Šedý kouř
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
- Peterka72
- Člen klubu
- Příspěvky: 283
- Registrován: 24.12.2010 20:15
- Bydliště: Díra u Hanušovic
Šedý kouř
Zdravím kolegové , prosím o radu zdejší odborníky .
Touareg 3.0 tdi - 250000 km . Ucpané DPF mi hodilo auto do nouzáku . Příčina že se filtr neregeneroval byly špatné vstřiky . Nechal jsem je ultrazvukem vyčistit , zkalibrovat a na třech se vyměnili cívky . Špatná byla ještě první lambda-sonda . Po odstranění závad proběhla regenerace filtru , najeto přes 1000 km , motor běží v pořádku , tedy kromě toho , že mi sem tam jde z výfuku šedý kouř .
Měl jsem to už třikát na diagnostice a závada žádna . Voda se neztrácí a před tím mi Turek nekouřil . Čím to může být ? Předem děkuji za rady .
Touareg 3.0 tdi - 250000 km . Ucpané DPF mi hodilo auto do nouzáku . Příčina že se filtr neregeneroval byly špatné vstřiky . Nechal jsem je ultrazvukem vyčistit , zkalibrovat a na třech se vyměnili cívky . Špatná byla ještě první lambda-sonda . Po odstranění závad proběhla regenerace filtru , najeto přes 1000 km , motor běží v pořádku , tedy kromě toho , že mi sem tam jde z výfuku šedý kouř .
Měl jsem to už třikát na diagnostice a závada žádna . Voda se neztrácí a před tím mi Turek nekouřil . Čím to může být ? Předem děkuji za rady .
- Benik
- Jezdec
- Příspěvky: 481
- Registrován: 29.09.2010 14:46
Re: Šedý kouř
coze si udelal se vstrikama???? ultrazvuk- dle mych zkusenosti k ničemu .. 3.0tdi vstriky se repasovat nedaji! se vymenily civky jo? ? ja kdyz resil vstriky, tak všechny firmy co delaji vstriky mi řekli, ze 3.0tdi se repasovat neda... takze jsem dal nove vstriky od Bosche (maji je psany jako repas) ale jsou nové... proste na ne nikdo nedela nahradni dily... co vim, tak vydrzi tyto vstriky 200000km a jsou pomalu pred smrti... a dal jsi je na spravne valce, tak jak byly? a zapsal si tedy znovu korekční množství paliva vstriku do RJ?? resil jsem to s strojservis, dieselpower a bosch servis a vsude rekli ze repas ne...
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
-
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 04.05.2016 11:58
Re: Šedý kouř
přesně, repas neexistuje. Nejlépe vyměnit všechny a je klid. Každopádně dávám VIF a v pohodě..
Benik: kolik jsi za to daval a měnil jsi všechny?
Benik: kolik jsi za to daval a měnil jsi všechny?
- Benik
- Jezdec
- Příspěvky: 481
- Registrován: 29.09.2010 14:46
Re: Šedý kouř
ano vsechny. sehnal jsem je za cca 6500 bez dph/ks a sam namontoval a nakodoval... prace na 3hod i se svacinkou
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: Šedý kouř
Pieza se neopravujou, že by někdo z toho vytáhl trysku a vyměnil v dílně, ale průmyslově se repasují, resp. Bosch to dělá. Proto jsi měl na těch nových vstřicích napsáno, že jsou repas.
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
- Benik
- Jezdec
- Příspěvky: 481
- Registrován: 29.09.2010 14:46
Re: Šedý kouř
oki bauer :-)
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: Šedý kouř
Mám úplně ty stejné i za stejnou cenu a je to cajk
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
- Peterka72
- Člen klubu
- Příspěvky: 283
- Registrován: 24.12.2010 20:15
- Bydliště: Díra u Hanušovic
Re: Šedý kouř
Kluci , jsem netvrdil že mám vstřiky po repasu , protože vím že nejdou . Dělá to jen Bosch . Mám je jen vyčištěné ultrazvukem , u třech vyměněné cívky , jsou zkalibrované a dané na stejné válce jako před tím . Proběhla regenerace DPF ale sem tam to prostě šedě kouří a nevím proč . Před tím mi to nekouřilo
- Benik
- Jezdec
- Příspěvky: 481
- Registrován: 29.09.2010 14:46
Re: Šedý kouř
zkalibrovane? tomu právě také nerozumím ... dle meho ultrazvuk v tomto případě je k ničemu a jsou to vyhozené penize... nevim kolik to stálo ale asi si uz mohl mit nový vstrik jeden nebo dva... jake civky jsou nové??? muzes hodit kopii účtu co ti tam kdo dělal a kde??
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
- Benik
- Jezdec
- Příspěvky: 481
- Registrován: 29.09.2010 14:46
Re: Šedý kouř
a pokud vybehne z nejake mašiny (ze stolice Bosch) nove číslo na korekci paliva, tak se toto číslo musí uložit do RJ!!!
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: Šedý kouř
Já jsem nechal taky čistit vstřiky ultrazvukem resp. abych vysvětlil: Začla přibývat nafta v oleji, DPF je out, napadly mě vstřiky, těsnění atd. Čili vstřiky ven a už když jsem je vyndával, tak jsem zjistil, že chlapci při výměně vstřiků před 20tkm za bývalého majitele nechali původní napínáky. S třema vstřikama jsem uměl rukou dost lehce pootočit, i když jsem napínák ještě nepovolil. Ale když už byly vstřiky venku, tak jsem je nechal otestovat a vyčistit. Test byl O.K. původní hodnoty zůstaly, nebylo třeba měnit a při tom je i očistili. Vyšlo mě to 300,- kus
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
- Benik
- Jezdec
- Příspěvky: 481
- Registrován: 29.09.2010 14:46
Re: Šedý kouř
napinak? myslis ty překlady co drží vstriky? viz foto jake číslo? a pomohlo to vyčištění?.bauer píše:Já jsem nechal taky čistit vstřiky ultrazvukem resp. abych vysvětlil: Začla přibývat nafta v oleji, DPF je out, napadly mě vstřiky, těsnění atd. Čili vstřiky ven a už když jsem je vyndával, tak jsem zjistil, že chlapci při výměně vstřiků před 20tkm za bývalého majitele nechali původní napínáky. S třema vstřikama jsem uměl rukou dost lehce pootočit, i když jsem napínák ještě nepovolil. Ale když už byly vstřiky venku, tak jsem je nechal otestovat a vyčistit. Test byl O.K. původní hodnoty zůstaly, nebylo třeba měnit a při tom je i očistili. Vyšlo mě to 300,- kus
Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk
- bauer
- Pilot
- Příspěvky: 705
- Registrován: 19.07.2012 18:11
- Bydliště: Ostrava
Re: Šedý kouř
Jj, to co drží ty vstřiky, deska napínací, je to položka č.31 díl 059130216C
Vyčištění musely provést před samotným měřením vstřiků a abych řekl pravdu, tak nepozoruju žádný rozdíl.
Vyčištění musely provést před samotným měřením vstřiků a abych řekl pravdu, tak nepozoruju žádný rozdíl.
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW