Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
Santusovic
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od Santusovic »

Ono s rozpočtem 250-300tis nemůžeš očekávat, že koupíš Highline nebo lepší Comfortline se 100-140tis km (a když jo, nebude auto motorově na tom dobře), myslím, že za tuhle cenu bude rád za slabší Comfortline a 103kw, otázka je v jakém bude stavu, jinak obecně si B7 drží cenu, já to svoje kupoval 3 měsíce zpět za lehce přes 300tis, za tu dobu cena lehce klesla ale ne zase o 100k :laugh:
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od Jirka. »

Audi je někde úplně jinde cenou servisu.
Sup v základu je hezčí introš než passat trendline, naopak s výbavou je na tom zase lepší passat. Sup je hůř odhlučněný, ale pokud plánuješ jezdit ve 4 tak vzadu je místo jak kráva. Jinak nevím co máte proti volantu, mě naopak víc vyhovuje rolovací škodovácký, lépe se to ovládá než ty přiblblé šipky ala vw. Ale to je naprostý detail. Osobně bych šel do passatu hlavně kvůli neukradnutelnosti.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od ppfox »

Jirka. píše:...Osobně bych šel do passatu hlavně kvůli neukradnutelnosti.
no jasně, je fakt že tohle tady ještě nezaznělo a přitom je to celkem podstatná věc
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od napster »

Passata ukradnes taky. Jen to trva o chvilku déle. S beznym koncernovym autem to je 40-60s kdyz odjizdis. Ale za 300tkc to v passatu nebude zadna TOPka. Pekny SII se za 300tkc da sehnat. Lepe s manualem,nez s DSG.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

bobyka_cz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 11.06.2016 14:14
Bydliště: Mlada Boleslav

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od bobyka_cz »

tak to jsem mel asi sakra stesti, kdyz jsem toho myho Passat koupil za 11k EUR, Comfortline vybava, najeto 147tkm (overeno) a jedine, co tam chybi jsou xenony a ty ruzny pdc acc a vsechny ty mozny dalsi zkratky co ani neznam :D
Passat B7 Variant 2012, 2.0TDi 125 kW, manual

ladulel
Závodník
Závodník
Příspěvky: 570
Registrován: 24.07.2010 14:17

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od ladulel »

rachet6 píše:
ladulel píše:Co takhle koupit Audinu A4 B8? Mám ji teďka a můžu říct, že na ní Škooda a passat nemají co se tíče zpracování a jizdních vlastností. Mám v tom teda 2.7tdi 140kw, jede to dobře s pěkným zvukem V6 a se spotřebou max do 6.5L. Původně jsem chtěl koupit 3.0tdi, ale ty jsou pouze ve 4 kole, což u tohoto auta nepotřebuju...
O A4 B8 jsem přemýšlel též, nicméně co jsem porovnával ceny, tak za ty peníze, za co pořídím Passata B7 s takovou výbavou jakou bych chtěl (hlavně xenony, ideálně i navi, raději MF volant) pořídím A4 třeba o 3 roky starší... Mnohdy s podstatně horší výbavou.
Dále nevím jak jsou na tom Audi s motory, neboť 3.0TDi nepotřebuji, spíše bych ten motor trápil, neboť nejezdím tolik po dálnici jak jsem již zmiňoval, ale vím ,že tento motor je mechanicky nejlepší volbou.
2.7TDI - Můj mechanik na mě apeloval abych si tento motor v žádném případě nekupoval, ale jiní tvrdí že je spolehlivý, tak nevím.
2.0TDI - Předpokládám že je to to samé, ale vídám dvoulitry s nestandardními kilowatty, například 105kw. 100kw, nebo nedejbože 88kw. Jediný standardní co jsem viděl je 125kw, o kterém toho moc nevím.

Uznávám, nejraději bych Audi, prvně jsem uvažoval o A3, pak A4, ale když jsem viděl, že u VW nebo Škodovky dostanu podstatně lepší auto za ty peníze, které mám, tak jsem se rozhodl, že to bude Passat nebo Superb. Samozřejmě, že pokud bych měl nabídku na A4 s pěknou výbavou a motorem za ty peníze, tak vezmu bez váhání A4.
Jsem si vědom, že Audi je kvalitativně o třídu výše, bohužel ale i cenově a já na to momentálně nemám peníze. Až budu mít hotové bydlení, pravděpodobně do Audi půjdu :D
Pokuď bys chtěl A4 v cenové relaci 250-300tis tak by ses musel smířit s rokem 2008-2010.
Svoji jsem sehnal rv.2009 hodně pod 250tis což byla bomba cenovka. Auto co se týče karoserie, motoru, interiéru, tak si troufám říct, že je super. Co se týče servisu, tak to nevidím tak tragicky. Filtry oleje, brzdy a různé drobnosti např. nápravu zvladnu taky... No popravdě jsem si myslel, že půjdu do B7 (Supa bych nechtěl v žádném případě). No ta A4 mě dostala zejména výbavou, např: Led den svícení, zadní led světla, xenony, chrom packet, Navigace, Hudba Bang & Olufsen, el. Kufr, podsvětlení snad všech tlačítek v interiéru, led osv nohou a celkové nevrzající zpracování interiéru, který prostě Passat a Škoda nemají. A hlavně Passatu ve 4 válu ujedu :mrgreen:
No nebál bych se toho, jestli chceš kloudnej kočár a šel bych spíš do Audi :drinks:

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od ppfox »

napster píše:Passata ukradnes taky. Jen to trva o chvilku déle. S beznym koncernovym autem to je 40-60s kdyz odjizdis...
netvrdím že to nejde, ale proti standardu patří určitě hodně na chvost v žebříčku ukradených aut (nemluvím o B4 :D ), kolik znáš ukradených B6/7 u nás?
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
chodec406
Řidič
Řidič
Příspěvky: 94
Registrován: 13.03.2017 20:34
Bydliště: Brno

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od chodec406 »

OT: Dovolím si jen pro ukázku nahodit ceny tří B7, kterým končil u nás ve firmě operák a šly do světa. Kilometry leasingovku skoro vůbec nezajímaly, jen výbava.

1. B7 Variant Alltrack, 2.0 TDI 125 nebo 130kW, cca 2/2013, cca 130k km, automat, 4x4, bez kůže, kessy, RNS510, bi-xenony, sklápěné zrcátka.
Bez: kamery a ACC, elektrických sedadel, elektrických 5. dveří, tažného, osvětlení nohou apod. kravinek.
Cena 380k Kč.

2. B7 Variant, 2.0 TDI 125kW, cca 1/2013, 250k km, automat, 4x4, alcantara, RNS510, sedadlo řidiče v částečné ele, origo tažné, úložný systém v kufru, ele. kufr, kamera + ACC, bi-xenony.
Bez kessy, paměti sedačky, sklápěných zrcátek, osvětlení novou...
Cena 350k Kč.

3. BT7 Variant, 2.0 TDI 130kw, 5/2013, 140k km, automat, 4x4, alcantara, RNS510, sedadla v elektrice s pamětí, ele. kufr, bi-xenony, kessy, sklopná a osvětlená zrcátka
Bez: kamera + ACC, tažné, osvětlení nohou...
Cena 400k Kč.

Vše původ ČR, první majitel, jeden řidič/auto, pravidelný servis v autorizácích, mimo drobných oděrek žádná havárka.

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od Jirka. »

Chce to dýl hledat a mít štěstí, já taky rok zpátky koupil B7 s xenonama, 4kolu, 125kw, s high kamerou, odhlučněnýma oknama, vyhřívaným čelním, DCC atd za 260, nakonec jsem to poslal dál, protože světlý interier bych nedal. Ted pár dnů tady byl jeden klubák(nebudu jmenovat:-)), kterej koupil B7 za 150.000 Kč :wink: Pravda 1.6tdi a výbava hodně slabá, ale co by za ty prachy člověk chtěl. No a docela hezký auto, žádná vrána. Takže rostou. Problém je když si někdo myslí, že si nakonfiguruje výbavu jak v konfigurátoru, chce mít najeto max.100tkm, pak ještě řekne, že se mu líbí jen jedna barva a je vymalováno, pak samozřejmě není moc z čeho vybírat a cena jde raketově nahoru. Ale to u toho Supa bude to samé.

A ukrást se dá samozřejmě vše, ale ten Passat bude nejen trvat dýl než Sup, ale hlavně vybavení na to bude stát desetkrát tolik. Takže proč by to někdo dělal když se může v klidu zajímat o jiná auta.. Tomu i odpovídá to, že tady na klubu jsem nikdy nezaregistroval ukradnutou B6/B7 :D
Pepo, máte nějakej registr ze kterého se dají pro zajímavost vytáhnout počty odcizených B6 a B7?
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

rachet6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 04.08.2017 09:53

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od rachet6 »

Jasný, určitě platí pravidlo, že pokud investuju víc, dostanu lepší auto (Protože to na autě poznám, nikdo mi trendlina s 200tkm za 400k neprodá :D )
Ale tak díval jsem se, že passat s nájezdem okolo 180tkm rv2011+ a věcí, kterou nutně chci, xenonama, se dá sehnat od 220k. Je to pak třeba osekaná výbava, ale dá se.

Nedávno jsme se byli podívat na B7 tady poblíž co prodával starší pán.Comfortline - Najeto 177tkm, interiér v světlé alcantaře, krásný a udržovaný, xenony, vyhřívaná a elektrická sedadla, MF volant, tažné a menší display s kamerou. K autu 2x ALU 17" léto 16" zima. Chtěl za něj pán 280k, což mi přišlo jako super cena, o které bych asi ani nesmlouval. Přijeli jsme, ale byl tam před námi pár, který se na auto díval. Prohlíželi jsme auto po nich a vše se zdálo v pořádku. Měl jsem s sebou mechanika který auto
i napíchnul a zvednul - usoudil že vypadá pěkně. Tudíž jsme šli, rozhodnutí že auto koupíme, nicméně pár, který se díval před námi se zřejmě ukvapeně vrátil a auto nám vytrhl z rukou... Pán, který auto prodával argumentoval tím, že tam byli první, ačkoli odešli, tak jsem měl dost a jel domů.
Od té doby nemohu nic kloudně najít, proto jsem začal pokukovat po Superbech :D

rachet6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 04.08.2017 09:53

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od rachet6 »

Jirka. píše:, nakonec jsem to poslal dál, protože světlý interier bych nedal.
Co konkrétně je špatné na světlém interiéru? Kromě toho, že asi vyžaduje o něco větší péči, aby se udržel pěkný.

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od napster »

Ne o neco vetsi praci. Ale o dost vetsi práci. Tohle je sice z MB ML370 rv 2010. Najeto 170tkm. Setkavam se s tim i u B6. Ta svetla kuze se snadno vydírá. Jelikoz auto pouzivas kazdy den,tak nevidis tolik,jak se špíní a nanáší. Pri cisteni spatnyma produktama se to jen smudla a muzes nadelat fleky na svetle kůži. Na prilozene fotce je videt i vydřena kůže. Na zašpinenych sedackach toluk ne. Pokud je zo v kombinaci s alkantarou,tak je to jeste horsi. Alkantara se pracneji cisti a ma tendenci se propalovat vlivem oteru napr kalhot. U svetle alkantary jsou potom tmavsi az cerne fleky. U cerne alkantary jsou to vylestene lesklejsi fleky. U cerne kuze plazi stejna vec. Pouzivas ji denne a nevidis,jak se kuze zanasi spinou. Jenze cerna kuze se jen leskne a neni to tak znatelny jako u svetle kuze. Pro me jako pro čističe interieru je jednodussi cerny interier. Ale zakaznik je rad za waaaau efekt,takze na svetlim interieru to sakra vynikne a zakaznik jen nechape,kde se tam ten bordel vzal a navic obcas tu kuzi otre ubrouskama na kuzi,co koupil na benzince. Toť muj postreh na svetly VS tmavy interier.
Přílohy
20170222_165326-1000x720.jpg
WP_20170706_16_14_48_Pro_LI.jpg
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od Jirka. »

rachet6 píše:
Jirka. píše:, nakonec jsem to poslal dál, protože světlý interier bych nedal.
Co konkrétně je špatné na světlém interiéru? Kromě toho, že asi vyžaduje o něco větší péči, aby se udržel pěkný.
Já v tom jezdím v montérkách :D jinak Napster to myslím vysvětlil dostatečne.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

rachet6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 04.08.2017 09:53

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od rachet6 »

napster píše:Ne o neco vetsi praci. Ale o dost vetsi práci. Tohle je sice z MB ML370 rv 2010. Najeto 170tkm. Setkavam se s tim i u B6. Ta svetla kuze se snadno vydírá. Jelikoz auto pouzivas kazdy den,tak nevidis tolik,jak se špíní a nanáší. Pri cisteni spatnyma produktama se to jen smudla a muzes nadelat fleky na svetle kůži. Na prilozene fotce je videt i vydřena kůže. Na zašpinenych sedackach toluk ne. Pokud je zo v kombinaci s alkantarou,tak je to jeste horsi. Alkantara se pracneji cisti a ma tendenci se propalovat vlivem oteru napr kalhot. U svetle alkantary jsou potom tmavsi az cerne fleky. U cerne alkantary jsou to vylestene lesklejsi fleky. U cerne kuze plazi stejna vec. Pouzivas ji denne a nevidis,jak se kuze zanasi spinou. Jenze cerna kuze se jen leskne a neni to tak znatelny jako u svetle kuze. Pro me jako pro čističe interieru je jednodussi cerny interier. Ale zakaznik je rad za waaaau efekt,takze na svetlim interieru to sakra vynikne a zakaznik jen nechape,kde se tam ten bordel vzal a navic obcas tu kuzi otre ubrouskama na kuzi,co koupil na benzince. Toť muj postreh na svetly VS tmavy interier.
Dobře, poté co jsem viděl tohle mě jaksi chuť na světlý interiér přešla, stejně jako na alkantaru :D
Asi se raději spokojím s textilními sedadly. V každém případě děkuji.

Ještě bych se rád zeptal. Vídám hodně Passatů označených jako BlueMotion. Myslel jsem, že to jsou pouze 1.6TDi (?)
Je nějaký zásadní rozdíl mezi 2.0TDi 103kw BMT a stejným dvoulitrem bez BMT? Mám se případně BMT vyhnout? Vím pouze, že by auto mělo být úspornější, ale toho musí být dosaženo nějakým kompromisem.

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Passat B7 / Superb II- Dotazy ohledně spolehlivosti

Příspěvek od hkr »

Vsechny tdi b7 jsou bm


Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“