Rouballik píše: - oni jí neodstranili tzn neudělali reklamaci do 30 dnů,
- z toho ti plynou nároky..
Jak je to ale v momentě, kdy ti auto vrátěj řekněme za 20 dnů s tím, že to opravili? Něco rozvrtaj, ono to bude jakoby fungovat (viz moje adaptace DSG kdysi), já to převezmu a pak s tím budu jezdit třeba dalších 14 dnů. Přijedu pak zpátky s tím, že to nefunguje dál, ale závada je částečně skrytá. Běží pak předpokládám znovu kolečko těch max 30 dnů na opravu, nebo je to minimálně nová situace s tím, že už pak pouze reklamuju opravu a na to mám nejspíš 6 měsíců? Jak to je?
Můj případ: adaptace převodovky vyřešila cukání a vrnění tak, že to víceméně skryla. Cukalo to dál, ale musel jsem ujet víc km aby to začlo a bylo o dost těžší to nasimulovat. Je pak prakticky nemožný chybu zreplikovat v servisu před servisákem a je těžký to natočit na video. V tu chvíli je prokazování na mojí straně a já jsem v koncích. Jejich ochota něco rozebrat a vyměnit, podívat se dovnitř, byla mizerná. Po výměně spojky OK. Od tý doby (ťuk, ťuk) funguje.
Přesně tohle jsou důvody, proč říkám, že problémům s novinkama je třeba _vyloženě_ předcházet, přestože moje DSG7 už tou dobou dávno nebyla novinka. Jen jsem netušil, že ji provází tak špatná pověst.
Rouballik píše:Já tě ale chápu co jsi napsal.. Jich je víc a jsou nad tebou.. Obecně ale bez, že autorizovaný servisy maj rádi reklamace. To je práce. To jsou peníze, který platí velký bratr.. Zaměstnancům se ale né vždy chce makat. Problém je v tom vydržet 30 dnů bez auta.. Když to vydržíš tak se tam přepůlej, aby si ho odvezl bez závady.
Ano, pochopil jsi mě zcela přesně: jsou nademnou. Problém je čistě pro mě ale spíš psychologickej, než pracktickej - já chci svoje auto, který jsem si vysnil, chci aby bylo v pořádku, chci mu dát ještě šanci a nechci problémy s nima ani s nikým jiným. Potřebuju jezdit. Nechci se bavit s právníkem, nechci jít do soudního sporu, kterej potrvá roky a mě - spotřebiteli - přinese jen to, že nebudu jezdit svým autem než se to za několik let vyřeší. To, že jsou často "nad námi" dokazujou zkušenosti mnohých zde. Bohužel. A ano - je jich víc a mají v přesile těžce navrch.
A opakuju, že tu nemluvím o pseudo "závadách", jaký tu jsou občas schopný reklamovat některý lidi, to je taky šílený - na to už tady taky někdo upozorňoval. Mluvím o procesu a ochotě servisů kdysi řešit moji DSG spojku, mluvím o ochotě řešit rozvody u 1.4 TSI řka, že "rozvody se týkají jen 1.2 TSI". A to jsou podstatný problémy a díly.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.