Ztrácí se voda a nikde nic neteče

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Georgy.
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 467
Registrován: 13.04.2008 20:57
Kontaktovat uživatele:

Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od Georgy. »

Zdravím bratr má Passata CC 2.0 CR 125kw
A ztrácí se mu voda je mi asi jasny že to bude hlava nebo těsnění pod hlavou spis se chci ujistit.
Po odtlakovani systemu nikde nic neteče
Problém je z přepadem občas to odfoukne ven z důvodu tlakování systému jasna příčina hlavy ale nejde mi do hlavy že jak po odtlakovani nebo nastartování a ujetí par km se voda z nádobky úplně ztratí a naopak když povolim víčko tak voda se natlačí zpět do nádobky. Nadobka a víčko je nové.
Takže má otázka kam se ta voda ztrácí? A vyřeší to nové těsnění pod hlavou nebo mam hledat někde jinde už mě nic nenapadá.
A když mi pipne malo chladící kapaliny kouknu na nádobku prázdná povolim vycko a je v polovině mezi ryskami což nechápu.
A ještě jedna věc to auto má nově a původní majitel tvrdí že to začalo dělat od výměny rozvodů a vodní pumpy je to možné?

Jancarik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 22.09.2016 20:59
Bydliště: Praha

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od Jancarik »

Me to dělal chladič výfukových plynu
CC TDI 10 125kw DSG

Mini cooper S 128kw

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od KJirka »

ano, to je u CR ta pravděpodobnější varianta
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Georgy.
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 467
Registrován: 13.04.2008 20:57
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od Georgy. »

Aha diky za typ a nějaká rada jak to odzkoušet? Dá se to nějak zaslepit a jakoby vyřadit z okruhu?

Uživatelský avatar
Santusovic
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od Santusovic »

Mělo by to jít jak u PD odpojit chladič spalin z okruhu. Jirka. ti k tomu řekne víc


Sent from my iPhone using Tapatalk
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var

MARTANEK33
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 27.01.2016 19:41

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od MARTANEK33 »

Ahoj, měl jsem ten stejný problém. Taky mám CR a vyměnil jsem chladič spalin a mohu říct, že je to lepší, jelikož už nechodím každý druhý den otvírat kapotu, ale pořád to není vše na 100 pro OK. Výměnu jsem dělal v Praze u Jirky. Příští rok budu dělat pak hlavu s těsněním hold, letos na to už prdím. Moc peněz.
Passat b6 125 Kw CR r.v. 2008 CBB

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od KJirka »

nevěřím náhodě, že by prasknul současně chladič a ještě hlava nebo těsnění pod ní.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

MARTANEK33
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 27.01.2016 19:41

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od MARTANEK33 »

Tak asi já mám hold smůlu no. Udělal jsem vše co mi Jirka řekl, což bylo až dojedu domů a auto přes noc vychladne, tak ať kouknu kolik tam je kapaliny, že si to musí sednout a doleju to na horní rysku max a pak to kontrolovat. Kontroloval jsem to každý den ráno ( cca týden ), než jsem nastartoval a jel do práce a kapalina tam ubývala, ale fakt trošku. Což by podle Jirky co říkal, by ta kapalina měla být na stejné úrovni, jak jsem to dolil. Ale rozhodně po té výměně se to opravdu zlepšilo, sice je tam té kapaliny méně, ale nechodím pod tu kapotu každý druhý den jak doposud :). Zatím jsem nemusel řešit od té výměny otvírání víčka aby to vyjelo zpátky vůbec, ten úbytek je opravdu malý.
Passat b6 125 Kw CR r.v. 2008 CBB

Uživatelský avatar
mr.majky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 15.03.2009 00:08
Bydliště: Bardejov SR

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od mr.majky »

Ahoj chlapci, potrebujem pomoc, mám ten istý alebo podobný problém. motor CBBB 125 kW CR, už asi pol roka dolievam vodu, interval tak cca na 1000 km mi stale pipla kontrolka na prazdnu nadrzku, kedze najazdim cca 3000 mesacne dost otravne. stale ked kontrolka zasvietila isiel som doliat, po otvoreni vicka trosku odfuklo ale nikdy hladina naspät nestupla. Posledne dva tyždne mi začala pipat kontrolka castejsie a zacal sa prejavovat podtlak v sustave, ked som isiel doliat hladina sa dvihla nie uplne do povodnej kedze sa voda vytraca ale medzi rysky cize posledny tyzden po kazdej jazde cca 120 km otvorim veko a hladina sa dvihne vyzsie. Viem ze sa tu pise vela o tom ale potreboval by som rozoznat ci to je egr chladic alebo tesnienie na hlave. Dnes som bol u mechanika natlakovali sme sustavu a nikde nepovolilo tlak relativne držal takze zacinam mat strach ci to nieje tesnenie pod hlavou, lebo ak by to bol egr chladic asi by tlak v sustave povolil cez neho nie ? alebo sa mylim ? olej je cisty z vyfuku nepozorujem ani vodu ani extremny dym vie mi niekto este napisat nejake postrehy, skusenosti ? musi to byt tesnenie pod hlavou ? nechcel by som rozoberat motor a nakoniec to bude ten chladic a ani naopak.
Georgy tvoj brat to vyriesil ? ako ? Kto je ten Jirko čo tu o ňom pisete a Vam pomahal ? :)
Ďakujem

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od KJirka »

Těžko radit na dálku do Bardějova, když jsi si všech možností vědom. Nejčastěji to prostě bývá ten chladič spalin. Jirka je Jirka. z Prahy, ale ani ten netrpí jasnozřivostí.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
mr.majky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 15.03.2009 00:08
Bydliště: Bardejov SR

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od mr.majky »

Hej tomu dobre rozumiem ale napr by mi pomohlo keby mi niekto povedal ze i ked natlakovanie chladiaceho systemu neukazalo ziadnu netesnost a tlak nejak vyrazne neklesal, ze to i tak moze byt este egr chladic, alebo to vylucuje ten chladic, lebo cez ten chladic by ten tlak mal povolit alebo nie ?
ale okrem tej vody nemam ziadne ine priznaky na tesnenie pod hlavou, tak sa len snazim pozbierat vsetky mozne informacie aby som sa spravne rozhodol...

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od Jirka. »

Těžko říct, ten chladič se dá zaslepit(propojit trubky mimo něj) a jezdit. Pokud to bude dělat dál, tak ho můžeš vyloučit.To je 100% metoda. Pak trochu mín složitá, ale taky mín spolehlivá metoda je odpojit trubku u egr a podle toho jestli to jsou čisté saze, nebo je to napečený od vody určit že teče. Pokud bude téct hodně tak to je vidět, ale třeba u MARTANEK33 to bylo takový půl na půl. Něco špatně, ale nedalo se určit jestli to do trubky jde rovnou z chladiče, nebo jestli to žere těsnění/hlava z toho část jde do chladiče a pak do trubky k egr.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
mr.majky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 15.03.2009 00:08
Bydliště: Bardejov SR

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od mr.majky »

novy poznatok, autom bežne jazdim každy deň, teraz po dlhej dobe mi auto stalo 3 dni. Odstavene bolo s tym že tam bolo dost chladiacej kvapaliny. ked som ho nastartoval po troch dnoch, nastartovalo v pohode, po par sekundach mi auto zadusilo a zacala pipat kontrolka chladiacej kvapaliny. Znamena ze sa stratila pri stati auta (dost vyrazne), auto som po tom nastartoval trochu tazsie ale potom uz islo a par kilometrov mi isiel biely dym (pravdepodobne para) kedze pri dymeni som zastavil a koniec vyfuku bol mokry. Takze to vyzera ze pocas statia kvapalina stiekla do vyfuku a potom mi to auto zadusila, potom sa vypalila.
Chcem sa spytat ci to vylucuje tesnenie pod hlavou a je to urcite egr chladic alebo stale to moze byt hocico ?

Bali123
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 01.10.2020 22:02

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od Bali123 »

Řeším teď úplně stejný problém... jak jste nakonec dopadl ?

kovec
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 30.04.2016 08:05

Re: Ztrácí se voda a nikde nic neteče

Příspěvek od kovec »

Netece ti do valcov?to moze bit pre motor smrtelne.vodu nestlacis a moze znicit spodok piesty ojnice ...opravte ma ak sa mylim.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“