Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zbynek_C
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 11.12.2016 11:09

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od Zbynek_C »

a kouřivost jsi nějak řešil nebo je to věc neřešitelná?

Airon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.11.2016 17:23

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od Airon »

Všechno je řešitelný. Obecně je kouření způsobeno špatnym poměrem směsi. Rozuměj málo vzduchu, nebo moc paliva (nebo špatně rozprášený palivo).

U mě byl problém, že diagnostika byla naprosto čistá. Turbína dávala co měla a vstřikovače na stolici byly v půlce tolerance. O kouřivosti jsem tehdy nevěděl. Filtr se vyčistil, ale pak se prakticky pořád regeneroval. Vzhledem k tomu, že jsem před čištěním s ucpaným filtrem a v nouzáku ujel asi 3 tis. km, tak jsem si myslel, že už je prostě po smrti. Takže filtr ven. Tehdy to ještě nebyl problém na stk. Teprve po vymlácení jsem zjistil, že to v určitých režimech hodně kouří. Jak jsem psal, vstřiky na stolici, nová váha, novej odlučovač oleje, ale pořád stejný. Nakonec jsem čistě náhodou zjistil, že problémem byl EGR. Po jeho zaslepení zmizela kouřivost i hromada dalších neduhů. Díry ve výkonu, cukání na tempomat atd. atd.

U tebe to ale bude něco jinýho. Neni možný, aby se filtr zanesl za 270 km. To by ten motor ani nemohl běžet jak by na tom musel bejt blbě. Pořád mi to nějak táhne k tomu, že tě sprostě ojebali. Například to profoukli kompresorem a protokol ti vyrobili. Nechci nikoho nařknout. Neříkám, že to tak je. Jen těch 270 km je hrozně málo.

Proto jsem psal, že od tý doby ten mechanik před čištěním ještě nasadí díl bez filtru a jede se projet. Jsou problémy, který ani diagnostika neodhalí.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od KJirka »

já si to myslím, od samýho počátku, že ho ojebali.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Airon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.11.2016 17:23

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od Airon »

Nevim, jak seš zdatnej, ani jestli to u VW je možný. Už jsem tu někde psal. Já bych ten filtr odšrouboval a jel to projet bez vejfuku. Teď budou šrouby nový, tak to je otázka 10 minut. Jestli to opravdu hulí tak, že by se filtr zanesl po 270 km, tak to poznáš už po nastartování. Než vyjedeš z garáže, tak v ní bude černo. Jestli to nehulí, tak tě fakt 100% ojebali.

Jako chápu, že to třeba většinou vyjde. Profouknout filtr kompresorem, vynutit regeneraci SW, zkasírovat 20 tis. za nic a majitel pak spokojeně jezdí.

Kontaktoval bych rovnou němce. Minimálně ti daji info, jestli tam v inkriminovaný době měli tvuj typ filtru ze servisu z bolky. Klidně jim pošli i číslo protokolu.

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od doktor013 »

Nevim, teorie s kourivosti je mimo mísu, mas saze v laufu? ja mam karbon na 60% - ma to byt hranice životnosti a lauf nespini, ale vobcas to pekne smrdí...

Kdyz teda maj na stránkach garanci na 100.000 km tak bych jim to dal sežrat, dokud to jde, nemůže se přece takhle vorat s klientem, pak to tu vypadá jak to vypadá....
Přílohy
image.jpg
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od KJirka »

a já mám černý koncovky už od novýho auta a je to prej normální.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od napster »

Pokud je DPF fukncni,tak koncovky jsou bez sází.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od skacel99 »

Tak v tom případě má Kjirka asi páteční kousek,protože tu už myslím od koupě auta píše,že má špinavý výfuk.

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od motorpower »

Napster..nemáš pravdu u piezo /cca2009/ např, CBBB ano, ale u solenoidů je to čisté pouze pokud jezdíš sračku a bez úporavy.
Ale i v sérii mi Yeti po týdnu ztmavnul pěkně do černa. Ale nebavíme se o sazích jako když je vykutanej, jen prostě není bílý jako u předchozí verze, tam je úplně čistý i po úpravě.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od KJirka »

jak říká Petr. To auto nekouří, DPF pravidelně regeneruje a zanesení je minimální. Jen ty koncovky jsou černý. Zaskar se stejným motorem to má podobně.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od doktor013 »

A taky - co si budem povídat - jim dáváte abnormalne zahulit, ten yeti dupe o 106 :)
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od KJirka »

nemyslím si, že bych tomu dával nějakej kouř, jezdím rychle, ale ne hovadsky. A tankuju bez řepkovou a kvalitně aditivuju. A je úplně jedno, jestli pojedu opatrně nebo ostře, černý to je furt.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od motorpower »

Zpátky už nezbělá, musel bys to pořádně vymejt a jezdit jak holka, a také na orig sw.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od doktor013 »

Jasny, tak pak je to proste technologicky někde jinde, viz. ten solenoid. ja jezdím ted dost město, žádná rychlostní hitparáda, o víkendech za Prahu na tempomat 150, v létě si občas někde zablbnu, docela i zjistuju ze ten tempomat tomu motoru prospívá? turbína pak na okreskách vic táhne....Muze na tom neco byt? Chip nemam, sw je origo, stejne se někdy stavím na brzde az bude cas
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Vyčištěný DPF - ucpaný znovu po 270 km

Příspěvek od hkr »

Petře, Jirka tam má něco rozbitýho, on to fakt nemá normálně černý, ale BKP černý. A Víťa má koncovky čistý, resp. malinko má uvnitř prachu, ale vzásadě čistý.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“