1.4 TGi (CNG) 81 kW

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
harrysoumen
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 01.10.2014 11:48

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od harrysoumen »

To je dobře chlapi, jen užívejte CNG štěstí :good:

Jirka G
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 08.05.2014 14:19

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Jirka G »

Harry,užíváme.
Jak jsem psal výše,spotřeba úžasná,auto šlape bez poruchy.
Nic proti Tobě,jenom by mně taky zajímala ta auta,která jsou lepší než náš golf.
Co se týče kvality,ceny,spotřeby atd...
Něco málo autům rozumím a než jsem ho koupil,zajímal jsem se i o jiné auta v této cenové relaci.
Golf byl ale číslem 1.
V roce 2014 bezkonkurenční cena v této kvalitě za velmi dobrý peníz se slevou 11.5%!!!
Opravdu jsem nadmíru spokojen a vážně si nedokážu představit jiné auto.
Pokud nějaké znáš,tak sem s ním!!
J.G

tdk35
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 12.08.2008 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od tdk35 »

To je fajn Harry, že jsi šťastný, že můžeš kupovat benzín/naftu za >30kč/l, já jsem zase šťastný, že kupuji CNG za +-17.50kč/l :-)
Mám najeto 30t. km a jsem spokojený. Být tam o jednu CNG nádrž více, byl bych spokojený maximálně. Takže asi tak.
Golf VII Variant TGI Highline

Uživatelský avatar
Jiruna09
Závodník
Závodník
Příspěvky: 605
Registrován: 01.06.2016 15:29
Bydliště: okres Benešov

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Jiruna09 »

Toto kočkování je opravdu vtipné. Někteří lidé asi nikdy nepochopí, že co člověk to jiný názor, priority, potřeby, a tisíce jiných rozdílů. Naštěstí si každý může svobodně zvolit jak se rozhodne. Věčné diskuze, já mám toto a vše ostatní je špatně, mi přijde jako dohady jaká je správná velikost *cenzura*.
Ano, občas někdo zjistí, že jeho volba nebyla správná, ale to rozhodně neznamená, že se špatně rozhodli všichni se stejnou volbou. Svět není černobílý, ale pokud ho chce někdo takto vnímat, ať k tomu nenutí ostatní. :drinks:

K tématu: 17,5Kč/l ??? CNG kupuji za 24,5 Kč/Kg (bez slev) a nikde jsem zatím nenarazil na prodej CNG na litry. Napadá mě maximálně domácí plnička, ale s tou nemám žádnou zkušenost.
Dojezd/kapacita je asi největší oříšek, nad kterým si určitě ve vývoji lámou hlavu. Věřím, že kdyby šlo jednoduše přidat lahev navíc, tak by tam byla, ale problém bude v ceně, váze, potřebném prostoru...

bedrich666
Závodník
Závodník
Příspěvky: 593
Registrován: 27.10.2008 13:34
Bydliště: ČR

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od bedrich666 »

Prodava se to na kg, ale nic nebrani tomu si to prepocitat na litry no :D

tdk35
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 12.08.2008 15:39
Bydliště: Ostrava

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od tdk35 »

Asi tak :-)
Golf VII Variant TGI Highline

harrysoumen
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 304
Registrován: 01.10.2014 11:48

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od harrysoumen »

Kluci každý svého štěstí strůjcem :D. Já jsem od dob co jsem Vás (CNG) opustil asi o nějakých 30 tisíc kč na palivu opravdu chudší (najel jsem cca 60tis.km). Ale ujel jsem je skutečně s úsměvem na rtech a věřím, že mě dobrá nálada neopustí. Mám Superba Combi 4x4 2,0TDI (služebního) jezdím za 5,8l. Škoda každého dne, kdy si člověk něco upírá a omezuje se, jen proto, že mu to velí rozum. Smysluplnost a radost jsou různé věci a šťastným vás udělá jen jedna z nich. Všechno se hold nedá měřit penězi, alespoň v mém životě.

karamba
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 12.05.2016 09:03
Bydliště: morava

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od karamba »

Čau,
Superb je dobré auto, ale je to tvůj služebák a o třídu výš. Chlapi se spíš ptali co jsi koupil do rodiny manželce a pro rodinné potřeby místo Golfa TGI, který byl tak špatný (v podobné cenové relaci). Samozřejmě i Golf TGI má své nedostatky... Přiznám se, že i mě by zajímalo v čem brázdíš Evropu v mimopracovní době...
Jinak se měj
VW Golf Variant VII Highline 1,4 TGI

Ovcacek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 04.01.2015 08:20

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Ovcacek »

Aktualni model se ani v te dobe neprodaval, takze slozite srovnavat. Krom toho mnoho z nas nechtelo jen a za kazdou cenu usetrit, ale treba se vyhnout dieselu kvuli castym kratkym pojizdkam.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Passat Variant 1.4 Twincharger TSI EcoFuel 2014

Uživatelský avatar
bester
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od bester »

Zdravím ve spolek...zvažuji nákup ojetiny G7Variant 1.4TGI rok výroby 2015, nájezd 100tis. Má to smysl? Jaká je životnost těchto motorů? Jaké závady lze po takovém nájezdu očekávat? Předně jsem uvažoval o 1.4tsi, ale nyní mám nabídku na tgi a jsem na vážkách..můžete poradit, jako uživatelé tohoto vozu? Celou diskusi jsem si tady pročetl, ale vždy se bavíte o novém voze...pozitiva i negativa jsou na nové auto...co ojetina? Auto plánuji mít rozhodně na delší dobu...můj G4 hb má nejlepší léta za sebou a chtěl bych ho vyměnit za rodinné kombi G7... :-) Děkuji za rady.

Uživatelský avatar
Jiruna09
Závodník
Závodník
Příspěvky: 605
Registrován: 01.06.2016 15:29
Bydliště: okres Benešov

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Jiruna09 »

Musíš zvážit nevýhody/omezení CNG vozu. Vypíchnu nižší dojezd na CNG, síť plniček, nižší výkon a teoreticky vyšší náklady na servis ve srovnání s 1.4TSI, vlečená náprava. Na druhou stranu CNG vychází při současných cenách výhodněji jak nafta.

:arrow: Nižší dojezd – poznáš hlavně pokud jezdíš hodně, nebo dlouhé trasy
:arrow: Síť plniček – situace v ČR je slušná, ale jsou stále oblasti, kde bych si provoz vozu na CNG nedokázal představit. Pokud budete chtít cestovat, nevyhneš se plánování. Obecně čím jižněji v Evropě pojedeš, tím více síť řídne. Pokud bys chtěl do Chorvatska, tak zde najdeš 2 plničky na severu a jen jedna je nonstop.
:arrow: Nižší výkon – záleží, jestli chceš závodit nebo jezdit. Někde jsem navíc četl, že udávaných 81Kw je minimální garantovaný. V ČR máme kvalitní ruský plyn s více oktany proti méně kvalitnímu plynu ze severu Evropy. Při měření shodného motoru měla Octavie G-Tec 95KW.
:arrow: Náklady na servis –základní servis bude shodný s TSI, ale k tomu je potřeba servisovat vše kolem CNG, což nemůže dělat každý a zadarmo to nikdo dělat nebude.
:arrow: Vlečená náprava – věčné téma k hádání. Opět záleží, jak a kde jezdíš. Navíc auto je vzadu o něco těžší díky lahvím, ale opět si nedovedu představit, jak by jsi musel jet, aby to mělo nějaký vliv na jízdní vlastnosti.

Máme doma 2 hlavní auta. Jedno 2.0TDI a druhé 2.0i CNG. Tato kombinace mi naprosto vyhovuje a neměnil bych. Na dlouhé cesty a jízdy po dálnici vyhrává nafta. Kolem domu, do města a krátké jízdy pouze CNG. Letošní cestu k moři jsem ze zvědavosti zkoušel plánovat pro CNG a vzdal jsem to po hodině zkoumání, kde, za kolik, a v jakou dobu plyn načerpám (jestli stihnu zavíračku, nebo nebudu čekat na otevření).

O CNG se obecně tvrdí, že vydrží déle, než shodný benzínový motor. CNG mnohem méně opotřebovává olej a neředí ho. Dokonce někde bylo, že CNG nenarušuje olejovou vrstvu válce a proto se méně opotřebovává. U plynu odpadá riziko špatné kvality a bio výmyslů. Na druhou stranu je občas potřeba jet na benzín, aby se motor pročistil od úsad (některá novější auta by snad měla být úplně bez benzínu). Samozřejmě vše kolem CNG vyžaduje servis navíc.

Koupě ojetého vozu je vždy loterie. Je dobré se zamyslet, proč někdo auto prodává a logicky porovnat cenu s uváděným stavem. U CNG je šance, že majiteli provoz na plyn nevyhovoval. Pokud předešlý majitel auto netrápil a dopřál mu alespoň předepsaný a kvalitní servis, není 100tis moc. Nech si podle VIN u autorizovaného servisu VW vyjet elektronickou servisní knížku, kde bude vidět, co se s autem v minulosti dělo.

Uživatelský avatar
bester
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od bester »

Plničku mám kousek od baráku, to problém nebude...závodit s tím nebudu, najedu cca 12-15tis./rok...Hodlám s tím jezdit rozumně, žádné harakiri...v případě nouze (dovolená jih Evropy) by mě netrápilo ani jet na benzín. Chtěl bych spíše radu ohledně toho motoru 1.4tgi...po dvou letech provozu je na 100-tis, jakou bude mít životnost? Řekl bych, že to bude "zajeté" auto, ale co ten motor dále snese / vydrží? Nerad bych aby se po 100tis. začaly kupit vady a radost z nového auta se změní ve frustraci, že jsem se nechal napálit...

Uživatelský avatar
Jiruna09
Závodník
Závodník
Příspěvky: 605
Registrován: 01.06.2016 15:29
Bydliště: okres Benešov

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Jiruna09 »

Záleží, jaká je cena. Původ ČR nebo dovoz? Přes bazar nebo přímo od majitele? Pokud je přes bazar, kdo byl předešlý majitel?

Uživatelský avatar
bester
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od bester »

cena lehce přes 400t., auto má plný pravidelný servis bez výraznějších závad...koupeno v ČR, výbava highline, vystaveno v bazaru, komunikace s majitelem...

Uživatelský avatar
ladaf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 12.08.2015 08:24

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od ladaf »

S tou napravou to v r. 2015 neni tak jiste. Nema to jeste multilink a ocelove nadrze?
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“