NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
to bikr3r meyle viem za 160 eciek vid screen taraz som od nich daval lavu poloos komplet a neni problem....
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
Joo tak ty mám taky možnost mít za stejno, tak to je koupím a bude klid.
Meyle mi z těch aftermarketů přijde jako taková nejrozumnější varianta kvality a ceny.
Dávám hodně čepařiny a silentbloků, u poloos sem trochu váhal ale tak záruka tam je tak co..
Meyle mi z těch aftermarketů přijde jako taková nejrozumnější varianta kvality a ceny.
Dávám hodně čepařiny a silentbloků, u poloos sem trochu váhal ale tak záruka tam je tak co..
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
ako som pisal daval som lavu na moju alhu a vsetko ok a ako pises zaruka je tam........daval som capy silentbloky meyle hd no postupne som presiel na lemforder...
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
ale vnějším to je jedno11mAjA11 píše:Jenže Ty máš MkII čili facelift
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
To sice jo, ale krouťák, konstrukce převodovky, rozměr kol a pár koní navíc taky dělají svoje.
Sem to poznal jak sem začal jezdit 17" že to pro poloosy asi není to nejlepší..
Sem to poznal jak sem začal jezdit 17" že to pro poloosy asi není to nejlepší..
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
Tak dnes vyměněno. Ten kloub už na to byl zralej Pak dám foto
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
Tak je to tady, trocha pittingu Víc foto u mě v tématu ať to tady nezas...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
Tak dneska jsem dal auto na najezdovy zvedak a na prave poloose u domecku loziska prodlouzeni je na drazkovani vule, vule radialni ze se s vnitrnim kloubem u prodlouzeni hridele da v rozsahu nekolika mm vrtet, vymena je tudiz podle me nutna co nejdrive..
EDIT:
Mám obavu že bude vymačkané prodloužení hřídele z převodovky pod číslem 7M0409313E - máte někdo tip kde to koupit a nedát za to milióny..?
EDIT II:
Pravá poloosa vyměněná a bouchání přestalo, na prodloužení jsou omačkané drážky tudíž hřídel musí jít taky nová, našel jsem něco u sousedů na severovýchod, tváří se to jako seriozní firma a mají slušnou nabídku různých hřídelí i na OFF roady tak to objednám..
EDIT:
Mám obavu že bude vymačkané prodloužení hřídele z převodovky pod číslem 7M0409313E - máte někdo tip kde to koupit a nedát za to milióny..?
EDIT II:
Pravá poloosa vyměněná a bouchání přestalo, na prodloužení jsou omačkané drážky tudíž hřídel musí jít taky nová, našel jsem něco u sousedů na severovýchod, tváří se to jako seriozní firma a mají slušnou nabídku různých hřídelí i na OFF roady tak to objednám..
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
Dnes budu Ježíškem i já. Měnil jsem gufero na převodovce a udělal jsem si přípravek na montáž krátké části prodloužení poloosy. Schází už jen dostatečně dlouhé šrouby M10, nebo spíše závitová tyč (3 ks po cca 130 mm délky) + matice.
Je to udělaný podle hliníkový klece (= ložiskového domku) prodloužení poloosy
Je to udělaný podle hliníkový klece (= ložiskového domku) prodloužení poloosy
- Přílohy
-
- pripravek_prodl_poloosy.pdf
- (31.79 KiB) Staženo 212 x
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- kaso-svk
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 26.01.2015 19:25
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
Ahojte, kedze uz aj nasa Alhambra zacala trpiet vibraciami pri rozbehu a pri obhliadke oboch poloosi som skontatoval ze ich bude najlepsie obe vymenit. Objednal som ich od Meyle, no pri montazi sme zistili ze su kratke, maju 507 mm (diel som hladal podla OEM cisla z katalogu a vsetko sedelo). Az potom som vsak narazil aj na poloosi, ktore maju 537 mm a to by aj sedelo ked sme to merali ze nejake 3 cm chybaju.
Avsak v dlzke 537 som ich nasiel iba od vyrobcou Kamoka a MasterSport, no napr. taku Kamoku neviem nikde na SR zohnat, co som narychlo pozeral aj v CR tak tiez su vypredane. Tak som sa rozhodol obratit na Vas SAGistov ci nahodou nemate lepsi prehlad/kontakty.
Avsak v dlzke 537 som ich nasiel iba od vyrobcou Kamoka a MasterSport, no napr. taku Kamoku neviem nikde na SR zohnat, co som narychlo pozeral aj v CR tak tiez su vypredane. Tak som sa rozhodol obratit na Vas SAGistov ci nahodou nemate lepsi prehlad/kontakty.
Seat Alhambra 2001 1.9 TDI 4motion, AUY
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
to sa ti zda su dost dlhe len vnutorna manzeta sa poriadne musi natiahnut.....tiez som daval meyle a mam uz negativnu skuseost po 5000 km praskla prave ta tvrda vnutorna manzeta.....keby som nemenil starter a neliezol pod auto tak to ani nezistim cel podvozok bol od vazeliny takze ploos von manzeta od lobra a ok! inak ked budem menit pravu stranu tak vyskusam driveshaft a tu ich predavaju za rozumne peniaze http://www.poloos.sk/vyhladavanie/?string=sharan
- kaso-svk
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 26.01.2015 19:25
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
Hmm tie Meyle sme uz vratili lebo ono ta stredova cast bola naozaj kratsia uz na pohlad, a 3cm je uz dost. Ale potom naozaj nerozumiem tym roznym rozmerom, lebo clovek vacsinou najde 507 mm, potom nejake 510 a 537 mm, este su aj kratsie ale to su pre automat. Jedine ze si to kazdy vyrobca meria inak...
A hej tie manzety su najvacsie zlo na klboch, mozes mat neviem aky drahy klb ked ti praskne ta manzeta tak je v prdeli hned ked si to clovek nevsimne.
A hej tie manzety su najvacsie zlo na klboch, mozes mat neviem aky drahy klb ked ti praskne ta manzeta tak je v prdeli hned ked si to clovek nevsimne.
Seat Alhambra 2001 1.9 TDI 4motion, AUY
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
Zdravim vespolek.Tak mam uz asi 7meho saga a vzdy som si poradil s vybrovanim,mikanim v naprave,no teraz uz stracam moznosti.Pri axceleracii vsetkych prevodov sa mi rozchveje prava strana predna a nad 110km rychlosti uz ma clovek pocit ze co povoli pri dlhsej jazde.Vymenil som vsetky silenbloky co na naprave mozu byt,vrchne ulozenia tlmycov,poloos starline,po dvoch dnoch som kupil SKF,vymenil kolesa z ineho auta,urobyl geometriu a boli len nejake zlepsenia no furt to je take zo strachom..auto som uz take kupil.Mate niekdo nejake napady?ostava mi uz len vynenit otoc,zotrvak no zotrvak bi vybroval aj za statia akoby som pridaval plyn nie?alebo prevodovka?jedna sa o vw sharan 2.8v6 150kw predokolka
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 18.05.2009 11:05
- Bydliště: Stropkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
Ahoj,môj známy to riešil podobne a problém bol v prevodovke,síce 2.0tdi.vymenil prevodovku a bol pokoj. Ja mám takú istú motorizáciu ako ty ale v automate a mne pomohlo vymeniť poloosi.Dal som tam jazdenky a 60tis.pokoj.
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁPRAVY, POLOOSY: výměna, vibrace volantu po přidání plynu
Mam este tri riesenia,znizit predok,vymenit prevodovku a zotrvak.Moc je to vysoko tak mozno ked znizim tsk inac budu poloosy ulozene.Vzdy vymena poloosi pomohla no tento krat nie.
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)