Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od Jirka. »

Jiří když se zeptáš lidí co staví závodní motory tak ti každý doporučí tuhle firmu, takže na tom asi něco bude. Já zkoušel a studený PD na to má mnohem kultivovanější zvuk, jinak jsem žádnou změnu neregistroval.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od KJirka »

může být, jen snad že ty naše kraksny mají do závodních motorů dost daleko. Myslím, že je úplně zbytečný něco takovýho vymýšlet, když to co tam lejem, funguje dobře a podstatně levnějc.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od Jirka. »

Víš jak, ono něco funguje třeba dobře, něco může fungovat ještě líp. To máš jako s aditivama do nafty, všichni tankujete Vervu, lejete VIF a podobné, já tankuju u Ono a taky funguju dobře :D

Druhá stránka je cena, já raději koupím za levno origo olej a klidně ho budu měnit 2x častěji třeba po 10tkm než dát za tohle dvojku. Na druhou stranu kdybych měl vypláznout třeba 1500 za 5L Castrol, tak už si raději připlatím 500 za toto, protože rozdíl tam opravdu nějaký je, když jsem to poznal i já :laugh: a to se třeba o Vervě vs. Ono říct nedá :tongue:
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od KJirka »

kupujem s hošíma tady : https://jaknaauto.cz/Produkty/AKCE-RIJE ... ws-10-2016" onclick="window.open(this.href);return false;
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od Vavryss »

Jirka. píše:a to se třeba o Vervě vs. Ono říct nedá :tongue:
Tak to teda nevím, kolego. :) Zrovna Verva od Benziny vyšla hodně dobře. U Vervy uvadí cetanový číslo 60, ale skutečnost nějakých 56,5. S tím, že je to ''normální'' nafta s přidaným VIFem. I tak, tam pár panáků VIFu na nádrž stejně dám. Když se to vysere tak jako tak, mám aspoň čistý svědomí. Upřímně, ať si do auta lije každej třeba petrolejovej olej nebo jezdí na vypálenej olej z místní krčmy. Za ty ušetřený stovky na měsíc mi to osobně nestojí. Dělal jsem doteď v jedné autodopravě, odjakživa všechny trucky a dodávky hnány bičem na ONO. Až si boss udělal rozbor, šoféři dostali zákaz tam tankovat. Toš tak...

Nevím, jak se jmenoval, ale jeden velmi moudrý pán kdysi řekl: ''O auto se musíš starat, zm*de.'' :smoke:
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od KJirka »

ve Vervě není ten maloobchodní VIF, je tam aditivum, který výrobce VIF dělá pro Benzinu, ale má to nepatrně jiný složení.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od Vavryss »

Jasný, vyrábí to ta stejná fabrika v Rakousku. Na Škoda fóru jsem se dočetl, že do cisterny jen šofér vylije barel VIFu. Je možný, že extra pro Benzinu jako pro velkoodběratele může být to složení krapet odlišný.
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od KJirka »

to dávkování probíhá automaticky už při stáčení do cisteren. Kdyby to měli nechat na řidičích, asi by v tom toho aditiva moc nezůstalo .
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od doktor013 »

KJirka píše:to dávkování probíhá automaticky už při stáčení do cisteren. Kdyby to měli nechat na řidičích, asi by v tom toho aditiva moc nezůstalo .
svata pravda :rofl:

jinak jaknaauto ma ted nejakou akci, nakoupen olej + filtr za 1095,- do zasoby :) asi to zas vymenim, po nejakych par tisicich jak se zmeni vlastnosti oleje tak ma ten motor hrubsi chod, ale to je asi normalni..


"Miller" je asi urcite dobry olej ale neni to LowSap olej...tim padem nic dobreho pro DPF viz.:

Motorové oleje se ve světle zpřísňování norem, týkající se životního prostředí a zvyšování obsahu biosložek v pohonných hmotách mění.Ač se to na první pohled může zdát nepříliš logické, požadavky na snižování obsahu škodlivin ve výfukových plynech výrazně ovlivnily také složení motorových olejů, říká manažér společnosti Chevron Czech Republic Jakub Richter.Stále přísnější limity obsahu škodlivin, notoricky známé pod označením Euro, vedou k používání různých přídavných systémů pro úpravu spalin.Tyto systémy pak kladou zvláštní požadavky na motorové oleje.

,,Systém recirkulace spalin nebo systém filtru pevných částic jsou dnes běžně používaným systémem běžně používaných systémem u všech předních výrobců automobilů.Především pak systém filtru pevných částic (DPF) způsobil ve výrobě olejů malou revoluci ", uvádí Richter. ,,Na trhu se objevily oleje označované jako Low SAPS, tedy maziva se sníženým obsahem sulfátového popela, fosforu a síry. Vznikly také nové výkonové třídy motorových olejů ( např. ACEA Cx, ACEA E6 )."


.........ale jak koukam normu c3 ma /pocitam ze je to ACEA C3-10/ , no tak asi taky je ok pro ty co jezdi "pilu"
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od KJirka »

Jaknaauto má ten 5W30 myslím pořád za tuhle cenu. Kupujeme ho tam, protože podle všech identifikačních znaků by to u nich měl být skutečně originál. A když mě pak výměna LL i s filtrem a prací vyjde na nějakých 13stovek, no tak neřeším to, že ho měním v polovině intervalu. Za ty prachy bych ho vyměnil klidně i po 10t. km.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od Jirka. »

doktor013 píše:
"Miller" je asi urcite dobry olej ale neni to LowSap olej...tim padem nic dobreho pro DPF viz.:
Blbost, dyt to má 507.00, takže si bud jistý že to je LowSap

KJirka píše:kupujem s hošíma tady : https://jaknaauto.cz/Produkty/AKCE-RIJE ... ws-10-2016" onclick="window.open(this.href);return false;
No a právě o tom to je, že lepší koupit levnější a měnit častěji, protože tohle je na mě už moc velký rozdíl ceny, ale jak říkám být tam rozdíl třeba 500 tak o nějakém Castrolu vůbec neuvažuju...
Vavryss píše:
Tak to teda nevím, kolego. :) Zrovna Verva od Benziny vyšla hodně dobře. U Vervy uvadí cetanový číslo 60, ale skutečnost nějakých 56,5. S tím, že je to ''normální'' nafta s přidaným VIFem. I tak, tam pár panáků VIFu na nádrž stejně dám. Když se to vysere tak jako tak, mám aspoň čistý svědomí. Upřímně, ať si do auta lije každej třeba petrolejovej olej nebo jezdí na vypálenej olej z místní krčmy. Za ty ušetřený stovky na měsíc mi to osobně nestojí. Dělal jsem doteď v jedné autodopravě, odjakživa všechny trucky a dodávky hnány bičem na ONO. Až si boss udělal rozbor, šoféři dostali zákaz tam tankovat. Toš tak...

Nevím, jak se jmenoval, ale jeden velmi moudrý pán kdysi řekl: ''O auto se musíš starat, zm*de.'' :smoke:
Prostě pokud si někdo chce připlatit za lepší olej tak nevím proč mu v tom bránit, proto jsem to přirovnal k té Vervě aby to Kjirka pochopil.

No a cetanový číslo je hezký kolego, ale to na obyčejném neupraveném motoru ani nepoznáš, a když už bych tedy chtěl tomu motoru udělat dobře tak tankuju jen naftu bez biosrágory a to u Eurooilu Diesel Optimal a dávám VIF, a né naftu s Řepkou od Babiše :smoke:
Nicméně abychom to nepřevedli někam úplně jinam, tak když jsem zkusil olej od Millers tak jsem to na chodu motoru poznal(za studena), narozdíl od Vervy. Tvoje CRko je na naftu trochu citlivější, takže tam to může být trochu jinak. Vidíš, ty máš čistý svědomí že leješ Vervu, někdo jinej má čistý svědomí že leje kvalitní olej... někdo další leje kvalitní naftu i olej. Já tam leju obyčejnou naftu a normální olej a moje svědomí tím nijak netrpí :laugh:
Naposledy upravil(a) Jirka. dne 06.10.2016 00:04, celkem upraveno 1 x.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od KJirka »

Jirko, dneska jsem zrovna Eurooil natankoval, přidal VIF DK 6040 a jede to strašlivě. Strašlivě dobře.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od Jirka. »

KJirka píše:Jirko, dneska jsem zrovna Eurooil natankoval, přidal VIF DK 6040 a jede to strašlivě. Strašlivě dobře.
Jj, já musím dokopat mladou aby to zkusila do koktávky. Ta moje vrána si takový dobroty nezaslouží, ale v tom RS s čipkou by to mohlo být poznat :twisted:
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od KJirka »

jo, ten DK 6040 už se nedá nikde koupit. Měli jsme kliku. Takovej Šarik se prozíravě předzásobil na mnoho dalších let :laugh:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly

Příspěvek od Vavryss »

Jasně Jirko., já ti naprosto rozumím a souhlasím s tebou. Poznám maximálně tak nějakej subjektivní feeling, kterej stejně není. Ale jestli se alespoň ''stane kouzlo'' a pak ropák líp spaluje, oukey dokey. Jinak s tím Millers, rozhodně, sám jsem to lil do RS4ky, jen dobrý zkušenosti. Neznám třeba nikoho, kdo by do EVA nebo STíčka lil něco jinýho než Millers. Oukej, znám jen 3 cápky, ale nezávisle na sobě, takže stejně. Já do CeCky liju olej předepsanej výrobcem, Millers bych si nechal ale asi na něco.. srdcovitějšího. Stojí to zase jinou dardu a pro moje brázdění autobahnu, víš jak :negative:

Co se týče té nafty EuroOil - sehr gut?
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“