CC TDi DSG - škubání za studena
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Vacul
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 29.08.2016 19:09
- Bydliště: Ostrava
CC TDi DSG - škubání za studena
Zdravím,
prolezl jsem to tady a nikde jsem nenašel přesně mou situaci. Mám CCčko 2012 TDi s DSG a dneska ráno, když jsem vlezl do auta a nastartoval, tak po cca 2-3 vteřinách od nastartování začalo auto vibrovat a škubat, jako se chtělo rozjiždět (kolísaly i otáčky 800-900), ale stál jsem na brzdě a zařazeno jsem měl v poloze P. Když jsem přeřadil z parkovací polohy na D, tak všechno v normálu. Po připojení na VAG žádná závada. Kontroloval jsem i vstřiky a hodnoty byly -0,14, 0,09, 0,11, -0,02, takže si myslím, že vstřiky v pořádku. Někdo nějaký nápad? Podotýkám, že se mi to stalo poprvé. Děkuji za případné rady
prolezl jsem to tady a nikde jsem nenašel přesně mou situaci. Mám CCčko 2012 TDi s DSG a dneska ráno, když jsem vlezl do auta a nastartoval, tak po cca 2-3 vteřinách od nastartování začalo auto vibrovat a škubat, jako se chtělo rozjiždět (kolísaly i otáčky 800-900), ale stál jsem na brzdě a zařazeno jsem měl v poloze P. Když jsem přeřadil z parkovací polohy na D, tak všechno v normálu. Po připojení na VAG žádná závada. Kontroloval jsem i vstřiky a hodnoty byly -0,14, 0,09, 0,11, -0,02, takže si myslím, že vstřiky v pořádku. Někdo nějaký nápad? Podotýkám, že se mi to stalo poprvé. Děkuji za případné rady
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
kolik to má najeto a kdy se měnil olej v DSG ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Vacul
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 29.08.2016 19:09
- Bydliště: Ostrava
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
Najeto 118tis km a olej byl měněn ve 113tis km, když jsem auto kupoval přímo u VW v Liberci.KJirka píše:kolik to má najeto a kdy se měnil olej v DSG ?
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
v DSG je olejová náplň, která se má měnit nejpozději po 60t. km. Tady se někde dočteš názor, že je ale ideální zkrátit ten interval na polovinu. Já to tak udělal taky. Důvod je, že ten olej, ve kterým běhají společně spojky a je tam i citlivá mechatronika, rychle degraduje a zanáší se bordelem z lamel spojek. Je tam sice filtr, ale jeho filtrační schopnost je omezená dost malou plochou. Koukni se do servisky, pokud jí teda máš, jestli ten olej byl měněnej aspoň v 60t. km, jak měl být. Předpokládám, že ano, ale zaráží mě, proč měl někdo potřebu to měnit ve 113 t., při prodeji. To je, jako by ti jen tak dal k autu navíc zcela zbytečně pětilitr.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Vacul
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 29.08.2016 19:09
- Bydliště: Ostrava
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
Já si myslím, ze je to v celku jednoduché. První majitelka kupovala auto u Autotrend Liberec a po 4 letech auto dala zpět do Autotrend Liberec na protiucet a brala nové. Dealer provedl před prodejem výměnu oleje v motoru + filtry + je psáno výměna oleje v DSG. Samozřejmě ze servisku mám a je tam psáno i v 60tis km výměna oleje v DSG. Takže asi tak.KJirka píše:v DSG je olejová náplň, která se má měnit nejpozději po 60t. km. Tady se někde dočteš názor, že je ale ideální zkrátit ten interval na polovinu. Já to tak udělal taky. Důvod je, že ten olej, ve kterým běhají společně spojky a je tam i citlivá mechatronika, rychle degraduje a zanáší se bordelem z lamel spojek. Je tam sice filtr, ale jeho filtrační schopnost je omezená dost malou plochou. Koukni se do servisky, pokud jí teda máš, jestli ten olej byl měněnej aspoň v 60t. km, jak měl být. Předpokládám, že ano, ale zaráží mě, proč měl někdo potřebu to měnit ve 113 t., při prodeji. To je, jako by ti jen tak dal k autu navíc zcela zbytečně pětilitr.
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
Mně napadla původně trochu jiná varianta sice, ale takhle to bude asi v pořádku.
P.S. NECITUJTE PŘÍSPĚVKY, NAPSANÉ TĚSNĚ NAD VÁMI !
P.S. NECITUJTE PŘÍSPĚVKY, NAPSANÉ TĚSNĚ NAD VÁMI !
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
Pokud je interval 60 000 km,tak 2. olej je 120 000 km. 113 000 není až tak daleko,takže mu to třeba z dobré vůle udělali
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- Vacul
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 29.08.2016 19:09
- Bydliště: Ostrava
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
A jaká te napadla varianta jestli mužů vědět? Jinak první měnění bylo cca 63000km, čili trochu přitáhli.
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
Jeziiiiis, resite sracky. Proste olejem to neni, co dal? Vagina nic?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- Vacul
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 29.08.2016 19:09
- Bydliště: Ostrava
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
Na Vagu vůbec nic, žádná chyba, vstriky vpohode. Měl bych se na Vagu zaměřit na něco konkrétního? Když bych byl vděčný za radu.
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
škubání od motoru a škubání od převodovky jsou ovšem dvě zcela nezaměnitelný věci. Měl jsem zato, že to přisuzuješ převodovce, ale jestli je to od motoru, pak jsme se nemuseli o DSG bavit. Při těch km a pravidelný údržbě je ostatně nepravděpodobný, že by jí něco bylo. Mohl jsi prostě jen něco blbě natankovat. Zkus tam dát trochu větší množství aditiva VIF a uvidíš. Ale pokud se to stalo jednou, je to takový, jako kdyby tě píchlo v zádech a hned jsi s tím letěl k doktorovi.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Vacul
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 29.08.2016 19:09
- Bydliště: Ostrava
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
Já jsem nepsal, ze to bude převodovkou, jen jsem napsal, ze když jsem preradil z P na D, tak to přestalo. No uvidíme, jestli se to bude opakovat, zatím jak jsem psal se to stalo pouze jednou.
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
No a právě proto bych to zatím neřešil. Zkus tankovat u ověřených čerpadel a přidávat ten VIF. Je to vyzkoušený.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Vacul
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 29.08.2016 19:09
- Bydliště: Ostrava
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
VIF přidávám pravidelně, ale ještě tam mám z posledního tankování letní. Až dojedu nádrž, tak tam hodím zimní VIF.
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: CC TDi DSG - škubání za studena
ten zimní se liší jenom v tom, že se do něj přidávají parafíny, kvůli nižšímu bodu tuhnutí. Jinak je to složení nemlich stejný. Zkus to předávkovat a tankovat jinde. Neradil bych ONO. Naopak EURO OIL, má obě nafty bez biosložky. Je to i vidět na její barvě. Je jak voda.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !