DPF a delphi
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 19.07.2011 17:09
- Bydliště: Brno
DPF a delphi
Ahoj,
měl bych prosbu na ty co se vyznají v diagnostice (DELPHI).
Koukal jsem dneska na diagnostiku jak je na tom DPF.
Když sem si procházel naměřené hodnoty bylo to podle mě v dobrých hodnotách (5,1 g - obsah sazí , Někde jsem četl, že do 40g je to ještě v pohodě a 45g už je kaput), ale když jsem klikl na něco jako Zkontrolovat obsah karbonu v částicovém filtru tak mi to napsalo: Filtr částic, objem sazí 180 ml. Aktuální limit pro vyměnu částicového filtru je 175 ml. Upozorňuji, že žádné chyby které se týkají částicového filtru nejsou ani kontrolka filtru nesvítí..
auto mám chvíli (najeto asi 500km)
viz obrázky:
měl bych prosbu na ty co se vyznají v diagnostice (DELPHI).
Koukal jsem dneska na diagnostiku jak je na tom DPF.
Když sem si procházel naměřené hodnoty bylo to podle mě v dobrých hodnotách (5,1 g - obsah sazí , Někde jsem četl, že do 40g je to ještě v pohodě a 45g už je kaput), ale když jsem klikl na něco jako Zkontrolovat obsah karbonu v částicovém filtru tak mi to napsalo: Filtr částic, objem sazí 180 ml. Aktuální limit pro vyměnu částicového filtru je 175 ml. Upozorňuji, že žádné chyby které se týkají částicového filtru nejsou ani kontrolka filtru nesvítí..
auto mám chvíli (najeto asi 500km)
viz obrázky:
VW Passat B6, 2.0 Tdi, CR, 103 kw, 2009, CBAB
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 19.07.2011 17:09
- Bydliště: Brno
-
- Řidič
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16.10.2016 13:45
- Bydliště: Javorník u Jeseníku
Re: DPF a delphi
Ahoj myslim,že si děláš zbytečně těžkosti.Mam ten samý motor i rok,250 tis a regeneruje mi co 1300 km,posledni 3 regenerace jsem vychytal a poznal bo zrovna volnoběh na 1000 a sahary atd... Jinak to u CR nepoznam. Je tu toho napsane celkem dost a dokonce tu nekdo psal že ma 460 tis a DPF puvodní a v poho.Tak jsem v klidu,nic nehledam,nezjištuju a dlabu ma to. píšou tu kluci že u CR jsou ty filtry v poho...
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a delphi
To jsem ja 470tkm. Obsah oleje v DPF,nebo co to pise original diagnostika je 230ml. Regeneruju jak kdy. Treba po 500-1000km.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
-
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 27.01.2016 19:41
Re: DPF a delphi
45g a je kaput? Já mám zanešení 120g ze 175g a neřeším to. Regeneruje to úplně v pohodě cca 1000 - 1200 km nájezd. A to zanešení mám měřeny taky na delphi a moc tomu nevěřím, abych se přiznal. Jelikož jsem si to nechal po regeneraci načíst a měl jsem tam zase 120g zanešení, tudíž buď kecá ta diagnostika nebo auto a víc věřím, že kecá ta diagnostika. Chce to napíchnout na origo diagnostiku nejlépe a u někoho, kdo tomu hlavně rozumí
Passat b6 125 Kw CR r.v. 2008 CBB
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 19.07.2011 17:09
- Bydliště: Brno
Re: DPF a delphi
diagnostika ti nekecá ale jsou tam dva údaje - ml a gramy a ty se tu podle mě bavíš o těch ml. tam je napsaná ta hranice 175 ... řešit to teda nebudu...
VW Passat B6, 2.0 Tdi, CR, 103 kw, 2009, CBAB
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a delphi
Ano 175ml je "strop" zaneseni v g je max 60g. Nad 60g uz "nelze" vyvolat servisni regenerace.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 19.07.2011 17:09
- Bydliště: Brno
Re: DPF a delphi
Jak u kterého auta ale u CBAB motoru jsem našel to co jsem tady psal (našel jsem to na více stránkách).
40g - servisní regenerace
45g - výměna
Hodnoty v gramech se ti změní (zmenší) po regeneraci a hodnoty v mililitrech jsou nejspíše vypočítávané. V obrázku je vzorec a sedí mi to.
40g - servisní regenerace
45g - výměna
Hodnoty v gramech se ti změní (zmenší) po regeneraci a hodnoty v mililitrech jsou nejspíše vypočítávané. V obrázku je vzorec a sedí mi to.
VW Passat B6, 2.0 Tdi, CR, 103 kw, 2009, CBAB
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: DPF a delphi
A ono to jako nejede?
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 19.07.2011 17:09
- Bydliště: Brno
Re: DPF a delphi
Jede, vše v pohodě nic nesvítí.. Jen se učím s novou diagnostikou a zajímali mě ty hodnoty a trochu jsem se lekl.hkr píše:A ono to jako nejede?
VW Passat B6, 2.0 Tdi, CR, 103 kw, 2009, CBAB
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: DPF a delphi
Tak se nelekej a jezdi
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- kaktus5
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 30.12.2010 18:35
- Bydliště: Zilina
Re: DPF a delphi
Ja mam 120ml a regeneruje mi kazdych 100km Neviem kde mam hladat problem,,,Diag.nic nepise
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: DPF a delphi
tak sleduj hladinu oleje, jestli ti nepřibývá. Dneska jsem se zrovna na tohle téma bavil s Jirkou. Kdyby se zvedala hladina, znamenalo by to, že do oleje se dostává nafta.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- kaktus5
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 30.12.2010 18:35
- Bydliště: Zilina
Re: DPF a delphi
Ano presne tak,,je to pochopitelne pri tak castej regeneracii,,,dalsia zaujmavost je ze koncovky vyfuku su cierne,co by mali byt ciste,,,,neviem uz co mam pozerat
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07.08.2016 17:20
Re: DPF a delphi
s tymi koncovkami tomu nechapem vsimam si viacero dieslakov a dost vela aut ich ma cierne....aj kamos kupil golfa 2011 2.0 103kw najazdenych 80 000 a koncovky cierne