Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zbynek_C
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 11.12.2016 11:09

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od Zbynek_C »

O vymene cidla nic nevim, takze ne. Proc?

h3rd4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 74
Registrován: 25.02.2015 18:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od h3rd4 »

Zdar jenom se podělím o mě zkušenosti

Já 1.9 TDI BLS zrovna mám, při koupi v DPF 3g ted nevim, nekontroluju to, ale motor v naprosté pohodě, cestování denně 25 tam 25 zpět skoro pořád po dálnici. Víkendy 100-200 km většinou dálnice, něco město. Kontrolky zatím nic. Pasivní regenerace se zapíná cca po 500-600 KM jak kdy.
Passat Variant 3C5 1.9 TDi, 77kw/105k, BLS, 08

Uživatelský avatar
Zbynek_C
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 11.12.2016 11:09

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od Zbynek_C »

Muze to nejak souviset s vahou vzduchu?

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od doktor013 »

co kourivost motoru ? to asi ne, bylo tu spravne receno ze ten filtr je u PD jen a pouze kvuli EURu 4, tudiz eko kurvitko jak svin a uz tenkrat to zacali soudruzi sulit ty emise, kdyz ne softwarove tak kusem lepsi trubky s morskou houbou uvnitr nebo co tam je :) , je to jasnej atentat na majitele auta, no taky problem je v tom ze nemame tady ty nemecky platy, co si budem povidat, ale i tam se starych 3c zbavujou okolo 200 - 300 tis.km max ., takze kde konci?? , ano u nas jich jezdi cim dal vic tak tak :) za posledni rok je to epidemie, takze podobnych pribehu bude jen pribyvat - muj nazor, proto nezbyde nez na to nasetrit a udelat to poradne, jestli chci mit auto treba dalsich 7let no... je to prostorny, pohodlny, svym zpusobem nadcasovy vozidlo, ty novy auta nestoji za nic..nebo chcete 3 valec 1.0 za 450.000,- asi ne zejo, mozna ze bude budoucnost v I 30 a bude to tu muset mit kazdej povinne, protoze to kdo vi co tady s tou zemi bude....prodaj ji napul cine a napul korejcum asi...ty jedini budou platit soc. dem. jeji dane
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
Zbynek_C
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 11.12.2016 11:09

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od Zbynek_C »

no dnes bylo odvezeno zpět do servisu. Všechno prý funguje tak, jak by fungovat mělo.
Uvidíme, jestli pomůže vyzkoušet novou váhu vzduchu.
Ptal jsem se ještě na věci, které tady padly:
- při vyčištění filtru byly nastaveny hodnoty jako by to byl nový díl
- klapka u AGR ventilu prý funguje dobře - zavírá i otvírá
- vstřikovače mají dobré hodnoty
- neztratil se olej ani voda
- motor nijak nevibruje

Zkoušel jsem se ptát i na to, jak by mohlo jít zjistit, jak moc motor kouří. Zjistit to prý nejde právě kvůli DPF

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od doktor013 »

Zbynku nechci byt zly ale pokud ti nelzou tak je ten tvuj filtr bohuzel proste v p**i a chce to jinej kus treba z druhy ruky no ...tam nic nevymyslis,

evidentne ti ten servis nic nechce uznat..to je pak tezky, na dialog jsou potreba dva no

EDIT: hlavne se v tech filtrech lidi moc doma nevrtejte, jsou tam karcinogenni pevne mikrocastice, nic moc na vdechnuti...zustava to v tkani...plice si s tim neporadi
Naposledy upravil(a) doktor013 dne 12.12.2016 19:17, celkem upraveno 1 x.
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
Zbynek_C
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 11.12.2016 11:09

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od Zbynek_C »

Zkoušel jsem se ještě ptát na čidlo, jestli by bylo možné zkusit dát nové.
Uvidím, co bude po opravě a jestli to bude fungovat nebo ne. Pokud ne, koupím určitě nový filtr a snad to tím bude vyřešeno

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od doktor013 »

ja nevim no, cidlo, vaha, dalsi zbytecne vyhozeny penize navic, vzhledem k tomu ze te nechali vymenit zhavicky a dalsi hlouposti okolo....kontrolka sviti jasne, Vag rika ze je to zakarbonovany...motor netahne protoze je pridusenej, muze ti to posrat turbo atd.
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
Zbynek_C
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 11.12.2016 11:09

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od Zbynek_C »

no uvidím, co vymyslí v servise. Pokud to znovu nebude fungovat, zkusím jít cestou koupě nového filtru a pak se uvidí...

Airon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.11.2016 17:23

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od Airon »

Nevim jak blbě by ten filtr museli vyčistit, aby to po 200 km zase byl ucpaný jako před čištěním.
V podstatě i když to v protisměru jen vyfoukáš blbym kompresorem, tak to pár tisíc km vydrží.

Podle mě tě buď sprostě obrali a nic nevyčistili, nebo ti to musí hulit jak lokomotiva. Jinak si to nedokážu vysvětlit.
Takový to zkoušení váhy apod. je jen známka toho, že v tom servisu taky uvažují o vysoký kouřivosti. Jak jsem psal. Nejlepší je filtr vyndat, dát tam místo něj trubku a jet se projet.
Tou trubkou samozřejmě myslim prostě díl bez filtru s přírubama, aby se vidělo co to dělá za jízdy. Nevim, jak je to ve VW. Nedalo by se to v nouzi projet s rozpojeným výfukem, když nemaji bajpas?

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od napster »

Udelabto nouzak. Pred tydnem kolega s citroenem c5 2.2HDI dostal napad. Auto mu slo pomalu do otacek do 1800ot,tak vymlatil DPF a potom se divil,ze to ma v nouzaku :rofl: kolik ml oleje je v DPF a jake je zaneseni dpf?
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Zbynek_C
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 11.12.2016 11:09

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od Zbynek_C »

je divné, že na tom autě mám najeto asi 11.000 km a filtr se mi ucpal až teď a hned znovu podruhé.
To samé mi říkal i ten člověk ze servisu - to auto by muselo kouřit jak lokomotiva, aby se to znovu tak rychle ucpalo. Můžu sem dát i fotky, jak díly vypadaly před čištěním a jaké jsou po čištění.
V pondělí jsme sundali i hadici u klapky, která pak dál vede k filtru a je tam absolutně čisto

jinak váha filtru před čištěním byla 8940g, po čištění 8860 g, takže 80g rozdíl

Airon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.11.2016 17:23

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od Airon »

Nevim, jak ty váhy. Zásadní je protitlak. Taky ho tu ukáže diagnostika?
Kde ti to čistili?

edit:
tak tu firmu jsem si už našel.
Jejich stránky jsou trochu zmatený. Píšou, že nejdřív dělají diagnostiku a že většinou pak neni potřeba k nim filtr posílat. To jako dělaji diagnostiku po telefonu?

Jak to bylo ve tvém případě? Nechal sis to v nějakém no name servisu vyndat a poslat to do týhle firmy? Jestli ti to dělali přímo v týhle firmě, tak prostě využij záruku ne?

"Zbavíme vozidlo příčin závad, které zanášení filtru urychlují
Poskytujeme nejen záruku 3 roky nebo 100.000 najetých kilometrů na vyčištěný filtr, ale snažíme se, aby tomu tak opravdu ve skutečnosti i bylo. U ostatních společností nabízející čištění sice záruku deklarují, ale tu kdykoliv smetou ze stolu díky tomu, že má vozidlo nějakou závadu, což je příčinou zanášení filtru. Samotný filtr příčinou problému nikdy není."
Naposledy upravil(a) Airon dne 13.12.2016 10:31, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Zbynek_C
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 11.12.2016 11:09

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od Zbynek_C »

protitlak před čištěním 96 mbar, po číštění 3 mbar
čištění proběhlo ve firmě Advanpure CZ-SK v Kosmonosech (Mladá Boleslav)

Jinak před prvním čištěním filtru měřil auto napíchl a teď budu možná plácat blbosti, ale ukazovalo mu to něco, že na volnoběh má hodnoty jako kdyby motor točil 3.000 ot. (možná hodnoty na filtru, ale to teď fakt nechci kecat)

Airon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.11.2016 17:23

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od Airon »

Jestli to je jak píšeš, tak mě zaráží, proč to vůbec posílali na vyčištění, když diagnostika nebyla v pořádku.
Jsem zvědavej, kolik ti toho vymění, než tě to otráví a už se nevrátíš a na záruku se raději vykašleš.

DPF sám o sobě je téměř nesmrtelnej. Když funguje vše ostatní jak má, tak o něm ani nevíš. Nejčastější problém je zablokovaná regenerace, zvýšená kouřivost, nebo poškození katalyzátoru.
Já jsem ho ve svym autě řešil až po cca 500 tis. najetých km. No a v podstatě jen proto, že mi auto moc kouřilo a neohřívalo se.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“