Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
rachet6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 04.08.2017 09:53

Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od rachet6 »

Zdravím.
Uvažuji o koupi jednoho z koncernových vozů a nejvíce mou pozornost získal Passat B7 s commonrailovým dvoulitrem o výkonu 103kw s manuálem.
O autě jsem si poměrně dost zjistil, nicméně jsem přišel k nějakým dosti smíšeným názorům, tak bych se rád zeptal někoho, kdo má zkušeností.
První otázka je ohledně elektronické parkovací brzdy. Vím, že u B6 zlobila a u B7 by měla být lepší, nicméně jsem četl, že zlobí i u B7. Na jednom fóru, že zlobí pouze u prvních kusů, jinde že zlobí stále, má někdo nějaké zkušeností? Dále jsem četl, že asistent rozjezdu do kopce je pouze v automatu, je to pravda? Jak se potom mám rozjet do prudkého kopce, když nemám ruční brzdu, ani asistenta?
Další starostí je interiér, neboť někteří píšou, že v porovnání se Superbem II. generace je nekvalitní, ví o tom někdo něco?
Díky tomu přišel Superb II. v úvahu, samozřejmě se stejným motorem a v manuálu. Ten nemá ani elektronickou brzdu, tudíž o problém méně.

Nevím tedy, do kterého auta jít raději, pokud někdo má nějaké zkušenosti, ocením, když mi poradí.
Díky.

Uživatelský avatar
Santusovic
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od Santusovic »

Pokud dobře vím, u B7 nejsou už tak známé problémy s parkovací brzdou jako u B6 (problémy s tlačítkem, motorky) Já mám sice B7 chvíli ale už něco má za sebou a parkovací brzda funguje 100% nikdy se mi nestalo, že by nešlo auto odbrzdit nebo zabrzdit, používám ji několikrát denně. Ano hlasitost motorků brzdy už po 220tis km není nejnižší. Samozřejmě pokud auto plánuješ mít třeba 5-6let a dosáhneš na hranici 300tis, je možné, že servis motorky budou vyžadovat ale spíše počítej, že vydrží daleko víc. U starého PD B6 po 250tis km byl s motorky problém ale není to pravidlo. Co se týče AH tak ten je i u manuálu, neviděl sem tedy ještě B7 bez AH ale je možné, že nějaká Trendline výbava ho v základu mít nebude. Co se týče interiéru v Superbu 2 sem nejel takže nemohu to porovnat, srovnání mám se starým B6 PD kdy interiér v B7 má po větším nájezdu km menší problém s vrzáním než u B6. Nejdůležitější otázka asi je jaké máš finanční možnosti a co od auta očekáváš.
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var

Uživatelský avatar
Řepík
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 423
Registrován: 12.11.2013 10:48
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od Řepík »

Auto hold určitě v B7 není jen u automatů, to je nesmysl. A řekl bych, že jsem ho viděl snad i u těch základních výbav...
Určitě je dobré si obě auta projet a pak se rozhodnout. Já původně taky koukal po Superbu II, ale nakonec jsem zvolil Passata...
EX: Golf V Variant, 1,6 MPI, 75 kW; Golf VI 1.4 TSI, 118 kW; Passat Variant B7, 2.0 TDI, 103 kW; BMW e87, 2.0i 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW

rachet6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 04.08.2017 09:53

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od rachet6 »

Řepík píše:Auto hold určitě v B7 není jen u automatů, to je nesmysl. A řekl bych, že jsem ho viděl snad i u těch základních výbav...
Určitě je dobré si obě auta projet a pak se rozhodnout. Já původně taky koukal po Superbu II, ale nakonec jsem zvolil Passata...
Díval jsem se na stupně výbav a divil jsem se, že Trendline měl napsáno AH jen u automatu a u Comfortline ani u Highline AH navíc psaný nebyl (Byly uváděny pouze rozdíly oproti Trendline) . Říkal jsem si, že je to absolutní nesmysl, neboť auto, které má elektronickou brzdu by mělo být AH v základu, nicméně jsem se raději zeptal, abych nenarazil.

Nicméně auto chci kupovat zhruba někde kolem 250 000 - 300 000, ne méně, kvůli stavu, ale zase ne více. Samozřejmě od auta nečekám nějaké sportovní svezení, ale žádám od něj o něco větší živost jak u mého stávajícího auta (C4 Picasso 1.6HDI 80kw), což by neměl být problém a také nějaké trochu lepší svezení, neboť co si budeme povídat, C4 Picasso není špatné auto, ale je velké a celkem těžké, tudíž se v zatáčkách naklápí a nesedí. Měl jsem možnost projet si B6 2.0 TDI CR 103kw a svezení se mi líbilo, očekávám, že B7 bude lepší.
Superb se mi líbí méně z designového hlediska a i interiér mi přijde na pohled hezčí v Passatu, nicméně kvalitativně jsem neměl možnost porovnat.
Zásadní je to, že pokud bych kupoval Passata, tak by byl combi, ale pokud bych kupoval Superba, tak sedan, neboť se mi combi příliš nelíbí vzhledově.

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2726
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od Nwkt »

Svezení bude stejný jako v B6, konstrukčně jsou to totožný auta

rachet6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 04.08.2017 09:53

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od rachet6 »

Nwkt píše:Svezení bude stejný jako v B6, konstrukčně jsou to totožný auta
V tom případě nevidím problém, B6 měla příjemné svezení.

Ještě bych rád přidal dotaz. Passat B7 má Bi-xenony v základu? Neviděl jsem ho totiž bez bi-xenonů, ale dívám se po výbavách Comfortline / Highline, Trendline nechci, takže je možné že je jen v těchto dvou výbavách.

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od Jirka. »

xenony jsou příplatek
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Santusovic
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od Santusovic »

Ano Xenony jsou jedině za těžký příplatek, někde mám seznam příplatkové výbavy u mého auta a cena tam když auto bylo nové byla cca 260tis a to to je jen obyč Comfortline. Je úplně běžné, že potkávám hlavně v Praze dost Highline verzí B7 ale bez xenonů :laugh: Takže je sice hezké že máš Highline výbavu, kůži, Line assist, Side assist, atd ale když pak v noci skoro nevidíš tak ti jsou asistenti k ničemu a nejen že ti auto s xenony lépe svítí ale i vypadá daleko lépe jak s obyč lampou :laugh:
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od Prochy01 »

Ad autohold - bude to asi kus od kusu a je rozdíl mezi autoholdem a asistentem rozjezdu do kopce. Jsou to sikovne pomůcky, ale pokud se neumíš rozjet do kopce s manuálem bez ruční brzdy, jses dost ubohý řidič, nebo zrovna po autoskole? No když se člověk podívá jak dnesni lidi jezdí, není divu, stačí pozorovat experty při parkování.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od Prochy01 »

Santusovic píše:Ano Xenony jsou jedině za těžký příplatek, někde mám seznam příplatkové výbavy u mého auta a cena tam když auto bylo nové byla cca 260tis a to to je jen obyč Comfortline. Je úplně běžné, že potkávám hlavně v Praze dost Highline verzí B7 ale bez xenonů :laugh: Takže je sice hezké že máš Highline výbavu, kůži, Line assist, Side assist, atd ale když pak v noci skoro nevidíš tak ti jsou asistenti k ničemu a nejen že ti auto s xenony lépe svítí ale i vypadá daleko lépe jak s obyč lampou :laugh:
To je nesmysl - 260tis se za xenony nepriplacelo :-)))) možná tam mas celkove priplatkovou výbavu za tyhle prachy, ale ne za xenony.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

rachet6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 04.08.2017 09:53

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od rachet6 »

Prochy01 píše:Ad autohold - bude to asi kus od kusu a je rozdíl mezi autoholdem a asistentem rozjezdu do kopce. Jsou to sikovne pomůcky, ale pokud se neumíš rozjet do kopce s manuálem bez ruční brzdy, jses dost ubohý řidič, nebo zrovna po autoskole? No když se člověk podívá jak dnesni lidi jezdí, není divu, stačí pozorovat experty při parkování.
Potřebuji, aby auto necouvalo při rozjezdu proti kopci. Jak jsem již řekl, momentálně mám C4 Picasso, tato auta měla El. brzdu v základu a do kopce drží, takže mě toto momentálně netrápí, každopádně aby sis nemyslel že jsem "ubohý řidič" - dříve jsem s tím neměl problém, momentálně bych asi opět musel získat cvik.
Hlavním důvodem proč se ptám je, že s mým autem nejspíš bude jezdit i má žena, která by to ne vždy musela bez ruční brzdy zvládnout.

Uživatelský avatar
Santusovic
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od Santusovic »

Prochy01 píše:
Santusovic píše:Ano Xenony jsou jedině za těžký příplatek, někde mám seznam příplatkové výbavy u mého auta a cena tam když auto bylo nové byla cca 260tis a to to je jen obyč Comfortline. Je úplně běžné, že potkávám hlavně v Praze dost Highline verzí B7 ale bez xenonů :laugh: Takže je sice hezké že máš Highline výbavu, kůži, Line assist, Side assist, atd ale když pak v noci skoro nevidíš tak ti jsou asistenti k ničemu a nejen že ti auto s xenony lépe svítí ale i vypadá daleko lépe jak s obyč lampou :laugh:
To je nesmysl - 260tis se za xenony nepriplacelo :-)))) možná tam mas celkove priplatkovou výbavu za tyhle prachy, ale ne za xenony.
Pokud si to přečteš znova zjistíš, že sem psal cenu za seznam příplatkové výbavy u mého auta, ne jen za xenony :good:
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od ppfox »

aby jsme si to ujasnili...i kdyby tam nebyl autohold, tak když zabrzdíš ručkou v kopci a pak se rozjedeš, tak ti auto necukne protože ručka se automaticky povolí, až se auto hne (musíš být samozřejmě připoután), tudíž to zvládneš v pohodě i bez AH (i když drtivá většina B7 bude asi AH mít)

asistent rozjezdu jako takový netuším jestli v Passatech je - to je takovej low cost autohold co maj škodovky :D

a xenony fakt každá B7 nemá, jezdí jich 3 :gey: s bludičkama :D
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od napster »

Proc resit AH,kdyz muzes mit DSG? Zena si na nej rychle zvykne. Rozdil mezi B7 a SII nehledej nejak velkej. Jezdil jsem pred 4lety s B7 combi TDI 125kw DSG a dodelaval bixenony(ten halogen tragicky sviti) a led zadni svetla. Nebylo ro spatny. Ted mam dva 1. Combi DSG 125kw Laurin 2. Sedan 125kw manual. Vybava Elegance. Kdo zacal jezdit s DSG,tak z 90% uz nechce manual. SII ma nepatrne tvrdsi palubni desku nez B7. SII ma vetsi kufr,nez passat,ale pokud nevozis casto veci v kufru,tak je to nepodstatny. Dale SII ma lepsi prisvicovani do zatacek oproti B7. Nicmene to je vec,ktera je fajn,ale ne zivotnw dulezita pri rozhodovani. Dily jsou cenove taky stejny. Takze spis zalezi ktere auto z tech dvou ti bude sympatictejsi a ktere sezenes v lepsim stavu a za jaky penize.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
kubi72
Člen klubu
Příspěvky: 529
Registrován: 16.02.2016 07:33
Bydliště: okolí Litomyšle
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od kubi72 »

ppfox píše:... xenony fakt každá B7 nemá, jezdí jich 3 :gey: s bludičkama :D
A to je šest půlek, jestli se nepletu :rofl: :rofl: :rofl:
______________________________________

VW Passat Variant 2,0 TDI 140 kw 2012 CFFkubiho paštika
______________________________________

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“