Klapka sacího potrubí V157

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Floppy
Člen klubu
Příspěvky: 163
Registrován: 31.10.2012 18:19
Bydliště: Plzeň

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od Floppy »

Tak i mě už se stalatatozávada,ale poněkud zvláštně.
Jedu z krámu,začne blikat žhavení a hláška "Motor do servisu". Zastavim před barákem, chcípnu, nastartuju achyba žádná. Diagnostika mi vyhodila 2 soubory, ani nevímjak :roll:

Kód: Vybrat vše

Model: 3C (3C0)
Sken: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 53 55 56 62 69
          72 77

VIN: WVWZZZ3CZAE077080   

01-Motor -- stav: Nefunkèní 0010
03-ABS brzdy -- stav: OK 0000
04-Snímaè úhlu øízení -- stav: OK 0000
08-Klima/topení -- stav: OK 0000
09-Centrální elektrika -- stav: OK 0000
10-Asist park./øízení -- stav: OK 0000
15-Airbagy -- stav: OK 0000
16-Elektronika volantu -- stav: OK 0000
17-Pøístrojová deska -- stav: OK 0000
19-CAN Gateway -- stav: OK 0000
25-Imobilizér -- stav: OK 0000
37-Navigace -- stav: OK 0000
42-El. dveøí øidièe -- stav: OK 0000
44-Posilovaè øízení -- stav: OK 0000
46-Komfort systém -- stav: OK 0000
52-El. PP dveøí -- stav: OK 0000
53-Parkovací brzda -- stav: OK 0000
55-Reg.sklonu Xenonù -- stav: OK 0000
56-Rádio -- stav: OK 0000
62-El.LZ dveøí -- stav: OK 0000
69-Funkce pøívìsu -- stav: OK 0000
72-El.PZ dveøí -- stav: OK 0000
77-Telefon -- stav: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor (CBA)       Labely: User\03L-906-022-CBA.clb
   Øídící jednotka SW: 03L 906 022 QC    HW: 03L 907 309 
   Díl: R4 2,0L EDC G000SG  6208  
   Revize: 13H03---    Seriové èíslo: VWZCZ000000000
   Kódování: 0000072
   Dílna #: WSC 84224 034 535175
   VCID: 76E644B3015FD7AEBEF-8023

1 nalezena chyba:
001027 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce 
               P0403 - 000 -  - Sporadická
             info o závadì:
                    Stav závad: 00100000
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Poèítadlo resetù: 255
                    Kilometry: 158004 km
                    Indikace èasu: 0
                    Datum: 2003.14.09
                    Èas: 15:47:35

             info o závadì:
                    Otáèky: 1909 /min
                    Rychlost: 48.0 km/h
                    Výkon/klapka: 13.3 %
                    Výkon/klapka: 14.9 %
                    Lambda: 37.9 %
                    Váha vzduchu: 270.0 mg/str
                    Teplota: 70.2*C

Readiness: 0 0 0 0 0 
... ostatní bez závady
a druhý soubor:

Kód: Vybrat vše

Etvrtek,22,Leden,2009,16:35:00:43663
VCDS verze: SVO 805.0

                Adresa 01: Motor
Objednací eíslo oídící jednoky: 03G 906 018 CH
           Systém a/nebo verze: R4 2.0l PPD1.5 G    9635
                      Kódování: 0000072
                   Eíslo dílny: WSC 04242
3 závad nalezeno.

19557 - motor klapky saciho potrubi (V157): preruseni / zkrat na kostru 
            P3101 - 009 - preruseni / zkrat na kostru  - Kontrolka závad ZAP
             info o závadi:
                    Stav závad: 11100100
                    Priorita závad: 1
                    Frekvence závad: 36
                    Poeítadlo resetu: 182
                    Kilometry: 123884 km
                    Indikace easu: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Eas: 20:39:35

             info o závadi:
                    Otáeky: 2048 /min
                    Text:    296    
                    Text: Nm        
                    Text:     
                    Napití: 10.73 V
                    Text:   1016    
                    Text: Nm        

18080 - rizeni vetraku chlazeni 1:  preruseni / zkrat na kostru 
            P1672 - 009 - preruseni / zkrat na kostru 
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100100
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 36
                    Poeítadlo resetu: 182
                    Kilometry: 123884 km
                    Indikace easu: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Eas: 20:39:36

             info o závadi:
                    Text:     
                    Text:    312    
                    Text: Nm        
                    Text:     
                    Napití: 14.24 V
                    Výkon/klapka: 9.8 %
                    Teplota: 72.0°C

19558 - motor klapky saciho potrubi (V157): zadny signal 
            P3102 - 006 - zkrat na plus  - Sporadická
             info o závadi:
                    Stav závad: 00100001
                    Priorita závad: 5
                    Frekvence závad: 19
                    Poeítadlo resetu: 188
                    Kilometry: 123943 km
                    Indikace easu: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Eas: 16:51:59

             info o závadi:
                    Otáeky: 832 /min
                    Text:     24    
                    Text: Nm        
                    Text:     
                    Napití: 14.24 V
                    Text:    184    
                    Text: Nm        


Readiness: N/A
A ted co dřív? Změny na chování motoru jsem nepocítil a chyba vyskakuje jen na VAGu.

Ještě jsem včera otevřel kapotu a pojistka F23 je OK, ale za tu na filtruležel kus chleba a u pravýho světla je peří (asi holub)
VW Passat Variant 3C - Highline, 2.0TDI
VW Touran 1.6FSI

vlado 14
Závodník
Závodník
Příspěvky: 531
Registrován: 19.04.2012 09:44
Bydliště: SK-OKRES MY

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od vlado 14 »

asi tam bola stvornoha nasteva v motoru

Uživatelský avatar
Floppy
Člen klubu
Příspěvky: 163
Registrován: 31.10.2012 18:19
Bydliště: Plzeň

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od Floppy »

to asi jo, jak se dostat ke spodnímu šroubu od EGR abych ho mohl vyndat? nebo musím celé sání?
VW Passat Variant 3C - Highline, 2.0TDI
VW Touran 1.6FSI

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od Qido »

Blbě. Chce to mít dlouhý torx nebo co to tam je. No jebačka. Pokud je to podobné jako u BKP tak sání stejně nesundáš před sundáním negra, protože se nedostaneš na šroub uvnitř sání.

vlado 14
Závodník
Závodník
Příspěvky: 531
Registrován: 19.04.2012 09:44
Bydliště: SK-OKRES MY

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od vlado 14 »

ja bych skontroloval kabelaz u motoru,vsade skrat na kostru
stvornoha spina
Přílohy
19558.jpg
18080.jpg

martinhudak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 27.11.2011 18:03

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od martinhudak »

Ak ste uz klapku vybrali a vycistili podla navodu, no mate vylomene zuby na plastovom ozubenom koliesku, tak tu je navod ako to opravit.

- Vyvrtame dva dierky do kazdeho zubu co nam chyba (ja som pouzil "1" vrtak)
- z maleho klinca rovnakeho priemeru ako su dierky si odcvakneme hlavicku a ohneme ho do tvaru "U"
- klinec zalisujeme do vyvrtanych otvorov
- odskusame hybnost ozubenych kolies
- zmontujeme V157 :)

este taky postreh : po namontovani mi to aj tak vyrazilo 10A poistku. A to 3X !!! Kedze bol cely priestor V157 zaliaty olejom, ten natiekol aj do morotceka. Po ulomeni zubov bol na kotve motorceka zvyseny prud, co odpalilo poistku, no zaroven pripalilo komutator na motorceku. K nemu sa nedostanete a tak jedina moznost je ho nasilu rozchodit. Nastartoval som auto a zasunul 25A poistku. Citelne som pocul ako sa motorcek rozbehol. Motor som vypol a znova nastartoval. Kedze bola 25A poista v poriadku, vymenil som ju za povodnu 10A.

Vymazal som chyby vo VAGu a passat beha nadherne dalej ..... :D
Přílohy
20170107_163004.jpg
20170107_163012.jpg
20170107_163030.jpg
Naposledy upravil(a) martinhudak dne 16.01.2017 13:25, celkem upraveno 1 x.

petrando30
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 14.05.2009 13:55

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od petrando30 »

Tak mám pocit, že se tu míchají pojmy. Servomotor V157 ovládá podle mě vířivé klapky těsně před ventily válce viz obrázek 01. To, co tu spousta lidí chybně popisuje jako V157, je škrtící klapka před EGR ventilem, viz červená šipka na obrázku 02. Jediné, co je pravda je, že se ser.. obě stejně...
Přílohy
01.JPG
02.JPG

martinhudak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 27.11.2011 18:03

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od martinhudak »

[quote="petrando30"] To, co tu spousta lidí chybně popisuje jako V157, je škrtící klapka před EGR ventilem .....

Podľa mna to popisuju tak ako to vypisuje aj VAG. Vid. obrazky v tematu. Zeby to chyne popisoval aj VCDS ????

" 19558 - motor klapky saciho potrubi (V157): zadny signal "

Swish
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 29.07.2017 13:04

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od Swish »

Nemáte foto náhradního dílu? Popřípadě odkaz?

Teď mě diagnostika zase vyhodnotila chyby motor klapky v sacim potrubi V157 viz foto....

Auto se při konstantní rychlosti pocukava při seslapnuti plynu je výkon v poho a bez cukání...

Někdo nějaké rady, už jsem z toho zoufalej... diiikyyy!
Přílohy
IMG_20170729_125650.jpg

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od Jirka. »

Typ motoru a modelový rok. Z čísla poznám, že je to BKP, ale pokud po někom chceš aby ti dával číslo dílu tak musíš napsat na co to chceš.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Swish
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 29.07.2017 13:04

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od Swish »

Jirka. píše:Typ motoru a modelový rok. Z čísla poznám, že je to BKP, ale pokud po někom chceš aby ti dával číslo dílu tak musíš napsat na co to chceš.
Ahoj díky za odpověď. Promiň, zapomněl jsem. Jedná se o Passata,BKP, Rok 2006...

Diky za info.

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od Jirka. »

Pokud je to 2006 a ve vinu i model 2006, tj. bez vířivých klapek, pak tam je V157 4pinová, od modelu 2007(tj. poloviny roku 2006)Je pětipinová. Raději to spočítej.
Tohle je pro 2006
https://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtici-octav-2-1" onclick="window.open(this.href);return false;
A nezapomeň vyměnit pojistku v Eboxu napravo v motorovém prostoru. Podle výpisu ji máš 100% spálenou od zadřené klapky.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Swish
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 29.07.2017 13:04

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od Swish »

Jirka. píše:Pokud je to 2006 a ve vinu i model 2006, tj. bez vířivých klapek, pak tam je V157 4pinová, od modelu 2007(tj. poloviny roku 2006)Je pětipinová. Raději to spočítej.
Tohle je pro 2006
https://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtici-octav-2-1" onclick="window.open(this.href);return false;
A nezapomeň vyměnit pojistku v Eboxu napravo v motorovém prostoru. Podle výpisu ji máš 100% spálenou od zadřené klapky.
Super info...! A nechceš poslat teda VIN aby to bylo tutovka, že ten díl bude pasovat? Ty máš autoopravnu?

Díky.

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od Jirka. »

Sundej konektor na té klapce a spočítej kolik je tam na ni pinů, to je nejjistější. Může být i například měněný motor a podobně, pak to podle vinu stejně nepoznáš. Ano, máme dílnu, když budeš chtít tak není problém to vyměnit.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Swish
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 29.07.2017 13:04

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od Swish »

Jirka. píše:Sundej konektor na té klapce a spočítej kolik je tam na ni pinů, to je nejjistější. Může být i například měněný motor a podobně, pak to podle vinu stejně nepoznáš. Ano, máme dílnu, když budeš chtít tak není problém to vyměnit.
Tak to je super. Kde máš dílnu? Popřípadě kdy máš čas? Chtěl bych to dát už konečně dohromady... :// Dej mě na Tebe pls číslo. Měl bych objednat ten díl?

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“