytiahnut, no neuspesne. Mam k nemu celkom zly pristup a ked ho nevyberiem, nemozem vybrat ani cely mechanizmus.
Na tom drziaku kabelaze je nejaka zapadka? Snazil som sa ho vytiahnut, no neuspesne. Mam k nemu celkom zly pristup a ked ho nevyberiem, nemozem vybrat ani cely mechanizmus.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.04.2015 21:53
Re: STĚRAČE, PŘEDNÍ: zastavují se, údržba stěračů
Vyspal som sa a za par sekund som to mal dole stírače stírají jak nove
-
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 10.07.2013 21:48
- Bydliště: Teplice nad Metují
Re: STĚRAČE, PŘEDNÍ: zastavují se, údržba stěračů
čaute, zastavovaly se mně stěrače, tak jsem to rozebral a těšil se na inzerovanej fofr po namazání jénže mechanismus jde protočit celkem lehce i rukou. Všechny tři osičky se úplně lehce daly vyndat. Rozebral jsem i tu el. krabičku na motorku. Protože chčije tak se mně v tom nechtělo moc ďoubat, ale jestli tomu dobře rozumím, jde tam proud pořád a podle potřeby se elektronicky připojí pomalejší nebo rychlejší. Do motorku vedou všehovšudy dva drátky, takže pomalost je práce nějakýho zřejmě pulzního regulátoru přímo v týhle kisně na motoru. Řešili jste někdy někdo něco podobnýho? Ideálně i lehce přidat otáčky na I. stupeň?
Jinak by to asi šlo vyhodit a udělat to "po našem". Tj. relátko a předrátovat. Pak by byl veškerej provoz i dojezd na II. rychlost. Do toho se mně ale asi zatím nechce. Nejsem si jistej, co by na to říkal motorek po delším provozu...
děkuji předem i zadem za případné odpovědi!
Jinak by to asi šlo vyhodit a udělat to "po našem". Tj. relátko a předrátovat. Pak by byl veškerej provoz i dojezd na II. rychlost. Do toho se mně ale asi zatím nechce. Nejsem si jistej, co by na to říkal motorek po delším provozu...
děkuji předem i zadem za případné odpovědi!
Sharan I 98 1,9, trošku zanedbanej, ale náš
Sharan III 2013 2,0
Sharan III 2013 2,0