Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: čapik, -Jakub-

Odpovědět
Uživatelský avatar
mbuyer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 17.03.2015 08:52

Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Příspěvek od mbuyer »

Řešil někdo stejný problém?

Ventilátor po nastartování nesepne. Klima začně chladit cca až po 5min jízdy. Když dojedu, ventilátory se točí oba a klima chladí i na místě když stojím.
Když vypnu motor a znovu nastartuju tak ventilátor klimy nesepne a klima už nechladí.

VAG hlasí jen tuto chybu:

08-Auto HVAC

01299 - DIAGNOSTIC INTERFACE FOR DATA BUS (J533)
005 - no or incorrect basic settings / adaptation


Díky moc za případné rady či postřehy!
MK5gti

Uživatelský avatar
SakoVerife
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Příspěvek od SakoVerife »

Já letos měnil klimakompresor, přeci jenom rok04 a klima jede pořád i když je vypnutá. Netvrdím, že to je tvůj případ....

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
mbuyer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 17.03.2015 08:52

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Příspěvek od mbuyer »

Tak právě kompresor asi funguje když začne chladit. Spíš ta chyby co tam je a nejde vymazat. Myslím, že nebude kontakt řídicí jednotky s klimou a proto nedostane větrák pokyn..
MK5gti

Uživatelský avatar
SakoVerife
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Příspěvek od SakoVerife »

A VAG nic nehlásí?

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
dasek82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 19.07.2009 20:41
Bydliště: Pardubice,Hradec Kralove

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Příspěvek od dasek82 »

chybna komunikace s gateway jednotkou,je mozny ze j255 nedostane teplotu z motoru skrz j533 a vypne se ... prijde mi to ze tomu neco chybi nebo ze se spolu nedomluvi,
co si vyctes z podminek sepnuti kompresoru v bnh 01-1 pokud to nechladi??
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik

Uživatelský avatar
SakoVerife
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Příspěvek od SakoVerife »

Bohužel ti nepomohu, netuším

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
mbuyer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 17.03.2015 08:52

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Příspěvek od mbuyer »

dasek82 píše:chybna komunikace s gateway jednotkou,je mozny ze j255 nedostane teplotu z motoru skrz j533 a vypne se ... prijde mi to ze tomu neco chybi nebo ze se spolu nedomluvi,
co si vyctes z podminek sepnuti kompresoru v bnh 01-1 pokud to nechladi??
Zkusím vyčíst. - VYČTENO viz fotky dole. Všechno v normálu až na "turbine voltage" kde neni aktuální hodnotu ale pouze jaká má být

Jinak taky mi to přišlo spíš jako když nedostane nějaký info. Ještě mě napadlo jestli někdo něco neudělal zezadu panelu climatronicu když měnil radio, takže to ještě omrknu.
Kamarád ze servisu mi ještě řikal, že může být chyba větráku, že už nedosáhne plnejch otáček a tak se vypne.
Přílohy
IMG_20170705_160010.jpg
IMG_20170705_160020.jpg
IMG_20170705_160034.jpg
IMG_20170705_160043.jpg
Naposledy upravil(a) mbuyer dne 05.07.2017 20:53, celkem upraveno 1 x.
MK5gti

Uživatelský avatar
mbuyer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 17.03.2015 08:52

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Příspěvek od mbuyer »

Další
Přílohy
IMG_20170705_160034.jpg
IMG_20170705_160103.jpg
IMG_20170705_160112.jpg
IMG_20170705_160131.jpg
MK5gti

Uživatelský avatar
marty11
Řidič
Řidič
Příspěvky: 180
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Svitavy

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Příspěvek od marty11 »

Netočí se Ti větrák na chladiči.

Uživatelský avatar
mbuyer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 17.03.2015 08:52

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Příspěvek od mbuyer »

Větrák se točí ale ne hned po nastartování.
MK5gti

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Příspěvek od Graun »

Proč máš tak nízké napětí nebo je to v pořádku (13.4V)?

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
dasek82
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 19.07.2009 20:41
Bydliště: Pardubice,Hradec Kralove

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Příspěvek od dasek82 »

pekny fotky ale nevidel sem tam ten prvni blok namerenych hodnot tzn ovladani kompresoru klimy, tlak mas 9,2bar nic moc teda muze to bejt vlazny navic teplota za vyparnikem je cca 16 tzn uz to nechladi predpokladam ze si to fotil v ty dobe jak to prestane chodit,vycti ten prvni blok a v motoru nemas zadny chyby? koukni se kolik tam bere proudu ten ventil na kompresoru pokud je dobrej kompresor bere cca 0,5a pokud je utahanej je na dorazu cca 0,820a
vw bora variant highline - AUY+Tiptronik

Uživatelský avatar
mbuyer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 17.03.2015 08:52

Re: Klimatizace začne chladit až za jízdy, na místě vždy přestane

Příspěvek od mbuyer »

dasek82 píše:pekny fotky ale nevidel sem tam ten prvni blok namerenych hodnot tzn ovladani kompresoru klimy, tlak mas 9,2bar nic moc teda muze to bejt vlazny navic teplota za vyparnikem je cca 16 tzn uz to nechladi predpokladam ze si to fotil v ty dobe jak to prestane chodit,vycti ten prvni blok a v motoru nemas zadny chyby? koukni se kolik tam bere proudu ten ventil na kompresoru pokud je dobrej kompresor bere cca 0,5a pokud je utahanej je na dorazu cca 0,820a
Za jízdy:
compressor actual 0.830A (compressor specified 0.820A)
coolant pressuer 9.0-9.5 bar

Předpokládám že kompresor to už nedává nebo?
MK5gti

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“