elektrický posilovač řízení
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 19.12.2011 13:01
elektrický posilovač řízení
Zdravim, mám problem...mám nabouranýho pasata...pytle venku...vsechno se opravilo...jeste jsem teda nebyl nahodit kroužek pod volantem...ale nejde mi posilovac řízení...a svítí ESP...nesetkal se s tím nekdo..???
-
- Profík
- Příspěvky: 996
- Registrován: 26.11.2010 23:49
- Bydliště: Kosice
Re: elektrický posilovač řízení
ak rozchodis volant pojde aj tamto .. ale musis urobit zakladne nastavenie...
potom pojde aj posilovac...
potom pojde aj posilovac...
- ejne
- VWjunior
- Příspěvky: 1520
- Registrován: 14.09.2008 17:43
- Bydliště: SVK ( SLC, SL )
- Kontaktovat uživatele:
Re: elektrický posilovač řízení
hod to na diagnsotyku a hlave urob zakladne nastavenia senzorov ktore ti hadzuchybu . predpokladam ze je to aj G85
VW Passat 2.0 103kw Sportline = Moje presuvadlo
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 19.12.2011 13:01
Re: elektrický posilovač řízení
ták chlapi díky za pomoc...tak esp se rozchodilo...ujel jsem 200 m zatocil uplne doprava a doleva a pohoda...akorat kdyz jsme to píchli na VAG tak ten se na ten posilovač nemůže připojit...píše to chybu spojení...že by nekde kabílek??. ta rána byla totiiž na stranu ridiče a trochu to žmácklo i tu plastovou krabičku s pojistkama...jinak všechny pojistky v motorový elektrice i v palubce jsou ok..nemohl odejít třeba?...je mi divny že všechno funguje kromě tohohle..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 26.09.2012 19:50
Re: elektrický posilovač řízení
Zdravim,potřebuji radu,.mam passat 3C 2006,nejde posilovač řízení.Na Vagu to píše,.chyba uhel řízení,vypnuty limit řízení,a svítí esp,abs,.když najedu do pozice 44.posilovač řízení,tak piše nenakodovano!!!! Nezna někdo kod???.Smazal se nějak,.tyden před tím,krásně šel volant,žádný problém...diky za rady.
- Ergo
- VWagenista
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: elektrický posilovač řízení
Musíš udělat základní nastavení, tam nic nenakóduješ.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 26.09.2012 19:50
Re: elektrický posilovač řízení
to jsem zkoušel,..ale nechce to vzít,..nikdo nevi proč,...bud v pozici brzdy,dam 001,.pak zatocim volant do prava,do leva,atd,.přesně dle popisu,.a nic,..neukazuje to vubec uhel,.jako by tam nebyl...
- pig
- Jezdec
- Příspěvky: 278
- Registrován: 07.03.2012 07:40
- Bydliště: jižní morava
Re: elektrický posilovač řízení
Nevim kam, tak to šoupnu sem...
se mě zdá poslední dobou, jakoby se mi jaksi trhal volant, o co jde.. i když stojim na místě a mám ho narovno, tak pootáčim na každou stranu 2-3cenťáčky, musim překonávat malej odpor, jde to jako těžko, pak to poskočí a jde lehko. Dělá to i za jízdy. Je to na pocit taková nepříjmná věc a dřív mi to určitě nedělalo, všiml bych. Jako kdyby na starym hřebenovym řízení přeskakovalo o zub.
Nepotkal se s tím někdo už?
se mě zdá poslední dobou, jakoby se mi jaksi trhal volant, o co jde.. i když stojim na místě a mám ho narovno, tak pootáčim na každou stranu 2-3cenťáčky, musim překonávat malej odpor, jde to jako těžko, pak to poskočí a jde lehko. Dělá to i za jízdy. Je to na pocit taková nepříjmná věc a dřív mi to určitě nedělalo, všiml bych. Jako kdyby na starym hřebenovym řízení přeskakovalo o zub.
Nepotkal se s tím někdo už?
Pásoš Vároš károš 07 BLÚMOUŠN 1.9TDI
/100kW/320Nm/
/100kW/320Nm/
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 29.12.2012 17:11
Re: elektrický posilovač řízení
Ahoj tak už zase prosím o radu
měl jsem strašnou vůli na hřebenu řízení tak jsme ho vyndali s tím, že druhý den zajedu pro jiné. Nicméně kamarád měl na dílně řízení z dvojkový oktávky, které bylo na chlup stejné s tím, že je z bouraného auta a že by se musela přeházet pravá strana z toho mého serva na to nové. Tak jsme ho tam namontovali ale svítila mi žlutá kontrolka volantu a esp s tím, že chyby byly následující: 02546 stop limit řízení a 00778 snímač úhlu. Dali jsme to na vag a prostě nejde udělat základní nastavení, kalibrace toho volantu. V sekci ABS brzdy nemám vůbec vysvícené kodování II jak píší v návodu abych šel do něj. a když otevřu třeba základní nastavení tak to píše že kanál 060 není dostupný a téměř vše není dostupné. Ten snímač úhlu zezačátku ukazoval stále nulu ale zkusili jsme tu kalibraci pomocí volant vlevo, vpravo a popojet a pak začal ukazovat stupně. Nicméně jak je ohnutá ta jedna strana tak to ukazuje na jednu stranu asi 550° a na druhou to bylo 525° tak mě pak napadlo zkusit zkalibrovat obě strany pouze do 525° a pak jsem držel volant přesně na 0° aby byl v té toleranci 4,5°a stejně to nepomáhá. Nemá s tím někdo zkušenost? Díky
měl jsem strašnou vůli na hřebenu řízení tak jsme ho vyndali s tím, že druhý den zajedu pro jiné. Nicméně kamarád měl na dílně řízení z dvojkový oktávky, které bylo na chlup stejné s tím, že je z bouraného auta a že by se musela přeházet pravá strana z toho mého serva na to nové. Tak jsme ho tam namontovali ale svítila mi žlutá kontrolka volantu a esp s tím, že chyby byly následující: 02546 stop limit řízení a 00778 snímač úhlu. Dali jsme to na vag a prostě nejde udělat základní nastavení, kalibrace toho volantu. V sekci ABS brzdy nemám vůbec vysvícené kodování II jak píší v návodu abych šel do něj. a když otevřu třeba základní nastavení tak to píše že kanál 060 není dostupný a téměř vše není dostupné. Ten snímač úhlu zezačátku ukazoval stále nulu ale zkusili jsme tu kalibraci pomocí volant vlevo, vpravo a popojet a pak začal ukazovat stupně. Nicméně jak je ohnutá ta jedna strana tak to ukazuje na jednu stranu asi 550° a na druhou to bylo 525° tak mě pak napadlo zkusit zkalibrovat obě strany pouze do 525° a pak jsem držel volant přesně na 0° aby byl v té toleranci 4,5°a stejně to nepomáhá. Nemá s tím někdo zkušenost? Díky
Passat 3C 2005 2,0TDi DSG, 103kW Highline - 160 000km
Touran 1T3 2013 1,6TDi manuál, 77kW TREND - k 20.1.2016 260000km
Polo 6N1 1996 1.0 manuál, 37kW - 196000
Touran 1T3 2013 1,6TDi manuál, 77kW TREND - k 20.1.2016 260000km
Polo 6N1 1996 1.0 manuál, 37kW - 196000
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 29.12.2012 17:11
Re: elektrický posilovač řízení
tak jsem vyměnil komplet řízení za jiné, které nebylo z bouračky a dioda volantu zmizela (použil jsem kalibraci doprava doleva a rozjet se vpřed) ale stále mi svítí ESP a zjistil jsem, že mi nejde ani auto hold. Co se autoholdu týče, zkoušel jsem i domáčknout pásy jak tu bylo někde psáno, samozřejmě jsem připoután, ruční brzda povolena, dveře zavřené a mám sešlápnutou brzdu. Co se ESP týče, tak jsem to připojil na vag a píše to g85 snímač uhlu řízení a když to smažu ihned naběhne znovu, pak jsem chtěl udělat to základní nastavení ale stále to píše skupina 60 není přístupná. zkoušel jsem s tím popojíždět a stále svítí. díky za rady Honza
Passat 3C 2005 2,0TDi DSG, 103kW Highline - 160 000km
Touran 1T3 2013 1,6TDi manuál, 77kW TREND - k 20.1.2016 260000km
Polo 6N1 1996 1.0 manuál, 37kW - 196000
Touran 1T3 2013 1,6TDi manuál, 77kW TREND - k 20.1.2016 260000km
Polo 6N1 1996 1.0 manuál, 37kW - 196000
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: elektrický posilovač řízení
Autohold není možné zapnout, když je vypnuté/nefunguje ESP. A když Ti to píše senzor G85, tak bude asi špatný ten, ne?
-
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 16.10.2011 22:19
- Bydliště: Rychnov
Re: elektrický posilovač řízení
Začínám pozorovat stejný problém jako pig setkal se s tím někdo další?
Znovu 3c 125kw highline
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 15.07.2015 20:33
Re: elektrický posilovač řízení
Zdravím, neřešil někdo výše uvedený problém s proměnným odporem volantu v průběhu otáčky?pig píše:Nevim kam, tak to šoupnu sem...
se mě zdá poslední dobou, jakoby se mi jaksi trhal volant, o co jde.. i když stojim na místě a mám ho narovno, tak pootáčim na každou stranu 2-3cenťáčky, musim překonávat malej odpor, jde to jako těžko, pak to poskočí a jde lehko. Dělá to i za jízdy. Je to na pocit taková nepříjmná věc a dřív mi to určitě nedělalo, všiml bych. Jako kdyby na starym hřebenovym řízení přeskakovalo o zub.
Nepotkal se s tím někdo už?
- frost2
- Člen klubu
- Příspěvky: 31
- Registrován: 25.06.2016 00:35
- Bydliště: Praha
Re: elektrický posilovač řízení
Zdravím, mám takový problém občas mi drhne volant a vydává divné zvuky. Skrz volant je cítit jakoby tření a musí se překonát velký odpor. Hodně to pozoruji po delší jízdě autem. Lze si poslechnout ve video ukázce. Nevíte co s tím?
VW Passat CC Individual/R-line 3.6FSI 220kW 06/2010
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: elektrický posilovač řízení
řekl bych že kroužek
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA