1.2 TSi 77 kW (6 st. manuál) - zkušenosti
Moderátor: Olaf87
- belacapa
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 04.08.2010 16:23
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Zdravím, nenašiel som žiadne info k mojej otázke ani tu ani mimo fóra, tak skúsim otvoriť túto staršiu tému. Motor 1.4 TSI 110kW, keď naštartujem a chvíľku stojím na mieste alebo aj keď stojím na križovatke na červenej, proste keď auto stojí s naštartovaným motorom (aj zohriatym), tak pociťujem od motora jemné chvenie celého auta (naozaj len jemné). Najazdené cca 1400 km, je to vlastnosť nezabehnutého motora, alebo všeobecne vlastnosť TSI motorov, alebo by to nemalo robiť vôbec? Taktiež sa mi často stáva, že po naštartovaní za studena, motor akoby pár sekúnd dunel, alebo mal vyššie otáčky a postupne sa akoby ukludnuje (nepozeral som zatiaľ či sú otáčky ozaj vyššie, skúsim to odsledovať), celé to trvá povedzme 10-15 sekúnd, je to normálne?
VW Golf VII Variant Highline, 1.4TSI 110kW, Limestone grey, 2016
VW Golf V 1.4 55kW 2005
VW Golf V 1.4 55kW 2005
- belacapa
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 04.08.2010 16:23
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Niečo som predsalen našiel ohľadom vyšších otáčok bezprostredne po štarte - zahrievanie katalyzátora?
VW Golf VII Variant Highline, 1.4TSI 110kW, Limestone grey, 2016
VW Golf V 1.4 55kW 2005
VW Golf V 1.4 55kW 2005
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 19.05.2016 01:13
Re: 1.2 TSi 77 kW (6q manuál) - zkušenosti
Je normální, že si to na volnoběh trochu klepe výfukem? A že v interiéru to není úplně klidné, ale velmi lehce se celé auto otřásá?
Video je nahráno jako neveřejné, tudíž nevyhledatelné.
Video je nahráno jako neveřejné, tudíž nevyhledatelné.
Golf VII 1.2 TSI 77 kW CE 2015
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 26.04.2016 09:05
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Ahoj, řešil si nějak to chvění při stání? Mám stejný motor a taky cítím lehké chvění při stání, najeto cca 800km.belacapa píše:Zdravím, nenašiel som žiadne info k mojej otázke ani tu ani mimo fóra, tak skúsim otvoriť túto staršiu tému. Motor 1.4 TSI 110kW, keď naštartujem a chvíľku stojím na mieste alebo aj keď stojím na križovatke na červenej, proste keď auto stojí s naštartovaným motorom (aj zohriatym), tak pociťujem od motora jemné chvenie celého auta (naozaj len jemné). Najazdené cca 1400 km, je to vlastnosť nezabehnutého motora, alebo všeobecne vlastnosť TSI motorov, alebo by to nemalo robiť vôbec?...
Golf VII 1.4TSI
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1.2 TSi 77 kW (6q manuál) - zkušenosti
buďte v klidu. motor se točí, tedy vydává jisté vibrace. není to sametová V12 ale ani ratlík R3.
VW Golf VII 1,4 TSI
- belacapa
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 04.08.2010 16:23
Re: 1,2 TSI 77kw 6kvalt manuál
Ahoj, zatiaľ som to neriešil nijak, len pozorovaním a mám pocit ze intenzita chvenia sa zvyšuje/znižuje v závislosti od toho ako silno pustím ofuky...a hlavne ofuky na nohy....možno blbosť, ale pri najbližšom servise to dám asi pozrieť...James.Sniper píše:Ahoj, řešil si nějak to chvění při stání? Mám stejný motor a taky cítím lehké chvění při stání, najeto cca 800km.belacapa píše:Zdravím, nenašiel som žiadne info k mojej otázke ani tu ani mimo fóra, tak skúsim otvoriť túto staršiu tému. Motor 1.4 TSI 110kW, keď naštartujem a chvíľku stojím na mieste alebo aj keď stojím na križovatke na červenej, proste keď auto stojí s naštartovaným motorom (aj zohriatym), tak pociťujem od motora jemné chvenie celého auta (naozaj len jemné). Najazdené cca 1400 km, je to vlastnosť nezabehnutého motora, alebo všeobecne vlastnosť TSI motorov, alebo by to nemalo robiť vôbec?...
VW Golf VII Variant Highline, 1.4TSI 110kW, Limestone grey, 2016
VW Golf V 1.4 55kW 2005
VW Golf V 1.4 55kW 2005
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 19.05.2016 01:13
Re: 1.2 TSi 77 kW (6q manuál) - zkušenosti
Tak jsem si nechal nastartovat předváděčku (81 kW) a klepe to úplně stejně, tudíž je to vlastnost.janv27 píše:Je normální, že si to na volnoběh trochu klepe výfukem? A že v interiéru to není úplně klidné, ale velmi lehce se celé auto otřásá?
Video je nahráno jako neveřejné, tudíž nevyhledatelné.
Golf VII 1.2 TSI 77 kW CE 2015
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 30.04.2017 07:44
Re: 1.2 TSi 77 kW (6 st. manuál) - zkušenosti
Zdravím členové.
Rád bych se Vás zeptal na zkušenosti s motorem 1,2 TSi 77 kW man.
Velice uvažuji o koupi golfa VII, z roku 2014, který má najeto okolo 90 tis km.
O motorech tsi se v českých hospodách navykládalo tolik povídaček.... Proto se obracím na Vás. Dynamika mototru je pro mě dostačující, ale jak je to s tím řetezem a spolehlivostí z tohoto roku výroby? Máte někdo zkušenosti s takovýmto podobným nájezdem mototu? Budu rád za jakoukoliv odpověď.
Rád bych se Vás zeptal na zkušenosti s motorem 1,2 TSi 77 kW man.
Velice uvažuji o koupi golfa VII, z roku 2014, který má najeto okolo 90 tis km.
O motorech tsi se v českých hospodách navykládalo tolik povídaček.... Proto se obracím na Vás. Dynamika mototru je pro mě dostačující, ale jak je to s tím řetezem a spolehlivostí z tohoto roku výroby? Máte někdo zkušenosti s takovýmto podobným nájezdem mototu? Budu rád za jakoukoliv odpověď.
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.2 TSi 77 kW (6 st. manuál) - zkušenosti
Tohoto motoru se určitě bát nemusíš.Za prvé už nemá řetěz,ale řemen.Za druhé je to nástupce předchozího typu,takže se výrobce poučil a vylepšil problémové partie. Je hodně rozšířený a zatím jsem neslyšel,že by měl nějaké vážnější problémy.Takže,jestli je historie golfa v pořádku a líbí se ti,klidně do něj jdi.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 30.04.2017 07:44
Re: 1.2 TSi 77 kW (6 st. manuál) - zkušenosti
Děkuji moc za odpověď. Historie dle cebie je ok.
ještě se Tě prosím zeptám: Je na tento motor přikázaný servisní interval co se týká výměny řemene?
ještě se Tě prosím zeptám: Je na tento motor přikázaný servisní interval co se týká výměny řemene?
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.2 TSi 77 kW (6 st. manuál) - zkušenosti
Rozvody jsou předepsané až po 180 tis.Km. Takže se nemusíš bát. Po 90 tis. Km je předepsaná výměna filtru vzduchu motoru,svíčky v 60000 km,olej co 30000.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 30.04.2017 07:44
Re: 1.2 TSi 77 kW (6 st. manuál) - zkušenosti
Díky moc. Už se na Golfa těším
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 09.09.2018 20:32
1.2 TSi 77 kW - skúsenosti
Prosím Vás všetkých o radu ,hlavne majiteľov Golfov 7 1.2TSi ktorý majú už väčší nájazd kilometrov ,najlepšie už za hranicou 150 tisíc KM tak isto aj mechanikov Mám v pláne kupovať Golf 7 1.2 TSi 77kw ročník 2013 s nájazdom 92000 KM ,potrebujem reálne skúsenosti či sa oplatí kúpiť Golf s touto motorizáciou s takým nájazdom ,o auto bolo viac menej starané lebo ešte do minulého roka boli všetky prehliadky robené v autorizovanom servise Len sa bojím toho nájazdu či neskor nezačne ten motor 1.2TSi postupne vypovedať svoju službu,aj keď už tento motor je rada EA211 sa remeňom
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: VW Golf VII 1.2TSi 77kw skúsenosti
Nejdřív se s ním někde projed, ideálně na dálnici při rychlosti 130 až 150 km/h. Zkus si řazení ve městě a nasázet tam za sebou 6 rychlostí a takhle párkrát za sebou při průjezdem měst a vesnic. Prohlédni si více interiér. A určitě změnis názor na koupi.
Navíc pokud dle razítek v knížce usuzujes, že se jedná o udržované auto kor z autorizovaného servisu, kdo ví jestli long life, což se ale dá čekat, pak do toho určitě jdi.
Kilometry neřeš, někdy motor najedete 100tis km a rozsype se, někdy zase přes 200tis km a šlape pěkně. Res tvůj reálný nájezd za rok, pokud je to v průměru 15tis km, řešíš kilometry úplně zbytečně, protože než dosáhnes hranice 200tis km bude to veterán
Navíc pokud dle razítek v knížce usuzujes, že se jedná o udržované auto kor z autorizovaného servisu, kdo ví jestli long life, což se ale dá čekat, pak do toho určitě jdi.
Kilometry neřeš, někdy motor najedete 100tis km a rozsype se, někdy zase přes 200tis km a šlape pěkně. Res tvůj reálný nájezd za rok, pokud je to v průměru 15tis km, řešíš kilometry úplně zbytečně, protože než dosáhnes hranice 200tis km bude to veterán