VR6 ... problem s abs, snizeni a hydrostavy DOCASNE VYRESENO
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
ono to jezdi ale je tam spousty detailu ktery je potreba vypilovat nemyslim si ze je to neco zavazneho ale chci to mit v richtigujarys píše:vzdyt to jezdilo co se ti nezda?
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
tak ja ti TO popisu ...jarys píše:a de ti abs nebo ja s toho nepoznam co ti nejde
muj problem nastava tehdy kdyz jedu pomalu na dvojku z niceho nic zacne neco vrnet a auto zacne pribrzdovat nevim proc kontrolka s abs je vypnuta seslapnu plyn a chvili to zacne klast odpor a pak to brzdit prestane a auto pod stejnym plynem najednou vystrli ... abs funguje ... kdyz ve 110 dupnu na pedal tak to auto nejde do smyku a zaflekuje temer na miste
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- cert
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Já mám údajně co dávala origo fabrika (INA, cena za kus 227,-).pajice píše:nabidka je 250, 500 a 1250 znacky nevim a ty mas tea zatech 227 ? a to sis menil sam nebo ti to nekdo menil ? a jestli menil zajimala by me popr. cena i s praci dikcert píše:Za kolik máš nabídku na ty hydroštely? Jsou stejný jako třeba na Feldu 1,6? Asi ne,co? Já dal na motor 1,8i 227,- za kus zn. INA.
Měnili mi to při výměně simerinků na ventilech přímou u VW (kupodivu to bylo ze všech poptaných servisů nejlevnější - mají přípravky a nemusí se sundavat hlava). Takže měnili 8 simerinků na ventilech, 1 simerink na vačkové hřídeli, 8 hydroštelů a těsnění pod víkem ventilů. Díly jsem si dával sám (2318,-) a práce (2140,-) servis - ještě mi udělali komplet diagnostiku v ceně. Jen jedna věc, mám po výměně hydroštelů ujeto cca 550 km a pořád to cvaká (jako OHV) - údajně si to po tisíci km sedne - aby Tě to případně nevyděsilo, prý to je normální. Jo a po výměně by se motor měl při jízdě držet ve vyšších otáčkách.
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
aha ... aha ... ja myslel ze abs je od toho aby kdyz prudce brzdim tak ze auto nejde do smyku a nesune se a ty kola se jednou probrzdej pustej pribrzdejjarys píše:abs neflekuje zamezuje zablokovaní kol aby bylo auto opvladatelne,,jakmile se ti kolo zablokuje abs ho povoli aby se otacelo a tys ovladal auto.
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
ve vyssich ted krasne drzi 900 otacek kdyz je to studeny a 500 kdyz je to zahrate .... a nevis po kolika kilometrch si to sedne ?cert píše:Já mám údajně co dávala origo fabrika (INA, cena za kus 227,-).pajice píše: nabidka je 250, 500 a 1250 znacky nevim a ty mas tea zatech 227 ? a to sis menil sam nebo ti to nekdo menil ? a jestli menil zajimala by me popr. cena i s praci dik
Měnili mi to při výměně simerinků na ventilech přímou u VW (kupodivu to bylo ze všech poptaných servisů nejlevnější - mají přípravky a nemusí se sundavat hlava). Takže měnili 8 simerinků na ventilech, 1 simerink na vačkové hřídeli, 8 hydroštelů a těsnění pod víkem ventilů. Díly jsem si dával sám (2318,-) a práce (2140,-) servis - ještě mi udělali komplet diagnostiku v ceně. Jen jedna věc, mám po výměně hydroštelů ujeto cca 550 km a pořád to cvaká (jako OHV) - údajně si to po tisíci km sedne - aby Tě to případně nevyděsilo, prý to je normální. Jo a po výměně by se motor měl při jízdě držet ve vyšších otáčkách.
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- cert
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
pajice píše:ve vyssich ted krasne drzi 900 otacek kdyz je to studeny a 500 kdyz je to zahrate .... a nevis po kolika kilometrch si to sedne ?
jj, myslím jízdou ve vyšších otáčkách, než se ty hydroštely dočista dotlakujou. Volnoběh to drží normálně 1100 studený a 900 ohřátý. Mělo by si to sednout kolem tisíce km. Ale záleží, jak jezdíš - jestli couráš krátký trasy, tak to trvá dýl, jestli jezdíš dálku po highway, tak to trvá kratší dobu. Tohle je vyjádření servisu VW i Škoda.
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
oki dikes za raducert píše:pajice píše:ve vyssich ted krasne drzi 900 otacek kdyz je to studeny a 500 kdyz je to zahrate .... a nevis po kolika kilometrch si to sedne ?
jj, myslím jízdou ve vyšších otáčkách, než se ty hydroštely dočista dotlakujou. Volnoběh to drží normálně 1100 studený a 900 ohřátý. Mělo by si to sednout kolem tisíce km. Ale záleží, jak jezdíš - jestli couráš krátký trasy, tak to trvá dýl, jestli jezdíš dálku po highway, tak to trvá kratší dobu. Tohle je vyjádření servisu VW i Škoda.
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
JINAK NOVY DOTAZ JAK DLOUHO VYDRZI ROZVODOVY RETEZ PO KOLIKA KILOMETRCH SE MENI ?
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
no pokud si sikovnej vymenis simerinky bez sundaní hlavy i doma..jinac podvozek vyres tak ze si pajice kup pruziny 40/40 a mas to podlozky nevim je to humpolarna..co se tyce tech hydrostelu ..pokud budes delat jen hydrostely hlavu sundavat nemusis pokud bys delal i simerinky na ventilech..v pripade vr6 bych udelal i tesneni pod hlavou pro klid..takze makovici dolu vycistit srovnat a mas klid
ND G2
zatim ještě žiju
zatim ještě žiju
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
to je fakt ja mam doma i postup ale nemam prostor ani poradne naradi vsemu tomu rozumim jak se to tam v te hlave hejbe ale bohuzel jsem omezenej takze to vypada na servis a repas za minimalne 10 tis. takze pockam do dubna to budu mit docela dost penizku ... a jinak nevis kolik vydrzi ten rozvodovej retez ?jarys píše:no pokud si sikovnej vymenis simerinky bez sundaní hlavy i doma..jinac podvozek vyres tak ze si pajice kup pruziny 40/40 a mas to podlozky nevim je to humpolarna..co se tyce tech hydrostelu ..pokud budes delat jen hydrostely hlavu sundavat nemusis pokud bys delal i simerinky na ventilech..v pripade vr6 bych udelal i tesneni pod hlavou pro klid..takze makovici dolu vycistit srovnat a mas klid
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
jo a na podvozek to vypada pristi tyden jeden kluk z klubu prodava -40/-40 takze verca pujde nahoru na to naradi jeste mam
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79