DPF a delphi

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Michi123
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 19.07.2011 17:09
Bydliště: Brno

DPF a delphi

Příspěvek od Michi123 »

Ahoj,
měl bych prosbu na ty co se vyznají v diagnostice (DELPHI).
Koukal jsem dneska na diagnostiku jak je na tom DPF.
Když sem si procházel naměřené hodnoty bylo to podle mě v dobrých hodnotách (5,1 g - obsah sazí , Někde jsem četl, že do 40g je to ještě v pohodě a 45g už je kaput), ale když jsem klikl na něco jako Zkontrolovat obsah karbonu v částicovém filtru tak mi to napsalo: Filtr částic, objem sazí 180 ml. Aktuální limit pro vyměnu částicového filtru je 175 ml. Upozorňuji, že žádné chyby které se týkají částicového filtru nejsou ani kontrolka filtru nesvítí..
auto mám chvíli (najeto asi 500km)
viz obrázky:
Přílohy
IMG_1879.JPG
IMG_6869.JPG
IMG_2873.JPG
IMG_3800.JPG
IMG_3453.JPG
VW Passat B6, 2.0 Tdi, CR, 103 kw, 2009, CBAB

Michi123
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 19.07.2011 17:09
Bydliště: Brno

Re: DPF a delphi

Příspěvek od Michi123 »

Další obrázky:
Přílohy
IMG_5281.JPG
IMG_5816.JPG
IMG_3775.JPG
VW Passat B6, 2.0 Tdi, CR, 103 kw, 2009, CBAB

ladik danek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 16.10.2016 13:45
Bydliště: Javorník u Jeseníku

Re: DPF a delphi

Příspěvek od ladik danek »

Ahoj myslim,že si děláš zbytečně těžkosti.Mam ten samý motor i rok,250 tis a regeneruje mi co 1300 km,posledni 3 regenerace jsem vychytal a poznal bo zrovna volnoběh na 1000 a sahary atd... Jinak to u CR nepoznam. Je tu toho napsane celkem dost a dokonce tu nekdo psal že ma 460 tis a DPF puvodní a v poho.Tak jsem v klidu,nic nehledam,nezjištuju a dlabu ma to. píšou tu kluci že u CR jsou ty filtry v poho...
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a delphi

Příspěvek od napster »

To jsem ja 470tkm. Obsah oleje v DPF,nebo co to pise original diagnostika je 230ml. Regeneruju jak kdy. Treba po 500-1000km.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

MARTANEK33
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 27.01.2016 19:41

Re: DPF a delphi

Příspěvek od MARTANEK33 »

45g a je kaput? Já mám zanešení 120g ze 175g a neřeším to. Regeneruje to úplně v pohodě cca 1000 - 1200 km nájezd. A to zanešení mám měřeny taky na delphi a moc tomu nevěřím, abych se přiznal. Jelikož jsem si to nechal po regeneraci načíst a měl jsem tam zase 120g zanešení, tudíž buď kecá ta diagnostika nebo auto a víc věřím, že kecá ta diagnostika. Chce to napíchnout na origo diagnostiku nejlépe a u někoho, kdo tomu hlavně rozumí :)
Passat b6 125 Kw CR r.v. 2008 CBB

Michi123
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 19.07.2011 17:09
Bydliště: Brno

Re: DPF a delphi

Příspěvek od Michi123 »

diagnostika ti nekecá ale jsou tam dva údaje - ml a gramy a ty se tu podle mě bavíš o těch ml. tam je napsaná ta hranice 175 ... řešit to teda nebudu...
VW Passat B6, 2.0 Tdi, CR, 103 kw, 2009, CBAB

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a delphi

Příspěvek od napster »

Ano 175ml je "strop" zaneseni v g je max 60g. Nad 60g uz "nelze" vyvolat servisni regenerace.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Michi123
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 19.07.2011 17:09
Bydliště: Brno

Re: DPF a delphi

Příspěvek od Michi123 »

Jak u kterého auta ale u CBAB motoru jsem našel to co jsem tady psal (našel jsem to na více stránkách).
40g - servisní regenerace
45g - výměna

Hodnoty v gramech se ti změní (zmenší) po regeneraci a hodnoty v mililitrech jsou nejspíše vypočítávané. V obrázku je vzorec a sedí mi to.
Přílohy
2017-07-21 09_54_41-DPF-Ing.-Vit-Marek.pdf - Adobe Reader.png
VW Passat B6, 2.0 Tdi, CR, 103 kw, 2009, CBAB

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: DPF a delphi

Příspěvek od hkr »

A ono to jako nejede?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Michi123
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 19.07.2011 17:09
Bydliště: Brno

Re: DPF a delphi

Příspěvek od Michi123 »

hkr píše:A ono to jako nejede?
Jede, vše v pohodě nic nesvítí.. Jen se učím s novou diagnostikou a zajímali mě ty hodnoty a trochu jsem se lekl.
VW Passat B6, 2.0 Tdi, CR, 103 kw, 2009, CBAB

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: DPF a delphi

Příspěvek od hkr »

Tak se nelekej a jezdi ;-)
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
kaktus5
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 30.12.2010 18:35
Bydliště: Zilina

Re: DPF a delphi

Příspěvek od kaktus5 »

Ja mam 120ml a regeneruje mi kazdych 100km :? Neviem kde mam hladat problem,,,Diag.nic nepise :roll:

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: DPF a delphi

Příspěvek od KJirka »

tak sleduj hladinu oleje, jestli ti nepřibývá. Dneska jsem se zrovna na tohle téma bavil s Jirkou. Kdyby se zvedala hladina, znamenalo by to, že do oleje se dostává nafta.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
kaktus5
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 30.12.2010 18:35
Bydliště: Zilina

Re: DPF a delphi

Příspěvek od kaktus5 »

Ano presne tak,,je to pochopitelne pri tak castej regeneracii,,,dalsia zaujmavost je ze koncovky vyfuku su cierne,co by mali byt ciste,,,,neviem uz co mam pozerat :roll:

danno
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 07.08.2016 17:20

Re: DPF a delphi

Příspěvek od danno »

s tymi koncovkami tomu nechapem vsimam si viacero dieslakov a dost vela aut ich ma cierne....aj kamos kupil golfa 2011 2.0 103kw najazdenych 80 000 a koncovky cierne

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“