Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Zbynek_C
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 11.12.2016 11:09
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
a kouřivost jsi nějak řešil nebo je to věc neřešitelná?
-
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 08.11.2016 17:23
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
Všechno je řešitelný. Obecně je kouření způsobeno špatnym poměrem směsi. Rozuměj málo vzduchu, nebo moc paliva (nebo špatně rozprášený palivo).
U mě byl problém, že diagnostika byla naprosto čistá. Turbína dávala co měla a vstřikovače na stolici byly v půlce tolerance. O kouřivosti jsem tehdy nevěděl. Filtr se vyčistil, ale pak se prakticky pořád regeneroval. Vzhledem k tomu, že jsem před čištěním s ucpaným filtrem a v nouzáku ujel asi 3 tis. km, tak jsem si myslel, že už je prostě po smrti. Takže filtr ven. Tehdy to ještě nebyl problém na stk. Teprve po vymlácení jsem zjistil, že to v určitých režimech hodně kouří. Jak jsem psal, vstřiky na stolici, nová váha, novej odlučovač oleje, ale pořád stejný. Nakonec jsem čistě náhodou zjistil, že problémem byl EGR. Po jeho zaslepení zmizela kouřivost i hromada dalších neduhů. Díry ve výkonu, cukání na tempomat atd. atd.
U tebe to ale bude něco jinýho. Neni možný, aby se filtr zanesl za 270 km. To by ten motor ani nemohl běžet jak by na tom musel bejt blbě. Pořád mi to nějak táhne k tomu, že tě sprostě ojebali. Například to profoukli kompresorem a protokol ti vyrobili. Nechci nikoho nařknout. Neříkám, že to tak je. Jen těch 270 km je hrozně málo.
Proto jsem psal, že od tý doby ten mechanik před čištěním ještě nasadí díl bez filtru a jede se projet. Jsou problémy, který ani diagnostika neodhalí.
U mě byl problém, že diagnostika byla naprosto čistá. Turbína dávala co měla a vstřikovače na stolici byly v půlce tolerance. O kouřivosti jsem tehdy nevěděl. Filtr se vyčistil, ale pak se prakticky pořád regeneroval. Vzhledem k tomu, že jsem před čištěním s ucpaným filtrem a v nouzáku ujel asi 3 tis. km, tak jsem si myslel, že už je prostě po smrti. Takže filtr ven. Tehdy to ještě nebyl problém na stk. Teprve po vymlácení jsem zjistil, že to v určitých režimech hodně kouří. Jak jsem psal, vstřiky na stolici, nová váha, novej odlučovač oleje, ale pořád stejný. Nakonec jsem čistě náhodou zjistil, že problémem byl EGR. Po jeho zaslepení zmizela kouřivost i hromada dalších neduhů. Díry ve výkonu, cukání na tempomat atd. atd.
U tebe to ale bude něco jinýho. Neni možný, aby se filtr zanesl za 270 km. To by ten motor ani nemohl běžet jak by na tom musel bejt blbě. Pořád mi to nějak táhne k tomu, že tě sprostě ojebali. Například to profoukli kompresorem a protokol ti vyrobili. Nechci nikoho nařknout. Neříkám, že to tak je. Jen těch 270 km je hrozně málo.
Proto jsem psal, že od tý doby ten mechanik před čištěním ještě nasadí díl bez filtru a jede se projet. Jsou problémy, který ani diagnostika neodhalí.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
já si to myslím, od samýho počátku, že ho ojebali.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Řidič
- Příspěvky: 80
- Registrován: 08.11.2016 17:23
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
Nevim, jak seš zdatnej, ani jestli to u VW je možný. Už jsem tu někde psal. Já bych ten filtr odšrouboval a jel to projet bez vejfuku. Teď budou šrouby nový, tak to je otázka 10 minut. Jestli to opravdu hulí tak, že by se filtr zanesl po 270 km, tak to poznáš už po nastartování. Než vyjedeš z garáže, tak v ní bude černo. Jestli to nehulí, tak tě fakt 100% ojebali.
Jako chápu, že to třeba většinou vyjde. Profouknout filtr kompresorem, vynutit regeneraci SW, zkasírovat 20 tis. za nic a majitel pak spokojeně jezdí.
Kontaktoval bych rovnou němce. Minimálně ti daji info, jestli tam v inkriminovaný době měli tvuj typ filtru ze servisu z bolky. Klidně jim pošli i číslo protokolu.
Jako chápu, že to třeba většinou vyjde. Profouknout filtr kompresorem, vynutit regeneraci SW, zkasírovat 20 tis. za nic a majitel pak spokojeně jezdí.
Kontaktoval bych rovnou němce. Minimálně ti daji info, jestli tam v inkriminovaný době měli tvuj typ filtru ze servisu z bolky. Klidně jim pošli i číslo protokolu.
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
Nevim, teorie s kourivosti je mimo mísu, mas saze v laufu? ja mam karbon na 60% - ma to byt hranice životnosti a lauf nespini, ale vobcas to pekne smrdí...
Kdyz teda maj na stránkach garanci na 100.000 km tak bych jim to dal sežrat, dokud to jde, nemůže se přece takhle vorat s klientem, pak to tu vypadá jak to vypadá....
Kdyz teda maj na stránkach garanci na 100.000 km tak bych jim to dal sežrat, dokud to jde, nemůže se přece takhle vorat s klientem, pak to tu vypadá jak to vypadá....
125 kw, BMR, Highline 2008
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
a já mám černý koncovky už od novýho auta a je to prej normální.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
Pokud je DPF fukncni,tak koncovky jsou bez sází.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
Tak v tom případě má Kjirka asi páteční kousek,protože tu už myslím od koupě auta píše,že má špinavý výfuk.
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
Napster..nemáš pravdu u piezo /cca2009/ např, CBBB ano, ale u solenoidů je to čisté pouze pokud jezdíš sračku a bez úporavy.
Ale i v sérii mi Yeti po týdnu ztmavnul pěkně do černa. Ale nebavíme se o sazích jako když je vykutanej, jen prostě není bílý jako u předchozí verze, tam je úplně čistý i po úpravě.
Ale i v sérii mi Yeti po týdnu ztmavnul pěkně do černa. Ale nebavíme se o sazích jako když je vykutanej, jen prostě není bílý jako u předchozí verze, tam je úplně čistý i po úpravě.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
jak říká Petr. To auto nekouří, DPF pravidelně regeneruje a zanesení je minimální. Jen ty koncovky jsou černý. Zaskar se stejným motorem to má podobně.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
A taky - co si budem povídat - jim dáváte abnormalne zahulit, ten yeti dupe o 106
125 kw, BMR, Highline 2008
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
nemyslím si, že bych tomu dával nějakej kouř, jezdím rychle, ale ne hovadsky. A tankuju bez řepkovou a kvalitně aditivuju. A je úplně jedno, jestli pojedu opatrně nebo ostře, černý to je furt.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
Zpátky už nezbělá, musel bys to pořádně vymejt a jezdit jak holka, a také na orig sw.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- doktor013
- Jezdec
- Příspěvky: 395
- Registrován: 11.05.2016 13:40
- Bydliště: Praha
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
Jasny, tak pak je to proste technologicky někde jinde, viz. ten solenoid. ja jezdím ted dost město, žádná rychlostní hitparáda, o víkendech za Prahu na tempomat 150, v létě si občas někde zablbnu, docela i zjistuju ze ten tempomat tomu motoru prospívá? turbína pak na okreskách vic táhne....Muze na tom neco byt? Chip nemam, sw je origo, stejne se někdy stavím na brzde az bude cas
125 kw, BMR, Highline 2008
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km
Petře, Jirka tam má něco rozbitýho, on to fakt nemá normálně černý, ale BKP černý. A Víťa má koncovky čistý, resp. malinko má uvnitř prachu, ale vzásadě čistý.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG