Ahoj. Predem se omlouvam pokud je tu duplicitni tema , ale hledal jsem a nic jsem bohuzel nenasel.
Mam takovy problem. Rozhodl jsem si koupit VW passat 2012 1.4tsi CNG ECOFUEL 110kw. Auto ma za ctyri roky nalitano nejakych 125-130000km. Jakozto uplny jeliman mezi vw motory nevim jaky si mam udelat obrazek a nevim jestli nedelam chybu. Drive jsem touzil po 2.0 tdi CR, ale mam par znamych kteri maji toto auto dva roky , respektive dva mesice a zadny problem s timto motorem nemaji. Auto mam na dojizdeni do prace , tzn. 6-7km pres mesto , nejakych 15 minut cesty a na nejaky to cestovani. Urcite bude auto v zaprahu a nebude stat jen pred barakem. Otazka je? Resim ted rozdil mezi timhle motorem a naftou. Bojim se toho ze auto s timhle najezdem je tak trosku krok do blata , neni ta 1.4 predimenzovana a nemusim se bat toho az auto bude mit 160-170t km najeto ?
Naftu by jsem bral hned ale bojim se tech kratsich tras po meste v zime. Usporu v tom moc nehledam , pomer nafta , benzin , plyn je pro me zamedbatelny. Spis chci neco spolehlivyho.. Chystam se do toho vlozit nejakych 400 000-420 000 a nechci samozrejme neco podelat. Chtel nych slyset rozumnej nazor na spolehlivost a popripade kdo by se k cemu priklonil. Diky moc za pomoc a za nazor.
Honza
Koupe auta
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe auta
Dle známého ze škodovky, tovární CNG nebrat ani náhodou. Taky jsem nad ním uvažoval při výběru a skončil jsem u CRka
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe auta
Tak volit CR na cca 10km denne do prace a z prace pres mesto nebwru jako vyhru. S 1.4tsi CNG mam zkusenosti pouhy rok jako uzivatel a nebranil bych se tomu znovu. Spotreba super. Pruznost motoru take. A auto jezdi dodnes a to ma uz najeto kolem 200tkm. CNG z vRoby neni nejhorsi. Rozhodne lepsi,nez dodelavat LPG do TSI. U fiatu nam to CNG funguje take paradne. Navic ceska posta ty cng docela huntuje jezdenim a motory drzi,tam je to horsi spis se sloupama,prikopama,a ostatnich lidi na silnici. Postaci bouraj casteji,nez na ADACu v crash testech otazka je kolik take rocne najedes. Ja kdybych najel jen 20-30tkc rocne,nwbotreboval tahat podval,tak volim uz jen TSI. Spotreba totozna s TDI. Naklady na provoz oproti TDI menší. Navic nebudes mit jedno z prvnich TSI,takze detske nemoci uz jsou vyřešeny.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí