Nekonečný problém (DpF)

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Martinbarta
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 07.09.2016 15:05

Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od Martinbarta »

Zdravím,mám problém s dpf filtrem.Regenerace se mi zapina po 80ti km (bez kontrolky) pokud se mi nepodari vycistit tak potom se rozsviti kontrolka.Regenerace vzdy probehne v pořádku.A teď proč píšu - filtr podle diagnostiky se zanese na cca 80% a po regeneraci je vycisteny cca na 5%.... je neco co zanáší vetším množstvím sazí muj filtr nebo neco co zbytecne casto spousti regeneraci? S autem jezdim spis kradsi vzdalenosti.Jedna se o passat 3c b6 2.0 tdi 125kw 2007.Moc tomu nerozumim vzdy jsem mel benzin proto budu moc rád za kazdou radu ci napovedu....diky moc pratele

Uživatelský avatar
Ative
Pilot
Pilot
Příspěvky: 883
Registrován: 23.07.2010 16:37
Bydliště: Svatobořice-Mistřín

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od Ative »

No právě ty krátké vzdálenosti tomu moc nesvědčí. Jinak na co bych se určitě podíval tak EGR ventil,ten může zlobit a tím pádem se rychle zanáší DPF.
ex. VW BORA 1.6 : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=225335" onclick="window.open(this.href);return false;
New VW Golf 6 Variant 1.6 Tdi

Martinbarta
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 07.09.2016 15:05

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od Martinbarta »

Diky moc...zjistim to nejak skrz diagnostiku nebo se to musi manualne ? Fakt o tom moc nevim :D

Uživatelský avatar
Ative
Pilot
Pilot
Příspěvky: 883
Registrován: 23.07.2010 16:37
Bydliště: Svatobořice-Mistřín

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od Ative »

No myslím,že přes vag by to mělo jít.Jinak určitě bych ho sundal preventivně a vyčistil.
ex. VW BORA 1.6 : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=225335" onclick="window.open(this.href);return false;
New VW Golf 6 Variant 1.6 Tdi

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od napster »

Po 80km je hodne brzo. Spis bych se zameril na index cidel. Nevim ted jaky to ma 3C,ale resil jsem to u OIII s 4000km najetyma. Panovy se spoustela regenerace po 1000km. Vse bylo OK,az sme si vsimli,ze nam kamarad donesl spatny index cidel na DPF. Jinak egr je jednodussi vyndat a vycistit.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Vavryss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 23.07.2016 12:27
Bydliště: Zlín

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od Vavryss »

Asi je to kolem dpf pořád dokola, ale byl by mi někdo schopný dát info ohledně regenerace, životnosti filtru?

CC 2.O TDI 125kw 09, po ujetí 4 tis. km většinou na dálnicích, jsem nezaznamenal regeneraci, nic co by tomu napovídalo. Zvýšený otáčky (ať už na volnoběh), zvýšená spotřeba, ani kontrolka - má vůbec nějakou při probíhající regner.? Jen jednou jsem měl pocit, že z toho šel smrad, ale možná to bylo zvenku, nevím, jestli se to tím projevuje. Tak nevím, je to po takové kilometráži problém nebo je možný, že jsem to ani nepostřehl? Auto jezdilo už od 1. majitele delší trasy po dálnici. Info ohledně plnosti filtru, 136 / 175 ml. Jak dlouho to může vydržet? Nebo už to má za sebou? Jinak auto jezdí naprosto bez sebemenšího problému.
Passat CC ´09, 2.0 TDI 125KW, DSG

vlado 14
Závodník
Závodník
Příspěvky: 531
Registrován: 19.04.2012 09:44
Bydliště: SK-OKRES MY

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od vlado 14 »

ahojte,vie mi niekto poradit ktore hodnoty a kde treba zmenit pri vymene
respektive po vycisteni dpf,dik moc

Uživatelský avatar
ROTL
Řidič
Řidič
Příspěvky: 124
Registrován: 05.10.2015 20:31

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od ROTL »

Vavryss píše:Asi je to kolem dpf pořád dokola, ale byl by mi někdo schopný dát info ohledně regenerace, životnosti filtru?

CC 2.O TDI 125kw 09, po ujetí 4 tis. km většinou na dálnicích, jsem nezaznamenal regeneraci, nic co by tomu napovídalo. Zvýšený otáčky (ať už na volnoběh), zvýšená spotřeba, ani kontrolka - má vůbec nějakou při probíhající regner.? Jen jednou jsem měl pocit, že z toho šel smrad, ale možná to bylo zvenku, nevím, jestli se to tím projevuje. Tak nevím, je to po takové kilometráži problém nebo je možný, že jsem to ani nepostřehl? Auto jezdilo už od 1. majitele delší trasy po dálnici. Info ohledně plnosti filtru, 136 / 175 ml. Jak dlouho to může vydržet? Nebo už to má za sebou? Jinak auto jezdí naprosto bez sebemenšího problému.
Regeneracia sa prejavuje zvysenou spotrebou na volnobeh cca o 0.3l, mimo mesto som si este nevsimol ale v meste kde chodim na 5q. radilo do 4q. Ked vypnes motor a sahary idu na plne gule tak si regeneraciu asi prerusil. Kontrolka svieti az ked je s dpfkom problem. Na cr je limit 70g, ja mam momentalne 40g a vychadza mi z toho,ze by mal filter vydrzat cca 320tis.

Odoslané z SM-J320FN pomocou Tapatalku
PASSAT Variant B7 2012 2.0TDI 103KW DSG

Uživatelský avatar
MistrWajn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 227
Registrován: 10.09.2015 13:51
Bydliště: Žilina/Bratislava

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od MistrWajn »

Mme to regeneruje skoro vzdy na dialnici a tam to tazko poznat takze urcite sa Ti regeneracia pocas tych 4000km spustila len si o tom nevedel.

Inak ked sa naplni ten limit tak sa stane co? Motor pojde do nudzaku alebo na to nejako upozorni a bude sa s tym este dat behat chvilu kym pojde do servisu alebo ako sa to bude spravat?
Passat B7 Variant | 2011 | 2.0TDI (CFFB) 103kW → 140HP

Moja B7 (by MW)link

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od napster »

Me se spousti po 2000km. Ale to davam za vinu najetym km a stav oleje v DPF 230ml. Karbon 0g a saze 0g po vycisteni. Na puvodni DPF najeto 405tkm poznas to na otackach na volnobeh kolem 1000ot/min a hlavne horka koncovka vyfuku a turbu kdyz otevres kapotu. Ucpany dpf mam na icaaute 1.9dci 96kw. Pres 74g ani tvrdy reset nepomaha. Auto jede normalne. Ma najeto 170tkm,ale bylo spatny cidlo na turbu,tak neudelal regeneraci 80tkm. Me nejvic nase re,kdyz jedu 1000km po dalnicich a 10km pred barakem se mi spusti regenerace :laugh:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
MistrWajn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 227
Registrován: 10.09.2015 13:51
Bydliště: Žilina/Bratislava

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od MistrWajn »

Je niekde nejaka tabulka ktory motor ma aky limit v g/ml? A cez 400tkm na povodne dpf je celkom slusne nie? Jazdis ale hlavne dialnice co? A k tomu upchatemu dpf, som prekvapeny ze mozes jazdut bez problemov dalej
Passat B7 Variant | 2011 | 2.0TDI (CFFB) 103kW → 140HP

Moja B7 (by MW)link

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od napster »

Ano z 80% dalnicni kilometry. Proto je i puvodni spojka,turbo,vstřiky. Tak je to Francouz. Ten vzdy překvapí. 1.maj byl muj otec a jezdil s tim jak s rotackou. Suma sumarum 170tkm a spojka obcas proklouzne. Vmax 170kmh kdyz jsem s tim jel po ukonceni dedictvi. Ted uz jede alespon 212kmh. DPF je ucpany,sviti na budiku,ale jede to jak ma. Bohuzel na diagnostiku ho nenapichnu. Mam jen origo na koncern.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
MistrWajn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 227
Registrován: 10.09.2015 13:51
Bydliště: Žilina/Bratislava

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od MistrWajn »

Na vw to ale moze byt inak s tym upchanym filtrom nie?
Passat B7 Variant | 2011 | 2.0TDI (CFFB) 103kW → 140HP

Moja B7 (by MW)link

vlado 14
Závodník
Závodník
Příspěvky: 531
Registrován: 19.04.2012 09:44
Bydliště: SK-OKRES MY

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od vlado 14 »

vlado 14 píše:ahojte,vie mi niekto poradit ktore hodnoty a kde treba zmenit pri vymene
respektive po vycisteni dpf,dik moc
neporadi nik

sponny2
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 26.08.2016 10:27
Bydliště: Plzeň

Re: Nekonečný problém (DpF)

Příspěvek od sponny2 »

vlado 14 píše:ahojte,vie mi niekto poradit ktore hodnoty a kde treba zmenit pri vymene
respektive po vycisteni dpf,dik moc
Možná se pletu a někdo zkušenější mne opraví, ale BKP asi nemá DPF.
Passat 3C, r. v. 2006, 2,0 Tdi - BKP

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“