2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
hellmuth
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 08.03.2013 23:55
Bydliště: Praha 6

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od hellmuth »

Zde je něco málo o Vervě a i o aditivování jak jsem se dotazoval kolegy
Převzato z internetu ,dotaz nějakého pána.


VERVA + VIF - obsáhlá odpověď pana Ing. Louly:)
Vážený pane .............
ve vazbě na váš dotaz k prémiové naftě VERVA diesel a souvisejících vlastností prémiové nafty i aditivace vám zasílám toto širší vysvětlení jako reakce na vaše otázky a zároveň děkuji za vaše hodnocení ::
1) Na vybraných 210 ČS máme v nabídce prémiovou naftu VERVA Diesel s cetanovým číslem 60 , která byla vyvinutá především pro moderní park osobních dieselových vozidel kde jsou vysoké požadavky na užitné vlastnosti naft (moderní vstřikovací systémy Common Rail) tedy v souladu na nároky dieselového paliva od výrobců motorů a palivových systémů.
a) u prémiové nafty VERVA Diesel je třeba zdůraznit ,že i u tohoto produktu platí různé hodnoty filtrovatelnosti ve vazbě na kalendářní období stejné jako u dodávek naftyTOP Q a v zimním období je pak VERVA DIESEL ošetřována specielní zimní aditivací s filtrovatelností do - 26 st.C . Toto zlepšení provozní spolehlivosti bylo v zimě loni u VERVA diesel zahájeno od 6.prosince 2012 zimním aditivačním balíčkem a 20 .února 2013 byla zimní aditivace ukončena . (Filtrovatelnost byla dosahována dle prováděných kontrol od minus 24 až minus 30 stupňů C).
b) prémiová nafta je dále nadstandardně aditivována dle schválené formulace v rafinerii souborem přísad
na zvýšení cetanového čísla,ochrany proti korozi ,vyšší oxidační stability,mazivosti
detergenční schopnosti a výrazně snížené pěnivosti . Prémiová aditivace je prováděna konstantně celoročně z rafinerie , pouze zlepšená filtrovatelnost na minus 26 stupňů je prováděná jen po určitou dobu nízkých teplot . V době prosinec -únor byla filtrovatelnost udržována na minus 26 stupňů C až minus 30 stupňů C .
c) Vysoká hodnota cetanového čísla ( 58 až 60 jednotek) pak zlepšuje vznětovou charakteristiku nafty ,dokonalé prohoření ,vysoký výkon a sníženou spotřebu.
. Platí zásada čím je hodnota cetanového čísla větší tím je nafta kvalitnější. Motorové nafty v naší síti jsou bezsirné podle ČSN EN
590 resp. obsah síry opět se souhlasem motorářů max. 10 mg/kg.
d) vysoká poptávka po prémiové naftě a názory motoristů a hodnocení odborných časopisů nepřináší žádné problémy s jakostí a užitnými parametry tohoto paliva . V období silných mrazů byl zaznamenán rekordní zájem o tento druh a převládají spokojené názory řidičů na kvalitu této nafty .
3) Naše společnost prodává zásadně aditivované pohonné látky a nadstandardně formulovaná prémiová paliva s výrazně zlepšenými užitnými vlastnostmi. Premiová nafta VERVA Diesel je nadstandardně aditivována a splňuje náročné požadavky pro moderní dieselové motory pro které byla také vyvinuta ve spolupráci s automobilovým průmyslem a výrobci palivových segmentů . Prioritami prémiové nafty je vysoká užitná hodnota,vznětová optimalizace , úspora paliva , ochrana a prodloužení životnosti palivových segmentů motoru ,snížení hlučnosti . Při této formulované kvalitě není nutné přidávat další aditiva.Resp. individuální doplnění aditiva do nadstandardně aditivované nafty je zlepšení již nepatrné .
Aditiva pod názvem SDA zimní (Super diesel aditiv od společnosti VIF ) pro individuální adtivaci zákazníkem nebo Castrol TDA jsou kompatibilní s naší aditivací a zlepší filtrovatelnost o cca 5 stupňů C. nebo zvýší cetanové číslo o několik jednotek . VERVA diesel je ovšem komplexně ošetřena a opravdu není nutné dál celoročně doplňkově aditivovat.
Pouze motoristům doporučuji v přechodovém období listopadu , než se najede na zimní parametry nafty tj od 1. prosince použít Super diesel aditiv zimní a upravit tak přechodovou kvalitu nafty v nádrži vašeho vozidla : ta může podle času nákupu být s filtrovatelností jen minus 10°C a je dodávana ,na trh v říjnu resp. až do 15. listopadu.
Samozřejmě použití aditiv uvedených značek v žádném případě neublíží motoru či palivové soustavě .
4)Fyzikálně chemické vlastnosti aditiv , technologie mísení v rafinerii , velmi kvalitní aditivační zařízení i kontroly jsou určitě vysokou garancí pro splnění všech vlastností prémiové aditivované nafty . V širších marketingových souvislostech je naším cíle poskytovat kvalitní paliva (šitá na míru) a reprezentatem je právě plně aditivovaná VERVA diesel . Je také odbornými kruhy velmi dobře hodnocena a v konkurenci měřených užitných vlastností jiných prémiových naft je na prvním místě .
Na závěr Vám sděluji pane Marosz , že pracujeme v dobrovolném systému Pečetˇkvality a naše paliva jsou pod kontrolou nezávislé akreditované laboratoře . Proto na našich ČS , výdejních stojanech je symbol Pečetě kvality ,který zákazníkům ukazuje , že paliva jsou pod stálou laboratorní kontrolou a jsou v pořádku. Vedle toho nás pravidelně kontroluje i Česká obchodní inspekce
a výsledky těchto kontrol zveřejňujeme na našich webových stránkách. Za 2. pololetí 2012 a 1. čtvrtletí 2013 nám ČOI nenalezla žádnou neshodu .
Děkuji.
S pozdravem
ing. Václav Loula
ředitel jakosti
BENZINA,s.r.o.
DP FD17
Mírnými poklepy docílíme požadovaného tvaru! A co nejde silou jde ještě větší silou.

Uživatelský avatar
pasátek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 01.07.2015 22:37
Bydliště: Chrudim

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od pasátek »

Ano, tohle jsem už jednou taky četl. Já bych to téma ohledně kvality nafty snad už uzavřel, protože se tu budeme dohadovat furt o jednom a tom samém. Ještě teda doplním, že na stránkách http://www.pumpypk.cz" onclick="window.open(this.href);return false; se dají vyhledat benzínky, které mají pečeť kvality.
Passat CC 2.0 TDI 125kW Individual
Passat CC 2.0 TDI 103kW

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od KJirka »

pasátek píše:Mně je to celkem jedno, ať si do toho tankuje každý co chce, jen jsem chtěl ukázat, že ty paliva stejný nejsou a jsem si 100% jistý, že to platí dodnes. Já jsem počítal s tím, že tu někdo napíše 15 let tankuji na noname 4 auta a všechno klape, jak má. Stejně tak jsem počítal s tím, že tu někdo napíše párkrát jsem natankoval na benzině a už nikdy víc. Je to tak úplně vždycky. :) :wink:
Výchozí produkt je stejnej a o tom, že nejsou stejný z pohledu následně přidaných aditiv se nikdo nehádal. Každý provozovatel sítě čerpacích stanic si tam přidává svoje aditiva, respektive mu je tam zvrhnou už v rafinerii před distribucí. Verva má vlastní recepturu, kterou jí dodává firma VIF, ale není to stejnej produkt, jako ten v maloobchodě. Někde bych možná našel typovej list, kde to složení je. Podařilo se mi koupit 5l kanystr a dávám to do nafty už několik let. Nedávno jsem sehnal jejich nový aditivum, který by mělo být ještě lepší. Benina si za tu aditivaci říká většinou 2,-Kč navíc, což jsou dost nestydatý peníze. Kdybych to tam dával přesně podle předpisu, tak mě dávka na litr vychází asi na 20,-hal.. Ale dávám toho tam víc. A je to sakra znát. To není jen subjektivní pocit. Nemůžu tvrdit, že to nějak líp jede, ale chod motoru je nesrovnatelně klidnější a tišší.
Jinak souhlas s FOXem, že článek z roku 2012 nemá v tuhle chvíli téměř žádnou vypovídací hodnotu. U Euro Oil už několik let tvrdí, že obě jejich nafty jsou bez řepky.
Ty usazeniny ve sklenicích s naftami jsou s největší pravděpodobností parafíny proti zamrzání. Že to tak nejspíš je signalizuje i ten sníh kolem. Nevím, jestli to je dobře nebo špatně, protože to s aditivací jako takovou nesouvisí. Přidává se to jen v zimních měsících. A článek od ing. Louly myslím postrádá taky už aktuálnosti, jakkoliv to zrovna u Benziny může stále všechno platit.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
hellmuth
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 08.03.2013 23:55
Bydliště: Praha 6

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od hellmuth »

KJirka : Jirko jakožto novopečený ropák sháním info a rady co tankovat.Jsem rád za každou radu i postřeh. Benzina Verva mi připadá jako nejschůdnější asi v dnešní době. Bohužel mám jen Vif z maloobchodu ale asi ani to nebude vadit když ho tam při tankování přidám. Díkes
DP FD17
Mírnými poklepy docílíme požadovaného tvaru! A co nejde silou jde ještě větší silou.

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od ppfox »

KJirka píše:...Jinak souhlas s FOXem, že článek z roku 2012 nemá v tuhle chvíli téměř žádnou vypovídací hodnotu...
díky Jirko, vážím si toho i když já jsem to nepsal :laugh: :laugh:
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od KJirka »

To je jedno Pepo, já už stejně nevím, co jsem měl na mysli :laugh:

Helmuthe, ten maloobchodní VIF je výborný aditivum, jen má ve srovnání s tím, o čem jsem psal, některou tu složku obsahově trochu nižší. Určitě to tam přidávej. Ty máš nějaký jiný auto, než ve kterém jsem tě viděl ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
hellmuth
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 08.03.2013 23:55
Bydliště: Praha 6

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od hellmuth »

KJirka : Nene mám pořád tu B7 ale to bylo krátce co jsem ji koupil.Chtěl jsem sice od PPFoxíka jeho B6 ale on na mě tenkrát zapoměl :laugh: No a na stará kolena jsem teprva nedávno přičichl k ropě. A nikdo relevantní mi nedokázal říct zda do Vervy ještě navíc přidávat Vif až teď jsem se to tu dozvěděl. :good:
DP FD17
Mírnými poklepy docílíme požadovaného tvaru! A co nejde silou jde ještě větší silou.

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od hkr »

Jojo, tankukte si Vervu, naivky

PS: Nez zacnete nadavat, tankoval jsem ji 3 roky vicemene vyhradne.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od Prochy01 »

Kjirko, už si konecne pamatuj, ze parafin není v nafte složka co by se tam snad pridavala proti zamrznuti, ale naopak v nízkých teplotách ten parafin v nafte tuhne!!! Loni jsi to motal dohromady taky.

A z rafinerky rozhodne neleze stejnej produkt (což potvrzuje i ten test)! U nafty je několik parametru co se sleduji a do oběhu jde (měla by jit) jen nafta co splní obecne parametry dane příslušnou normou, která je pro všechny dno, ale jednotliví zákazníci si dále definují, jak má ta nafta vypadat (v čem bude lepší). Aditiva jsou pak jiz jen urcite doladění.

Jinak jsem na netu dohledal, ze se snad jit měla kvalita obecně hodně zlepšit a i pokuty co dává coi jsou nižší než dříve. A prý se dnes již úmyslně nepancuje, ze prý nekvalita je vetsinou způsobena špatným vycistenim přepravních kapacit.

Každopádně osobne bych uvítal nejaky objektivní rozbor současného stavu viz ten článek, tak třeba to nejaky casak napadne. :-)
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od KJirka »

Prochy, když máš narozeniny, tak chlastej a nic sem nepiš. :laugh: Obojí nejde dohromady.
V těch sklenicích je prostě usazenej parafín.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Vacul
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 29.08.2016 19:09
Bydliště: Ostrava

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od Vacul »

Tak dneska se mi podařilo natočit video, kde jsem zachytil co to děla za pazvuky. Podotýkám, že to dělá jen za studena a jen když přidám plyn. Na videu je zvuk slyšet cca okolo 7s a pak kolem 26s, vždy po přidání plynu. Místy krom divného klepani to autem i škube. Po zahřátí už to nedělá. Za případně rady děkuji.

https://youtu.be/BiOAjSK3GlE" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od hkr »

Tak toto je fakt weird...
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
Vacul
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 29.08.2016 19:09
Bydliště: Ostrava

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od Vacul »

Přikládám ještě jedno video z provozu + video s hodnotami VCDS.
Btw ty tlaky jsou v normálu? Jinak se omlouvám za blbé dotazy, ale nevím jaké hodnoty tam mají být.

https://www.youtube.com/watch?v=Q5bv7BgNWfU" onclick="window.open(this.href);return false;

VCDS
https://www.youtube.com/watch?v=iJhIpLIq4hw" onclick="window.open(this.href);return false;

VCDS za studena.
Přílohy
Photo 07.11.17 17 20 59.jpg
Photo 07.11.17 17 45 08.jpg
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW

Uživatelský avatar
Vacul
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 29.08.2016 19:09
Bydliště: Ostrava

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od Vacul »

Menší update...zkusil jsem vyndat naftový filtr, jestli tam nejsou kovové piliny ale nic jsem nenašel. Zkontroloval jsem i sitko na vysokotlakem čerpadle a taky čisté...tak že by fakt jenom ty vstriky??
Přílohy
IMG_1794.JPG
IMG_1795.JPG
VW Passat B8 2.0 BiTdi
VW CC 2.0 TDi DSG - TDiFun 125kW

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: 2.0TDi CFFB DSG - klepání z motoru + škubání

Příspěvek od doktor013 »

to je barvicka....je to zluty jak chcanky :)
125 kw, BMR, Highline 2008

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“