Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 09.07.2016 14:51
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Zdravim
Nechal jsem si dovést Passata B6 2.0 fsi z Německa,auto mám týden,bylo servsisováno u VW,překládal jsem si servsiku a zjistil jsem,že ješte nebyly dělané rozvody,auto má najeto ted 166 xxx km,poslední servis byl cca 2 roky zpátky na 145 xxx km, je možné,že rozvody nedělaly ?,docela mě to zarazilo
Nechal jsem si dovést Passata B6 2.0 fsi z Německa,auto mám týden,bylo servsisováno u VW,překládal jsem si servsiku a zjistil jsem,že ješte nebyly dělané rozvody,auto má najeto ted 166 xxx km,poslední servis byl cca 2 roky zpátky na 145 xxx km, je možné,že rozvody nedělaly ?,docela mě to zarazilo
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.01.2015 18:57
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
auckland píše:Takže k rozvodům: Právě jsem si vyzvedl auto ze servisu, mám měněné komplet rozvody včetně čerpadla. Řetěz i jeho napínák mi zkontroloval a prý nebylo absolutně nutné ho měnit – věřím jim, je to můj známej. Dle slov je klepavej zvuk řetězu u tohoto motoru na volnoběh normální a já to mám prý krásně tichounké…Dokonce mi i vysvětloval, čím je klepot způsobený, ale nechtějte to po mne, nejsem v tom moc zdatnej.
A teď to nejdůležitější, cena i s prací 9.200 Kč.
Jaké čerpadlo máš na mysli ? díky
- Patas11111
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 22.03.2015 22:03
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
https://youtu.be/MMO4JQmfzdg" onclick="window.open(this.href);return false; názor na motor ? co by to mohlo dělat ?přestavovač nebo řetězový rozvod ?? diky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 17.05.2011 00:07
- Bydliště: Příbram
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Tak přidám své další zkušenosti s Passatem 2.0 FSI 4motion - aktuálně najeto cca. 210 km, zatím preventivně měněny rozvody s vodní pumpou, zadní kotouče, všechny destičky, zadní uložení předních ramen kol, čerstvě horní uložení předních tlumičů (po vyndání na nich byla vůle cca. 0,5 cm) a vrže přední náprava - vypadá to na silentbloky na stabilizátoru. Nedávno mi praskla koncovka na lanovodu řazení - zákon schválnosti fungoval dokonale - 120km od baráku.... dojel jsem na ručně zařazenou trojku - cena pouze lanovodů cca. 7000Kč, takže výměna z vrakáče celé kulisy s lanovody za cca. 1500Kč + práce 2000Kč - musí se sundat část výfuku + kardanu, aby šel sundat krycí plech....
V poslední době mi začaly podezřele nahlas cvakat některá vahadla na ventilech - jejich kompletní výměna s hydroštelama cca. 12,5t.Kč - ale dle servisu nebyla vačka na jednom ventilu ošoupaná a vzhledem k tomu, že tankuju většinou jen N95 a v poslední době mi na chvíli začal vynechávat na jeden válec, se obávám, že bude zakarbonovaná hlava a ventily. Oprava cca. 15-30t.Kč nezní zrovna dobře... Koukám, že o tom píšou zrovna ve Světu motorů 46/2016 u Octavie 2.0 FSI - bohužel mám motor BVX, který tam zrovna nedoporučujou.
Takže asi nezbyde nic jiného, než rozbít opět prasátko a hurá do servisu....
V poslední době mi začaly podezřele nahlas cvakat některá vahadla na ventilech - jejich kompletní výměna s hydroštelama cca. 12,5t.Kč - ale dle servisu nebyla vačka na jednom ventilu ošoupaná a vzhledem k tomu, že tankuju většinou jen N95 a v poslední době mi na chvíli začal vynechávat na jeden válec, se obávám, že bude zakarbonovaná hlava a ventily. Oprava cca. 15-30t.Kč nezní zrovna dobře... Koukám, že o tom píšou zrovna ve Světu motorů 46/2016 u Octavie 2.0 FSI - bohužel mám motor BVX, který tam zrovna nedoporučujou.
Takže asi nezbyde nic jiného, než rozbít opět prasátko a hurá do servisu....
VW Passat 3C Variant - Highline - 2.0FSI 4Motion - 10/2006
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
"Kup si benzin, usetris."
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- pEPYK
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: JM
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Zdravím, přidávám se do party! Před týdnem jsem rodině pořídil Passata 2.0 FSI (BVX), rok 2006, Highline, 4motion, najeto 197 tis km.
Musím říct, že je to velice pěkný a pohodlný vůz. Jelikož jsme se doteď trápili ve Fiatu Marea, tak je to změna teda neskutečná Po koupi následoval komplet servis v autorizáku (!), kde měnili oleje, filtry, rozvody (byly údajně ještě původní!!), ... A hned poté proběhla testovací jízda do Alp. Spotřeba ve čtyřech lidech, s lyžemi na střeše a plným kufrem věcí dělala 8.1 l/100km (MaxxMotion 100). Počítal jsem, že si vezme okolo osmi litrů, takže spokojenost. S motorem jsem také spokojen, po okreskách si brumlá okolo 2500 ot/min a když chci předjet, stačí podřadit (rozuměj pořádně vytočit) a jde to. Krouťák je s i plným autem dostatečný, za mě teda zatím paráda. Doufám, že nám třeba do 350tis km vydrží sloužit.
Ještě zvažuju provoz na N95 + ViFko a nebo půl na půl (100/N95).
Musím říct, že je to velice pěkný a pohodlný vůz. Jelikož jsme se doteď trápili ve Fiatu Marea, tak je to změna teda neskutečná Po koupi následoval komplet servis v autorizáku (!), kde měnili oleje, filtry, rozvody (byly údajně ještě původní!!), ... A hned poté proběhla testovací jízda do Alp. Spotřeba ve čtyřech lidech, s lyžemi na střeše a plným kufrem věcí dělala 8.1 l/100km (MaxxMotion 100). Počítal jsem, že si vezme okolo osmi litrů, takže spokojenost. S motorem jsem také spokojen, po okreskách si brumlá okolo 2500 ot/min a když chci předjet, stačí podřadit (rozuměj pořádně vytočit) a jde to. Krouťák je s i plným autem dostatečný, za mě teda zatím paráda. Doufám, že nám třeba do 350tis km vydrží sloužit.
Ještě zvažuju provoz na N95 + ViFko a nebo půl na půl (100/N95).
VW Passat 2.0 FSI 4Motion
Fiat Marea Weekend 1.9 TD100
Škoda 100
Jawa 20
ex VW Golf II 1.6 GTD
Fiat Marea Weekend 1.9 TD100
Škoda 100
Jawa 20
ex VW Golf II 1.6 GTD
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 17.05.2011 00:07
- Bydliště: Příbram
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Zkouším taky dávat N95 + Vifíka a zatím jsem nepostřehl ani alespoň malý rozdíl ve spotřebě. Zato jsem zjistil pravděpodobně zaseklý termostat, protože nemůžou za jízdy ohřát motor přes 80 st. Aktuálně mám najeto 213 tis. km a čeká mě další servis - vytekl přední tlumič a mám vůli na spodním předním uložení předního kola. Tlumiče Sachs včetně prachovek a dorazů na komplet auto pořízeny za 5500Kč, teď už jen počkat na lepší počasí a hurá na výměnu...
Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk
VW Passat 3C Variant - Highline - 2.0FSI 4Motion - 10/2006
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
To může bejt i čidlo. Napíchni to na diag a uvidíš
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
LL rezim vubec nevadi! Jen je to na porci dalkovych km. LL+mesto=smrt motoru LL+okresky 30km do prace a z prace=smrt sam jezdim LL na vsech autech mimo letnich hracek a SII 445tkm bez zavady, ex passat 570tkm bez zavady,vw sharan na tahani 400tkm bez zavady jen 2x turbo a 1x spojka kvuli podvalu a chipu. Nicmene ja sam lidem doporucuju menit LL 15-20tkm dle najezdu plno lidi mi rika ja bych to menil klidne po 30tkm nalitam hodne moc km rocne tak 20-30tkm,coz je dle me min najezd km na to poridit si naftaka. A ne porce "porce km" ja sam najedu 50-70tkm drive 70% dalnice a okresky. V posleenim roce dalnice 50% okresky 30% a 20% mesto. Nez 2.0FSI 110kw,tak je nejidealnejsi volba treba v SII 3.6FSI,ktery jede za uplne stejnou spotrebu a nekdy i za mene,nez 2.0FSI 110kw. Jen v nakupu je to u 3C hold drazsi,ale SII 3.6 lze koupit za "par" korun. Je to stejny jako napr u OI volit mezi 1.6 74kw a 1.8T 20V. Tam vede take 1.8T na plne čáře ve spolehlivosti a spotřebě.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 04.06.2019 23:02
Re: Passat 2.0 FSI-rady/zkušenosti
Ahoj já měl 2.0 FSI v oktavce a nic moc výkon a spotřeba 9-10l po praze. Teď jsem koupil dědečka b5,5 96kw a jsem nad míru spokojený.napster píše:LL rezim vubec nevadi! Jen je to na porci dalkovych km. LL+mesto=smrt motoru LL+okresky 30km do prace a z prace=smrt sam jezdim LL na vsech autech mimo letnich hracek a SII 445tkm bez zavady, ex passat 570tkm bez zavady,vw sharan na tahani 400tkm bez zavady jen 2x turbo a 1x spojka kvuli podvalu a chipu. Nicmene ja sam lidem doporucuju menit LL 15-20tkm dle najezdu plno lidi mi rika ja bych to menil klidne po 30tkm nalitam hodne moc km rocne tak 20-30tkm,coz je dle me min najezd km na to poridit si naftaka. A ne porce "porce km" ja sam najedu 50-70tkm drive 70% dalnice a okresky. V posleenim roce dalnice 50% okresky 30% a 20% mesto. Nez 2.0FSI 110kw,tak je nejidealnejsi volba treba v SII 3.6FSI,ktery jede za uplne stejnou spotrebu a nekdy i za mene,nez 2.0FSI 110kw. Jen v nakupu je to u 3C hold drazsi,ale SII 3.6 lze koupit za "par" korun. Je to stejny jako napr u OI volit mezi 1.6 74kw a 1.8T 20V. Tam vede take 1.8T na plne čáře ve spolehlivosti a spotřebě.
Odesláno z mého SM-J510FN pomocí Tapatalk