VR6 ... problem s abs, snizeni a hydrostavy DOCASNE VYRESENO

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

vzdyt to jezdilo co se ti nezda?
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

jarys píše:vzdyt to jezdilo co se ti nezda?
ono to jezdi ale je tam spousty detailu ktery je potreba vypilovat 8) nemyslim si ze je to neco zavazneho ale chci to mit v richtigu :twisted:
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

a de ti abs nebo ja s toho nepoznam co ti nejde
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

jarys píše:a de ti abs nebo ja s toho nepoznam co ti nejde
tak ja ti TO popisu ...

muj problem nastava tehdy kdyz jedu pomalu na dvojku z niceho nic zacne neco vrnet a auto zacne pribrzdovat nevim proc kontrolka s abs je vypnuta seslapnu plyn a chvili to zacne klast odpor a pak to brzdit prestane a auto pod stejnym plynem najednou vystrli ... abs funguje ... kdyz ve 110 dupnu na pedal tak to auto nejde do smyku a zaflekuje temer na miste :)
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

abs neflekuje zamezuje zablokovaní kol aby bylo auto opvladatelne,,jakmile se ti kolo zablokuje abs ho povoli aby se otacelo a tys ovladal auto.
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
Marty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1429
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: kozomín

...

Příspěvek od Marty »

Chlape to zvednuti bych vyresil podlozkama do misky na tlumici treba 2cm a hotovo..

Uživatelský avatar
cert
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 269
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cert »

pajice píše:
cert píše:Za kolik máš nabídku na ty hydroštely? Jsou stejný jako třeba na Feldu 1,6? Asi ne,co? Já dal na motor 1,8i 227,- za kus zn. INA.
nabidka je 250, 500 a 1250 znacky nevim a ty mas tea zatech 227 ? a to sis menil sam nebo ti to nekdo menil ? a jestli menil zajimala by me popr. cena i s praci dik
Já mám údajně co dávala origo fabrika (INA, cena za kus 227,-).
Měnili mi to při výměně simerinků na ventilech přímou u VW (kupodivu to bylo ze všech poptaných servisů nejlevnější - mají přípravky a nemusí se sundavat hlava). Takže měnili 8 simerinků na ventilech, 1 simerink na vačkové hřídeli, 8 hydroštelů a těsnění pod víkem ventilů. Díly jsem si dával sám (2318,-) a práce (2140,-) servis - ještě mi udělali komplet diagnostiku v ceně. Jen jedna věc, mám po výměně hydroštelů ujeto cca 550 km a pořád to cvaká (jako OHV) - údajně si to po tisíci km sedne - aby Tě to případně nevyděsilo, prý to je normální. Jo a po výměně by se motor měl při jízdě držet ve vyšších otáčkách.

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

jarys píše:abs neflekuje zamezuje zablokovaní kol aby bylo auto opvladatelne,,jakmile se ti kolo zablokuje abs ho povoli aby se otacelo a tys ovladal auto.
aha ... aha ... ja myslel ze abs je od toho aby kdyz prudce brzdim tak ze auto nejde do smyku a nesune se a ty kola se jednou probrzdej pustej pribrzdej
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

cert píše:
pajice píše: nabidka je 250, 500 a 1250 znacky nevim a ty mas tea zatech 227 ? a to sis menil sam nebo ti to nekdo menil ? a jestli menil zajimala by me popr. cena i s praci dik
Já mám údajně co dávala origo fabrika (INA, cena za kus 227,-).
Měnili mi to při výměně simerinků na ventilech přímou u VW (kupodivu to bylo ze všech poptaných servisů nejlevnější - mají přípravky a nemusí se sundavat hlava). Takže měnili 8 simerinků na ventilech, 1 simerink na vačkové hřídeli, 8 hydroštelů a těsnění pod víkem ventilů. Díly jsem si dával sám (2318,-) a práce (2140,-) servis - ještě mi udělali komplet diagnostiku v ceně. Jen jedna věc, mám po výměně hydroštelů ujeto cca 550 km a pořád to cvaká (jako OHV) - údajně si to po tisíci km sedne - aby Tě to případně nevyděsilo, prý to je normální. Jo a po výměně by se motor měl při jízdě držet ve vyšších otáčkách.
ve vyssich 8O ted krasne drzi 900 otacek kdyz je to studeny a 500 kdyz je to zahrate .... a nevis po kolika kilometrch si to sedne ?
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
cert
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 269
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cert »

pajice píše:ve vyssich 8O ted krasne drzi 900 otacek kdyz je to studeny a 500 kdyz je to zahrate .... a nevis po kolika kilometrch si to sedne ?


jj, myslím jízdou ve vyšších otáčkách, než se ty hydroštely dočista dotlakujou. Volnoběh to drží normálně 1100 studený a 900 ohřátý. Mělo by si to sednout kolem tisíce km. Ale záleží, jak jezdíš - jestli couráš krátký trasy, tak to trvá dýl, jestli jezdíš dálku po highway, tak to trvá kratší dobu. Tohle je vyjádření servisu VW i Škoda.

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

cert píše:
pajice píše:ve vyssich 8O ted krasne drzi 900 otacek kdyz je to studeny a 500 kdyz je to zahrate .... a nevis po kolika kilometrch si to sedne ?


jj, myslím jízdou ve vyšších otáčkách, než se ty hydroštely dočista dotlakujou. Volnoběh to drží normálně 1100 studený a 900 ohřátý. Mělo by si to sednout kolem tisíce km. Ale záleží, jak jezdíš - jestli couráš krátký trasy, tak to trvá dýl, jestli jezdíš dálku po highway, tak to trvá kratší dobu. Tohle je vyjádření servisu VW i Škoda.
oki dikes za radu :twisted:
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

JINAK NOVY DOTAZ JAK DLOUHO VYDRZI ROZVODOVY RETEZ PO KOLIKA KILOMETRCH SE MENI ?
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

no pokud si sikovnej vymenis simerinky bez sundaní hlavy i doma..jinac podvozek vyres tak ze si pajice kup pruziny 40/40 a mas to podlozky nevim je to humpolarna..co se tyce tech hydrostelu ..pokud budes delat jen hydrostely hlavu sundavat nemusis pokud bys delal i simerinky na ventilech..v pripade vr6 bych udelal i tesneni pod hlavou pro klid..takze makovici dolu vycistit srovnat a mas klid
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

jarys píše:no pokud si sikovnej vymenis simerinky bez sundaní hlavy i doma..jinac podvozek vyres tak ze si pajice kup pruziny 40/40 a mas to podlozky nevim je to humpolarna..co se tyce tech hydrostelu ..pokud budes delat jen hydrostely hlavu sundavat nemusis pokud bys delal i simerinky na ventilech..v pripade vr6 bych udelal i tesneni pod hlavou pro klid..takze makovici dolu vycistit srovnat a mas klid
to je fakt ja mam doma i postup ale nemam prostor ani poradne naradi vsemu tomu rozumim jak se to tam v te hlave hejbe ale bohuzel jsem omezenej takze to vypada na servis a repas za minimalne 10 tis. takze pockam do dubna to budu mit docela dost penizku ... a jinak nevis kolik vydrzi ten rozvodovej retez ?
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

jo a na podvozek to vypada pristi tyden :) jeden kluk z klubu prodava -40/-40 takze verca pujde nahoru na to naradi jeste mam 8)
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“