Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od Jirka. »

sharik4x4 píše:To je zase pelmel. Směska rad " jedna paní povídala".
Co se stalo u jednoho motoru,neznamená že se stane u druhýho.Teda pokud tam není nějaká výrobní vada,jako např.2,0tdi- vyvažováky,1,9- ojniční ložiska. Takže měnit preventivně na motoru cokoliv je sice hezký,ale k ničemu,protože abych mohl na to dát 100%, tak bych musel vyměnit vše-dát novej motor. :laugh:
Kauza s nadzdvihátkami proletěla netem a všichni se toho chytli jak h***o košile. Já osobně jsem to ještě neviděl a nikdy ani neslyšel v okolí,že by to někdo řešil.
Takže nemá smysl něco řešit,když to funguje a žádnej problém tam není.Tím myslím,že někomu turbo,spojka či tlumiče,.. vydrží 300-400tkm a někdo to řeší ve 200tkm. Tak to je Těch faktorů je spousty. Hlavně je potřeba dělat pořádně olej,na to 90% lidí sere a pak se diví ,že to nic nevydrží.
K rozvodů: poslední dobou je problém,že udávaný nájezd km na výměnu rozvodů ani nedá většinou vodní pumpa a začne kolem 150tkm téct a je vymalováno a musí se dělat rozvody dříve.
Poslední případ: Octa 3 ,2014,motor CFK,110KW ,180TKM a z pumpy teče jak z hasičcký proudnice.Za 2 minuty je motor bez vody.
PS: Video jsem nejde dát, hlásí to špatnou příponu, tak nic neuvidíte. Další vynález zkázy.A to jsem zvědav co bude ten novej typ vodní pumpy stát. To bude zase sumička. :yahoo: ,zase to vylepšili. :negative: l
Pumpy na OIII děláme jak na běžícím páse. 180 je slušná výdrž, já dělal už nějakou co měla jenom 80.000 a povodeň, vůle, ložiska kantáre. Je tam el. řízený průtok. Samotná pumpa vyjde v autorizáku na 4500, jinak něco málo přes 2000 Kč.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Lukas CC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 10.07.2017 09:36

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od Lukas CC »

denis.82 píše:
Lukas CC píše:mne rikali ze kolem 220-230 tkm vyměnit zdvihátka ventilů, cena 8.500, když nevyměním, můžou prasknout vahátka, spadnou do válce a motor se potká...

to rikal mechanik muj kterymu verim, ale tady lidi reknou ze je to dement a ze to je kravina, takze s informaci naloz jak uznas za vhodne
No jasne, a ve 205-210tkm se meni spojka a ve 215-220tkm turbo,ze. Tvl kolik takovych potkanych CR motoru ten tvuj mechos videl??


tady prosim, http://www.autoservispetrik.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;


Rozvody mi udelal za 11,6, vcetne pumpy, prevrtal zavit sroubu na kladce a dal vetsi, protoze to kontroloval a byl spatnej, vymenil olej (castrol LL), vsechny filtry, diagnostiku udelal (pri prevzeti, pri predani), vypalil DPF, poresil mi spatny signal na hladine oleje (vi kde se ten dratek vzdy odira a porusi si izolaci, takze resi pricinu a nemeni cidla jak ostatni) a jeste mel cas mi rict co bych v jakych kilometrech mel hlidat, respektive nechat vymenit... Myslim, ze kdyz tohle udela za tyhle penize a navic ti da fakturu, tak je to charita. Pritom ma cas publikovat do obornych clanku protoze ho to bavi proste.

Nez nekdo namitne, ze mi jiste nandal dily z nejaky zdechliny a nebo neorigo sadu, tak nedal. Dal origo sadu, jenze pri jeho rocnim obratu na dilech VW ma velke slevy na dily. Takze si da pak lehce na praci 2 tisice a spokojeni jsou vsichni. Na vymenu preventivni doporucuje jen to, co je nebezpecny a nevyplati se cekat da defekt.

Zkratka ja osobne ho povazuju za poctivyho mechanika ze stary skoly a verim jemu, nicmene kazdy at si dela co chce jak chce.
Naposledy upravil(a) Lukas CC dne 24.10.2017 19:11, celkem upraveno 4 x.

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od hkr »

No zní to krásně, ale to o chipu na DSG byl nesmysl jak z jinýho světa. Tím to pro mě končí. Je to nesmysl z principu.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Lukas CC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 10.07.2017 09:36

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od Lukas CC »

Cip tu resit nebudem, nerozumim tomu a nebudu psat vic nez mi bylo receno, nesmysl z principu nevim proc, rekl bych ze i DSG ma ridici jednotku ktera ma naprogramovano kdy a jak radit, a jestlize poladim motor a ty vstupy prevodovce zmenim, pak bych mel poladit i ji.

Nevim jaky by mel zajem mi lhat, a kdyz rikal, ze dela se vsema z CR a ze se to nikomu nepodarilo poradne nastavit tak jak on povazuje za spravne, tak mu to proste verim a dal to neresim.

Pokud to pisu nepresne, tak se omlouvam za mistifikace, celkove poselstvi bylo to, ze cip na manual je naprosto ok, ale cip na automat nedoporucil. Udelat samozrejme jde, ale vysledek je nevalnej, protoze pokud se nesladi DSG poradne s vyssim vykonem motoru tak to neradi idealne jak by melo a cely cip moc nepocitim, ne tak jako na manualu. Kdo chce detaily, tak ne po mne prosim, zastavte se v Chuchli treba neco udelat a pri te prilezitosi se poptejte.
Naposledy upravil(a) Lukas CC dne 23.10.2017 20:13, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od Jirka. »

Tak ono je tam těch nesmyslů víc, třeba to převrtání šroubu na kladce je dobrá perla. To jako převrtával na CRku jo :roll: tohle se dělá u 16v pd, ale CR má z výroby 10ku. Už z toho je vidět, jak tě pěkně voškubal. Ale tak hlavně že jste všichni spokojení, o tom to je :laugh:
S tím DSG je to taky dobrá perla. Tak asi všichni co máme čipnutý dsg jsme blbové co neví jak jim řadí vlastní auto :fool:
Ty ostatní blbosti jako preventivní výměny nadzvihátek a podobně raději nekomentuji. :wink:

To je to samý jak v tématu Prochy blbne lidi že předepsaná životnost rozvodů je 5let, pak mi taky příjdou od 3 lidí soukromý zprávy jestli je to pravda. Ted zase pro změnu bude chtít každej převrtávat šteft na CRku :laugh:
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od Prochy01 »

:-D předepsaná prave není, ale 5-6 let vymenit je asi stejny jako když měníš olej po 15. Je to jen ku prospěchu, stojí to h***o a neprdne ti pak spuchrelej/opotrebovanej řemen... podle tebe je tedy dobre mít v aute 10let staré rozvody? Ja bych je tam tedy nechtel a cekal bych zrovna od tebe potvrzení toho, ze se nemá jen slepe sledovat km ale i čas... preci jen ten řemen degraduje i stářím a nechtel bych aby mě pak někde jebnul....
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od Jirka. »

Prochy01 píše::-D předepsaná prave není, ale 5-6 let vymenit je asi stejny jako když měníš olej po 15. Je to jen ku prospěchu, stojí to h***o a neprdne ti pak spuchrelej/opotrebovanej řemen... podle tebe je tedy dobre mít v aute 10let staré rozvody? Ja bych je tam tedy nechtel a cekal bych zrovna od tebe potvrzení toho, ze se nemá jen slepe sledovat km ale i čas... preci jen ten řemen degraduje i stářím a nechtel bych aby mě pak někde jebnul....
Tak jasně že degraduje, o tom žádná. Jen 5 let je trochu málo, je to něco jako měnit olej po 5000 :D taky to neuškodí, ale je to tak nějak zbytečné. Hlavně taky záleží kolik to auto má najeto. Pokud třeba do 100tkm tak bych se nebál tam ty první rozvody nechat klidně 10 let. Pokud má namotáno třeba 180, tak bych je vyměnil dřív. Hlavně si to napsal tak že z toho všichni mysleli, že to je předepsané, pak se z toho někdo podělá a vymění po 5 letech origo rozvody s najetýma 50tkm za nějaký bláto, co odejde dřív než by mu vydržely ty původní.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od Prochy01 »

Jo, tak to souhlas...první rozvody klidně dele, ale 10let už je asi moc, nicméně i zalezi jakým stylem jezdíš, zda mas cip, atd... druhé a další i když origo bych už zkrátil určitě a u neorigo pak držel těch 5-6 let určitě.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Lukas CC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 10.07.2017 09:36

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od Lukas CC »

Voskubal? No kdyz myslis, ja mam nazor jinej...

Ano, na CBBB se nic neprevrtava samozejme, protoze uz tam je novy typ sroubu, porad 10mm ale delsi nez byval a tim padem s nim neni problem. V mojem pripade ale slo o neco jinyho, kdyz to mel rozebrany, tak kontroloval vse a vsimnul si, ze se v tech rozvodech uz nekdo hrabal a zavit na kladce strhnul, byt rozvody nevymenil. Takze aby mel jistotu ze to bude ok po dalsi demontazi, tak dal nakonec 12mm sroub aby byl klid, coz udelal zdarma.
Naposledy upravil(a) Lukas CC dne 23.10.2017 20:07, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od napster »

To mi pripomina,ze jsem pred 20tkm mel delat rozvody. uz po 3. Delat rozvody na CBBB. Jako OK. Davat do auta olej LL 507.00 a menit ho na 10tkm-15tkm OK. Nekdo tohle kupodivu najede i za rok. Rozvody jsou predepsane na 180tkm. Ja je nechaval delat na 150tkm 300tkm. A ted mam 380tkm. Uz 2roky mam v regale nove turbo. A rok novou spojkovou sadu. Preventivne jsem to mohl delat taky uz na 214tkm. Ale nevidim duvod. Neres problem,ktery jeste nenastal. Mechanik to nemusi byt spatny to nikdo nerika. Ja kdyz nekomu beru dily,tak mu davam taky slevu 10-15%. Zakaznik je stastny a ze na dile mam 20-40% slevu uz vedet nemusi...
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od Jirka. »

Lukas CC píše:Voskubal? No kdyz myslis, ja mam nazor jinej...

Ano, na CBBB se nic neprevrtava samozejme, protoze uz tam je novy typ sroubu, porad 10mm ale delsi nez byval a tim padem s nim neni problem. V mojem pripade ale slo o neco jinyho, kdyz to mel rozebrany, tak kontroloval vse a vsimnul si, ze se v tech rozvodech uz nekdo hrabal a zavit na kladce strhnul, byt rozvody nevymenil. Takze aby mel jistotu ze to bude ok po dalsi demontazi, tak dal nakonec 12mm sroub aby byl klid, coz udelal zdarma.
Jestli si pamatuji dobře, tak máš nějak málo najeto, tj. rozvody byly asi původní. Nechápu proč by se v tom někdo hrabal a strhával závit, když by nedělal rozvody. Kdyby to někdo rozebíral kvůli nějaké závadě motoru, tak určitě nebude jen tak vytáčet štefty aby mohl strhnout závit. Ale to je jedno, když jste oba spokojení, tak není o čem. Jinak u PD se nepřevrtávalo kvůli krátkému šteftu, ale kvůli tomu že to byla 8 v hliníku ještě s jemným závitem. Ale žádný CR už tohle neměl. Jak ti tu psali kluci, s tím dsg je to taky bejkovina, o tom že by mohl spadnout koník do válce to je taky perla, tam může upadnout max talířek ventilu, zdvihátko nebo koník max odpadne, ale skrz hlavu se fakt neprokouše.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Lukas CC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 10.07.2017 09:36

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od Lukas CC »

Najezd 90, proste rikal ze byl zavit strzenej, proc, nevim. Ma to 7 let, v ramci inspekce to servis ma kontrolovat, tak mozna predtim nekdo v autorizaku kontroloval a povoloval... to je asi jedno, proc by si to vymejslel. Co se tyce DSG, jak jsem koupil, tak prodavam. A k tem zdvihatkam ventilu, je mozny ze jsem neco pomotal, ale vim ze rikal ze doporucuje ze sve zkusenosti menit nez se sami rozpadnou, proc to uz nevim jiste a je to jedno.
Naposledy upravil(a) Lukas CC dne 24.10.2017 19:12, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od Jirka. »

A co by kontroloval pod šteftem? To se vyšroubovává pokud ten šteft měníš při výměně rozvodů, max pokud by někdo nechával hlavu rovnat tak aby to tam nepřekáželo, ale to by snad proboha takovej mechanik poznal podle těsnění. Neber to jako že tě prudím, ale fakt to co tady píšeš jsou vesměs nesmysly který ti někdo řekl.

Nemyslíš, že kdyby byl nějaký problém s nadzvihátky tak že zrovna tady na klubu by se o tom moc dobře vědělo, stejně jako se ví o všech ostatních závadách. A je divné že ani já ani Sharik jsme se s tím nikdy nesetkali. To samé co pamatuju tady na klubu tak s tím nikdo problém neměl. Tak to asi úplně běžná závada nebude. Čímž samozřejmě nevylučuji, že se to třeba jednomu z 1000 nemůže stát, ale pak naprosto postrádá smysl to nějak měnit, protože to samé se ti může stát i po výměně. Přesně jak tady psal Sharik, to bys pak mohl preventivně měnit všechno. Co kdyby prasknul píst, nebo klika, nebo ojnice, nebo ventil a x dalších věcí co můžou způsobit totální destrukci motoru...
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od hkr »

Amen.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Servisní internal rozvodů a oleje - 2.0 TDI CR CBA

Příspěvek od KJirka »

Jak už jsem psal, mně to vahadýlko na PD prasklo a spadlo dolu. Jenže to zůstane pořád nahoře na hlavě. Do válců se samozřejmě nemá, jak dostat. Není kudy. A možná mě napadá, proč má dotyčný servis tyhle zkušenosti. Je to tam samej taxik, jak jsem koukal na ty reference. Ať je to jak chce, jednu betonovou jistotu máš. M12 za žádných okolností neukroutíš, ani nestrhneš :laugh:
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“