Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Johnyhu
- Jezdec
- Příspěvky: 295
- Registrován: 02.08.2015 20:03
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Ahoj lidi mám taky zaslepenej EGR ale kompletně, prostě uříznutej díra ve svodech je zavařená a na parohách sání je záslepka a diagnostika ukazuje hlášku "Recirkulace výfukových spalin - příliš vysoký odpor" nesetkal se s tím už tady někdo? Nejradši bych dal nějakou diodu, odpor nebo kus drátku do konektoru, ale zase by to mohlo napsat že to má příliš nízký odpor tak nevim co s tim na technickou s tím další rok jít nechci.
VW Passat B5 1996 1.9TDI 81Kw AFN
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 03.06.2016 17:08
- Bydliště: Bystřice pod Hostýnem
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Ahojte,staci kdyz zaslepim privod pod egr ventilem? Nebo musim i dole jak zacina ta trubka co vede k egru diky jonak 1,9tdi 81kw r.v1999 ahf
1,9 TDI 81Kw AHF
- Johnyhu
- Jezdec
- Příspěvky: 295
- Registrován: 02.08.2015 20:03
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Zaslepil bych hlavně dole.
VW Passat B5 1996 1.9TDI 81Kw AFN
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 03.06.2016 17:08
- Bydliště: Bystřice pod Hostýnem
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
tak ještě jedena otázka chlapi, vw golf iv 1,9tdi 81kw r.v 1999 kod motoru AHF. mam koupene dvě záslepky.když zaslepím, musím davat tu trubičku od vyfukoveho potrubí k egr ventilu? nebo mam jen dat zaslepky a nic víc? díky..a zaslepit oba dva konce nebo stačí spodní teda diky že se pořád ptám ale jsem v tom lajk.
1,9 TDI 81Kw AHF
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Na funkci rostlináře to mít vliv nebude, ale na STK už dnes ano. Dej tu trubku zpátky, nebude na první pohled vidět, že tam EGR chybí
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 06.12.2016 14:13
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Zdravim,passata b5 1.9tdi 85kw. Chtel bych zaslepit egr ventil. Musim ho prvne vyčistit? A tu hadicku co tam vede taky zadlepit.
Dekuji
Dekuji
- Goodicek
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 27.09.2013 17:45
- Bydliště: Vlčnov
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
když jsem to dělal kdysi dávno co jsem ho koupil, trošku jsem ho vyčistil aby chodila ta klapka co tam je. vzal jsem to jen čističem na brzdy. Svody jsem nečistil. zaslepil jsem nerez plechama co jsem si udělal na obou koncích a to bylo asi tak celé. Hadičku od potlaku sem tam nechal, ať se klapka klidně hýbe
EX- Feldari 1.3 BMM - Sporák
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
EX- Ford Transit VI, T350 - 92 kW - 2.4L Duratorq TDCi - DOFA
VW Passat Variant B5 - 85 kW - 1.9 TDI PD - ATJ
Ford Transit VII, T350 - 103 kW - 2.4L Duratorq TDCi - H9FB
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Ono je to kolikrát tak zahnojený sazemi že to vyčištění fakt pomůže. Těsnění pod svody nestojí moc a "O" kroužek EGRu také ne. Ten podtlak bych zaslepil hned u solenoidu pro případ protržení membrány a přisávání vzduchu.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- galaher
- Závodník
- Příspěvky: 599
- Registrován: 27.10.2007 06:52
- Bydliště: Slezsko
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
kluci mám Passata motor 74Kw AVB 2005..frčím po D1 a šup hláška emise do dílny a žlutá kontrolka,tak jsem to hodil na Vag a hodilo to tuto hlášku : 1 Nalezeny chyby:
19586 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni mez prekrocena
P3130 - 35-10 - - - Sporadicky
Pokusil jsem se EGR omezit přes Vag podle toho co jsem se tady dočetl "Motor 01 --> Kanál 3 --> pro snížení doby otevíraní EGRu zvyšte hodnotu na nejvyšší možnou - 33768 "
Jen nevím zda to hledám na Vagu dobře ale na kanál 3 se nedostanu pouze na kanál 2 viz foto pokud tam přehodím hodnotu na 33768 ,tak se vždy vrátí na původní podle fota,nějaká rada ?
19586 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni mez prekrocena
P3130 - 35-10 - - - Sporadicky
Pokusil jsem se EGR omezit přes Vag podle toho co jsem se tady dočetl "Motor 01 --> Kanál 3 --> pro snížení doby otevíraní EGRu zvyšte hodnotu na nejvyšší možnou - 33768 "
Jen nevím zda to hledám na Vagu dobře ale na kanál 3 se nedostanu pouze na kanál 2 viz foto pokud tam přehodím hodnotu na 33768 ,tak se vždy vrátí na původní podle fota,nějaká rada ?
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Sháněl jsem odlučovač oleje a nikde nic schopného. Pouze naleštěné tuzing sráče s vývody snad na fichtla.
Tak jsem si řekl, že ho vyrobím z toho, co dům dal. Jedná se o klasické odpadové trubky. Uvnitř jsou čtyři plechové perforované přepážky tak, aby vzduch musel několikrát měnit směr, přičemž prochází dvěma drátěnkami na nichž bude olej a voda kondenzovat. Dole je vypouštěcí ventil. Jednoduché, relativně bytelné, na funkčnost jsem sám zvědav. Umístění plánuji pod pravé světlo, tam je místa dost, po vyndání filtrboxu bude i dost placu na montáž.
Tak jsem si řekl, že ho vyrobím z toho, co dům dal. Jedná se o klasické odpadové trubky. Uvnitř jsou čtyři plechové perforované přepážky tak, aby vzduch musel několikrát měnit směr, přičemž prochází dvěma drátěnkami na nichž bude olej a voda kondenzovat. Dole je vypouštěcí ventil. Jednoduché, relativně bytelné, na funkčnost jsem sám zvědav. Umístění plánuji pod pravé světlo, tam je místa dost, po vyndání filtrboxu bude i dost placu na montáž.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 03.08.2013 11:46
- Bydliště: Mělník
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Ahoj po zaslepeni egru auto jelo skvele.Jen sem mel porad pocakenej egr od oleje.Po zaslepeni tech dvou malejch direk je egr cisty ale zase auto netahne od spodu.Co s tim?Poradi nekdo?
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Protože tím, že jsi ucpal ty dvě dirky, jsi zabránil membráně, aby byla v poloze "zavřeno". Čím vyšší tlak bude v sání, tím více se ventil díky průsaku tlaku kolem osičky samovolně otevře. Pod pojmem "zaslepení egru" máš co? Jen ucpanou hadičku pro ovládání nebo kompletní plechové záslepky v sání? Asi to první, co?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 03.08.2013 11:46
- Bydliště: Mělník
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Zelezne zaslepky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 03.08.2013 11:46
- Bydliště: Mělník
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Co si mam predstavit pod pojmem kompletni zaslepky?mam zaslepeno zespoda egru a pokud ucpu hadicku ovladani nebo ne,nema to vliv na vykon v nizkych otackach.Kdyz tam ty dirky necham,tak mi potece olej a budu dolevat
- Melys
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 27.07.2008 23:40
- Bydliště: Lovecká
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Ahoj jak nebo kde najdu omezeni egr.Lukas44 píše: ↑12.04.2013 21:56Taky mi to svítilo ale stačí omezit otevírání EGR přes VAG na minimum a máte to opravený.... Aspoň já jsem to tak vyřešil...kubenec píše:Může mi někdo fudovanej poradit. Kolega má AVF MR04 a po zaseplení a omezení pomocí VAGu se rozsvítila kontrolka emisí. Tudíž ho jen pořádně vyčistil a vrátili jsme to do původní stavu, ale chyba emisi se vrátila. Co s tím?
Můžeš prosím poslat návod jak na to?