golf 1.6 16v ztráta oleje
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 21.08.2014 17:18
golf 1.6 16v ztráta oleje
Zdravím mám golfa 1.6 16 má najeto 230 000 Km, a začal se mi ztrácet olej tak co 300-500 km musím dolít. Při rychlém rozjezdu sešlápnutí plynu až na podlahu se zakouří z výfuku. Mohly by to být stírací kroužky ? Na kolik by taková oprava vyšla ?
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: golf 1.6 16v ztráta oleje
Nebo gufera ventilů. Kolik to žere?
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 21.08.2014 17:18
Re: golf 1.6 16v ztráta oleje
Žere to tak 2-3 litry na těch 500 Km.
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: golf 1.6 16v ztráta oleje
Tak to je hodně. GO tě nemine, když už budeš měnit pístní kroužky a gufera ventilů. Generálka motoru by tě měla vyjít do 20 tis., ale záleží na tom kdo, kde a co bude dělat.
Nechal bych vyměnit rovnou rozvody?, gufera/na klice, ../, přetěsnění sání, výměna ložisek na klice, zabrousit hlavu a ventily..
Nechal bych vyměnit rovnou rozvody?, gufera/na klice, ../, přetěsnění sání, výměna ložisek na klice, zabrousit hlavu a ventily..
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- matasimek
- Pilot
- Příspěvky: 772
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravák su ze Zlínska
Re: golf 1.6 16v ztráta oleje
Ahoj, ze zkušenosti: pravděpodobně máš dost zakarbonovaný motor, hlavně kolem stíracích kroužků+ dírky v pístu pod stíracími kroužky pro odvedení setřeného oleje přes vnitřek pístů zpět do vany. Každopádně bych sundal hlavu a vanu a podíval se.
Osobně bych zkusil tuto operaci:
Obětovat 1x těsnění pod hlavou,a pár hodin práce, vytáhnout písty jeden po druhém, zaznačit si i polohu jednotlivých zámků pístních kroužků, vyškrabat karbon z drážek pístů, protlačit nebo provrtat zalepené otvory pro odvedení oleje pod stíracími kroužky, a poskládat to zpět a hlavně pístní kroužky vrátit zpět s pístem v pozici zámků ve které byly.
K této operaci samozřejmě udělat hlavu---jako zbrousit do roviny+ vyměnit guferka ventilů v hlavě, vyškrabat ze sacích kanálů karbon+očištění trubek recyrkulace od EGRu.
Nevýhoda této malé očisty je v tom že pokud kroužky ztratily pružnost což je 50/50 pravděpodobné, moc to nepomůže, ale přijdeš cenově jen o těsnění pod hlavou+svůj čas nebo peníze za tuto práci. (opravu hlavy nepočítám to je tak jako tak nutnost)
Vím, motoráři se ted chytají za hlavu... ale samostatné kroužky bez výbrusu ti dávat nedoporučuju, dlouho se to zabíhá a výsledek je nejistý, s výbrusem zase můžeš narazit na potřebu vyměnit celé písty (když už s inovovanou širší drážkou pro stírací kroužek). Před výbrusem musíš demontovat klikovku, což zase prodraží materiál o gufera, a myslím na straně setrvačníku je cenově drahý guferový domeček s čidlem otáček který se ustavuje spec. přípravkem. Tyto operace to ale už jde do tisíců...
Osobně bych zkusil tuto operaci:
Obětovat 1x těsnění pod hlavou,a pár hodin práce, vytáhnout písty jeden po druhém, zaznačit si i polohu jednotlivých zámků pístních kroužků, vyškrabat karbon z drážek pístů, protlačit nebo provrtat zalepené otvory pro odvedení oleje pod stíracími kroužky, a poskládat to zpět a hlavně pístní kroužky vrátit zpět s pístem v pozici zámků ve které byly.
K této operaci samozřejmě udělat hlavu---jako zbrousit do roviny+ vyměnit guferka ventilů v hlavě, vyškrabat ze sacích kanálů karbon+očištění trubek recyrkulace od EGRu.
Nevýhoda této malé očisty je v tom že pokud kroužky ztratily pružnost což je 50/50 pravděpodobné, moc to nepomůže, ale přijdeš cenově jen o těsnění pod hlavou+svůj čas nebo peníze za tuto práci. (opravu hlavy nepočítám to je tak jako tak nutnost)
Vím, motoráři se ted chytají za hlavu... ale samostatné kroužky bez výbrusu ti dávat nedoporučuju, dlouho se to zabíhá a výsledek je nejistý, s výbrusem zase můžeš narazit na potřebu vyměnit celé písty (když už s inovovanou širší drážkou pro stírací kroužek). Před výbrusem musíš demontovat klikovku, což zase prodraží materiál o gufera, a myslím na straně setrvačníku je cenově drahý guferový domeček s čidlem otáček který se ustavuje spec. přípravkem. Tyto operace to ale už jde do tisíců...
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: golf 1.6 16v ztráta oleje
Nové kroužky se chvíli zajíždí a chce to kvalitní olej.
A nebo nový motor.
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
A nebo nový motor.
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- EgoBurian
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 28.06.2016 17:03
- Bydliště: Týn nad VWltavou (Kameňákov)
Re: golf 1.6 16v ztráta oleje
Stírací kroužky gufera na ventilech přetěsnit hlavu a máš pokoj až to budeš mít venku a rozebraný změř kompresi na válcích mě to vyšlo cca 10k u známýho
Chudej pracující
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
Ex Golfína MKIV 1.4 16V
Ex VW Jetta 1.8T
Audi S4 B5 2.7 biT
VW Lupo 1.4 TDI
Ex VW Polo 6N 1.4 mpi Open Air
https://www.instagram.com/lukeeno_s4b5/
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: golf 1.6 16v ztráta oleje
Každý tenhle motor to po 250 000 km čeká. Na dílnu nám s tim jezdí jeden za druhým.
Řešení 15 - 20 tis.
Řešení 15 - 20 tis.
- dwajt
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 08.09.2014 19:57
Re: golf 1.6 16v ztráta oleje
A kdo by chtel novy (teda ,,jako novy,,) motor, muze si udelat vylet az na samotnej sever Nemecka Maji tam tech motoru asi dost, protoze uz ho maji v nabidce nejaky ten rok a cena lita kazdy mesic + - 200 EUR (pod 1600 EUR jsem ho tam jeste nevidel) plus je treba tam nechat vas starej motor.
http://www.tornau-motoren.de/epages/es5 ... D=32311326" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak ten bych bral asi hned, ale zatim jeste dojedu do uplnyho bezvedomi ten starej - hlasim zatim 333 tis. km a olej zatim nebere, ale vazim si kazdyho ujetyho kilometru a uz pomalu premyslim, co budu delat, az se ten olej zacne ztracet... Tak at vam to vsem pekne jezdi!
http://www.tornau-motoren.de/epages/es5 ... D=32311326" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak ten bych bral asi hned, ale zatim jeste dojedu do uplnyho bezvedomi ten starej - hlasim zatim 333 tis. km a olej zatim nebere, ale vazim si kazdyho ujetyho kilometru a uz pomalu premyslim, co budu delat, az se ten olej zacne ztracet... Tak at vam to vsem pekne jezdi!
VW Golf Variant MK7 1.4 TSI 92 kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent
VW Golf Variant MK4 1.6 16V 77kw Deep Black Pearlescent