2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od pasátek »

Mě zase pobaví, když si někdo myslí, že když to jezdí z jedné rafinérie tak ty nafty jsou stejné. To co je udělá odlišné jsou aditiva a věřte tomu, že rozdílné opravdu jsou.
Přílohy
post-32075-0-55951900-1349792981.jpg
post-32075-0-57677000-1349792985.jpg
13251789gk.jpg
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

jirinastr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 16.08.2016 21:08
Bydliště: Ostrava

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od jirinastr »

No jo pak se nabizi otazka, kde tankovat. Eurooil ? Benzina ? OMW ? Shell ?

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od pasátek »

Já osobně nechci nikomu nic vnucovat, ale já tankuju jenom na Benzině Vervu + VIF, benzina by měla být tak jako tak VIFEM aditivovaná, takže jenom zvyšuji obsah toho co tam už je. Na jednu nádrž ujedu kolem 1100-1200 km, ale je to irelevantní údaj, protože se to odvíjí od profilu tratě. Já když cestuji mezi Chrudimí a HK, tak jedu nějakých 18km po rychlodráze, kde mám nastaveno na tempomat 130 a jezdím do 6l.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Uživatelský avatar
hellmuth
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 08.03.2013 23:55
Bydliště: Praha 6

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od hellmuth »

A není zbytečné lít znovu Vif když už tam je?Bavíme se o Vervě. Jen se ptám,protože též laboruji kde tankovat a kde ne.I když více méně tankuji Benzinu nebo OMV.K naftě jsem se odhodlal až teď na stará kolena,celou dobu jsem měl jen benzíňáky. Děkuji za rady í názory,či postřehy.
DP FD17
Mírnými poklepy docílíme požadovaného tvaru! A co nejde silou jde ještě větší silou.

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od pasátek »

Ve skutečnosti asi ano. To palivo je samo o sobě už hodně kvalitní. Ber to tak, že jsem nemocnej člověk. :taunt: Pro mě je důležitost paliva na stejné úrovni jako pravidelná výměna oleje. :wink: Na plechovce VIFU je, že zvýší cetanové číslo až o 5 jednotek. Realita si myslím tak 2-3. Teoreticky teda nafta s cetanem 62-63, tak to doufám, že už kvůli naftě nic neodejde. Nechce se mi prostě riskovat třeba přidření vysokotlakého čerpadla, protože to je potom mazec. To je ještě vstřikovač proti tomu prd.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Uživatelský avatar
hellmuth
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 08.03.2013 23:55
Bydliště: Praha 6

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od hellmuth »

pasátek : mám jak letní tak i zimní Vif. Budu ho přidávat i do té Vervy když to ničemu nevadí.

Myslíte chlapi že i u OMV je dobrá ropa ?
DP FD17
Mírnými poklepy docílíme požadovaného tvaru! A co nejde silou jde ještě větší silou.

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od pasátek »

Asi bude, maxxmotion by měl být dovážený z rakouska.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od Prochy01 »

Článek hezky, super by bylo, kdyby ho udelali znovu. Po te době muže být samozrejme už ledasco jinak.

Jinak ve Verve není klasicky VIF který koupíš v plechovce, ale jiný spesl vyrobeny pro Benzinu. Jeden čas byl take k sehnání v maloobchode, ale byl jen (tuším) v 5l a víc.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

jarmil7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 448
Registrován: 21.12.2015 06:36

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od jarmil7 »

Ano bol len od 5l ale už sa zohnať nikde nedá.Čo je škoda.

jirinastr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 16.08.2016 21:08
Bydliště: Ostrava

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od jirinastr »

No ja se prave ptam, vetsinou jezdim na Benzinu, tak jsem zkusil parkrat Eurooil, jakoze bez bio, ale zda se mi, ze to z toho auta nejak nezdrave smrdi. Kdyz to stalo chvili na neutral pred garazi. Jinak netankuju premiovku, ale obycku.

Uživatelský avatar
hellmuth
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 08.03.2013 23:55
Bydliště: Praha 6

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od hellmuth »

Takže když naleji Vif do Vervy která je již aditivovaná nic nezkazím? A jak je to s obyč naftou Efekta u Benziny? Má cenu ji brát a doaditivovat nebo jen Vervu?
DP FD17
Mírnými poklepy docílíme požadovaného tvaru! A co nejde silou jde ještě větší silou.

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od napster »

Neni palivo od OMV jako palivo od OMV.... kdo kdy jezdil s cisterou a navazel po cerpackach,tak o tom vi svoje :mrgreen: jinak maxmotion do CR nejezdi z nemecka. Respektive jezdi asi stejne jako skutry Piaggio se dnes vyrabi v Italii. Aditivovat aditivovanou naftu muzes. Kde je opravdu znatelny rozdil v nafte je Rakouska nafta a Nem3cka(cim dal od hranic s CR,tim snad lepe) je to znat hlavne na dojwzdu paliva. Alespon co mam zkusenosti z MKD,kde se tankovalo na Shellu. Ja tankuju u zemedelcu z komunistyckyho stojanu s klickem c.5 a uz 480tkm bez problemu. Jak jiz bylo psano. Muzes davat hyperpowermotionstoplus do auta za 50kc/l a do toho passatu,co ma po koupi najeto 200tkm+ tim nic nezachranis. Obcas na dipnu pritahnou auto. 1. Po cem se jde je stav nadrze pokud to chce resit zakaznik na zaruku. Kolikrat se tam najde vajgl,jehlici,voda. Casto to maj od ridicu nakladaku,kdyz kradou naftu z kamionu do spinavyho kanystru a trychtyre a potom se rozcilujou ze auto nejede!!! :rofl: soused leje do citroenu c5 2.2HDI,ktery je hodne haklivej na kvalitu paliva cisty LTO. Znamej to daval i do taxuku SII 125kw ale ten tahal z nemecka extra lehky topny olej. Co vim tak do 100tkm bez problemu daval to jen v lete. A potom nedoatal prednost. Ale motor klape v jinym aute :mrgreen:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od hkr »

Argumentovat 5 let starym clankem z casopisu ktery pro korunu vrta kolena...

A popravde s tim vervasracem to ma hodne trhlin, moc tomu uz neverim, ze si benzina leje vervavif na cerpacce. Ondra si delal dvakrat rozbory a na te premiovce z rafinerky vychazi 58 a 60 cetanu, takze neverim, ze je Verva jeste doaditivovana, minimalne co do cetanu. Podle nej je to totoznej produkt a nemam mu duvod neverit, rozhodne je to verohodnejsi zdroj nez stary clanky a domnenky na internetu tady pana passatka.

Apropo - Verva uz dnes nema garanci 60 cetanu+, potichu asi pred pul rokem zmizela.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naposledy upravil(a) hkr dne 28.10.2017 21:01, celkem upraveno 1 x.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od pasátek »

Mně je to celkem jedno, ať si do toho tankuje každý co chce, jen jsem chtěl ukázat, že ty paliva stejný nejsou a jsem si 100% jistý, že to platí dodnes. Já jsem počítal s tím, že tu někdo napíše 15 let tankuji na noname 4 auta a všechno klape, jak má. Stejně tak jsem počítal s tím, že tu někdo napíše párkrát jsem natankoval na benzině a už nikdy víc. Je to tak úplně vždycky. :) :wink:
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od Prochy01 »

Hale ať je to jak chce, ať je to 5let nebo ne, je to jediná objektivní informace tady ve vlakne (pokud schyzofrene nevyloučíme i ten článek kvůli tomu, ze je na objednávku :-)) a zbytek jsou jen kecy v klecy. Šetřilkove si jen omluvaji svůj kolenovrtismus tím, ze je kvalita všude stejná a ze je to cepovany z jednoho bazénu všechno (možná i jo) ale objektivní info/důkaz v podobě klidně 6ti letyho článku s rozbory sem nikdo z těch andrsenu nedal. (Navíc mají nemístné reci)

Osobne si netroufám tvrdit, ze se za pět let situace nezměnila a ze věci nemuzou být jinak, ale nic prukazneho dosvedcujici teorii jedné nádrže pro všechny firmy a stejne kvality u vsech proste není a nikdy nebyla. Pochybuju, ze za posledních pět let, se změnil výrobní proces a proces distribuce. Neverim ze v potravinách a na low-cost benzinach je adekvatni kvalita. Samozrejme, pokud by byl nejaky "nezávislý" průzkum kvality nafty prokazující opak, rad svůj názor změním.

A jak jsem už psal a zaznělo tu i od jiných - nafta z potravin je dlouhodobe v moderních autech problem, což jsem už i parkrat viděl.
Naposledy upravil(a) Prochy01 dne 28.10.2017 21:33, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“