1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Moderátor: Olaf87
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Mě zkřehotá i ta 1,2..
Měl jsi před tim Golfa v 1,2 TSI?
Měl jsi před tim Golfa v 1,2 TSI?
Klubové SRAŽENÍ 2019: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=400&t=351886" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.06.2015 23:05
- Bydliště: Praha 9
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Ano měl.Můžu porovnat.
Golf VII Facelift 2017 1.0 TSI 81KW Pfau Green
Golf VII 1.2 TSI 81KW Pacific Blue
Golf VII 1.2 TSI 81KW Pacific Blue
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Vím že je to předčasná otázka kvůli zajetí.. CO spotřeba 1,2 proti 1,0 ?
Klubové SRAŽENÍ 2019: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=400&t=351886" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.06.2015 23:05
- Bydliště: Praha 9
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Najel jsem 80 km,ale zdá se,že cca o litr méně.O víkendu jedu 300 km tak upřesním.
Golf VII Facelift 2017 1.0 TSI 81KW Pfau Green
Golf VII 1.2 TSI 81KW Pacific Blue
Golf VII 1.2 TSI 81KW Pacific Blue
- x-t.y.n.a
- Profík
- Příspěvky: 1102
- Registrován: 25.11.2010 14:23
- Bydliště: Louny
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
lumiere.c : uprav si podpis to, co sis právě pořídil není Golf VIII, ale Golf VII Facelift neboli golf sedmapůl . Osmička bude až v litopadu roku 2019 (prostě za dlouho)
IV http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=191333" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
VII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=291&t=262427" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
I Cabrio http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=157&t=291875" onclick="window.open(this.href);return false;
VII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=291&t=262427" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
I Cabrio http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=157&t=291875" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.06.2015 23:05
- Bydliště: Praha 9
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Čekal jsem kdo se ozve první.
Golf VII Facelift 2017 1.0 TSI 81KW Pfau Green
Golf VII 1.2 TSI 81KW Pacific Blue
Golf VII 1.2 TSI 81KW Pacific Blue
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.06.2015 23:05
- Bydliště: Praha 9
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Tak kdyby to někoho zajímalo,spotřeba je o 0.8l menší.Jel jsem 40% dálnice a 60% okresky.Motor táhne víc odspoda a při vyšší rychlosti je na tom zhruba stejně jako 1.2.Na motor z pračky je to slušný.
Golf VII Facelift 2017 1.0 TSI 81KW Pfau Green
Golf VII 1.2 TSI 81KW Pacific Blue
Golf VII 1.2 TSI 81KW Pacific Blue
-
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 17.08.2016 19:22
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Zdravim
K te spotrebe 1.0 TSI ze bere o 0.8 litru mene se mi moc nezda. Pokud by to mělo byt opravdu nejakou vahu ten test tak by to chtelo dve auta 1.0 TSI a 1.2 TSI která by jela spolu ve stejnou dobu a nejlepe, aby se i ridici vymenili . Na spotřebu ma vliv spoustu věci od teploty, tlaku, provozu az po stejne nafoukane pneu atd, ale chápu, ze tohle normalni clovek tezko udela teda pokud nemá nejakeho známého s kterym se domluvi.
Nekde jsem videl test a tam to bylo plus minus na stejno, nebo dokonce ta 1.2 brala trosku min.
K te spotrebe 1.0 TSI ze bere o 0.8 litru mene se mi moc nezda. Pokud by to mělo byt opravdu nejakou vahu ten test tak by to chtelo dve auta 1.0 TSI a 1.2 TSI která by jela spolu ve stejnou dobu a nejlepe, aby se i ridici vymenili . Na spotřebu ma vliv spoustu věci od teploty, tlaku, provozu az po stejne nafoukane pneu atd, ale chápu, ze tohle normalni clovek tezko udela teda pokud nemá nejakeho známého s kterym se domluvi.
Nekde jsem videl test a tam to bylo plus minus na stejno, nebo dokonce ta 1.2 brala trosku min.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.06.2015 23:05
- Bydliště: Praha 9
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
No samozřejmě.Je to zhruba.Jel jsem stejnou trasu jako s 1.2 a přibližně stejnou rychlosti.Navíc není zajetý.Ukáže se časem.
Golf VII Facelift 2017 1.0 TSI 81KW Pfau Green
Golf VII 1.2 TSI 81KW Pacific Blue
Golf VII 1.2 TSI 81KW Pacific Blue
- psi66
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 14.05.2009 17:27
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Moc nerozumím tomu co porovnáváte. 0.8 plus nebo mínus? Beží klima a hned je tam něco navíc, zaprší a zas to bude jinak..jel jsem přibližně stejnou trasu a stejnou rychlostí?.. to asi taky ne.Auto za pul milionu a řešíme 30 korun na sto kilometrů? Jezdíte milion ročně? Se omlouvám ale ten motor je blbost..škoda, že musí splňovat nějaké EURO6 v laboratorních podmínkách. Prošel jsem si všema těma 1.2 tsi a i když jako dobrý..teď mám 1.4 tsi a lepší..mnohem lepší.Nechci chytračit a omlouvám se , že nejsem nakloněn Vašemu rozhodnutí pro 1.0 tsi.
VW GOLF VII , ME FL, 1,4 TSI 92kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 18.06.2015 23:05
- Bydliště: Praha 9
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Blbosti řešíme. Před Golfem jsem měl Volvo S80 atmosféru 3.2 šestiválec.Mám z toho srandu.
Golf VII Facelift 2017 1.0 TSI 81KW Pfau Green
Golf VII 1.2 TSI 81KW Pacific Blue
Golf VII 1.2 TSI 81KW Pacific Blue
- psi66
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 14.05.2009 17:27
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Tak jo Taky mám pořád před očima průměrnou spotřebu..4.9 a mám radost..5.5 je mi smutno ..ale pořád paráda. Hlavně mi bylo smutno z těch pazvuků..třeba jen při startu...a teď se budu opakovat ale ta 1.4 je v pohodě.Věřím že všechno poslouží svému účelu a dobře. Přeji mnoho spokojených kilometrů a vím že budou...jenže
VW GOLF VII , ME FL, 1,4 TSI 92kW
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Tak jsem to zkusil. 280km - dálnice - praha - dálnice - vesnice
4,8 l / 100 km s klimou.. Na dálnici v nejhustšim provozu 110 - 135 jak to šlo..
Mimo dálnici jsem jel co dala silnice, protože to bylo dlouhý.
Předjížděl jsem - jelo to..
Motor do 4 tis neslyšitelný.. Vibrace nejsou. Pokud budu hodně zlej na ten motor a pojedu ho pod plynem v 1500 ot, kde nejede tak hučí všechno. To samé dělala 1,2 pod 1400 ot..
Starty pěkně hurcaj oproti 1,2 tsi. Když to staruje spojka po startstopu tak je to jak když naskakovala stará rotačka.
Chod 1,0TSI oproti 1,2 TSI je mnohem hladší bez šíleného turboefektu.
Začíná to jet někde na 1900 ot. 1,2ka jela od 1400ot, kde se totálně vezla na točivym momentu. Hlavně ženský pak tlačily plynem a když se to chytlo tak to bylo jak zběsilé - to ta 1,0 TSI nemá. Naopak se zdá spíš že tolik nejede, protože tam neni ten úzkej nástup krouťáku, ale ty km na tacháku přibejvaj hodně rychle. Dokonce mám pocit, že kolem 3 tis ot je slyšet něco jako turbo
6Q převodovka je na prvních kvaltech dost do otáček, takže se to dost rychle roztáčí. Obecné se ten motor musí více točit. Řazení na 3 tis ot bez toho to nejde.
Co se týče té 1,4 ku 1,0 ..
Pokud by šlo jen o akceleraci, tak do tý stovky je to jen o pocitech..
Projev 1,4ky je samozřejmě o řád lepší..
4,8 l / 100 km s klimou.. Na dálnici v nejhustšim provozu 110 - 135 jak to šlo..
Mimo dálnici jsem jel co dala silnice, protože to bylo dlouhý.
Předjížděl jsem - jelo to..
Motor do 4 tis neslyšitelný.. Vibrace nejsou. Pokud budu hodně zlej na ten motor a pojedu ho pod plynem v 1500 ot, kde nejede tak hučí všechno. To samé dělala 1,2 pod 1400 ot..
Starty pěkně hurcaj oproti 1,2 tsi. Když to staruje spojka po startstopu tak je to jak když naskakovala stará rotačka.
Chod 1,0TSI oproti 1,2 TSI je mnohem hladší bez šíleného turboefektu.
Začíná to jet někde na 1900 ot. 1,2ka jela od 1400ot, kde se totálně vezla na točivym momentu. Hlavně ženský pak tlačily plynem a když se to chytlo tak to bylo jak zběsilé - to ta 1,0 TSI nemá. Naopak se zdá spíš že tolik nejede, protože tam neni ten úzkej nástup krouťáku, ale ty km na tacháku přibejvaj hodně rychle. Dokonce mám pocit, že kolem 3 tis ot je slyšet něco jako turbo
6Q převodovka je na prvních kvaltech dost do otáček, takže se to dost rychle roztáčí. Obecné se ten motor musí více točit. Řazení na 3 tis ot bez toho to nejde.
Co se týče té 1,4 ku 1,0 ..
Pokud by šlo jen o akceleraci, tak do tý stovky je to jen o pocitech..
Projev 1,4ky je samozřejmě o řád lepší..
Klubové SRAŽENÍ 2019: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=400&t=351886" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
1,4 TSI určitě není špatná volba.. Já kdybych měl říct co jsem nejlepšího řídil, tak rozhodně 2.0 TSI v Rku nebo GTI performance.. Otázkou je pak ta realita k čemu se dostaneš. 1.0 TSI bude volba pro hodně lidí a každý názor a zkušenost dobrá,..psi66 píše: to asi taky ne.Auto za pul milionu a řešíme 30 korun na sto kilometrů? Jezdíte milion ročně? Se omlouvám ale ten motor je blbost..škoda, že musí splňovat nějaké EURO6 v laboratorních podmínkách. Prošel jsem si všema těma 1.2 tsi a i když jako dobrý..teď mám 1.4 tsi a lepší..mnohem lepší.Nechci chytračit a omlouvám se , že nejsem nakloněn Vašemu rozhodnutí pro 1.0 tsi.
Klubové SRAŽENÍ 2019: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=400&t=351886" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.0 TSi 81kW - zkušenosti
Tak mám na G7 1.0 TSI najetých pár tisíc...
Výkon -> ze začátku lenoch.. Po 1000km se to začalo probírat a teď už to lítá moc pěkně.
Zvuk -> po 4,5 tis ot je to traktor. Do té doby naprosto v pohodě. Zvuk to spíše nemá. Něco se tam v předu točí.
Vibrace -> zvyklý z 4válce.. Řekl bych jen že na volnoběh do řadící páky.. Jinak nic.
Starty -> oproti 1,2 tsi to točí týden.. 1,2 tsi chytla na první půlotáčku. Tohle se protočí jako klasická atmosfera.
Start & Stop -> na začátku naprosto šílený. Cuklo to jako by se měl motor vytrhnout.. Teď se to uklidnilo a je to srovnatelný s novými diesely.
Spotřeba
->město a krátké pojezdy do 5km mezi 5,5-7 litry
->mimo město pohodová jízda 4,5 - 5 litrů
->mimo město smysluplně, aby to jelo maximálně svižně 5-5,5 litru
-> naprostým kloboukářem se dá zajem 4-4,5 litru
Přesedl jsem z VW Polo 1,2 TSI. Problém je v tom, že se v tom člověk cítí dobře při 100km/h. V Polu byla tahle rychlost pocitově dost svižná.. Takže se jezdí rychleji..
Převodovka a spojka
Jednoduše super.
Dvojka je dost dlouhá po té jedničce.
Šestka je opravdu až na 95+ což je dobře.
Motor a klima
Stejně jako u Pola 1,2 TSI se dá na klimatizaci brzdit. Když se jede z kopce a dá se to naplno, tak to brzdí. Mezi kvaltama je to pak skoro na meziplyn. To dělá ale po zkušenostech skoro každý motor až na 2.0
Výkon -> ze začátku lenoch.. Po 1000km se to začalo probírat a teď už to lítá moc pěkně.
Zvuk -> po 4,5 tis ot je to traktor. Do té doby naprosto v pohodě. Zvuk to spíše nemá. Něco se tam v předu točí.
Vibrace -> zvyklý z 4válce.. Řekl bych jen že na volnoběh do řadící páky.. Jinak nic.
Starty -> oproti 1,2 tsi to točí týden.. 1,2 tsi chytla na první půlotáčku. Tohle se protočí jako klasická atmosfera.
Start & Stop -> na začátku naprosto šílený. Cuklo to jako by se měl motor vytrhnout.. Teď se to uklidnilo a je to srovnatelný s novými diesely.
Spotřeba
->město a krátké pojezdy do 5km mezi 5,5-7 litry
->mimo město pohodová jízda 4,5 - 5 litrů
->mimo město smysluplně, aby to jelo maximálně svižně 5-5,5 litru
-> naprostým kloboukářem se dá zajem 4-4,5 litru
Přesedl jsem z VW Polo 1,2 TSI. Problém je v tom, že se v tom člověk cítí dobře při 100km/h. V Polu byla tahle rychlost pocitově dost svižná.. Takže se jezdí rychleji..
Převodovka a spojka
Jednoduše super.
Dvojka je dost dlouhá po té jedničce.
Šestka je opravdu až na 95+ což je dobře.
Motor a klima
Stejně jako u Pola 1,2 TSI se dá na klimatizaci brzdit. Když se jede z kopce a dá se to naplno, tak to brzdí. Mezi kvaltama je to pak skoro na meziplyn. To dělá ale po zkušenostech skoro každý motor až na 2.0
Klubové SRAŽENÍ 2019: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=400&t=351886" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;