Kouří a netáhne

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
danny88
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 20.09.2015 20:37

Kouří a netáhne

Příspěvek od danny88 »

Ahoj,

vrátil se mi můj passat B6 2.0 tdi 103kw, motor BMP ze servisu a vrátil se mi ve stavu kdy dost kouří z výfuku (světlá barva), do 2000 otáček netáhne a spotřeba (ať mám sebe lehčí nohu) tak se pohybuje na 8litrech/100km. Do servisu jsem ho dával protože mi auto neregenerovalo. Byla mi vyměněna vačka. Turbo dle diagnostiky tlačí tak jak má. Celé tyhle problémy mám od doby kdy jsem vyměnil zadřený motor. Děkuji za každý nápad.

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Kouří a netáhne

Příspěvek od ppfox »

no...mě by asi nejspíš napadlo to okamžitě vrátit do toho "servisu" kde ti to takhle kvalitně opravili...
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Stefan777
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 492
Registrován: 29.01.2016 14:37
Bydliště: Brno,Zurich

Re: Kouří a netáhne

Příspěvek od Stefan777 »

Přesně hned vrátit a reklamovat

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

danny88
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 20.09.2015 20:37

Re: Kouří a netáhne

Příspěvek od danny88 »

Já bych rád ale je to již u třetího mechanika. Když se mi to vrátilo poprvé ze servisu, tak se pořád ucpával filtr pevných částic a neregeneroval. Pořád ho chtěli vyměnit. Mě se ale za celou dobu nikdy nerozsvítila ani jednou neúspěšná regenerace, tak jsem si řekl že to tím nebude. Hlavně to byl servis kde vše trvalo strašně dlouho - výměna motoru 2 měsíce. Tak jsem to dal do jiného servisu, kde mi taky tvrdil, že je ucpaný už filtr pevných částic. Tak jsem si řekl asi jo a nechal jsem ho vyměnit. V tu dobu už auto kouřilo a mělo špatnou spotřeby. Jenom že po 300km se rozsvítil dpf a spadlo to do nouzáku. Tento mechanik mi řekl, že neví co s tím dál. Dal jsem to člověku, který je tady široko daleko nejlepší mechanik. Po třech týdnech si udělal čas a přišel na to že při regeneraci teplota pouze 600°C a mělo by být 800°C. Řekl že tam mám špatnou vačku. Tak jsem dovezl ze starého motoru vačku a najednou to regeneruje. Akorát to kouří, netáhne a má vysokou spotřebu. Když jsem to s ním začal znovu řešit, tak mi řekl že mám od samého začátku špatný motor a tvrdil mi že to vůbec není motor BMP co mám mít ale že je to BMM. A říkal, že pokud to budu chtít dát do kupy, tak mě to vyjde na pěknej balík, že to mám raději prodat. Jde vidět, že se mu do toho nechce.

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Kouří a netáhne

Příspěvek od hkr »

No, tak to je prekérka. A co teď jako chceš tady řešit? Jako že ti řekneme, že je to nějakou píčovinou? Očividně je to celý dost slušně v hajzlu... Filtr je origo nebo polák? Vačka z původního motoru není omletá? Rozvody jsou dobře? Jako jestli se do toho nechce někomu, kdo tomu rozumí, tak tady moc rad už nebude.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Kouří a netáhne

Příspěvek od napster »

Kouri a netaha.... uz jsem se lekl,ze si me nekdy videl v praci :rofl: motorpower a nebo Jirka. Pokud jsi z Prahe a nebo okoli. Chce to udelat log a zaklad mrknout na vstriky a rozvody. Tim bych zacal. Jinak nejlepsi prace je na aute,ve kterym se vrtalo X lidi. No nekdy staci jeden mekaaaanik aby to dojebal.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Kouří a netáhne

Příspěvek od doktor013 »

selska logika veli koupit novej motor za 40cet, nez davat za opravu sede, problem je ovsem u koho, jen tak na netu koupit motor....
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Kouří a netáhne

Příspěvek od napster »

Pokud by stal polomotor 40tycek,tak davame take nove motory. Nekdy je lepsi udelat repas stavajiciho motoru,nebo koupit overeny motor,kde je slutecny najezd km a super stav. Ty na vraku a z totalek maj najeto vzdy 140-190tkm :mrgreen:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Kouří a netáhne

Příspěvek od sharik4x4 »

Těžko seženete na desetiletý auto dobrej motor, to šlo u aut, kterým se ty motory nesrali. Ale motory, který mají velkou úmrtnost/v 3C díky vyvažovákům/, logicky na trhu ND chyběj a jejich cena se šplhá do výšin. Většínou se jedná stejně o nějaký reinkarnace již zesnulích motorů, protože z nebe těžko spadnou . Takže na větu: "posral se mi motor, nevadí, dám jinej" zapomeňte.Nezbejvá než opravovat a opravovat,...................dobrou :laugh:

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“