1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

seabees
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 11.10.2009 18:11

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od seabees »

majkl1 píše:Pokud tam máš požadavek 3atm. na turbo, pak je tam nějaký chip. Musel bys zajet za někým, kdo se tímhle živí. :roll:
Spletl jsem se, pozadavek je 2100-2600. Kolik ja standartne? Potreboval bych aby nekdo kouknul na tom 13tem kanalu na ty svoje vstriky.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od majkl1 »

V 13.kanálu není tlak vstřiků, ale odchylka v miligramech od referenční hodnoty. Hodnota do plusu zjednodušeně znamená zhoršené podmínky spalování v daném válci. Takže ideální stav jsou nuly
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

seabees
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 11.10.2009 18:11

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od seabees »

majkl1 píše:V 13.kanálu není tlak vstřiků, ale odchylka v miligramech od referenční hodnoty. Hodnota do plusu zjednodušeně znamená zhoršené podmínky spalování v daném válci. Takže ideální stav jsou nuly
Aha. A kdyz jsou tam teda hodnoty do plusu. To nemusi byt uplne nutne spatnou funkci toho daneho vstriku. Nebo jo? Kde najdu teda tlaky na trysce, nebo neco kde zjistim jestli to funguje jak ma. Mas profil na motorkarich? Koukam ze jezdis na Virglu

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od majkl1 »

U PD nikde tlaky paliva nezjistíš, to až u CR.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od matasimek »

seabes: ne tak docela je to korekkční množtví paliva, aby motor jel kulatě, menší tlaky-nižší výkon toho jednotlivého válce, řj přidá palivo a když to už dál nejde tak na ostatních trochu paliva ubere, (na klikovce jsou 4 zářezy na čidlu otáček, řj kontroluje, aby pulsy mezi sebou měly stejnou časovou prodlevu) Označuje to nižší výkon některých válců, nemusí to být jen vadný vsřikovač, ani špatné tlaky, klidně to může být třeba špatnými hydroštely, můžou málo otvírat, nebo může být i podpálený ventil. zanesené sání apod...

seabees
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 11.10.2009 18:11

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od seabees »

Tak to jsem v riti. To je jako by jste psali azbukou. V pondeli vyzkousim natankovat plnou a naleju tam id STP ci jak se to jmenuje cistic na palivovou soustavu. Uvidime co to udela.

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od matasimek »

včera mi začalo moje auto (golf PD, 1.9 tdi BLS ,77kw s DPF) dělat taky toto škubání kolem 2tis otáček, dokonce jsem cítíl dost vibrací, jako by chvilkama jelo na 3 válce. začalo to zničeho nic, ráz naráz, na volnoběh tam něco cvakalo až klepalo, dnes jsem to odtáhl do servisu, vytáhl hydroštely, žádný nebyl prolomený, ale byly jedlé, tak za minutu 12, začátkem týdne út/st dám kluzné ložiska na vačku a hydroštely a ozvu se Vám jestli to pomůže...nebo to bude něco jiného s motorem.

seabees
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 11.10.2009 18:11

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od seabees »

Me nic necvaka, nemlati. Jen to v ty urcity rychlosti skube. Nevim co s tim.

Uživatelský avatar
Johnyhu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 02.08.2015 20:03

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od Johnyhu »

Tak čidlo otáček motoru ne? Když to tady tak poslouchám tak bych ho podezříval.
VW Passat B5 1996 1.9TDI 81Kw AFN

Uživatelský avatar
Johnyhu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 02.08.2015 20:03

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od Johnyhu »

A nebo napružit kontakty na vstřikách je tady na to i někde návod.
VW Passat B5 1996 1.9TDI 81Kw AFN

seabees
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 11.10.2009 18:11

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od seabees »

Kontakt mi zlobili dvakrat na prvnim valci. Pokazde to napsalo chybovou hlasku. Kdyz to zlobilo tak to jelo jen na tri valce v jakekoliv rychlosti. Takze jsem kontakty uz kdysi resil. Od te doby klid. Jak pisu, tohle je krom urcite rychlosti bez jakehokoliv naznaku zavady

Uživatelský avatar
Johnyhu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 02.08.2015 20:03

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od Johnyhu »

Tak že by věnec setrvačníku?
VW Passat B5 1996 1.9TDI 81Kw AFN

seabees
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 11.10.2009 18:11

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od seabees »

Setrvak skube pri rozjezdech ne? Mam cca tri roky novou spojku vc. setrvaku

seabees
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 11.10.2009 18:11

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od seabees »

Tak moje závada odhalena. Jedu si po D5, pak sjedu na D0 a tam se to zase začlo klepat. Zachoval jsem se jako barbar. Z pětky jsem tomu naložil za tři a plnej. Už jsem měl nerva že nemůžu najít čím to je. Říkal jsem si buď a nebo. Zamnou oblak kouře, možná i nějaké brikety. Rozsvítila se žlutá kontrolka trojúhelníku a motor přepnul na úsporný tříválcový režim. Takže už mi bylo jasný co se stalo. Tuhle závadu už jsem měl kdysi těsně po koupi auta. Sjel jsem někde u Ořechu, sundal víko ventilů, napružil kontakty prvního válce a je po klepání. Jen mi nejde do hlavy že ostatní vstřiky mají kontakty napružené jako jsme to udělal poprvé. Jen u toho prvního válce se zase vrátí do původní polohy.
Dnes jsem to píchnul na takovou obyč diagnostiku tak jsem z toho vytáhnul dva chybové kódy, 16685 a 18074 což mi mojí doměnku potvrdilo.
No každopádně dnes mi praskla tlaková hadice od turbíčka. Vydržela 2,5 roku, originál kousek. Takže zvažuju koupi starline i když bych jí měl měnit každý rok tak na tom budu stejně.
Resp. jakou máte zkušenost s tlakovou hadicí? Je to hned ta první u turba. Originál se mi už za 2900 kupovat nechce a starline je přeci jen za hubičku necelých 1100.

Uživatelský avatar
Johnyhu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 02.08.2015 20:03

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od Johnyhu »

Já jsem koupil od srt a spokojenost v elitu mám jí rok a mám klid ale mám odpojený odvětrávání víka takže v sání nemám olej.
VW Passat B5 1996 1.9TDI 81Kw AFN

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“