Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
FOXanda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 18.10.2017 19:28

Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od FOXanda »

Ahoj, mám otázku. Turbo je hodně naladové, spíš v nízkých otačkách mrtvé. Terpve při roztočeni nad 2000 se začne zapojovat do akce. Ale i přesto vše nedosáhne sveho maxima 2500milibaru, pohybuje se jen okolo 2400milibaru max. Tzn že elektromagnetický ventil se otevírá min 18 a max 85. Nevím zda je to tím že už je slabé, nebo může byt i jiný problém.. Ventil N75 jsem zkoušel vyměnit, žádná změna, váhu vzduchu jsem taky měnil a také žádná změna.
Zkoušel jsem podtlakové hadičky od turba, vše je ok. Nevím už si rady, jednu dobu to auto letělo, ted to sotva jede a nedokáže turbou dosáhnout svého maxima. Žádne chyby mi motor neháže. Děkuji za odpověd.
:drinks: :drinks: :roll:
PS: Dělal jsem i graf turba, pozdní náběh.. Kdyžtak přiložím i fotky. Děkuji všem za normální odpovědi.

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od napster »

Priloz fotky. A koluk to ma nabehano,jak je na tom DPF?
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

FOXanda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 18.10.2017 19:28

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od FOXanda »

Podle diagnostiky ma DPF zaplnění osbah sazí 81g. Což popílku je tam pry mínus 10%. A celkové procento zaplnění je 30procent. Nějak to právě nechápu, myslíš si že by zaplněné DPF dokázalo, snížit tlak turba že nedostáhne maximu? Hned jak budu doma, pošlu fotky. Jinak motor ma 230 000tisíc najeto. Díky za odpověd.

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od napster »

A jakou mas diagnostiku?! Pri 81g by ti uz DPF svitilo.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
LorenzoB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 29.04.2016 06:43
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od LorenzoB »

napster píše:A jakou mas diagnostiku?! Pri 81g by ti uz DPF svitilo.
To není pravda, já už půl roku mám přes 90g a furt auto jezdí, zátah úplně normální, žádný problém. A regeneruje furt krásně.
VW Passat Variant B6 1,9TDI 77kW BLS + chip.

Šeba
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 22.04.2014 19:05

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od Šeba »

Taky bych to viděl na DPF... Měl jsem možnost vyzkoušet dvě stejný auta - jedno s novým dpf a druhý s již části zaneseným DPF ( regenerace každých 400km ). Rozdíl v záběru je docela velký tzn. náběh turba a celkový výkon. U zaneseného DPF se musí autu víc "šlapat" na krk, aby jsi z něj dostal to co chceš.

Ale je to pouze má zkušenost;)
BMPčko 400k km

www.battery-import.cz / www.battery.cz / http://www.battery-import.sk

Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od doktor013 »

Šeba píše:Taky bych to viděl na DPF... Měl jsem možnost vyzkoušet dvě stejný auta - jedno s novým dpf a druhý s již části zaneseným DPF ( regenerace každých 400km ). Rozdíl v záběru je docela velký tzn. náběh turba a celkový výkon. U zaneseného DPF se musí autu víc "šlapat" na krk, aby jsi z něj dostal to co chceš.

Ale je to pouze má zkušenost;)

uplne potvrzuju, za tech 60 tis. km co mam auto, tak se musi ted vic tocit nad 2000 - coz je ale u BMR pry normalni ze nejlepe jde mezi 2-3 tis., DPF stale mam origo a stale regeneruje /co do 400km +-/, kontrolka nesviti, jezdim ale pul dalnice, pul mesto + 1 rocne k vode

jo najeto 260 tis.
125 kw, BMR, Highline 2008

FOXanda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 18.10.2017 19:28

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od FOXanda »

Diagnostiku mám DELPHI 150. Auto mělo při zaplnění 71g jiný tah než teď. Možná je to i tím, ale sám tomu pořád nevěřím, kamarád má auto co má větší zaplnění a podle grafu jemu turbo tlačí max mi nedá víc než 2400milibaru ať tomu slapnu jak koliv. Tak právě si nevím rady. Má někdo zkušenosti s vykuchanym DPF? Popř za kolik sehnat nové? Přidávám fotky jak turbo tlačí v zátěži.
Přílohy
IMG_20171017_125200.jpg
IMG_20171017_125020.jpg

Šeba
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 22.04.2014 19:05

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od Šeba »

Nekuchej, bude ti to smrdět a čoudit jak tatrovka a do Rakouska a Německa bych nejel ani za zlatý prase + zásah do ŘJ a případný problémy s navrácením do původního stavu... to za to nestojí. Vytáhni ho a pošli na vyčištění :wink:
BMPčko 400k km

www.battery-import.cz / www.battery.cz / http://www.battery-import.sk

Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!

FOXanda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 18.10.2017 19:28

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od FOXanda »

Máš zkušenosti s čištěním?

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od KJirka »

Já to asi jako s existencí mimozemšťanů. Někdo na ně věří a někdo ne.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od Jirka. »

Tvl. ten popílek je jen spočtená hodnota ze spotřeby a najetých km, takže to nemá žádnou vypovídací hodnotu, klidně vám tam napíšu co budete kdo chtít. :laugh:
A čištění v dnešní době absolutně nemá smysl. Teda ono to nemělo smysl ani když stálo dpf 50.000, možná jen pro někoho na prodej.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

FOXanda
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 18.10.2017 19:28

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od FOXanda »

Takže si myslítě že za vším je to DPF že to maximum co nedokáže dát turbo je tím že nedokáže více výfukových plynu dostat přes výfuk to se = že se nedokáže více rotočit?.. Nenapadá ještě někoho jiná možnost? Myslíte si že za vším je to DPF že po výměně by mělo být vše OK? Nemůže to byt i tím že to turbo už je třebas slabé? Popř zanesené?? Jinak díky všem za odpověd.

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od hkr »

Hlavně krucipísek dneska DPF stojí kolik, 11t?

A ano, může být zatuhlá třeba regulace, nebo vstřiky nedávaj nebo nebo...
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
Qido
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3029
Registrován: 26.10.2012 20:04
Bydliště: Praha

Re: Slabý zátah auta VW B.6 BMR 2006 125kW

Příspěvek od Qido »

FOXanda píše:.... Nemůže to byt i tím že to turbo už je třebas slabé? ....
Jak si představuješ slabé turbo prosím Tebe?

To je prostě blbsot ,,slabé turbo,,. Buď je špatná regulace, zanesené lopatky, díra v sání apod. Ale ne, že auto jede normálně, jen nějak málo (pokud si nejezdíš v nouzáku).

Buď je chyba v komponentech co jsem zmínil výše nebo turbo tlačí nebo pak už lítá z vejfuku. Vlastní zkušenost.

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“