EGR ventil

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
michal115
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 26.05.2015 16:24

EGR ventil

Příspěvek od michal115 »

Dobrý den ,

Při diagnostice mi to píše sporadickou chybu 16786 EGR system : Excessive Flow P0402 (velký proud v sestavě)

Můžete mi objasnit co to znamená. Děkuji

Golf IV 2000 1.6 16V AUS

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: EGR ventil

Příspěvek od xerxes »

nejspíš bude vadný akčnim členem ho rozjedeš?

michal115
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 26.05.2015 16:24

Re: EGR ventil

Příspěvek od michal115 »

Bohužel tuto funkci mi klon kabelu nanabidne.

Uživatelský avatar
kufus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 158
Registrován: 27.09.2014 22:59

Příspěvek od kufus »

jaký máš klon? měl by to umět i ten nejlevnější z aukra (pokud se teda bavime o kkl) . pokud máš vag 409,tak zkus třeba tu 304 ;)

Michal G
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 30.06.2017 06:12

Re: EGR ventil

Příspěvek od Michal G »

Zdravím, nechci zakládat nové téma tak jestli nevadí zeptám se zde...Vyskočila mi chyba p0402, egr ventil byl vyčistěný ale chyba se objevila cca po 20km znovu, počítám s brzkou opravou(výměnou), mohu jezdit s vadným ventilem ? auto se chová normálně až na kolísání otáček při neutrálu a cukání při rozjezdu, v servisu jsem objednán na 14.6, počítám že na vadný egr bylo najeto cca 200km, jen nevím jestli auto odstavit a nebo ještě několik km najezdit, hlavně skrz práci
Děkuji

Motor 1,6 16 V 77kw atd

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: EGR ventil

Příspěvek od majrek001 »

zkus udělat základní nastavení, ale nejspíš bude zaseklý
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Michal G
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 30.06.2017 06:12

Re: EGR ventil

Příspěvek od Michal G »

Vyčištění i nastavení proběhlo, při simulaci přes vag šlo slyšet cvakání meli jsme za to, že je egr funkční což asi není jelikož se problém objevil znovu, při zahrati motoru skáčou otáčky a motor zni jako by se dusil, mám naplánovanou výměnu tak ať mám klid spíše mi jde o to, jestli jezdit nebo na 14 dni auto odstavit, mohu s tim pokazit další součástku ? Co jsem pochopil tak klapka je otevřena tudíž tam proudi neustále splodiny

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“