diagnostika turba

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
gambac
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 19.10.2009 10:12
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

diagnostika turba

Příspěvek od gambac »

Cau lidi, možná bych to tu i dohledal,ale čas není a čím vic dětí člověk má tím je méně času, takže mám problém pravděpodobně s turbem, dlouho to píska jak nádražák takže kdyby měl nekdo návod jak udělat nějakej jízdní test s diagnotikou byl bych rád za každou radu, Vag mám,ale nejsem žádnej expert :) dik za rady jinak motor je BMP 8V, najeto skoro 250 tis auto mam od sto tis
km

Uživatelský avatar
jaroušek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 344
Registrován: 07.01.2009 11:50
Bydliště: Bruntál

Re: diagnostika turba

Příspěvek od jaroušek »

čest, tak na motoru v měřených hodnotách dáš kanál 7 nebo 11, ted přesně nevím a tam budeš mít požadavek tlaku Řj a aktuální tlak.To je snad vše na co můžeš mrknout

Ravensun
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 21.06.2017 09:44

Re: diagnostika turba

Příspěvek od Ravensun »

Ahoj.
Jsem tu nový, takže nevím přesně zda se obracím se svou prosbou na správné vlákno.
Rád bych vás někoho kdo se v záznamech vyzná poprosil o skouknutí mých dvou záznamů z vozu VW Passat Variant 2.0TDI 103kW 2007 BKP 16v.
Zdá se mi, že turbo netlačí tak jak by mělo.
Mohl by se někdo prosím na ty logy podívat?
Děkuji mnohokrát za jakoukoli odpověď.
LOG2.jpg
LOG1.jpg

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: diagnostika turba

Příspěvek od motorpower »

A co by jako mělo turbo v těchto otáčkách dělat?? Nedus to a zjistíš, že to jede.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Ravensun
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 21.06.2017 09:44

Re: diagnostika turba

Příspěvek od Ravensun »

motorpower píše:A co by jako mělo turbo v těchto otáčkách dělat?? Nedus to a zjistíš, že to jede.
Jako jede to. To né že né. I když ten pořádný zátah ucítím až v 2800otáčkách /min. Ale teď před 2000ot/min motor škubne. Jako kdyby tam na desetinu vteřiny nešlo palivo. Přitom volnoběh naprosto vpohodě. Žádné zakolísání, nic.
Může to škubnutí motoru dělat regulace turba, nebo se mám zaměřit například na palivový filtr?
Tomu by se mi ale nechtělo moc věřit, poněvadž do otáček to dostanu i prudším sešlápnutím plynu. A kdyby byl filtr znečištěn, tak ve vyšších otáčkách by to muselo škubat víc, nebo ne?
Nebo že by váha vzduchu?

Uživatelský avatar
Rouballik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1050
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice

Re: diagnostika turba

Příspěvek od Rouballik »

Proč by ti cukalo turbo?
Vstřiky máš v cajku?
Díru v sání nemáš? nepřisává to nebo navyfoukává někde?
Klubové SRAŽENÍ 2019: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=400&t=351886" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: diagnostika turba

Příspěvek od hkr »

To cukání tu nedávno někdo řešil nějakou činností na podtlaku - nějakej šroubek či co tam je, co byl snad zatuhlý a neměl správný rozsah... Ale hledat to nebudu, jen že bych se možná zaměřil na podtlak a turbo.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: diagnostika turba

Příspěvek od sharik4x4 »

Cukání při 2000otáčkách bude 100% dělat EGR ventil.Vyčistit,rozhýbat nebo nejlépe nový. :laugh:
Jinak pískání znamená posekaný lopatky turba ,normální věc.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“