Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Uživatelský avatar
Rouballik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1050
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice

Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od Rouballik »

Pantani píše:Ty bys někomu takovej papír dal? Vsadím se, že ne, stejně jako oni nikomu nikdy takovej papír nenapíšou. Budou tam kličky typu "závada se neprojevila", "závada neprokázána" apod. Pokud se ti to nebude líbit, oznámej ti, že ti nic jinýho nedaj, ty jim oznámíš, že si auto nepřevezmeš.
Nerad ale musel bych.. Pokud je ta závada zjevná, tak je tam pro ně blbý riziko:
- závadu jsi předal a ukázal a na základě ní reklamuješ,
- oni jí neodstranili tzn neudělali reklamaci do 30 dnů,
- z toho ti plynou nároky..

Já tě ale chápu co jsi napsal.. Jich je víc a jsou nad tebou.. Obecně ale bez, že autorizovaný servisy maj rádi reklamace. To je práce. To jsou peníze, který platí velký bratr.. Zaměstnancům se ale né vždy chce makat. Problém je v tom vydržet 30 dnů bez auta.. Když to vydržíš tak se tam přepůlej, aby si ho odvezl bez závady.
Klubové SRAŽENÍ 2019: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=400&t=351886" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od Pantani »

Rouballik píše: - oni jí neodstranili tzn neudělali reklamaci do 30 dnů,
- z toho ti plynou nároky..
Jak je to ale v momentě, kdy ti auto vrátěj řekněme za 20 dnů s tím, že to opravili? Něco rozvrtaj, ono to bude jakoby fungovat (viz moje adaptace DSG kdysi), já to převezmu a pak s tím budu jezdit třeba dalších 14 dnů. Přijedu pak zpátky s tím, že to nefunguje dál, ale závada je částečně skrytá. Běží pak předpokládám znovu kolečko těch max 30 dnů na opravu, nebo je to minimálně nová situace s tím, že už pak pouze reklamuju opravu a na to mám nejspíš 6 měsíců? Jak to je?

Můj případ: adaptace převodovky vyřešila cukání a vrnění tak, že to víceméně skryla. Cukalo to dál, ale musel jsem ujet víc km aby to začlo a bylo o dost těžší to nasimulovat. Je pak prakticky nemožný chybu zreplikovat v servisu před servisákem a je těžký to natočit na video. V tu chvíli je prokazování na mojí straně a já jsem v koncích. Jejich ochota něco rozebrat a vyměnit, podívat se dovnitř, byla mizerná. Po výměně spojky OK. Od tý doby (ťuk, ťuk) funguje.
Přesně tohle jsou důvody, proč říkám, že problémům s novinkama je třeba _vyloženě_ předcházet, přestože moje DSG7 už tou dobou dávno nebyla novinka. Jen jsem netušil, že ji provází tak špatná pověst.
Rouballik píše:Já tě ale chápu co jsi napsal.. Jich je víc a jsou nad tebou.. Obecně ale bez, že autorizovaný servisy maj rádi reklamace. To je práce. To jsou peníze, který platí velký bratr.. Zaměstnancům se ale né vždy chce makat. Problém je v tom vydržet 30 dnů bez auta.. Když to vydržíš tak se tam přepůlej, aby si ho odvezl bez závady.
Ano, pochopil jsi mě zcela přesně: jsou nademnou. Problém je čistě pro mě ale spíš psychologickej, než pracktickej - já chci svoje auto, který jsem si vysnil, chci aby bylo v pořádku, chci mu dát ještě šanci a nechci problémy s nima ani s nikým jiným. Potřebuju jezdit. Nechci se bavit s právníkem, nechci jít do soudního sporu, kterej potrvá roky a mě - spotřebiteli - přinese jen to, že nebudu jezdit svým autem než se to za několik let vyřeší. To, že jsou často "nad námi" dokazujou zkušenosti mnohých zde. Bohužel. A ano - je jich víc a mají v přesile těžce navrch.

A opakuju, že tu nemluvím o pseudo "závadách", jaký tu jsou občas schopný reklamovat některý lidi, to je taky šílený - na to už tady taky někdo upozorňoval. Mluvím o procesu a ochotě servisů kdysi řešit moji DSG spojku, mluvím o ochotě řešit rozvody u 1.4 TSI řka, že "rozvody se týkají jen 1.2 TSI". A to jsou podstatný problémy a díly.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
Rouballik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1050
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice

Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od Rouballik »

Pantani píše:Jak je to ale v momentě, kdy ti auto vrátěj řekněme za 20 dnů s tím, že to opravili? Něco rozvrtaj, ono to bude jakoby fungovat (viz moje adaptace DSG kdysi), já to převezmu a pak s tím budu jezdit třeba dalších 14 dnů. Přijedu pak zpátky s tím, že to nefunguje dál, ale závada je částečně skrytá. Běží pak předpokládám znovu kolečko těch max 30 dnů na opravu, nebo je to minimálně nová situace s tím, že už pak pouze reklamuju opravu a na to mám nejspíš 6 měsíců? Jak to je?
Znamená to, že jsi věc převzal jako v pořádku a závada se objevila znovu. Přistupuje se jako k nové reklamaci. Ještě jednou stejná závada a musí ti vrátit peníze za celé auto.

Je to blbý. Nikdo nechce reklamovat auto za půl míče.
Klubové SRAŽENÍ 2019: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=400&t=351886" onclick="window.open(this.href);return false;
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): http://www.vw-club.cz/ucp.php" onclick="window.open(this.href);return false;

LeBron
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 22.11.2012 00:08

Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od LeBron »

Cavte tiez sa rozhodujem ci zobrat 1,4 110kw alebo pockat do januara na tu 1,5 tsi . Pravdu povediac Prikladanam sa k 1,4 ovela viac aj koli tomu co tu pisete. Chcel by som sa opytat ako je to u golfov vsetky maju multilink vzadu alebo iba tie silnejsie? Viem ze octavia 1,4 tsi ma iba vlecnu napravu vzadu a to je prd podla mna :) Bol so msa pytat v salone ale toto som sa zabudol opytat a zevraj na slovensku budu 1,5tsi az od januara a ze maju byt drahsie tak som zvedavy ale asi nepockam dovtedy :)

juro111
Řidič
Řidič
Příspěvky: 135
Registrován: 24.08.2015 00:28

Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od juro111 »

Multilink majú iba golfy s výkonom od 90 kW. Teda aspoň pred FL to takto bolo. Neviem či to stále platí, ale predpokladám že áno.

phfnj
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 14.10.2017 18:39

Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od phfnj »

Zdravím a pokud je ta otázka v nevhodném tématu omlouvám se. Prosím o radu majitele Golfu VII s motorem 1,4 TSI 92 kW - zatím mám Octavii II FL 2013 1,4 TSI 90 kW a budu ji měnit - vydává motor v Golfu VII po startu někdy zvýšené otáčky a nepravidelný kuckavý chod cca 15 sekund? U mého dosavadního motoru to dělá - prý více paliva kvůli rychlejšímu zahřátí katalyzátoru. Přetrvává tento jev i v Golfu VII r. v. 2016 a později??? Děkuji moc za vaše zkušenosti.

Uživatelský avatar
passatb3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od passatb3 »

Po studeném startu jsou vždy otáčky vyšší v závislosti na okolní teplotě. Chod motoru po startu mám pravidelný, žádné kuckání nepozoruji.

phfnj
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 14.10.2017 18:39

Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od phfnj »

Dík za reakci. Ptam se proto, ze u Octavií III, které mají stejný motor se jev kuckani a nepravidelného chodu stále projevuje.

Gašpo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 27.07.2017 14:41

Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od Gašpo »

Na našom žiadny taký problém nemáme, ale v inom vlákne sa to riešilo: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=292&t=328485" onclick="window.open(this.href);return false;
a sú tak postihnutí aj majitelia novších áut, takže tento problém bohužiaľ asi pretrváva.

phfnj
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 14.10.2017 18:39

Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od phfnj »

Celkem blbý pokud to stále trvá. Je nepříjemný slyšet, jak motor v novým autě za 450 tKč nepravidelně běží jako u nějakýho starýho auta, kde zapomeneš vypnout sytič. Zvažuju VW Golf 1,4 TSI nebo Toyota Auris 1,6 nebo Mitsubishi ASX 1,6. U těch vím, že toto se s motorem nestane, ale zase není motor tak pružnej.

Gašpo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 27.07.2017 14:41

Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od Gašpo »

No, asi to záleží na kuse, predpokladám že nebude veľké percento takto postihnutých, ale riziko tu proste je.
Osobne by som vám doporučil ísť do výkonnejšieho motora 110kW. My sme tiež z úsporných dovodov šli do 92 kW a teraz celkom ľutujem, nie že by bol 92 kW špatný, stačí nám ale viac výkonu je vždy lepšia voľba a ten motor je aj odolnejší voči karbonizácii. My sme to kupovali tesne pred FL a vtedy bol motor 110 kW bohužiaľ pevne zviazaný s Highline a to by pre nás znamenalo platiť viac za veci ktoré nepotrebujeme. Myslím že po FL si možete 110 kW priplatiť aj pre Comfortline.
A keď je už toto vlákno o 1.5 TSI pridám názor:
Z recenzií áut v ktorých tento motor je vyplýva, že z hľadiska uživateľa to nie je žiadny zázrak. Pocitove je výkon slabší a reakcie gumovejšie než 1.4 TSI 110 kW a že by bola spotreba menšia sa tiež nedá hovoriť. :roll:

LeBron
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 22.11.2012 00:08

Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od LeBron »

Tak isiel uz niekto na tej 1,5 TSI ci ani nie, jedno video povie je to lenivejsie ako 1,4 110kw v autozurnale povedal ze ho to tlaci do chrbta co pri 1,4 necitil. Tak ja neviem ci mam cakat na tu 1,5 pise sa tam ze taha viac od spodu dobre by bolo fakt normalny clovek nie tieto videa co skusaju kazdy den ine auto a uz ani nevie podla mna s cim to ma porovnavat :). Este otazka 1,5tsi ma uz ten DPF pre benzinaky ci este nie?

sergix
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 19.04.2017 22:56

Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od sergix »

S tím, že je třeba to odzkoušet 100% souhlasím.. u novinářů jeden nikdy neví, kdo je platí.. Přestože si osobně myslím, že jízdní projev nebude asi tak odlišný od 1.5 TSI.
Každopádně DPF tam začnou dávat postupně - myslím, že ty první kusy ho mít nebudou


Sent from my iPhone using Tapatalk


Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?

Příspěvek od Pantani »

Sirdo: díky, zajímavý povídání
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“