Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
To říkám pořád. Nemůžou na jedný straně říkat, že to auto splnuje legislativu a že majiteli nenáleží odškodnění a na druhé straně za to dávat pokuty. Pokud někdo dostane pokutu tak ji pak na vw vysoudí i s odškodněním.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 25.10.2016 20:27
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
U mna sa dpf regeneruje cca kazdych 330km...s novym sw.
Jo, a odisiel mi prave jeden vstrekovac ale vw ich meni do 7 rokov a 250k km zadara... tak aspon nieco.
Viac info:
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=1 ... 35#p959635" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo, a odisiel mi prave jeden vstrekovac ale vw ich meni do 7 rokov a 250k km zadara... tak aspon nieco.
Viac info:
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=1 ... 35#p959635" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat Variant B7 2.0TDi 125kw M6, BlueMotion, Highline
- Bilstein B3+B6 suspension
- Gtechniq CSL+EXOv2 ochrana laku
- nejake to audio DEH-P88RS-II, DLS A6, Audison LRx 4.5, Hertz HSK163
- Bilstein B3+B6 suspension
- Gtechniq CSL+EXOv2 ochrana laku
- nejake to audio DEH-P88RS-II, DLS A6, Audison LRx 4.5, Hertz HSK163
- kaktus5
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 30.12.2010 18:35
- Bydliště: Zilina
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
A co tak dat to prehrat az je zaznam a ist dat chip
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16.02.2012 13:30
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
tohle jsem dnes udělal
pašík zakoupen cca před měsícem v DE již s upraveným SW a dnes prošel chipem. Musím uznat, že chip je hodně znát
pašík zakoupen cca před měsícem v DE již s upraveným SW a dnes prošel chipem. Musím uznat, že chip je hodně znát
̶V̶W̶ ̶P̶a̶s̶s̶a̶t̶ ̶V̶a̶r̶i̶a̶n̶t̶ ̶B̶7̶ ̶2̶0̶1̶4̶ ̶1̶.̶6̶ ̶T̶D̶I̶ ̶7̶7̶k̶W̶ ̶+̶ ̶c̶h̶i̶p̶ ̶n̶a̶ ̶9̶6̶ ̶k̶W̶
VW Passat Variant B8 12/2017 2,0 TDI 110 Kw, Info Active Display, Nezávislé topení
VW Passat Variant B8 12/2017 2,0 TDI 110 Kw, Info Active Display, Nezávislé topení
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Tak u 1.6TDI je to jasný, já ji mam v krátkým Golfu a i tam je to úmorně líný.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
- chodec406
- Řidič
- Příspěvky: 94
- Registrován: 13.03.2017 20:34
- Bydliště: Brno
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
hkr: jestli je 77kW v Golfu línej, tak si zkus 66kW verzi v dlouhé O3. To je teprve peklo .
- mirek22
- Jezdec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 17.01.2010 22:00
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Ja jsem koupil auto v únoru dovezené z De zatím je tam originální software a ani mně zatím nic nepřišlo od VW.
Tak to zatím neřeším a jak budu muset jít udělám jak vy Chip a nazdar.
Tak to zatím neřeším a jak budu muset jít udělám jak vy Chip a nazdar.
Passat Variant B7 /2.0TDI 103kw CFFB / Lane Assist / Sign assist / Discovery media PQ -DAB
- Atila
- Závodník
- Příspěvky: 626
- Registrován: 15.06.2013 07:10
- Bydliště: Praha-Venkov
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Ale ty nebudeš muset jít.To záleží jen na Tobě.Nemají páky Tě donutit.Já už čip mám a když sem byl v autorizáku,tak sem jim podepsal,že to přehrát nechci a hotovo.
PASSAT B8 2.0TDI 140KW > 170KW HIGHLINE
GOLF MK1 KABRIOLET
GOLF MK1 KABRIOLET
-
- Řidič
- Příspěvky: 156
- Registrován: 16.10.2016 13:45
- Bydliště: Javorník u Jeseníku
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Hmm.. Tak se asi někde zaseklimirek22 píše:Ja jsem koupil auto v únoru dovezené z De zatím je tam originální software a ani mně zatím nic nepřišlo od VW.
Tak to zatím neřeším a jak budu muset jít udělám jak vy Chip a nazdar.
Ja dovezl z B v říjnu a hned po novém roce dopis. Jebu na to,jestě jsem nečetl nebo neslyšel kladné ohlasy nebo plusy na tuto komedii.
jen prusery typu častější regenerace,vstřiky,spotřeba atd... Takže ja fakt nee.
Akorat se uvídí jake kdo použije nebo bude zkoušet ruzne donucovací prostředky na to tam jet a přehrat ten SW
Passat Variant 2.O TDI CR 100 kw 2009 Highline black pearl
- mirek22
- Jezdec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 17.01.2010 22:00
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
podle toho myslím že je originál software datum flaschovaní.
Rozšířená identifikace/FAZIT
Seriové číslo: 00000000000000
Identifikace: RB8-658
Revize: 41H28---
Datum: 27.08.12
Číslo výrobce: 1414
Číslo zkušebny: 0436
Stav Flash
Programovací pokusy(aplikace): 1/1/1
Úspěšné pokusy(aplikace): 1/1/1
Datum Flashování: 12.09.13
Ostatní
Číslo Hardwaru: 03L 907 309 AE
Název systému dílny: J623
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018PR
Vydání ASAM Datasetu: 003004
Info o vozidle
Číslo podvozku: WVWZZZxxxxxxxxx
Kód motoru: CFFB
VCDS Info:
Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Readiness: Žádný skript není dostupný
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018PR.rod
Rozšířená identifikace/FAZIT
Seriové číslo: 00000000000000
Identifikace: RB8-658
Revize: 41H28---
Datum: 27.08.12
Číslo výrobce: 1414
Číslo zkušebny: 0436
Stav Flash
Programovací pokusy(aplikace): 1/1/1
Úspěšné pokusy(aplikace): 1/1/1
Datum Flashování: 12.09.13
Ostatní
Číslo Hardwaru: 03L 907 309 AE
Název systému dílny: J623
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018PR
Vydání ASAM Datasetu: 003004
Info o vozidle
Číslo podvozku: WVWZZZxxxxxxxxx
Kód motoru: CFFB
VCDS Info:
Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Readiness: Žádný skript není dostupný
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018PR.rod
Passat Variant B7 /2.0TDI 103kw CFFB / Lane Assist / Sign assist / Discovery media PQ -DAB
- Floyd.
- Řidič
- Příspěvky: 73
- Registrován: 01.11.2017 15:58
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
Dobrý den všem klubákům,
v listopadu 2016 jsem absolvoval v rámci akce Dieselgate přehrání SW v autorizovaném servisu (Praha). Byla to z jejich strany čistě nátlaková akce, přišel jsem tam kvůli úplně něčemu jinému, byli na mě tři, stejné kecy o Německu, Rakousku atp. jak už se tu psalo, zalepili mi "hubu" poukázkou na 800 Kč na servisní práce, vše jsem musel podepsat. od té doby jsem z toho byl nešťastný, přičítal jsem to ježdění v zimě, a tak jsem čekal na duben a přezutí na letní pneu. I nadále zvuk jak traktor, slyšitelné rachtání za studena, regenerace každou chvíli, spotřebu ne a ne ukočírovat, a těch pár koní navíc jsem fakt nepozoroval (125 kW CFGB). Celý rok jsem poctivě četl nejrůznější názory a ty srovnával se svými dojmy, aý jsem se definitivně rozhodl a před pár dny jsem zajel k Petrovi do Třebotova a nechal si udělat downgrade na verzi před Dieselgate. Od té doby má motor zase nádherně sytý zvuk, je podstatně tišší, spotřeba je taková jakou si ji představuji. Takže kdo jste po Dieselgate a stále tak jako já váháte, co s tím, osobně doporučuji vrátit si tam předchozí verzi SW, která pro to auto byla dělaná. Ta nová je jen jakási úlitba Bruselu a fakt tomu autu nesvědčí.
Tímto takto veřejně ještě jednou děkuji panu Petrovi do Třebotova a kdo jste z Prahy a širokého okolí, doporučuji jeho služby - je to fakt odborník na svém místě!
v listopadu 2016 jsem absolvoval v rámci akce Dieselgate přehrání SW v autorizovaném servisu (Praha). Byla to z jejich strany čistě nátlaková akce, přišel jsem tam kvůli úplně něčemu jinému, byli na mě tři, stejné kecy o Německu, Rakousku atp. jak už se tu psalo, zalepili mi "hubu" poukázkou na 800 Kč na servisní práce, vše jsem musel podepsat. od té doby jsem z toho byl nešťastný, přičítal jsem to ježdění v zimě, a tak jsem čekal na duben a přezutí na letní pneu. I nadále zvuk jak traktor, slyšitelné rachtání za studena, regenerace každou chvíli, spotřebu ne a ne ukočírovat, a těch pár koní navíc jsem fakt nepozoroval (125 kW CFGB). Celý rok jsem poctivě četl nejrůznější názory a ty srovnával se svými dojmy, aý jsem se definitivně rozhodl a před pár dny jsem zajel k Petrovi do Třebotova a nechal si udělat downgrade na verzi před Dieselgate. Od té doby má motor zase nádherně sytý zvuk, je podstatně tišší, spotřeba je taková jakou si ji představuji. Takže kdo jste po Dieselgate a stále tak jako já váháte, co s tím, osobně doporučuji vrátit si tam předchozí verzi SW, která pro to auto byla dělaná. Ta nová je jen jakási úlitba Bruselu a fakt tomu autu nesvědčí.
Tímto takto veřejně ještě jednou děkuji panu Petrovi do Třebotova a kdo jste z Prahy a širokého okolí, doporučuji jeho služby - je to fakt odborník na svém místě!
02/2019: Volkswagen Passat Variant B8 R-Line 2.0 TDI DSG 110 kW 12/2015 MOTORPOWER 140 kW 409 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
No podle podpisu jsi tam ale nevrátil SW před DG, ale motor si nacipoval to je jasný, ze to ted jede úplně jinak, když mas víc koni a větší kroutak
(A to neobhajuji nový DG sw, sam jsem si ho vůbec přehrát nenechal, nejsem blazen)
(A to neobhajuji nový DG sw, sam jsem si ho vůbec přehrát nenechal, nejsem blazen)
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- Floyd.
- Řidič
- Příspěvky: 73
- Registrován: 01.11.2017 15:58
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
O čipu se zde záměrně nezmiňuji, o tom píšu v jiném vlákně. Tudíž v tomto směru neposuzuji výkon ani točivý moment, jen čistě běh motoru, jeho zvukový projev, četnost regenerací DPF atd. a tady za tím si stojím, že DG SW je fakt jen úlitba Bruselu a pro mě do budoucna ponaučení, že i kdyby mě lámali přes koleno, podruhé už se rozhodně přesvědčit nenechám. Tomu autu to vůbec nesvědčilo.Prochy01 píše:No podle podpisu jsi tam ale nevrátil SW před DG, ale motor si nacipoval to je jasný, ze to ted jede úplně jinak, když mas víc koni a větší kroutak
(A to neobhajuji nový DG sw, sam jsem si ho vůbec přehrát nenechal, nejsem blazen)
A "nejlepší" na tom celém bylo, že když jsem po AS chtěl, aby mi ten soft dali zpátky, tak mi sdělili že to už nejde, že to oni nemůžou a že te´d mají hodně práce s přezouváním (to byl duben 2017) a že se hned potom ozvou. Do října 2017 se neozvali...
02/2019: Volkswagen Passat Variant B8 R-Line 2.0 TDI DSG 110 kW 12/2015 MOTORPOWER 140 kW 409 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
08/2016: Volkswagen Passat Variant B7 Alltrack 2.0 TDI DSG 4Motion 02/2013 MOTORPOWER 152 kW 400 N.m
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Aktualizace softwaru řídící jednotky (dieselgate)
jj, jasný....jen ten podpis mě zavedl na tu myšlenku....
Btw, ted se vyrojilo spoustu firem, co umí zapsat cip do TP...tak by mě zajimalo, jak to řeší DG. Pokud budu mít cip v TP (se zápisem napr 10/2017) tak by asi pak VW mělo drzet hubu a už ani nenabizet přehrání a zapsat do databaze ze jsi Ok ....protože když má dnes někdo úpravu homologovanou, je jasný, ze musí vyhovovat i emisním předpisům.... tzn, ze čipem s homologaci a zápisem v tp jsi v souladu s emisními normami.....a tady je videt, ze cela ta akce je nesmyslná a na hlavu postavena ale samozrejme z pozice VW pochopitelná (aby mohli nabídnout nejake reseni na nápravu)....
Obracene to totiž nedava smysl - tj přehrání a pak cip se zápisem do TP. To by pak znamenalo, ze jde jen o formalitu a ne o praktickou nápravu a soucasne by se deklarovalo, ze cip s TP je vlastně nevyhovující emisím.... navíc VW neumí tuto úpravu zapsanou do TP modifikovat tak aby byla v souladu s úpravou DG
Doufam, ze jsem to popsal trochu srozumitelne víte kam mirim?
Btw, ted se vyrojilo spoustu firem, co umí zapsat cip do TP...tak by mě zajimalo, jak to řeší DG. Pokud budu mít cip v TP (se zápisem napr 10/2017) tak by asi pak VW mělo drzet hubu a už ani nenabizet přehrání a zapsat do databaze ze jsi Ok ....protože když má dnes někdo úpravu homologovanou, je jasný, ze musí vyhovovat i emisním předpisům.... tzn, ze čipem s homologaci a zápisem v tp jsi v souladu s emisními normami.....a tady je videt, ze cela ta akce je nesmyslná a na hlavu postavena ale samozrejme z pozice VW pochopitelná (aby mohli nabídnout nejake reseni na nápravu)....
Obracene to totiž nedava smysl - tj přehrání a pak cip se zápisem do TP. To by pak znamenalo, ze jde jen o formalitu a ne o praktickou nápravu a soucasne by se deklarovalo, ze cip s TP je vlastně nevyhovující emisím.... navíc VW neumí tuto úpravu zapsanou do TP modifikovat tak aby byla v souladu s úpravou DG
Doufam, ze jsem to popsal trochu srozumitelne víte kam mirim?
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB