Dsg+Tempomat
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 16.08.2016 21:08
- Bydliště: Ostrava
Re: Dsg+Tempomat
Tak mi to dela taky a pripada mi to normalni. Ono pokud to zkopce jede tak si to ten tempomat brzdi motorem jak preradi uz to neubrzdi, takze drzi nizky stupen aby mohl brzdit, treba tech 90 na 4. neubrzdi a on to vi. Tak proste brzdi motorem aby to udrzel, vi jaky je sklon cesty a tomu prizpusobi motor. Kdyz to tam vrazi 4. tak se to rozjede a co pak....... Mi to tak dela a jsem spokojen s tim, jen at to ten muj Albin dela dal.
Delali mi to tak i nakladaky.
Pokud jsem to dobre pochopil.
Delali mi to tak i nakladaky.
Pokud jsem to dobre pochopil.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Dsg+Tempomat
Pochopil jsi to stejně jako já. Proto jsem napsal, že mi to přijde normální. Na druhou stranu Yessmen většinou ví, o čem mluví, tak se nechci přít.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 29.06.2017 21:48
Re: Dsg+Tempomat
Asi to neumím vysvětlit
Každopádně se bavíte o něčem jínem.
Bavíte se o udržování rychlosti tempomatem z kopce,
ale já se bavím o zrychlování z kopce na přednastavenou rychlost přes tempomat.
Příklad z 30km/h na 90km/h
Každopádně se bavíte o něčem jínem.
Bavíte se o udržování rychlosti tempomatem z kopce,
ale já se bavím o zrychlování z kopce na přednastavenou rychlost přes tempomat.
Příklad z 30km/h na 90km/h
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 16.08.2016 21:08
- Bydliště: Ostrava
Re: Dsg+Tempomat
Ja ti rozumim, ty by jsi chtel, aby to tam prsklo 4. a na tu zrychlovalo. On to neudela. Protoze by to neubrzdil. Ono to vi jaky je sklon kopce a vi ze kdyz tam da 4. Tak se to rozjede rychleji a on to kompresi uz proste nepribrzdi. Normalni tempomat si nemuze hrabnout po brzdach. Jak mu das 110 tak ti tam potom tu 4. Soupne, ale uz tu rychlost neudrzi. Jak mu tam vrazis 4. Padlem, budes muset pribrzdovat po dosazeni rychlosti stanovene. Mozna, ze budes muset i tak pokud to je prudke, ale snazi se to minimalizovat.
Jinak mas manual, nemuzes pouzit brzdy a nevis jak dlouhy je kopec. Znas brzdnou silu motoru na jednotlive rychlosti. Mas se dostat z 30-90, jak se budes chovat ?
a)Das tam 4. Nechas to za minimalni brzdy rozjed a v 87 se tam pokusis kopnout 3. Ktera by mela brzdit na tech 90 vahu auta, sklon i tu energii kterou jsi nabral zvetsujicim se zrychlenim. Pecka pro motor a spojku
b) nechas tam 3. Rozsah je v pohode vis, ze to nepretocis a brzdny efekt mas max. budes se priblizovat a v 87 proste zastavis ropu do motoru a budes brzdit na max. Motor celou dobu vvtahi zadna spojka nic.
Pokud to jde o toto jak ja to chapu.
Ja na S1 mel 5 kvaltu v man. A 96kw jak jsem tam soupl dvojku tak to drzelo 40 at se delo co chytelo to byl motor na brzdeni.
Jinak mas manual, nemuzes pouzit brzdy a nevis jak dlouhy je kopec. Znas brzdnou silu motoru na jednotlive rychlosti. Mas se dostat z 30-90, jak se budes chovat ?
a)Das tam 4. Nechas to za minimalni brzdy rozjed a v 87 se tam pokusis kopnout 3. Ktera by mela brzdit na tech 90 vahu auta, sklon i tu energii kterou jsi nabral zvetsujicim se zrychlenim. Pecka pro motor a spojku
b) nechas tam 3. Rozsah je v pohode vis, ze to nepretocis a brzdny efekt mas max. budes se priblizovat a v 87 proste zastavis ropu do motoru a budes brzdit na max. Motor celou dobu vvtahi zadna spojka nic.
Pokud to jde o toto jak ja to chapu.
Ja na S1 mel 5 kvaltu v man. A 96kw jak jsem tam soupl dvojku tak to drzelo 40 at se delo co chytelo to byl motor na brzdeni.
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Dsg+Tempomat
A furt premyslim, jak to souvisi s odkrokovanim tempomatu po 1/5 kmh
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Dsg+Tempomat
Dane, ty seš na dovolený, tak se věnuj Gabče a nepřemejšlej o ničem
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Floyd.
- Řidič
- Příspěvky: 73
- Registrován: 01.11.2017 15:58
- Bydliště: Praha
Re: Dsg+Tempomat
hkr píše:A to je jako problem 5x pritahnout packu? ... to je zase tema
Sent from my iPhone using Tapatalk
02/2019: Volkswagen Passat Variant B8 R-Line 2.0 TDI DSG 110 kW 12/2015 MOTORPOWER 140 kW 409 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
- MistrWajn
- Jezdec
- Příspěvky: 227
- Registrován: 10.09.2015 13:51
- Bydliště: Žilina/Bratislava
Re: Dsg+Tempomat
Inak ked uz sa tu bavime aj o tom odkrokovani tempomatu.. Ako je to s novym tempomatom ktory je uz na volante? Tam uz bude iba +-1? Ked sa da tak skoro stale pouzivam tempomat a pedal co najmenej a tym padom skoro stale pouzivam +-10 tak chcem vediet ci si to mam uzivat pretoze na novom VW to uz tak nebude :-DD
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Dsg+Tempomat
funkce tam jsou stejné jako na páčce
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm