Koupě 3C - PD vs. CR?
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19.01.2011 00:51
Koupě 3C - PD vs. CR?
Pánové, přesedlám z B5 na 3C
Potřebuji automat kvuli ženě, ale i sobě, je to pohodlnější a kombi se slušnou výbavou. Spotřeba dálniční aby byla do těch 6-7. Najedu zhruba 17-20 tis/rok
Koukam na nabídku Passatů s DSG cca rozmezi 150k. Vyber je s 2.0 TDI 103kw nebo 125kw PD a nebo radši něco připlatit a najít už s CR novejší motor? Jaky vyhody/nevyhody ma CR vs PD? Budget -+150
Mám možnost koupit pěkného s 2.0TDI PD 125 kw ve full vybavě, měnil tam turbo, novy DPF filtr, tyčky stab vymeneny, olej v převodovce, ale děsí mě nájezd 390 tis. , celkově me děsí u tech inzerátů nekde je 200 tis najeto, což mi taky přijde jako hloupost.
Bude to kasička na prachy s tak vysokým nájezdem? Co důležitého se tam může posrat a v jakých cenových hladinách?
Naky rady, zkušenosti který mi pomůžou vyřešit dilema?
Potřebuji automat kvuli ženě, ale i sobě, je to pohodlnější a kombi se slušnou výbavou. Spotřeba dálniční aby byla do těch 6-7. Najedu zhruba 17-20 tis/rok
Koukam na nabídku Passatů s DSG cca rozmezi 150k. Vyber je s 2.0 TDI 103kw nebo 125kw PD a nebo radši něco připlatit a najít už s CR novejší motor? Jaky vyhody/nevyhody ma CR vs PD? Budget -+150
Mám možnost koupit pěkného s 2.0TDI PD 125 kw ve full vybavě, měnil tam turbo, novy DPF filtr, tyčky stab vymeneny, olej v převodovce, ale děsí mě nájezd 390 tis. , celkově me děsí u tech inzerátů nekde je 200 tis najeto, což mi taky přijde jako hloupost.
Bude to kasička na prachy s tak vysokým nájezdem? Co důležitého se tam může posrat a v jakých cenových hladinách?
Naky rady, zkušenosti který mi pomůžou vyřešit dilema?
Naposledy upravil(a) novaro dne 31.10.2017 11:27, celkem upraveno 1 x.
- Řepík
- Jezdec
- Příspěvky: 423
- Registrován: 12.11.2013 10:48
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
Nedám úplně odpověď, jen přidám komentář k tomu nájezdu - podívej se, jaký na auto máš budget a co chceš. Z toho Ti skoro nikdy nemůže vyjít, že koupíš auto, které bude mít najeto např. do 150 tisíc km. A pokud se náhodou takové auto najde, byl bych velice pozorný, zda je ten nájezd opravdu reálný...
Pokud máš nabídku na auto s nájezdem 390 tisíc km --> rozhodnout se musíš sám, zda to za to stojí. Záleží samozřejmě na tom, za jakou cenu to auto je a kolik s tím asi ty ročně najezdíš. Přesnou odpověď ANO x NE Ti tady nikdo nedá.
Pokud máš nabídku na auto s nájezdem 390 tisíc km --> rozhodnout se musíš sám, zda to za to stojí. Záleží samozřejmě na tom, za jakou cenu to auto je a kolik s tím asi ty ročně najezdíš. Přesnou odpověď ANO x NE Ti tady nikdo nedá.
EX: Golf V Variant, 1,6 MPI, 75 kW; Golf VI 1.4 TSI, 118 kW; Passat Variant B7, 2.0 TDI, 103 kW; BMW e87, 2.0i 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
- hkr
- VWexpert
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 08.08.2013 21:38
- Bydliště: Praha
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
Mě by jako zajímalo s čím chceš poradit? Auta se serou i nový a ty si chceš pořídit vodjetý auto za 150k. Chceš jako rozhřešení? Když ti řeknu, že jsou 3C obecně dost spolehlivý auta, a ty se zrovna vysypeš jako do kasičky, co si na mě vezmeš? V tomto neexistuje dobrá rada, jen být na pozoru a udělat maximum při výběru, ale záruka to není.
A ano, CR jsou spolehlivější motory, ale takhle odjetý mají také už svoje. Takže spíš bych se řídil stavem konkrétního kousku. Ale teda DSG s 400tkm a tip top rozpočtem, to už jsi slušnej hochštaplér.
Kdybych ti měl s čistým svědomím poradit, kup si ojetou Fábii II FL 1.6TDI. A nebo, jestli máš další kilčo pod zadečkem a nebude ti případně chybět, jdi klidně do toho Passata.
A ano, CR jsou spolehlivější motory, ale takhle odjetý mají také už svoje. Takže spíš bych se řídil stavem konkrétního kousku. Ale teda DSG s 400tkm a tip top rozpočtem, to už jsi slušnej hochštaplér.
Kdybych ti měl s čistým svědomím poradit, kup si ojetou Fábii II FL 1.6TDI. A nebo, jestli máš další kilčo pod zadečkem a nebude ti případně chybět, jdi klidně do toho Passata.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19.01.2011 00:51
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
Najedu cca 17-20/rok, tak je mi jasny že v tom budgetu nenajdu auto do 150k s tím ani nepočítám, každopádně je rozdíl najít auto s 250k nebo 390k. Aspon teda optický.Řepík píše:Nedám úplně odpověď, jen přidám komentář k tomu nájezdu - podívej se, jaký na auto máš budget a co chceš. Z toho Ti skoro nikdy nemůže vyjít, že koupíš auto, které bude mít najeto např. do 150 tisíc km. A pokud se náhodou takové auto najde, byl bych velice pozorný, zda je ten nájezd opravdu reálný...
Pokud máš nabídku na auto s nájezdem 390 tisíc km --> rozhodnout se musíš sám, zda to za to stojí. Záleží samozřejmě na tom, za jakou cenu to auto je a kolik s tím asi ty ročně najezdíš. Přesnou odpověď ANO x NE Ti tady nikdo nedá.
Jde mi to, že netuším jaký najezd tyto motory vůbec vydrží. Osobně bych si chtěl potom do roka/dvou koupit auto jiné. Čili předpokladám, že na tom autě najedu cca 40tis., potom ho prodám.
Doufal, jsem spíš v odpověd co drahého se může vysrat v tom aute během například těch 40tis.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19.01.2011 00:51
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
Dobrodruh nejsem, jinak bych to už koupil, proto zjištuji relevantni data Každopádně, děkuji za odpověd.hkr píše:Mě by jako zajímalo s čím chceš poradit? Auta se serou i nový a ty si chceš pořídit vodjetý auto za 150k. Chceš jako rozhřešení? Když ti řeknu, že jsou 3C obecně dost spolehlivý auta, a ty se zrovna vysypeš jako do kasičky, co si na mě vezmeš? V tomto neexistuje dobrá rada, jen být na pozoru a udělat maximum při výběru, ale záruka to není.
A ano, CR jsou spolehlivější motory, ale takhle odjetý mají také už svoje. Takže spíš bych se řídil stavem konkrétního kousku. Ale teda DSG s 400tkm a tip top rozpočtem, to už jsi slušnej hochštaplér.
Kdybych ti měl s čistým svědomím poradit, kup si ojetou Fábii II FL 1.6TDI. A nebo, jestli máš další kilčo pod zadečkem a nebude ti případně chybět, jdi klidně do toho Passata.
Co se týče toho DSG? 400k bude asi raketa na to, že? Čili eventuelní možnost vymeny celé DSG, že?
-
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 22.04.2014 19:05
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
Týpek co vymění turbo ( repas ), dá nový DPF filtr ( určitě poláka ) a hned to prodává? Nene... Koupil bych jetý PD jedině s tím, že bych si ho měsíc projížděl a zjistil všechny možné vady.. Což samo není možný
Večer v baru taky narazíš na super šťabajznu, ale ráno po probuzení to vidíš jinak!
Stačí si projít zdejší forum a hledat PD s DPF...
Večer v baru taky narazíš na super šťabajznu, ale ráno po probuzení to vidíš jinak!
Stačí si projít zdejší forum a hledat PD s DPF...
BMPčko 400k km
www.battery-import.cz / www.battery.cz / http://www.battery-import.sk
Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!
www.battery-import.cz / www.battery.cz / http://www.battery-import.sk
Kdyby přístroje, které lidé během doby vynalezli, ještě taky fungovaly - to by byl příjemný život!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19.01.2011 00:51
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
NN je tam nové Turbo garet, ten filtr nevím jaky je. Co se historie týče strach nemám je to známej, spíš mi jde o ten velkej nájezd, jestli to bude kasička během těch 2 let, což mi je jasný že tu někdo těžko odhadne.Šeba píše:Týpek co vymění turbo ( repas ), dá nový DPF filtr ( určitě poláka ) a hned to prodává? Nene... Koupil bych jetý PD jedině s tím, že bych si ho měsíc projížděl a zjistil všechny možné vady.. Což samo není možný
Večer v baru taky narazíš na super šťabajznu, ale ráno po probuzení to vidíš jinak!
Stačí si projít zdejší forum a hledat PD s DPF...
Pak moc teda na vyber asi není, leda našetřit na neco s CR. Nebo Mondeo TDCi...Popřípadě ještě Touran. Nechci nic malého jako Fábku, Octa je taky mala vzadu, decko si tam ma problem sednout natož dospělej.
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
Opět znovu a kolem do kola....
HKR to napsal dostatecne srozumitelne, co na tom nechápeš? Co se tam muže posrat? No absolutne vše! A nebo můžeš 2 roky jen jezdit (i když to je velmi naivní predstava). S tímto musíš počítat.
HKR to napsal dostatecne srozumitelne, co na tom nechápeš? Co se tam muže posrat? No absolutne vše! A nebo můžeš 2 roky jen jezdit (i když to je velmi naivní predstava). S tímto musíš počítat.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- Qido
- VWexpert
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 26.10.2012 20:04
- Bydliště: Praha
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
A prosím Tě, hlavně se neptej jestli BKP nebo BMP. A jestli PD nebo CR je úplně jedno. Na PD se sere něco a něco jiného zase na CR. To samé nájezd, je to vlastně jedno.
Jediné co je důležité, je faktický stav.
Jediné co je důležité, je faktický stav.
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
PDčko s tím to nájezdem a ještě s DPF ,no asi bych do toho nešel ani náhodou.To si kup raději nějakýho toho turana.DSGčko nebude po 400tkm taky uplně fit.Trochu finanční sebevražda.Když máš malej bakšiš tak nemůžeš koukat nahoru, musíš koukat rovně spíše mírně dolu,jinak si natlučeš kokos. To je má rada,to je má odpověď.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 19.01.2011 00:51
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
tak ten DPF byl měnen za nový. Práve proto jsem šel sem, abych dostal radu, nechce se mi do toho auta ročně pouštět 30k či víc. Jenže ten Touran je hnusnej Takže mi asi nezbyde než ušetřit na Passata s CR, nebo vybrat jinou alternativu.sharik4x4 píše:PDčko s tím to nájezdem a ještě s DPF ,no asi bych do toho nešel ani náhodou.To si kup raději nějakýho toho turana.DSGčko nebude po 400tkm taky uplně fit.Trochu finanční sebevražda.Když máš malej bakšiš tak nemůžeš koukat nahoru, musíš koukat rovně spíše mírně dolu,jinak si natlučeš kokos. To je má rada,to je má odpověď.
Kazdopadne díky za feedback.
- Lada.s
- Jezdec
- Příspěvky: 443
- Registrován: 24.05.2011 12:38
- Bydliště: Oslavany
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
A víš značku toho DPF? Pokud je to polský JMJ tak to je jakoby tam nebyl...
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
U PDčka ve 400tkm je stejně o zábavu postaráno když je tam DPFko, a je vcelku jedno jestli je nový nebo starý.
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
Projdi si forum, zjistis ze model 3C je opravdu kasicka a motor volit urcite CR.novaro píše:Naky rady, zkušenosti který mi pomůžou vyřešit dilema?
Celkove je treba pocitat s tim, ze tohle auto nehlede na to ze se uz prodava za par $ porad pri oprave stoji poradne banany.
S rozpoctem 150k na porizeni to bude auto s najezdem cca 300kkm a vice nebo 150kkm 3x stoceny
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
-
- Profík
- Příspěvky: 1000
- Registrován: 17.04.2013 20:28
Re: Koupě 3C - PD vs. CR?
Ja osobne ti dam radu, je jedno ci PD, alebo CR. Ci full vybava, alebo comfortline. Hlavne, aby fungovalo. Mozes kupit PD s 350.000km a odjazdis dva roky a investujes do vymeny oleja a filtra. A mozes kut CR s 150.000km po vymene DPF a turba, budes jazdit dva mesiace a desat mesiacov servisovat, masipes do neho par tisic a predas ho za par centov. A ceny tiez idu dole, takze za dva roky ho predas ozaj za par centov.
Drzime palce, nech sa kupa vydari, ale je to kus od kusu...
Drzime palce, nech sa kupa vydari, ale je to kus od kusu...