Palivová soustava

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
nach32
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 21.05.2015 06:41

Re: Palivová soustava

Příspěvek od nach32 »

Currahee píše:Popsaný problém jsem řešil na motoru AVF před rokem. Dělalo mi to stejnou neplechu a hledal jsem závady přesně jako nach32. Kompletní demontáž čerpadla z nádrže byla o to horší, že jsem měl 4kolu. Čištění mu prospělo, ale problém nevyřešilo. Vyměnil jsem následně právě ten plastový ventil na filtru nafty. Je to bimetal dvojcestný ventil, který pouští teplou naftu zpět do filtru, ale horkou už pustí jen přes chladič nafty do nádrže. Tam taky problém nebyl. Nakonec pomohla výměna těsnících kroužků na vstřikách a bylo po problému. Někde to prostě přisávalo luft a když už to bylo venku, tak jsem dal nový trysky.
Ahoj-dá se ten ventil koupit nový? Ještě mě napadá jestli to nemůže přisávat vzduch někde přes ten chladič paliva.
Myslím,že je někde zezadu nahoře na motoru.

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Palivová soustava

Příspěvek od Jirka. »

To co tady popisuje Currahee je na B5, klasický termoventil zvenku na filtru a poslední auto které to mělo byla B5.5. Pokud chceš tam mam celý filtr z B6 za 500kč, samostatně se to koupit nedá, jedině jako celý nový filtr 3C0127400A za 4100kč
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
Kalamajka1985
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 20.03.2017 15:23
Bydliště: Zlín

Re: Palivová soustava

Příspěvek od Kalamajka1985 »

Zdravím všechny,
došlo k situaci, že mi auto zastavilo z duvodu prázdné nádrže! Ano, přítelkyně si půjčila auto a zapomněla natankovat... :-/
Jde o to, že i po doplnění nafty do nadrze auto stále nejde nastartovat. Komunikoval jsem přes telefon se známým, který má servis a ten mi tvrdil, že jsou dvě možnosti:
a) odvzdušnit - zavést do servisu
b) zkoušet startovat - tuto možnost upřesnil tak, že mám zkusit cca.8s podržet startování a následně pak cca.3min počkat z důvodu, aby se starter nepřehřál, neboť nemá vlastní chlazení. Říkal, že tak na 10-15pokus by to mělo chytnout.... Sice tím bude trpět starter i další součásti, ale pry je to nejjednodušší způsob.

Chci vás požádat o radu, zda to vyzkoušet a nebo se nechat odtahnout do nejbližšího servisu.

Pro upřesnění se jedná o VW passat B6, r.v.2007, 2.0TDI, 125kW, DSG, Individuál

Díky
VW Passat 3C Variant Individual, 2.0 TDi / 125 kW

Uživatelský avatar
doktor013
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 11.05.2016 13:40
Bydliště: Praha

Re: Palivová soustava

Příspěvek od doktor013 »

cau, tohle se mi taky stalo, mam taky 125 kw, zavisi jak moc se s tim snazila bez nafty jet, je to strasne neprijemny a nejde to pak vubec snadno nastartovat.... neni zadna pumpicka atp.

fungovala moznost 2 tocil jsem s prestavkama asi 10-15 minut, chvilku pockat... nespalit starter a nevyblit baterku..., dulezity je taky vyndavat klicek, kdyz ho tam davas znova a znova tak natahne cerpadlo a ta bublina bude mensi a mensi, nic vic se delat neda, jinak az dilna no...
125 kw, BMR, Highline 2008

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Palivová soustava

Příspěvek od Jirka. »

U PD jede čerpadlo cca 3s po zapnutí klíče do první polohy. Tohle udělat tak 30x ať se zaplní filtr. Pak už jen startovat. Bude to chvíli trvat, ale pak chytne
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivová soustava

Příspěvek od napster »

Jak psal Jirka. U PD jede cerpadlo po otoceni klicku. U CR motoru jde az pri startovani.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

nach32
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 21.05.2015 06:41

Re: Palivová soustava

Příspěvek od nach32 »

Tak závada po letech odstraněna. Byl to špatný konektor na kabeláži co jde do nádrže. Nakonec jsem to zjistil protože se jak konektor tak protikus kolem plusového přívodu k čerpadlu roztavil. Natáhl jsem plus z kabelového svazku přímo až na motor čerpadla a už se závada neprojevila.

zzpol
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 27.07.2019 12:57

Re: Palivová soustava

Příspěvek od zzpol »

Nejsem úplný motoristický laik, ale veškeré závady na naftovém motoru v Golfu V 1.9 TDI PD r.v.2004 svěřuji výhradně servisu.
Auto jsem koupil ve 156.000 a najeto je 217.000 km. První vážná závada přišla před rokem, kdy auto přestalo jet přímo před výjezdem z parkoviště od plzeňského Globusu. Odtlačit ho šlo pouze na střed kruhového objezdu…ale k věci,
odtah z místa domů 3.000Kc ( asistencí 1224 sníženo o 1.500 ). V servisu diagnostikovali závadu na podávacím čerpadle.
Výměna. 7.880 s prací. Do měsíce ze občas začali objevovat potíže se starty studeného motoru
( do 1 min. naprázdno a pak to naskočilo jako ulitý motor ). Výměna 2 žhavicích svíček.
Pokračovalo to výměnou čidla teploty vody + čidla na vačce + software za 4.100Kč. Problémy se studenými starty byli stále častější. Hledal jsem rady co by to mohlo být. Odvzdušňoval palivovou soustavu, podezříval zpětný ventil v podávacím čerpadle ale sám se ho bál prohodit s ventilem na vadné pumpě. Po roce jsem jel do servisu, že chci pumpu v nádrži novou.
Rozmluvili mi to a navrhli přetěsnit vstřiky, jak bylo uvedeno v předchozím příspěvku. Cena 8820 Kč.
4x sada 2 velké O kroužky + 1 malý + 3mm podložka pro každou trysku. Na dvou vyjmutých podložkách byl velmi slabě patrný axiální kanál šíře 5mm, který mohl způsobovat pokles tlaku nafty před vstřikem mimo trysku.
Závada se starty se od té doby neopakuje.
Servis tvrdí, že to není u PD motorů po 200.000 nic neobvyklého. Závadou může být i vytlučené uložení vstřiku. Lze opravit vyvařením hlavy za cca. 16.000Kč. Což se ještě vyplatí. Nová hlava za 70.000 (bez vstřiků) ale již ne… už vůbec ne má-li být navíc se 4x cenou jednoho kompletního vstřiku za 18.000… tvrdí servis.
Děkuji za případné info. S pozdravem

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“