Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
K olejum. Do STI jsem daval taky Millera. Do 2.0tdi 125kw CR davam original LL 507(mam za 110kc/l tak proto ) jinak kdyz neni origo LL,tak castrol Edge. Neni na aute nic znat. K PHM. Zemedelska zelena nafta za 23kc/l +aditiva uz pres 400plnych nadtzi a stale mu chutna. Verva je jen marketing. Pokud se to hodi do kalkulacky,tak se nevyplati a nejaka jejich uspora PHM je jen reklamni tah. Kde to je ale ovsem znat,tak to je nemecka nafta od Shell. Jeste kdyz jsem.jezdil mezinarosku kamionem,tak to bylo znat hlavne na dojezdu at uz u kamionu,tak u mojeho osobaku. Hlavni u oleje je dodrzet normu. V pripade LL oleje se nebat zkratit vymeny oleje na 15-20tkm. Pri castym jezdenim kolem komina a po meste klidne 10-15tkm.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- Vavryss
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 23.07.2016 12:27
- Bydliště: Zlín
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
Kde teda tankovat, borci? Dejme tomu, že si léčím tankováním dobrý nafty špatný svědomí z něčeho jinýho. Ale když chceš v Čestku to nej.. OMV, EuroOil, Benzina? Nevím, ale že by ta Verva byla takovej s*anec? Co jsem se doslechl, tak že EuroOil má zase hraniční mazivost. Benzina vyšla topově, ale psal o tom iDnes, takže..napster píše: K PHM.
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
Natankuj kde chces a pro ten dobry pocit tam dej VIF. Je jedno kde tankujes. Vsechno sem jezdi z Kralup
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- Vavryss
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 23.07.2016 12:27
- Bydliště: Zlín
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
To jsem chtěl slyšet, dík napster
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
Blbost, dyt to má 507.00, takže si bud jistý že to je LowSapJirka. píše:doktor013 píše:
"Miller" je asi urcite dobry olej ale neni to LowSap olej...tim padem nic dobreho pro DPF viz.:
tak pokud ma i VW507 tak cajk...oni totiz i ti prodejci v tom delaj lidem peknej bordel protoze na tech strankach co tu nekdo postoval je psano "midsap" ...nebo nekdo pise jenom ACEA C3, no a byvala C3-10 a ted uz je snad i C3-12 norma a prave ze ty lowsap oleje maj byt oficialne C1/C4 jestli se nepletu, ale to pouziva v oznaceni malokdo, noo nic nema smysl z toho delat zbytecnou vedu, jak bylo receno vyse kolegy interval vymeny je klicovej a taky podle toho jak kdo jezdi volit treba mezi 5w40 nebo 5w30 se spravnou WV normou, za chvili abysme rozlisovali jeste "letni a zimni" oleje, treba to taky prijde..., ale s tema olejema je to stejnak tezky vedle v sekci Tuareg maji jeste VW 506 a tam se nedohodnou co se tyka oleju vubec
palivo: OMV kdyz jezdim vic po meste, docela taky prekvapil Mol EVO, nebo mi nejak nevadil Shell, s ONO mam zkusenosti s benzinem u Rakovnika je pumpa
"Na Sustne", nejlepsi ceny v kraji uz roky, jenze na tu plnou se nikdy nicmoc km neujelo, od pulky nadrze to zaclo strasne mizet ted je maj ty hrisniky zverejnovat, ale nevim ...
125 kw, BMR, Highline 2008
-
- Jezdec
- Příspěvky: 492
- Registrován: 29.01.2016 14:37
- Bydliště: Brno,Zurich
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
Proč 5w40 nebo 5w30 podle stylu jízdy?
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
Ne. To je podle té vyžádané VW normy. O tom se tady píšou už 2 strany.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
No, děláte tady z toho dobrej bordel pánové...
A abych nebyl jen tak hater.
Prostě držet normu (případně i viskozitu). To je celé.
A abych nebyl jen tak hater.
Prostě držet normu (případně i viskozitu). To je celé.
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
Stefan777 píše:Proč 5w40 nebo 5w30 podle stylu jízdy?
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
jo ja myslel to svoje PD, omlouvam se zmatky, nova auta podle normy, je to vsechno ted VW507 ne, jasne bordel v tom mam , problem je BMR protoze 5w40 lip maze vacku a hydrostely a ja mam /rok 08/ a v papirech uz VW507 jenom, ackoliv ta VW505.01 by byla urcite asi lepsi, nebyt flitru, jenze ten mam/ zatim asi puvodni/...
125 kw, BMR, Highline 2008
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
dle mně EO + VIF. Teda extra VIF, co mám jen já a Šarik
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
1) Spojovat viskozitu a lepší mazání vačky je blbost.doktor013 píše:Stefan777 píše:Proč 5w40 nebo 5w30 podle stylu jízdy?
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
jo ja myslel to svoje PD, omlouvam se zmatky, nova auta podle normy, je to vsechno ted VW507 ne, jasne bordel v tom mam , problem je BMR protoze 5w40 lip maze vacku a hydrostely a ja mam /rok 08/ a v papirech uz VW507 jenom, ackoliv ta VW505.01 by byla urcite asi lepsi, nebyt flitru, jenze ten mam/ zatim asi puvodni/...
2) U BMR nechápu co řešíš s vačkou, protože ta opravdu na opotřebení netrpí. Motor je 16v --> Má vahadla a rolny. Opět hydroštely nejsou klasická hrničková.
3) Ano, VW505.01 (ASI) lépe maže, ale patří tam VW507.00 tak nevymýšlej.
4) Nejdůležitější je olej často měnit. Do 15 000km, ideálně po 10 000km, zvláště u aut s městkým provozem nebo přetěžovaná na dálnici.
Závěr?
Nevymýšlet! Koupit správnou normu! Značka oleje je buřt! Ověřený obchod,aby to nebyl pajcl! A měnit!
HOWGH.
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
2 Qido :
tak chci na tom neco jeste najet, proto, jinak dik tak jsi me uklidnil v ramci mych tech. predstav, takze nijak zvlast ne vazne, me ten interval vymeny zatim vychazi okolo 10 tis. +- na nelonglife olej, mam to vypozorovano i podle chodu, jakmile to proste akusticky zacina pripominat Caddyho nebo BKPecko /snad si na me s Jirkou. nekde nepockate / tak necekat a vymenit
tak chci na tom neco jeste najet, proto, jinak dik tak jsi me uklidnil v ramci mych tech. predstav, takze nijak zvlast ne vazne, me ten interval vymeny zatim vychazi okolo 10 tis. +- na nelonglife olej, mam to vypozorovano i podle chodu, jakmile to proste akusticky zacina pripominat Caddyho nebo BKPecko /snad si na me s Jirkou. nekde nepockate / tak necekat a vymenit
125 kw, BMR, Highline 2008
- Vavryss
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 23.07.2016 12:27
- Bydliště: Zlín
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
Myslel jsem reálně, ne to, co nikdo u nás nemá a máte jen vy s Šarikem.KJirka píše:dle mně EO + VIF. Teda extra VIF, co mám jen já a Šarik
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
buď v klidu a nezoufej, von Jirka koupil takovej kouzelnej kanystr a myslí že má doma něco z NASA
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 40
- Registrován: 07.07.2012 17:26
- Bydliště: České Budějovice
Re: Olej do B7 2.0 TDI 103KW + servisní intervaly
Tak jsem objednán do servisu, vezu si vlastní olej Castrol 5W-30 LL 5 litrů za necelých 1000 Kč, měním po 15 tis. Kilometrech, tankuju Vervu, mám kartičku od Benziny, takže 1 Kč za litr dolů z ceny a leju Vif a jsem spokojen. Víc se myslím dělat nedá