Pojďme si pomáhat

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Stefan777
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 492
Registrován: 29.01.2016 14:37
Bydliště: Brno,Zurich

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od Stefan777 »

Nemusíš jezdit ke Sharikovi jen mu zavolat ať víš či měnit nebo ne protože oni mu to pak pošlou on opraví a pošle do RF a oni to namontuji zpět.Když už to budou dělat tak vyměnit i olej+filtr a jsi na těch pěti .Ale dělej jak umíš,víc už ti poradit neumím

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

ladik danek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 16.10.2016 13:45
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od ladik danek »

Nevím no,trochu nechapu proč to řešíš tak složitě.
Ja taky jel k šarikovi až z Ostravy,domluvil jsem si to na sobotu na 8 rano, za 3 hodky jsem to měl hotové.
Hlavně a pro mne duležite bylo,že to dělal někdo kdo se tím zabývá snad 10 let,dá ti doživotní záruku na protočení,dále je hodně duléžitá správná montaž celeho modulu zpět,myslim utahovací momenty,utěsnění vany a podobné blbosti s tím souvisejicí.
A hlavně milion rad a figlu a odpovědí na me otazky byly gratis,co se B6 týče..
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od Jirka. »

Michi123 píše:
Stefan777 píše:Já už mám CR ale kluci v RF vědí co dělaj, jsou zaměřený na koncern a sám tam taky jezdím a spokojenost .

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Taky mám CR.. za chvíli jim budu volat a vyvložkované vyvažováky vezmu asi z bazoše borec je tam má za 3500 Kč. https://auto.bazos.cz/inzerat/76931399/Vyvazovaky.php
Já tomu teda nerozumim, chápu že cena z bazoše je lákavá, ale proč tam ten borec má nafocený nový vyvažovák. To se jako stydí to svoje dílo vyfotit? :laugh:
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od Prochy01 »

Asi jo :-)
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Tomáš Orel
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 21.07.2017 23:08
Bydliště: Karviná/Ostrava

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od Tomáš Orel »

Zdravím, našel by se zde někdo z Ostravy, kdo by byl ochotný mi pomoct nebo mě popřípadě odkázat na osobu, která by mi vyřešila můj problém. Mám vozidlo VW passat 2010 1.8TSI a můj problém spočívá v autorádiu, které se sice spustí, ale nehraje rádio, CD ani aux. Rádio je značky BLAUPUNKT GMBH s navigačním systémem. Zajel jsem na diagnostiku, která mi ukázala čisla závad: 668 - Napětí baterie - svorka 30 (spodní mezní hodnota překročená), dále 856 - anténa pro rádio i navigaci (kód 862) - (přerušení). Omylem jsem rádio odpojil od baterie a při zpětném zapojení jsem ho zablokoval. K rádiu mám knížku i CD ovšem, nikde žádný kód. A v autorizovaném servise chcou docela dost peněz. Díík za každou radu či pomoc, abych mohl problém vyřešit.

Uživatelský avatar
el_prometheus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 19.08.2012 10:40

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od el_prometheus »

Jirka. píše:Samozřejmě že plastové je i na 103KW. Na ty 16v jsou celkem 4 typy
Bez vířivých klapek hliník- BKD(oktávka) BKP passat model 2006
S vířivými klapkami hliník passat BKP 103kw model 2007 a BMR 125kw
Bez vířivých klapek plast BKD oktávka od modelu 2008
S vířivými klapkami plast BKP a BMR model 2008

Pokud máš 8/2007 tak máš plast s klapkami, ale pokud je to za stejnou cenu tak ber hliník, vydrží mnohem víc než se v tom vyjebou vířivé klapky. Akorát k tomu potřebuješ těsnění a šrouby(je to jiné)

Tak jsem vyměnil plastové sání za to samé originální. Jenže nastal nějaký další problém i když nevím jestli je to tou výměnou sání.
Po nastartování se rozbliká žhavení a hodí to text Motor do dílny.
Po napíchnutí na pc to píše :
číslo závady : 12600 P3138 006
Klapka řízení proudu vzduchu v sacím potrubí.
Regulační odchylka
Trvalá závada

Pár vláken tady po fóru je ale v žádném není napsané jestli se vyřešil tento problém a čím to bylo :(
Děkuji za všechny rady :thanks:
Passat Variant 3C - 2007, 2.0 TDI, BKP - 103kW

ministr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 21.02.2017 20:05
Bydliště: Chomutov

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od ministr »

možná hloupá otázka .... udělal jsi novou kalibraci klapek ?
VW Passat B6 2.0 TDi 140 koníků černá metal r.v. 2010

Uživatelský avatar
el_prometheus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 19.08.2012 10:40

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od el_prometheus »

ministr píše:možná hloupá otázka .... udělal jsi novou kalibraci klapek ?

Pravda je že nejsem mechanik tak nezkoušel :( ale zase mi někdo říkal že pokud to mám řízené podtlakem tak se toprej nekalibruje :(
Uvidím co mi řekne v pátek autoelektrikář :(
Passat Variant 3C - 2007, 2.0 TDI, BKP - 103kW

Stefan777
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 492
Registrován: 29.01.2016 14:37
Bydliště: Brno,Zurich

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od Stefan777 »

Kluci jak sundám ten kryt na zpětném zrcátku jak zakrývá uchyceni na sklo, strašně mi to rezonuje když osolím muziku .A jak to tam je vlastně uchyceno že mi to před tím nedělalo ?Děkuji za radu


Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Konvex13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 21.05.2016 11:32

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od Konvex13 »

Zdravím,dívám se že je to tady celkem rozsáhlé a odpovídá se zde rychle...tak k problému...trápí mě špatné starty motoru...je jedno jestli je motor zahřátý nebo studený občas se mi to nestane týden občas nenastartuju ani na 4x...už jsem z toho zoufalý... zde je video

https://www.youtube.com/watch?v=Mu6yaZaqc6g" onclick="window.open(this.href);return false;

bylo mi řečeno abych podržel déle klíč ve startovací poloze,udělal jsem a žádná změna...nesetkal jste se s tímto problémem někdo ?

ještě k autu..je to Passat B6 2.0 TDI CBAB 103 KW 2010/10

Michi123
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 19.07.2011 17:09
Bydliště: Brno

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od Michi123 »

Baterka je OK? pokud motor neroztočí na dostatečné množství otáček tak tam nestříkne naftu pokud vím.. jinak bych asi zajel za někým jako je TDIfun aby ti upravil startovací dávku... jaké máš hodnoty vstřiků?
VW Passat B6, 2.0 Tdi, CR, 103 kw, 2009, CBAB

Konvex13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 21.05.2016 11:32

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od Konvex13 »

Vstřiky jsem ještě neměřil...a baterka byla proměřená v servise a prý je ok ale někdo mi říkal že to baterkou i tak může být že pokud je stará a slabá tak při nemusí dávat takový startovací proud.

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od Prochy01 »

Nesaje to někde vzduch? Mohla by to být spadla nafta. Baterka taky, nebo unaveny startér? Těch možnosti je asi více.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Konvex13
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 21.05.2016 11:32

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od Konvex13 »

jak poznat jestli to někde saje vzduch ? někde prdlá hadice nebo tak něco ? to by ale škubalo nebo nechtělo jet ne ?

bobyka_cz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 11.06.2016 14:14
Bydliště: Mlada Boleslav

Re: Pojďme si pomáhat

Příspěvek od bobyka_cz »

trochu vic OT :-) ale snad nebude vadit :-)
borci, spousta z vas jiste melo nebo jezdilo, opravovalo Skodovky 120 nebo 105...mely tyhle kary otackomer? a pokud jo, jak byl pripojenej na motor a co k tomu bylo vsechno potreba? :D
resim otackomer na hasicskou masinu na zavody, a chteli bysme to tam mit (jelikoz masina dava nejvic tlaku v urcitych otackach)....
diky za kazde rady :-)
Passat B7 Variant 2012, 2.0TDi 125 kW, manual

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“