DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
Co je na větě "jj. TDI Fun má velmi dobrou reputaci." byť jen minimálně naznačující ironii? Má, je to konstatování faktu.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- kaktus5
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 30.12.2010 18:35
- Bydliště: Zilina
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
Ak je na to fakt odbornik a robi to na brzde atd. tak za 4000kc to je ako zadarmo.Zaujmave Kde to robi?Aku ma stranku?
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
Převodovky dělám také, ale tohle je právě ten důvod, proč jsem je podražil. Vždy se to nějak vrací, jak bumerang.
DSG nají dost problémů a drobných důvodů k nespokojenosti i tak, ale v případě úpravy jde toto za úpravcem.
Hlavně mě vadí, pokud jsi upravoval u Funa, že neřešíš nejprve s ním, je to slušné, ne to tahat hned na forum.
Nahraje orig, a zjistíš zda je chyba v sw , či v úpravě. V té chyba sice nebude, ale třeba změna nastavení rychlosti sepnutí lamel, někdy dělá problémy, třeba po výměně oleje, je třeba zkusit nové zákl. nastavení, ale nemusí to pomoci.
DSG nají dost problémů a drobných důvodů k nespokojenosti i tak, ale v případě úpravy jde toto za úpravcem.
Hlavně mě vadí, pokud jsi upravoval u Funa, že neřešíš nejprve s ním, je to slušné, ne to tahat hned na forum.
Nahraje orig, a zjistíš zda je chyba v sw , či v úpravě. V té chyba sice nebude, ale třeba změna nastavení rychlosti sepnutí lamel, někdy dělá problémy, třeba po výměně oleje, je třeba zkusit nové zákl. nastavení, ale nemusí to pomoci.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
4t jen za úpravu DSG není rozhodně zadarmo. Já jen aby nedošlo k jazykové bariéře - upravoval i soft motoru, ale za to si řekl další peníze (logicky).kaktus5 píše:Ak je na to fakt odbornik a robi to na brzde atd. tak za 4000kc to je ako zadarmo.Zaujmave Kde to robi?Aku ma stranku?
Já bych si tedy DSG určitě upravit nenechal. Chip mám zde od motorpowera, jsem spokojený, na to ježdění, na které to mám, to jede moc hezky a rozhodně kecy, který se tu objevují poslední dobou, že DSG zabije chip a že se musí upravit i DSG, to je snůška debilních keců bez reálný znalosti problematiky. A že to podtáčí? Setrvačník v DSG vydrží řádově stejně či více než manuál, takže argument, že to ničí spojku atd. absolutně neberu.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- kaktus5
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 30.12.2010 18:35
- Bydliště: Zilina
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
Zle som to pochopil To je len za dsg Niekto hovory ze treba upravit aj dsg a niekto zas nie,to tazko Ja upravu dsg by som dal hlavne kôli tomu,ze to neskutocne podtaca.
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
Me to taky "podtáčí" uz od 60tkm,co mam 2. SII 125kw aktualne 220tkm najeto a krome turba se nic nemenilo. Samozrejme bezny servis origo oleje 50tkm v DSG a 15-20tkm v motoru. Ten podtoceny motor na rovine,nebo z kopce a nebo pri využívání plyn pedalu na 2cm seslapnuti,aby se udrzela konstantni rychlost tomu nejak neskodi,jak se to dramatizuje. Ja si na DSG nemuzu stezovat. Jen ted jezdim s manualem a u toho nadavam porad
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
ano jak píše napster, ono to sice podtáčí ale neničí to nic, protože to podtáčí jen na mírnej tah, pokud přidáš trochu víc, tak si to podřadí což u manuálu neplatí a jak píše hkr, spojka/setrvák u dsg prostě vydrží reálně o dost víc než u manuálu proč asi? ty kecy a tyhle debaty tady rozpoutalo pár lidí, kteří si po manuálu koupili dsg a maj pocit, že sežrali šalamounovo hovwno a přitom melou úplný ptákoviny bez znalosti reálné situace
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- Vacul
- Řidič
- Příspěvky: 167
- Registrován: 29.08.2016 19:09
- Bydliště: Ostrava
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
Tak za prve nevím co je na tom neslusneho se zeptat, v čem by mohl být problém! Jeho práci tady nikde nehanim! Za druhé jsem s Funem dávno domluveny, ze se u něho zastavím (bohužel já nemám pořad čas a on už vůbec ne) a za třetí jsem psal, ze po provedení základního nastavení DSG je to už v pořádku a dvojku řadi na rovině za par vteřin. Toť vše.motorpower píše:Převodovky dělám také, ale tohle je právě ten důvod, proč jsem je podražil. Vždy se to nějak vrací, jak bumerang.
DSG nají dost problémů a drobných důvodů k nespokojenosti i tak, ale v případě úpravy jde toto za úpravcem.
Hlavně mě vadí, pokud jsi upravoval u Funa, že neřešíš nejprve s ním, je to slušné, ne to tahat hned na forum.
Nahraje orig, a zjistíš zda je chyba v sw , či v úpravě. V té chyba sice nebude, ale třeba změna nastavení rychlosti sepnutí lamel, někdy dělá problémy, třeba po výměně oleje, je třeba zkusit nové zákl. nastavení, ale nemusí to pomoci.
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW
- milife
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 31.10.2014 15:08
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
snad nevěříte,že výrobce dnes ladí převodovky na optimální jízdní vlastnosti a životnost
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
Vacul píše:Tak za prve nevím co je na tom neslusneho se zeptat, v čem by mohl být problém! Jeho práci tady nikde nehanim! Za druhé jsem s Funem dávno domluveny, ze se u něho zastavím (bohužel já nemám pořad čas a on už vůbec ne) a za třetí jsem psal, ze po provedení základního nastavení DSG je to už v pořádku a dvojku řadi na rovině za par vteřin. Toť vše.motorpower píše:Převodovky dělám také, ale tohle je právě ten důvod, proč jsem je podražil. Vždy se to nějak vrací, jak bumerang.
DSG nají dost problémů a drobných důvodů k nespokojenosti i tak, ale v případě úpravy jde toto za úpravcem.
Hlavně mě vadí, pokud jsi upravoval u Funa, že neřešíš nejprve s ním, je to slušné, ne to tahat hned na forum.
Nahraje orig, a zjistíš zda je chyba v sw , či v úpravě. V té chyba sice nebude, ale třeba změna nastavení rychlosti sepnutí lamel, někdy dělá problémy, třeba po výměně oleje, je třeba zkusit nové zákl. nastavení, ale nemusí to pomoci.
Přehlédl jsem, máš napsat vyřešeno a ne tady dále hňupit. A promiň že to zde řešíme.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
Rodilej pesimista, jo ?milife píše:snad nevěříte,že výrobce dnes ladí převodovky na optimální jízdní vlastnosti a životnost
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- r@pid
- Pilot
- Příspěvky: 713
- Registrován: 23.01.2016 20:50
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
Tak nam vysvetli ako je ladena dsg. Ak by ti niekto povedal ze na nizku spotrebu a ze to nepomaha zivotnosti, ako by si argumentoval?
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
Na spotrebu. Ale ze vydrzi dost vime vsichni, dsg je rozhodne nejspolehlivejsi roboticky manual ze vsech. A setrvak, jak jiz receno, presto ze to na zivotnost staveny neni, vydrzi v prumeru dele, jak u manualu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- milife
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 31.10.2014 15:08
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
pesimista nééééé ,ale trpím,jak to někdy řadí
Díky normám EU automobilky potřebují nízké otáčky ,aby při homologačním měření v laborce vše bylo co nejvíc eko.
Díky normám EU automobilky potřebují nízké otáčky ,aby při homologačním měření v laborce vše bylo co nejvíc eko.
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: DSG - samovolné přeřazení z 1. stupně na 2.
včera jsem si teprve uvědomil, co bylo jako otázka při založení vlákna a fascinovalo mě, že se řeší něco co bych nikdy sám o sobě nezkoušel protože prostě nevím k čemu je to dobré ale zkusil jsem to tedy a na D to přeřadí na 2 prakticky ihned (nevím asi vteřina?) a na S to nepřeřadí nikdy (jako nezkoušel jsem s tím jet 400 km, ale myslím že by to na tu 1 jelo furt )
a zeptám se...k čemu je tohle vlastně dobrý, jako zkoušet to? já nechápu jak někoho vůbec může napadnout to zkoušet (kromě toho že se to tady řeší, tak to zkusíš kvůli tomu) ale jinak jako proč?
a zeptám se...k čemu je tohle vlastně dobrý, jako zkoušet to? já nechápu jak někoho vůbec může napadnout to zkoušet (kromě toho že se to tady řeší, tak to zkusíš kvůli tomu) ale jinak jako proč?
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm