Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
mitti
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 203
Registrován: 08.12.2013 20:01
Bydliště: Skalica

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od mitti »

Sharik ma pravdu a KJirka to myslim tiez uz parkrat zdoraznoval ako sa to ma - opicka a banany

Uživatelský avatar
nofu
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 16.12.2008 18:15

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od nofu »

@mitti
Samo jsem si to zjistil, ve 130 točí 2000 otáček na osmičku. A skok mi to moc nepřijde, dokonce ani v ceně. Byl sem překvapenej, ale vyjde skorem na stejno. Jen je teda menší výběr a u některejch kousků kroutim hlavou nad výbavou. Jakože má všechno, panorama střechu, bixenony apod., no a má manuální klimu.

@sharik4x4
Ano, bratru od poloviny roku 2012 je faceliftovanej model F30/31 vybaven převodovkou Steptronic (ZF 8HP) a ta má 8 rychlostí. Dokonce jsem bezproblémů vygoglil převodové poměry, vč. manuální prevodovky.

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od Jirka. »

Trojka je hlavně velikostně jako oktávka. Svezení super ale naftové motory několikanásobně problématičtější než u VW.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od sharik4x4 »

Přesně,jak říká Jirka- 320d je asi tak na míly vzdálená od typu 530d.Takže to si teda moc nepomůžeš,protože převodovka bude sice super/ZF či aisin 1A převodovky/,ale motor 2,0d od BMW je tak trochu propadák.A 320d je opravdu kategorie octavie, takže klasickej "dalniční křižník" ,to co si scháněl pro tvoji běžnou 180km/h rychlost. :laugh: :laugh: :laugh:
Nejhlavnejší je, že se nebude nic vytáčet, ani ty ani motor a všichni budem spokojení. Slunce v duši :adr:
A přeji hodně štěstí s tím "pertinaxem". :good:

Uživatelský avatar
nofu
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 16.12.2008 18:15

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od nofu »

Tak o velikost mi moc nejde, 99% jsem v autě sám a nic krom laptopu a pár drobností nevozím.

Vím že tu sme na VW fóru, ale pokud víte, můžete pls rozvést problematičtější/propadák 2.0d?

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od Jirka. »

Rozvody, praskající blok.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od sharik4x4 »

Bavorák má vymazlený třílitry i když i ty podlehly trendu šetření.Ale u 2,0d je problém letitý a od roku 2011 bych řekl že se ty motory moc nepovedli,již zmiňovalé praskání bloků díky zeslabení stěny,aby ušetřili,rozvody-katastrofa,turbíny se upejkaj ve vlastní šťávě díky špatnému chlazení.
A jestli ti o velikost auta moc nejde,tak ta bych řekl,že je při tak velkých rychlostech docela důležitá veličina při výsledné stabilitě.Prostě malá lehká auta se stavají těžko ovladatelnými a náročnými na přesnost řízení.Každý poryv větru je cítit,takže o nějaké pohodě cestování nemuže být ani řeč a po dvouch hodinách cestování je člověk zralej na relax. :laugh:

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od doktor013 »

Trojkovej bavorak je zabitej, úplně ho zničili, vypadá jak laciná ku*va, po sedmi letech hůř nez i ta nejhorší b6, šetřili snad na všem, žije to jen z vlastní legendy, je to auto pro pasaky a Bulhary...nepustili jen ten drahej segment, ale jinak zkušenosti známých o bmw, jsou jednoduchý uz nikdy...prave od doby co nejsou ty 3.0...
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od Nemo »

Pridam sa, 320d ani omylom v bawore. Moje cbab ma 410 000, sice len 103kW ale chodi super, samozrejme vecsina su dialnice a to pri rychlosti 160 co je ak ma nikto nebrzdi moja standarda, to auto tuto rychlost pozna dobre. Je to dsg (sice uz je druhe) ale motor je povodny :-D turbo povodne, vstreky. O otacky sa nestaram, skor o dsg aby sa malo dobre ( mysli vymenu oleja, filtra). Svagrova 320d, tiez 2008 to zvladla po 300 000 cca a potom umrela ( salky v prdeli a to nehovorim o drbnutej retazy predtym..) takze do toho v porovnani s mojim chrobakom zarval omnoho viac :-)

Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od sharik4x4 »

Vono sledovat otáčky u automatu je tak trochu černobílý porno. :laugh: Já jsem si teda automat kupoval právě proto, abych otáčky motoru nemusel sledovat vůbec. :laugh: Jinej kraj,jinej mrav. :drinks:
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Uživatelský avatar
Nemo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 786
Registrován: 18.03.2008 19:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od Nemo »

Ja to porno mam na budikoch v cervenej farbe

Odoslané z Lenovo X2-CU pomocou Tapatalku
Prvá láska vw bora 1,6 16v AZD
Momentálne Passat 2.0 TDI CR DSG :-)

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od napster »

Tak jsem to dnes zkusil. 2.0tdi 125kw CBBB motor na 6tku pri 130kmh 2400ot/min.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
nofu
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 16.12.2008 18:15

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od nofu »

Mnohý dík všem! Po řádném googlení o BMW sem si nakonec přivezl pašíka v manuálu. Tož vás tu na fóru budu asi občas otravovat s hloupostma.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od KJirka »

jo, tuhle mě to taky napadlo zkusit. Tak při 200 km 3 800 ot..
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Převodové poměry DSG vs. Manuál u 2.0tdi

Příspěvek od ppfox »

a pak se divíš odpočtům :mrgreen:
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“