Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
jirka3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 24.01.2011 19:11

Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka

Příspěvek od jirka3 »

Zdravím pánové. Mám Passata s motorem CR, kod CBBB- 125kW. Převodovka DSG. Najeto 170tis km. Z ničeho nic začal při studeným motoru cukat. Když se ohřeje, je vše v naprostém pořádku. Dělá to jen za studena při nízkých otáčkách, když jedu opatrně, než se zahřeje. Když ale při tom cukání přidám plyn, tak dobrý.
Čím by to mohlo být?
Předem děkuji za rady. Jirka

Uživatelský avatar
Santusovic
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka

Příspěvek od Santusovic »

Řekl bych, že setrvák, pokud nebyl měněný, neco podobného taky teď budu řešit ale mám najeto o 50tis víc.
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var

jirka3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 24.01.2011 19:11

Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka

Příspěvek od jirka3 »

No ale setrvak by se preci projevoval i v poloze N nebo pri chcipani motoru, ne? A to mi vse prijde uplne OK

Uživatelský avatar
Santusovic
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka

Příspěvek od Santusovic »

Né vždy na neutrál se to musí projevovat, třeba když ráno nastartuju tak je ticho ale tak první 2 km než se to trochu ohřeje to cuká.
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka

Příspěvek od hkr »

No... U mokrého DSG je v případě, že máš D a stojíš na místě, lamela unášena olejem a tak může setrvák trochu víc mlátit, oproti N. Ale že by auto cukalo kvůli setrvačníku je podle mě čistý nesmysl, to auto tak maximálně bude vibrovat, rachtat z motoru.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka

Příspěvek od Prochy01 »

Je to při jízdě na "defakto" volnobeh? Jako na polechtany volnobeh?
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Mraca
Pilot
Pilot
Příspěvky: 811
Registrován: 31.01.2009 13:34
Bydliště: Ustecky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka

Příspěvek od Mraca »

Setrvak ani DSG to nebude. Sel bych smerem nafta, pal.fitr, vsricky. Zkus ho, jako test,"nadopovat" VIFem a uvidis...
VW Passat B5.5 Variant 4Motion 1.9TDi PD -Ex
VW Passat B7 Variant 2.0TDi CR DSG

jirka3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 24.01.2011 19:11

Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka

Příspěvek od jirka3 »

Jj, presne tak. Je to jen na lechtani plynu kdyz je auto rano studeny. Kdyz se auto zahreje, je klid

jirka3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 24.01.2011 19:11

Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka

Příspěvek od jirka3 »

Zkusim ten VIF. Mam ho dat dle navodu nebo ho dat treba i vic?

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka

Příspěvek od napster »

VIFem nic nezkazis a placevo se objevi po nekolikaty nadrzi. To cukani za studena bude s nevim problem. Klidne i s dodavkou nafty,cerpadlo,vstriky, respektive cokoliv. Muze byt spatny i jen palivovy filtr. Tezko rict. Chtelo by to napichnout.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka

Příspěvek od Prochy01 »

Jestli je to lehtany volnobeh, dela mi to někdy take (studeny motor určitá teplota). Byl jsem zvykly z předchozího auta na solich za studena a tady mi to někdy cukalo. Dela mi to cca už 80tis km, spojkou ani setrvakem to není, po výměně je to o fous lepší, ale cítit to někdy je. Ja to eliminoval tak, ze ten "lehtany volnobeh" nejezdim. Nejedu zadnou kudlu, ale proste přidám o fous víc. Chyby zapsány žádný nejsou, dela to jen někdy a tak jsem se preucil se studenym jet trošičku jinak... když při cukacce vymacknu spojku (což s dsg neudelas) tak motor jde plynule, takže je to nějaká souhra náhod...nejaky čidýlka asi při určitě teplotě trosku kecaji a pak "v zátěži" se to projeví cukackou. Jak jsem psal, preuc se o fous jiný režim a bude to v pohode. Ja o tom nevím už 5 let, ale cca před měsícem jsou to zase drtil a náznak tam opět byl.

Jestli to chceš zmírnit, pomuze nový setrvak, který ty cuky spolyka, ale i tak to bude cítit. Doporucuji trošičku přidat a odnaucit se jízdu ala staré korbely na "lehtany volnobeh" ;-)
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

jirka3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 24.01.2011 19:11

Re: Passat DSG, rok 2009, CR-CBBB, 125 kW. Za studena cuka

Příspěvek od jirka3 »

Mam to auto zatim jen cca 10 dni. Kdyz jsem ho kupoval, tak bylo vse super. Najel jsem s nim uz 1500 km a vse bez problemu. Zacalo to delat 2 dny zpet. Servis je delanej pravidelne. Ted budu delat servis pri 180ti- olej a filtr v dsg, vsechny filtry atd. Tak uvidime, treba to bude jen filtrem.
Jeste me napadlo, kdyz jsem auto kupoval, tak pri prebirani jsem si vsimnul, ze umyli motor. Nemohla se nekam treba dostat voda?

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“