Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Jezdec
- Příspěvky: 203
- Registrován: 08.12.2013 20:01
- Bydliště: Skalica
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Sharik ma pravdu a KJirka to myslim tiez uz parkrat zdoraznoval ako sa to ma - opicka a banany
- nofu
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 16.12.2008 18:15
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
@mitti
Samo jsem si to zjistil, ve 130 točí 2000 otáček na osmičku. A skok mi to moc nepřijde, dokonce ani v ceně. Byl sem překvapenej, ale vyjde skorem na stejno. Jen je teda menší výběr a u některejch kousků kroutim hlavou nad výbavou. Jakože má všechno, panorama střechu, bixenony apod., no a má manuální klimu.
@sharik4x4
Ano, bratru od poloviny roku 2012 je faceliftovanej model F30/31 vybaven převodovkou Steptronic (ZF 8HP) a ta má 8 rychlostí. Dokonce jsem bezproblémů vygoglil převodové poměry, vč. manuální prevodovky.
Samo jsem si to zjistil, ve 130 točí 2000 otáček na osmičku. A skok mi to moc nepřijde, dokonce ani v ceně. Byl sem překvapenej, ale vyjde skorem na stejno. Jen je teda menší výběr a u některejch kousků kroutim hlavou nad výbavou. Jakože má všechno, panorama střechu, bixenony apod., no a má manuální klimu.
@sharik4x4
Ano, bratru od poloviny roku 2012 je faceliftovanej model F30/31 vybaven převodovkou Steptronic (ZF 8HP) a ta má 8 rychlostí. Dokonce jsem bezproblémů vygoglil převodové poměry, vč. manuální prevodovky.
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Trojka je hlavně velikostně jako oktávka. Svezení super ale naftové motory několikanásobně problématičtější než u VW.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Přesně,jak říká Jirka- 320d je asi tak na míly vzdálená od typu 530d.Takže to si teda moc nepomůžeš,protože převodovka bude sice super/ZF či aisin 1A převodovky/,ale motor 2,0d od BMW je tak trochu propadák.A 320d je opravdu kategorie octavie, takže klasickej "dalniční křižník" ,to co si scháněl pro tvoji běžnou 180km/h rychlost.
Nejhlavnejší je, že se nebude nic vytáčet, ani ty ani motor a všichni budem spokojení. Slunce v duši
A přeji hodně štěstí s tím "pertinaxem".
Nejhlavnejší je, že se nebude nic vytáčet, ani ty ani motor a všichni budem spokojení. Slunce v duši
A přeji hodně štěstí s tím "pertinaxem".
- nofu
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 16.12.2008 18:15
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Tak o velikost mi moc nejde, 99% jsem v autě sám a nic krom laptopu a pár drobností nevozím.
Vím že tu sme na VW fóru, ale pokud víte, můžete pls rozvést problematičtější/propadák 2.0d?
Vím že tu sme na VW fóru, ale pokud víte, můžete pls rozvést problematičtější/propadák 2.0d?
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Rozvody, praskající blok.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Bavorák má vymazlený třílitry i když i ty podlehly trendu šetření.Ale u 2,0d je problém letitý a od roku 2011 bych řekl že se ty motory moc nepovedli,již zmiňovalé praskání bloků díky zeslabení stěny,aby ušetřili,rozvody-katastrofa,turbíny se upejkaj ve vlastní šťávě díky špatnému chlazení.
A jestli ti o velikost auta moc nejde,tak ta bych řekl,že je při tak velkých rychlostech docela důležitá veličina při výsledné stabilitě.Prostě malá lehká auta se stavají těžko ovladatelnými a náročnými na přesnost řízení.Každý poryv větru je cítit,takže o nějaké pohodě cestování nemuže být ani řeč a po dvouch hodinách cestování je člověk zralej na relax.
A jestli ti o velikost auta moc nejde,tak ta bych řekl,že je při tak velkých rychlostech docela důležitá veličina při výsledné stabilitě.Prostě malá lehká auta se stavají těžko ovladatelnými a náročnými na přesnost řízení.Každý poryv větru je cítit,takže o nějaké pohodě cestování nemuže být ani řeč a po dvouch hodinách cestování je člověk zralej na relax.
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Trojkovej bavorak je zabitej, úplně ho zničili, vypadá jak laciná ku*va, po sedmi letech hůř nez i ta nejhorší b6, šetřili snad na všem, žije to jen z vlastní legendy, je to auto pro pasaky a Bulhary...nepustili jen ten drahej segment, ale jinak zkušenosti známých o bmw, jsou jednoduchý uz nikdy...prave od doby co nejsou ty 3.0...
125 kw, BMR, Highline 2008
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Pridam sa, 320d ani omylom v bawore. Moje cbab ma 410 000, sice len 103kW ale chodi super, samozrejme vecsina su dialnice a to pri rychlosti 160 co je ak ma nikto nebrzdi moja standarda, to auto tuto rychlost pozna dobre. Je to dsg (sice uz je druhe) ale motor je povodny turbo povodne, vstreky. O otacky sa nestaram, skor o dsg aby sa malo dobre ( mysli vymenu oleja, filtra). Svagrova 320d, tiez 2008 to zvladla po 300 000 cca a potom umrela ( salky v prdeli a to nehovorim o drbnutej retazy predtym..) takze do toho v porovnani s mojim chrobakom zarval omnoho viac
Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku
Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Vono sledovat otáčky u automatu je tak trochu černobílý porno. Já jsem si teda automat kupoval právě proto, abych otáčky motoru nemusel sledovat vůbec. Jinej kraj,jinej mrav.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
- Nemo
- Pilot
- Příspěvky: 786
- Registrován: 18.03.2008 19:19
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Ja to porno mam na budikoch v cervenej farbe
Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku
Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Tak jsem to dnes zkusil. 2.0tdi 125kw CBBB motor na 6tku pri 130kmh 2400ot/min.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- nofu
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 16.12.2008 18:15
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
Mnohý dík všem! Po řádném googlení o BMW sem si nakonec přivezl pašíka v manuálu. Tož vás tu na fóru budu asi občas otravovat s hloupostma.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
jo, tuhle mě to taky napadlo zkusit. Tak při 200 km 3 800 ot..
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi
a pak se divíš odpočtům
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm