Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Jezdec
- Příspěvky: 492
- Registrován: 29.01.2016 14:37
- Bydliště: Brno,Zurich
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Takže při stejné rychlosti dsg točí míň otáček jak manuál?řekněme při 160-ti ?
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
- nofu
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 16.12.2008 18:15
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
@Nwkt
Jsem z Prahy.
Po víkendu mám domluvenou projížďku s DSG i manuálem, samo písnu, jak to dopadlo.
@ToAll
Četl sem nějaký recenze, kde otáčky zmiňovali a opravdu to vypadá, že to co uváděli ve videu na Primě, sedí jak pro supa tak pro pašíka.
Jsem z Prahy.
Po víkendu mám domluvenou projížďku s DSG i manuálem, samo písnu, jak to dopadlo.
@ToAll
Četl sem nějaký recenze, kde otáčky zmiňovali a opravdu to vypadá, že to co uváděli ve videu na Primě, sedí jak pro supa tak pro pašíka.
- ROTL
- Řidič
- Příspěvky: 124
- Registrován: 05.10.2015 20:31
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Dsg ma pri 130 kmh 2400ot.
Odoslané z SM-J320FN pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-J320FN pomocou Tapatalku
PASSAT Variant B7 2012 2.0TDI 103KW DSG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 203
- Registrován: 08.12.2013 20:01
- Bydliště: Skalica
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
presne tak, kaze auto (a nie len auto) ako aj vsetky jeho suciastku su vyvijane a ciastocne naddimenzovane aby vydrzali urcity pocet cyklov. Pokial vyrobca uvazil, ze na DSG ma byt taky prevodovy pomer na 1 a taky na ine prevodove stupne je to s ohladom na zivotnost atd. Preto ti davaju aj nejaku zaruku.
- MistrWajn
- Jezdec
- Příspěvky: 227
- Registrován: 10.09.2015 13:51
- Bydliště: Žilina/Bratislava
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Manual ma pri 130 ani nie 2200, takze vyzera to tak ze ma manual dlhsie prevody.
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
nofu: Vidíš, v Praze je dost lidí, tak se domluv třeba tě svezou jak v manuálu tak v DSGčku
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
JEŽIŠI!!
Tak zaprvé, je několik kódů převodovek. Nevím, které zpřevodování má jaký kód. Ale říci, že manuál má při 130kmh 2100ot bez jakékoli další informace je idiocie.
BMT předokolky manuál převodovky mají trochu delší kvalty, asi jako píše tady mrwejn, při 130 točí malinko přes 2t ot. Pak jsou klasické převodovky (v B7 nevím, kde se to lámalo a podle čeho, páč BMT byly všechny, ale některé maj delší kvalty než jiné), ty točí kolem 2400ot. DSG má ve verzích 103, 125 a 130kw 2m a 4m délky jako klasická převodovka, tedy první 4 kvalty malinko jinak, ale 5 a 6 stejné (tedy zase točí 2400 při 130). A pak je Alltrack, ta je kratší a na 6 točí asi 2700ot (nevím přesně, ale více).
Tečka. BMT dlouhá převodovka je gut, u obyč se dá řešit výměna kola na 6kvaltu, u DSG neřešitelné (myslím). DSG ale bombička, manuál bych nechtěl ani zadarmo už.
Tak zaprvé, je několik kódů převodovek. Nevím, které zpřevodování má jaký kód. Ale říci, že manuál má při 130kmh 2100ot bez jakékoli další informace je idiocie.
BMT předokolky manuál převodovky mají trochu delší kvalty, asi jako píše tady mrwejn, při 130 točí malinko přes 2t ot. Pak jsou klasické převodovky (v B7 nevím, kde se to lámalo a podle čeho, páč BMT byly všechny, ale některé maj delší kvalty než jiné), ty točí kolem 2400ot. DSG má ve verzích 103, 125 a 130kw 2m a 4m délky jako klasická převodovka, tedy první 4 kvalty malinko jinak, ale 5 a 6 stejné (tedy zase točí 2400 při 130). A pak je Alltrack, ta je kratší a na 6 točí asi 2700ot (nevím přesně, ale více).
Tečka. BMT dlouhá převodovka je gut, u obyč se dá řešit výměna kola na 6kvaltu, u DSG neřešitelné (myslím). DSG ale bombička, manuál bych nechtěl ani zadarmo už.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Moje běžná cestovní rychlost je 300km/h ,teda když letím cessnou.
A otáčky mám nízké,teda když mě nikdo zrovna nevytočí.
Jestli je tvoje běžná cestovní rychlost v ČR v passatu- 180,tak si si spletl fórum.To musíš na:
chcisezabit.cz nebo jakvzletnout.cz Tam si pokecáš.
Jinak prosím moderátory,aby zařadit tohle téma do sekce "poměřování pindíků".
Tady se řeší technický věci.
A otáčky mám nízké,teda když mě nikdo zrovna nevytočí.
Jestli je tvoje běžná cestovní rychlost v ČR v passatu- 180,tak si si spletl fórum.To musíš na:
chcisezabit.cz nebo jakvzletnout.cz Tam si pokecáš.
Jinak prosím moderátory,aby zařadit tohle téma do sekce "poměřování pindíků".
Tady se řeší technický věci.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 492
- Registrován: 29.01.2016 14:37
- Bydliště: Brno,Zurich
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Super vysvětlení ,díky za info
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Všechny novější převodovky jsou naladěny na optimální dálniční rychlost cca 120-130km/h.Takže pokud hledáš převodovku,která bude točit při 180km/h -2000 otáček,tak musíš zavolat do Wolfsburgu,ať ti jí vyrobej na zákázku.Taková se pro normální lidi nevyrábí. A třeba časem pochopíš,že fyzikální zákony platí pro všechny stejně.To jest,že při takhle velký rychlosti,je vcelku jedno kolik ten motor točí jestli 3t nebo 3,5t,protože odpor vzduch je tak veliký,že potřebný výkon k rychlosti roste s druhou mocninou.Takže spotřeba je stejně +- stejná při různých otáčkách,protože motor stejně nejede v optimálních otáčkách .
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Tak je pravda, ze merna spotreba paliva je treba pri 1800ot mensi, jak pri 2500ot, ale oni nejsou ti nemci idioti a ty otacky na 6rs jsou takto zvoleny z nejakeho duvodu a spotreba neni jediny parametr, ktery je sledovan. tedy jsem zajedno s sharikem
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 11.06.2016 14:14
- Bydliště: Mlada Boleslav
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
tak jsem to dneska sledoval na dalnici, mam 2.0TDi a 125kW, rok 2012 a pri 130km/h mam 2200 otacek a pri 180 mam 3000 otacek...a jak to tady procitam, nedal mi tam nekdo z vas nejakou kratsi prevodovku?
Passat B7 Variant 2012, 2.0TDi 125 kW, manual
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Nemáš DSG, tudíž máš tu delší převodovku alá BMT.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Tak konečně kloudná reakce. Ano, největší parametr při volbě převodu na 6q je krouticí moment.Jelikož u DSG je limitován konstrukčně,většinou výrobce volí lehčí převody než u manuálu,kvůli životnosti.Proto ty rozdíly v otáčkách.U manuálu taky ty dlouhý těžký převody ničemu neprospívají,je to jenom kvůli emisním normám.Na 6q dostává převodovka pěkně na pr**l a ten obrovskej krouťák časem voddělá ložisko na konci hřidele u šestky.Jinak dnes se výrobci předháněj kolik kvaltů bude automat mít,u manuálu naštěstí je to zastopovaný kulisou. Což samozřejmě ničemu neprospívá,protože převodovka neustále řadí a řadí....Takže 9G u mercedesu bude za chvíli málo.
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Kdyz jsem cetl,ze je to limitovany kulisou,tak jsem si hned vzpomel,jak jsem jezdil tusim V3skou,kde to nebylo limitovany snad vubec nicim jinak mel jsem DSG 6° i 7° a kolik to toci jsem nikdy neresil. Proste jak s ekonorem noha na plyn a nebo na brzdu. U superbu 125kw s manualem davam 6tku az kolem 120kmh zprevodovany to je pekne. Stejne jako u passata B5 1.9TDI AFN 5q prevodovka oproti 3BG 96kw s 6°. Je docela dost prevodovek. Jen u DSG to je nejcasteji DQ6tka. A co to ma za vyznam resit jestli to toci pri 400kmh 1900ot/min v automatu a nebo u manualu pri 400kmh 2100ot/min?! Je to stejny jako zde cist,ze sviznou jizdou porad plnej prumerne 200kmh a jede to 3C 103kw za 5.5l/100km
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí