Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- nohic
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21.10.2017 11:27
Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
Ahoj,
včera večer jsem asi dvě hodiny hledal na fóru nějaké informace, které by mi pomohly se orientovat v servisním intervalu výměny rozvodů pro motor 2.0 TDI CR CBA. Nic jsem ale nenaše, jenom různé názory a nejsem z toho vůbec chytrý.
Jaký je teda servisní interval pro výše uvedený motor 2.0 TDI CR CBA? Mám aktuálně najeto 224 000 km, včera jsem koupil auto ve ŠKODA Plus bazaru. Dle servnisní knížky bylo v Německu najedo do 30.9.2014 178 tis. km a ozubený řemen byl měněný ve 149 tis - zahnriemen
Dnes je to 224 tis., což by mohlo odpovídat skutečnosti a certifikátu CEBIA. Na rozvody jsem se ptal technika v prodejně, ale ten mi říkal něco o intervalu 120 tis. km, ale to mi přijde jako nesmysl, což se dle servisky potvrdilo (působil trochu dojmem, že tápe a nebyl si v hlase jistý).
Dálší dotaz se týká oleje (taky jsem si zde přečetl 100lidí = 100názorů) - servisní interval je co 30 tis. oleje LL z důvodu DPF. Mohl bych bez problémů přejít na interval 15 tis.? Předpokládám, že to nebude problém, ale co ten olej? Používat olej LL? Nebo se stačí držet normy oleje 507.00, což jsou asi všechny LL oleje?
Prosím tedy, aby mi někdo jasně napsal a neodepisoval zbytečnými názory, které nikam nepovedou. Opravdu jsem tady hledal, ale nic konktrétního jsem nenašel.
včera večer jsem asi dvě hodiny hledal na fóru nějaké informace, které by mi pomohly se orientovat v servisním intervalu výměny rozvodů pro motor 2.0 TDI CR CBA. Nic jsem ale nenaše, jenom různé názory a nejsem z toho vůbec chytrý.
Jaký je teda servisní interval pro výše uvedený motor 2.0 TDI CR CBA? Mám aktuálně najeto 224 000 km, včera jsem koupil auto ve ŠKODA Plus bazaru. Dle servnisní knížky bylo v Německu najedo do 30.9.2014 178 tis. km a ozubený řemen byl měněný ve 149 tis - zahnriemen
Dnes je to 224 tis., což by mohlo odpovídat skutečnosti a certifikátu CEBIA. Na rozvody jsem se ptal technika v prodejně, ale ten mi říkal něco o intervalu 120 tis. km, ale to mi přijde jako nesmysl, což se dle servisky potvrdilo (působil trochu dojmem, že tápe a nebyl si v hlase jistý).
Dálší dotaz se týká oleje (taky jsem si zde přečetl 100lidí = 100názorů) - servisní interval je co 30 tis. oleje LL z důvodu DPF. Mohl bych bez problémů přejít na interval 15 tis.? Předpokládám, že to nebude problém, ale co ten olej? Používat olej LL? Nebo se stačí držet normy oleje 507.00, což jsou asi všechny LL oleje?
Prosím tedy, aby mi někdo jasně napsal a neodepisoval zbytečnými názory, které nikam nepovedou. Opravdu jsem tady hledal, ale nic konktrétního jsem nenašel.
Passat Variant, 2.0 TDi CR CBAB, Highline
Škoda Yeti 4x4, 2.0 TDi CR CFHF, Style Plus
Škoda Yeti 4x4, 2.0 TDi CR CFHF, Style Plus
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
píšeš, že máš servisku, tak tam všechno máš napsaný co se týče intervalů, k oleji - ano pouze specifikaci dle servisky (LL), ale po 15tis. max jak píšeš - těch 30 je holej nesmysl (nebudu psát proč, je to tu psaný milionkrát) - dost lidí to mění už po cca 10K - nestojí to svět a motoru to jen prospěje - taky záleží jestli lítáš denně 300km po dálnici, nebo cukáš 30km/den po městě
rozvody - osobně když koupím ojetý auto - udělám rozvody a hotovo - kdy to kdo udělal se můžeš domnívat, ale nelze tomu 100% věřit (pokud to nekupuješ třeba od svýho táty), interval výměny najdeš v tý servisce - lišilo se to nejen motorem, ale i rokem - já už si sice přesně nepamatuju, ale myslím že jsem měl u CBBB psaných 190tisíc km (nebo dokence 210?), ale je to jedno - podívej se do svý servisky a řiď se tím, ta výměna je ale interval první výměny, ať se ti k tomu vyjádří servisáci (pokud se jim bude chtít), ale já bych druhý a další rozvody měnil vždy po cca 80-90tis., pokud bych vycházel z toho co píšeš a byla by to pravda - že to dělali ve 150 a teď to má 224, tak už se stejně dostáváš k tý hranici další výměny
čest
rozvody - osobně když koupím ojetý auto - udělám rozvody a hotovo - kdy to kdo udělal se můžeš domnívat, ale nelze tomu 100% věřit (pokud to nekupuješ třeba od svýho táty), interval výměny najdeš v tý servisce - lišilo se to nejen motorem, ale i rokem - já už si sice přesně nepamatuju, ale myslím že jsem měl u CBBB psaných 190tisíc km (nebo dokence 210?), ale je to jedno - podívej se do svý servisky a řiď se tím, ta výměna je ale interval první výměny, ať se ti k tomu vyjádří servisáci (pokud se jim bude chtít), ale já bych druhý a další rozvody měnil vždy po cca 80-90tis., pokud bych vycházel z toho co píšeš a byla by to pravda - že to dělali ve 150 a teď to má 224, tak už se stejně dostáváš k tý hranici další výměny
čest
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- nohic
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21.10.2017 11:27
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
Já vím, že je to tam napsaný, taky jsem včera používal Německo - Český slovník
Díky za info, já se chtěl jenom ujistit, všude bylo něco jiného. Rozvody měním příští týden, to už jsem domluvený s mechošem.
Čest
Díky za info, já se chtěl jenom ujistit, všude bylo něco jiného. Rozvody měním příští týden, to už jsem domluvený s mechošem.
Čest
Passat Variant, 2.0 TDi CR CBAB, Highline
Škoda Yeti 4x4, 2.0 TDi CR CFHF, Style Plus
Škoda Yeti 4x4, 2.0 TDi CR CFHF, Style Plus
-
- Jezdec
- Příspěvky: 492
- Registrován: 29.01.2016 14:37
- Bydliště: Brno,Zurich
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
Olej dělám po 15 000km taky LL a rozvody po 180 000 km což je u mě necelé dva roky jinak je tam myslím i časově omezeno buď určitá porce km nebo pět let (myslím).motor mám taky CBAB
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
Cbbb ma 180 a 210tkm. Ja je delam po 150tkm. Olejmuzes menit klidne po 1000km. Ale musis dodrzet normu 507.00 jestli to bude castrol,shell,miller oils je jedno.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 10.07.2017 09:36
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
mne rikali ze kolem 220-230 tkm vyměnit zdvihátka ventilů, cena 8.500, když nevyměním, můžou prasknout vahátka, spadnou do válce a motor se potká...
to rikal mechanik muj kterymu verim, ale tady lidi reknou ze je to dement a ze to je kravina, takze s informaci naloz jak uznas za vhodne
jinak olej LL 507.00 menim po 1 roce nebo 15tkm, rozvody VW udava 190, neudava cas, ten se odhaduje na 6 let, kolik vydrzi druhe a dalsi rozvody netusim, respektive doposud jsem zil v presvedceni, ze pokud dam origo VW rozvodovou sadu, tak ta vydrzi opet tech az 190tis... takze 150 bych menil / 5-6 let
to rikal mechanik muj kterymu verim, ale tady lidi reknou ze je to dement a ze to je kravina, takze s informaci naloz jak uznas za vhodne
jinak olej LL 507.00 menim po 1 roce nebo 15tkm, rozvody VW udava 190, neudava cas, ten se odhaduje na 6 let, kolik vydrzi druhe a dalsi rozvody netusim, respektive doposud jsem zil v presvedceni, ze pokud dam origo VW rozvodovou sadu, tak ta vydrzi opet tech az 190tis... takze 150 bych menil / 5-6 let
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
Ano, origo 180/5 let u cbbb z 2009, 210/5let u cbbb z 2010
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
No jasne, a ve 205-210tkm se meni spojka a ve 215-220tkm turbo,ze. Tvl kolik takovych potkanych CR motoru ten tvuj mechos videl??Lukas CC píše:mne rikali ze kolem 220-230 tkm vyměnit zdvihátka ventilů, cena 8.500, když nevyměním, můžou prasknout vahátka, spadnou do válce a motor se potká...
to rikal mechanik muj kterymu verim, ale tady lidi reknou ze je to dement a ze to je kravina, takze s informaci naloz jak uznas za vhodne
RS6 Performance 445kw
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
mně koník nadzdvihátka uletěl asi ve 150t. km, ale to bylo na hodně blbě načipovaným PD
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- nohic
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 21.10.2017 11:27
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
denis.82 píše:No jasne, a ve 205-210tkm se meni spojka a ve 215-220tkm turbo,ze. Tvl kolik takovych potkanych CR motoru ten tvuj mechos videl??Lukas CC píše:mne rikali ze kolem 220-230 tkm vyměnit zdvihátka ventilů, cena 8.500, když nevyměním, můžou prasknout vahátka, spadnou do válce a motor se potká...
to rikal mechanik muj kterymu verim, ale tady lidi reknou ze je to dement a ze to je kravina, takze s informaci naloz jak uznas za vhodne
To je dobrý, neřeš to, každý má přece toho svého mechoše, kterýmu věří
Passat Variant, 2.0 TDi CR CBAB, Highline
Škoda Yeti 4x4, 2.0 TDi CR CFHF, Style Plus
Škoda Yeti 4x4, 2.0 TDi CR CFHF, Style Plus
-
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 11.09.2016 11:27
- Bydliště: Prievidza
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
ja ked som auto kupil tak tiez dal otvorit motor,vymenit hydrostely,turbo dole ,sanie,egr,vsetko skontrolovat pocistit pre pokoj v dusi,zalezi kde s tym jazdis a ja ked robim 1000 km jazdy tiez by som nechcel aby ma to niekde nechalo.....Lukas CC píše:mne rikali ze kolem 220-230 tkm vyměnit zdvihátka ventilů, cena 8.500, když nevyměním, můžou prasknout vahátka, spadnou do válce a motor se potká...
to rikal mechanik muj kterymu verim, ale tady lidi reknou ze je to dement a ze to je kravina, takze s informaci naloz jak uznas za vhodne
jinak olej LL 507.00 menim po 1 roce nebo 15tkm, rozvody VW udava 190, neudava cas, ten se odhaduje na 6 let, kolik vydrzi druhe a dalsi rozvody netusim, respektive doposud jsem zil v presvedceni, ze pokud dam origo VW rozvodovou sadu, tak ta vydrzi opet tech az 190tis... takze 150 bych menil / 5-6 let
VW Passat b7 Variant 2.0tdi manual
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
NOHIC, no asi mu tak úplně nevěříš, když se tu zaregistruješ proto, abys pokládal takový elementární dotazy, na který musí každý jen trochu zdatný mechoš sypat odpovědi z rukávu. Takže se pak nediv, když ti někdo jako Denis, který díky svojí profesi ví, proč to říká, odpověděl způsobem, který se ti nelíbí.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
A to si toho tematu jeste nevsimnul sharik ja jsem teda taky automekánik,ale jsem linej a nemam na to cas,takze jezdim autorizak/kamarad mekánik. Jsou mechanici,kteri ti zkontrolujou auto a reknou u techto aut odchazi sestihran,ja ti ho vymenim at mas klid a bude to stat 38900kc,ale budes mit klid a nezadres motor. A to muzes mit najeto i 120tkm. A ja je resil u CBBB pri 347tkm. Stejny hydra muzes je menit prevenzivne,protoze se muzou pokazit. Stejne tak turbo. Spojku. Ja mam 480tkm. Spojku v regale a novy turbo nad tim. Muzu to nechat vymenit pro klidny spani. Ale proc resit problem,ktery nenastal?! U jeteho auta s nejasbou historii bych ty rozvody udelal. Neverim serviskam pokud neni zaznam v ELSe. Znamej koupil auto,veril rozvodum a ani ten remen,jak jsem mu radil nevymenil(rozvody jsou drahy zejo) ted mu auto stoji 3mesice u hospody,jelikoz se potkalo....
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
To je zase pelmel. Směska rad " jedna paní povídala".
Co se stalo u jednoho motoru,neznamená že se stane u druhýho.Teda pokud tam není nějaká výrobní vada,jako např.2,0tdi- vyvažováky,1,9- ojniční ložiska. Takže měnit preventivně na motoru cokoliv je sice hezký,ale k ničemu,protože abych mohl na to dát 100%, tak bych musel vyměnit vše-dát novej motor.
Kauza s nadzdvihátkami proletěla netem a všichni se toho chytli jak h***o košile. Já osobně jsem to ještě neviděl a nikdy ani neslyšel v okolí,že by to někdo řešil.
Takže nemá smysl něco řešit,když to funguje a žádnej problém tam není.Tím myslím,že někomu turbo,spojka či tlumiče,.. vydrží 300-400tkm a někdo to řeší ve 200tkm. Tak to je Těch faktorů je spousty. Hlavně je potřeba dělat pořádně olej,na to 90% lidí sere a pak se diví ,že to nic nevydrží.
K rozvodů: poslední dobou je problém,že udávaný nájezd km na výměnu rozvodů ani nedá většinou vodní pumpa a začne kolem 150tkm téct a je vymalováno a musí se dělat rozvody dříve.
Poslední případ: Octa 3 ,2014,motor CFK,110KW ,180TKM a z pumpy teče jak z hasičcký proudnice.Za 2 minuty je motor bez vody.
PS: Video jsem nejde dát, hlásí to špatnou příponu, tak nic neuvidíte. Další vynález zkázy.A to jsem zvědav co bude ten novej typ vodní pumpy stát. To bude zase sumička. ,zase to vylepšili. l
Co se stalo u jednoho motoru,neznamená že se stane u druhýho.Teda pokud tam není nějaká výrobní vada,jako např.2,0tdi- vyvažováky,1,9- ojniční ložiska. Takže měnit preventivně na motoru cokoliv je sice hezký,ale k ničemu,protože abych mohl na to dát 100%, tak bych musel vyměnit vše-dát novej motor.
Kauza s nadzdvihátkami proletěla netem a všichni se toho chytli jak h***o košile. Já osobně jsem to ještě neviděl a nikdy ani neslyšel v okolí,že by to někdo řešil.
Takže nemá smysl něco řešit,když to funguje a žádnej problém tam není.Tím myslím,že někomu turbo,spojka či tlumiče,.. vydrží 300-400tkm a někdo to řeší ve 200tkm. Tak to je Těch faktorů je spousty. Hlavně je potřeba dělat pořádně olej,na to 90% lidí sere a pak se diví ,že to nic nevydrží.
K rozvodů: poslední dobou je problém,že udávaný nájezd km na výměnu rozvodů ani nedá většinou vodní pumpa a začne kolem 150tkm téct a je vymalováno a musí se dělat rozvody dříve.
Poslední případ: Octa 3 ,2014,motor CFK,110KW ,180TKM a z pumpy teče jak z hasičcký proudnice.Za 2 minuty je motor bez vody.
PS: Video jsem nejde dát, hlásí to špatnou příponu, tak nic neuvidíte. Další vynález zkázy.A to jsem zvědav co bude ten novej typ vodní pumpy stát. To bude zase sumička. ,zase to vylepšili. l
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA
S tím olejem jsi mi připomněl, že ti mám zavolat. Heslo : DSG
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !