1.4 TSi 92 kW - klepání
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03.09.2010 15:46
Re: 1.4 TSi 92 kW - klepání
Tak jsem si nechal taky vyměnit hlučné palivové čerpadlo po 1 roce a 15tis km. Když byl motor studený, tak to uvnitř cvakalo dost nepříjemně.
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 22.02.2009 12:56
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TSi 92 kW - klepání
Ahoj, a co ti po výměně řekli? Že za 15t. km a 1 roce se znova uvidíme na další výměně, nebo že je již problém u nového čerpadla vyřešen a vydrží na věky?
Proč se ptám, koupil jsem teď nového golfa se stejným motorem, již modelový ročník 2018 a zajímalo by mě, zda nová čerpadla po těchto zkušenostech již nějak modifikovali, abych s tím za rok taky někam nejel...
Proč se ptám, koupil jsem teď nového golfa se stejným motorem, již modelový ročník 2018 a zajímalo by mě, zda nová čerpadla po těchto zkušenostech již nějak modifikovali, abych s tím za rok taky někam nejel...
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 22.01.2016 11:48
Co s tim delat??? VW Golf Variant po FL
Ahoj klubaci. Mam necely 3 mesice noveho VW Golf Varianta, motor 1.4 TSi 92 kW, vybava ME. S autem jsem jako takovym docela spokojen, ale ted se mi zacinaji objevovat ruzne pazvuky a dost mne to nervuje a stresuje. Potreboval bych radu, zda nevite, co s tim, pripadne, jak to resit. Predem dekuji za reakce.
1) vibrace v interieru pri akceleraci: https://youtu.be/fV01m22GE68" onclick="window.open(this.href);return false;
2) boucani ze zadni casti vozu na rovne vozovce: https://youtu.be/3Czq01J4BCY" onclick="window.open(this.href);return false;
3) hvizdani z oblasti motoru (zarazeny kvalt): https://youtu.be/0c3ipuClVSs" onclick="window.open(this.href);return false;
Honza
1) vibrace v interieru pri akceleraci: https://youtu.be/fV01m22GE68" onclick="window.open(this.href);return false;
2) boucani ze zadni casti vozu na rovne vozovce: https://youtu.be/3Czq01J4BCY" onclick="window.open(this.href);return false;
3) hvizdani z oblasti motoru (zarazeny kvalt): https://youtu.be/0c3ipuClVSs" onclick="window.open(this.href);return false;
Honza
Golf Variant ME - Tornado Red, 1.4TSi 92 kW, r. v. 2018
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 01.03.2017 19:54
Re: Co s tim delat??? VW Golf Variant po FL
Ahoj,
ty chceš poradit co stím?. Máš přece nový vuz.
REKLAMUJ TO.
ty chceš poradit co stím?. Máš přece nový vuz.
REKLAMUJ TO.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21.10.2017 12:47
Re: Co s tim delat??? VW Golf Variant po FL
Reklamuj? no teda já nevím, ale ani jeden z výše popisovaných zvuků jsem na videu neslyšel. Možná je to v reálu jiné, ale záleží to taky na majiteli, jestli jen hledáš co je na autě špatně, tak je jasné že vždy něco najdeš. Přece jenom nikdy to auto nebude 100% a vlivem změn teplot/počasí, námahou při jízdě atd. se vždycky nějaký drobný pazvuk najde.. Pokud je to opravdu tak hrozné, tak zkusit ten servis a uvidíš co ti na to řeknou, nebo to probrat s někým jiným kdo tomu rozumí a zeptat se,zda je možné takové věci nějak řešit tady z těch videí opravdu nic vidět není takže těžko radit, takže buď lepší video nebo se obrať na někoho kdo má možnost to posoudit v reálu
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 22.01.2016 11:48
Re: Co s tim delat??? VW Golf Variant po FL
Ahoj, zalezi, nekdo to slysi, nekdo ne, ale zitra se na to jedu zeptat do servisu. Prave jsem dneska byl za jednim, co ma taky Varianta, stejna vybava, vsechno a nic mu to nedela. Nerikejte mi, ze neslysite alespon bouchani za jizdy a to piskani pri pohybu kola. ☺ Ale dekuji za radu.
Golf Variant ME - Tornado Red, 1.4TSi 92 kW, r. v. 2018
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03.09.2010 15:46
Re: 1.4 TSi 92 kW - klepání
Kdyby si někdo nebyl jistý jestli je to ono, tak takhle "zní" vadné vysokotlaké palivové čerpadlo.
- Přílohy
-
- Cerpadlo.mp3
- (473.26 KiB) Staženo 926 x
-
- Řidič
- Příspěvky: 198
- Registrován: 05.06.2009 18:52
Re: 1.4 TSi 92 kW - klepání
Odkial mas nahravku prosim? Ked si to dal do servisu, vymenili ti ho na zaruku?
Touran 2.0TDI 110kW DSG 2019
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 20.02.2018 19:34
Re: 1.4 TSi 92 kW - klepání
Zdravím, přidávám se se stejným problémem. Kovový projev motoru nejvíce za studena, ale i za tepla. Po delší jízdě se to trošku uklidnilo. Poslal jsem nahrávku (zněla prakticky stejně jako ta co tu už je) do nejbližšího servisu. Dnes mi volali, že je to čerpadlem a v rámci záruky to opraví.
Kupoval jsem zánovního (10/2016) Golfa VII ME 1,4 TSi DSG v domnění, že jde o kvalitní značku... Tohle mě nepřesvědčilo. Je jasné, že tato závada není ojedinělá.
Zítra si auto vyzvednu a doufám, že s tím už nebudou další problémy.
Dám vědět jak to dopadlo.
Kupoval jsem zánovního (10/2016) Golfa VII ME 1,4 TSi DSG v domnění, že jde o kvalitní značku... Tohle mě nepřesvědčilo. Je jasné, že tato závada není ojedinělá.
Zítra si auto vyzvednu a doufám, že s tím už nebudou další problémy.
Dám vědět jak to dopadlo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 20.02.2018 19:34
Re: 1.4 TSi 92 kW - klepání
Auto opraveno v rámci záruky. Bylo vyměněno vysokotlaké čerpadlo. Zvuk motoru už zní normálně. Kovový projev už tam není. Auto jsem si vyzvedl dva dny po odevzdání.
Přijímací technik mi při přebírání vozu řekl, že tam žádná svolávačka není, ale že zkontrolují TIP (známé závady). Když mi vozidlo vracel, tak říkal, že tam bylo to TIP. Takže když existuje známá závada, tak se to řeší jen individuálně při reklamaci.
Ještě malinko odbočím... V servisu si vozidlo převzali a pak jsem chtěl hodit domů a to mi řekli, že na to nemají lidi. Docela jsem čuměl. Je to normální ve VW servisu? Když jsem si auto přebíral, tak bylo špinavý - neumyli ho, naopak bylo ještě trošku víc špinavější (asi ho projeli). Tohle bych čekal u nějakýho garážníka. Před tím jsem měl jinou značku vozu, než mi ho ukradli. Vždy mě odvezli a auto jsem dostal umytý. Doufám, že je to ojedinělý a ne běžný. Byl jsem v Liberci v Autotrendu. Na servis budu jezdit jinam, pokud to půjde. Chtěl jsem u nich koupit zimní sadu kol, což není malá částka. Připadal jsem si jako kdybych je tím obtěžoval a termín servisu mi nechtěli prozradit ani orientačně. Prý si musím počkat na to až kola dorazí, pak někdy by mě objednali. Tak jsem kola koupil jinde.
Přijímací technik mi při přebírání vozu řekl, že tam žádná svolávačka není, ale že zkontrolují TIP (známé závady). Když mi vozidlo vracel, tak říkal, že tam bylo to TIP. Takže když existuje známá závada, tak se to řeší jen individuálně při reklamaci.
Ještě malinko odbočím... V servisu si vozidlo převzali a pak jsem chtěl hodit domů a to mi řekli, že na to nemají lidi. Docela jsem čuměl. Je to normální ve VW servisu? Když jsem si auto přebíral, tak bylo špinavý - neumyli ho, naopak bylo ještě trošku víc špinavější (asi ho projeli). Tohle bych čekal u nějakýho garážníka. Před tím jsem měl jinou značku vozu, než mi ho ukradli. Vždy mě odvezli a auto jsem dostal umytý. Doufám, že je to ojedinělý a ne běžný. Byl jsem v Liberci v Autotrendu. Na servis budu jezdit jinam, pokud to půjde. Chtěl jsem u nich koupit zimní sadu kol, což není malá částka. Připadal jsem si jako kdybych je tím obtěžoval a termín servisu mi nechtěli prozradit ani orientačně. Prý si musím počkat na to až kola dorazí, pak někdy by mě objednali. Tak jsem kola koupil jinde.
-
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 24.08.2015 00:28
Re: 1.4 TSi 92 kW - klepání
Vadné palivové čerpadlo je to klepanie pri voľnobehu, alebo ten druhý zvuk po pustení plynu?engy píše:Kdyby si někdo nebyl jistý jestli je to ono, tak takhle "zní" vadné vysokotlaké palivové čerpadlo.
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 27.07.2017 14:41
Re: 1.4 TSi 92 kW - klepání
Juro@ Je treba rozlišovať medzi palivovým čerpadlom, ktoré má klepavý zvuk a ozýva sa tuším niekde spod zadných sedačiek ( nemám skúsenosť ) a medzi vysokotlakou palivovou pumpou, ktorá je v priestore motoru a má na svedomí kovový zvuk, ktorý sa obvykle nazýva "šicí stroj". Ten je najlepšie počuť na voľnobeh. Lenže podľa autorizovaných servisov zvýšená hlučnosť nie je uznaná ako chyba, pokiaľ je hlasitosť v "norme".
Keď bolo naše auto nové, priadlo si ako rolls, žiadny šicí stroj nebol počuť, slabo iba pri otvorenej kapote. Postupne tento zvuk prišiel a zosiľoval, po roku ho počujem aj pri zavretej kapote, ale v interiéri zatiaľ nie. Pred týždňom som s tým bol na výmene oleja a reklamoval som aj toto. Dostal som odpoveď, ktorú som čakal. Je to vraj v norme, takže bez závad.
Keď bolo naše auto nové, priadlo si ako rolls, žiadny šicí stroj nebol počuť, slabo iba pri otvorenej kapote. Postupne tento zvuk prišiel a zosiľoval, po roku ho počujem aj pri zavretej kapote, ale v interiéri zatiaľ nie. Pred týždňom som s tým bol na výmene oleja a reklamoval som aj toto. Dostal som odpoveď, ktorú som čakal. Je to vraj v norme, takže bez závad.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 12.05.2018 11:45
Re: 1.4 TSi 92 kW - klepání
Zdravím priatelia.
Som tiež šťastným majiteľom Golfu VII (sportsvan) s týmto motorom. A problém mám rovnaký ako množstvo tu diskutujúcich.
1. Klepanie motora (šijací stroj) : o probléme tu už bolo popísané dosť (aj keď mne to cvaká stále, aj pri teplom motore) a nerád by som sa opakoval. Preto len dve otázky :
- výmena tej vysokotlakovej pumpy problém vyriešila ? vyriešila tá výmena problém definitívne alebo len dočasne ? Auto je ešte v záruke a preto by som to rád poriešil (predsa len takýto zvuk motora nie je normálny a ak mi niekto z VW bude tvrdiť že áno, tak asi zaspal 100 rokov dobu a žijú na začiatku 20-teho storočia, keď to v tývh motoroch fakt klepalo a hučalo ....
- vedeli by ste mi odporučiť servis v okolí žiliny (SK/CZ), kľudne aj ďalej. Ale taký kde mi to bez problémov v rámci záruky vymenia a nebudem sa musieť s nikým doťahovať a voziť tam auto na viac krát
2. Hluk motora - toto je niečo iné ako to klepanie. Tento hluk je taký kovový, ako keby nejaká rezonancia. Jednoducho by som to prirovnal k zvuku ako keď si niekto napíli výfuk, aby to riadne hučalo. Pri tomto probléme je ale zvláštne :
- NIKDY sa neprejaví, keď je motor na voľnobeh alebo v bežnom výbehu (plynulá jazda danou rýchlosťou). Na voľnobehu ten motor môžem vytáčať skoro do červených otáčok a nič nepočuť.
- prejavuje sa vždy len pri akcelerácii - teda keď je motor vo výkone, lepšie povedané keď idú otáčky hore. Zaujímavé je ale to, že keď napríklad idem hore aj prudkým kopcom konštantnou rýchlosťou a motor je vtedy tiež riadne zaťažený, tak žiadne zvyky nepočujem. Ale akonáhle počas toho stúpania zošliapnem plynový pedál a začnem pridávať, tak sa to objaví.
- zvuk sa objavuje či je motor studený alebo zohriaty ....
- zvuk sa objavuje náhodne. Niekedy pravidelne áno, niekedy vôbec nie. Minule som išiel 450 km. Prvých 50 km som to stále počul. Potom sa to stratilo a 300 km si motor priadol ako malé mačiatko. A potom sa to zasa objavilo ... a potom zasa stratilo. Niekedy pobehám po meste 20 km a celý čas nič. Niekedy sa to objaví hneď na prvom kopčeku ....
- nahrať to neviem, lebo by sa to dalo len počas jazdy a navyše je to dosť nepravidelný výskyt.
Otázky :
- má niekto podobný problém ?
- súvisí to tiež s tou pumpou a po jej výmene sa to stratí ?
P.S. Inak som s autom maximálne spokojný. Je veľmi pohodlné, tiché (až na ten motor), jazdné vlastnosti sú vynikajúce. Keď to porovnám napríklad s Toyotou, tak tá je o riadnu konskú dĺžku pozadu (preto som aj nakoniec kúpil golfa a nie Toyotu Auris). Preto by som sa auta nerád zbavoval ak je ten problém v motore riešiteľný.
P.P.S. Inak, na Renaulty sa mnoho ľudí pozerá s dešpktom, ale ja mám rodinné auto GrandScenic 1.6 dci a po 150.000 km som nič neriešil. Motor si krásne ticho šlape a žiadne pazvuky som riešiť nemusel (a to som do motora v živote olej nedolieval a ak idem na servisnú prehliadku len po 30.000 km tak to už je úspech - v tomto som dosť nezodpovedný. Proste sa do servisu objednávam až keď ma to otravuje na displeji tak, že mi to lezie na nervy ... ). Ale je zas pravda, že remeselné spracovanie toho Golfa je na inej úrovni.
P.P.P.S. Detto by si VW mal brať príklad od Hyundai - 13 ročné auto 1.4i, motor toho má za sebou viac ako dosť (a servisovaný dosť biedne - kedy sa mi zachcelo, nejaký interval som neriešil) a aj po tých 13-tich rokoch si pradie tak tíško, že ten 2-ročný Golf mu može len závidieť ....
Som tiež šťastným majiteľom Golfu VII (sportsvan) s týmto motorom. A problém mám rovnaký ako množstvo tu diskutujúcich.
1. Klepanie motora (šijací stroj) : o probléme tu už bolo popísané dosť (aj keď mne to cvaká stále, aj pri teplom motore) a nerád by som sa opakoval. Preto len dve otázky :
- výmena tej vysokotlakovej pumpy problém vyriešila ? vyriešila tá výmena problém definitívne alebo len dočasne ? Auto je ešte v záruke a preto by som to rád poriešil (predsa len takýto zvuk motora nie je normálny a ak mi niekto z VW bude tvrdiť že áno, tak asi zaspal 100 rokov dobu a žijú na začiatku 20-teho storočia, keď to v tývh motoroch fakt klepalo a hučalo ....
- vedeli by ste mi odporučiť servis v okolí žiliny (SK/CZ), kľudne aj ďalej. Ale taký kde mi to bez problémov v rámci záruky vymenia a nebudem sa musieť s nikým doťahovať a voziť tam auto na viac krát
2. Hluk motora - toto je niečo iné ako to klepanie. Tento hluk je taký kovový, ako keby nejaká rezonancia. Jednoducho by som to prirovnal k zvuku ako keď si niekto napíli výfuk, aby to riadne hučalo. Pri tomto probléme je ale zvláštne :
- NIKDY sa neprejaví, keď je motor na voľnobeh alebo v bežnom výbehu (plynulá jazda danou rýchlosťou). Na voľnobehu ten motor môžem vytáčať skoro do červených otáčok a nič nepočuť.
- prejavuje sa vždy len pri akcelerácii - teda keď je motor vo výkone, lepšie povedané keď idú otáčky hore. Zaujímavé je ale to, že keď napríklad idem hore aj prudkým kopcom konštantnou rýchlosťou a motor je vtedy tiež riadne zaťažený, tak žiadne zvyky nepočujem. Ale akonáhle počas toho stúpania zošliapnem plynový pedál a začnem pridávať, tak sa to objaví.
- zvuk sa objavuje či je motor studený alebo zohriaty ....
- zvuk sa objavuje náhodne. Niekedy pravidelne áno, niekedy vôbec nie. Minule som išiel 450 km. Prvých 50 km som to stále počul. Potom sa to stratilo a 300 km si motor priadol ako malé mačiatko. A potom sa to zasa objavilo ... a potom zasa stratilo. Niekedy pobehám po meste 20 km a celý čas nič. Niekedy sa to objaví hneď na prvom kopčeku ....
- nahrať to neviem, lebo by sa to dalo len počas jazdy a navyše je to dosť nepravidelný výskyt.
Otázky :
- má niekto podobný problém ?
- súvisí to tiež s tou pumpou a po jej výmene sa to stratí ?
P.S. Inak som s autom maximálne spokojný. Je veľmi pohodlné, tiché (až na ten motor), jazdné vlastnosti sú vynikajúce. Keď to porovnám napríklad s Toyotou, tak tá je o riadnu konskú dĺžku pozadu (preto som aj nakoniec kúpil golfa a nie Toyotu Auris). Preto by som sa auta nerád zbavoval ak je ten problém v motore riešiteľný.
P.P.S. Inak, na Renaulty sa mnoho ľudí pozerá s dešpktom, ale ja mám rodinné auto GrandScenic 1.6 dci a po 150.000 km som nič neriešil. Motor si krásne ticho šlape a žiadne pazvuky som riešiť nemusel (a to som do motora v živote olej nedolieval a ak idem na servisnú prehliadku len po 30.000 km tak to už je úspech - v tomto som dosť nezodpovedný. Proste sa do servisu objednávam až keď ma to otravuje na displeji tak, že mi to lezie na nervy ... ). Ale je zas pravda, že remeselné spracovanie toho Golfa je na inej úrovni.
P.P.P.S. Detto by si VW mal brať príklad od Hyundai - 13 ročné auto 1.4i, motor toho má za sebou viac ako dosť (a servisovaný dosť biedne - kedy sa mi zachcelo, nejaký interval som neriešil) a aj po tých 13-tich rokoch si pradie tak tíško, že ten 2-ročný Golf mu može len závidieť ....
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 27.07.2017 14:41
Re: 1.4 TSi 92 kW - klepání
Vysokotlaké čerpadlo ti v záruke nevymenia, pokiaľ ten zvuk nie je vyslovene extrémny alebo nepravidelný. Bohužiaľ "šicí stroj" autorizované servisy hodnotia ako normálny jav TSI. U nášho 1.4 TSI stúpla hlasitosť za rok odhadujem dvojnásobne a nemal som šancu. Proste diagnostika nič neodhalila, takže je všetko v naprostom poriadku. Musím ale priznať že auto bolo spočiatku až extrémne tiché, bol som fakt prekvapený. Aj teraz s vyššou hlasitosťou nie je interiére nič počuť, ten šicí stroj je poriadne výrazný až pri otvorenej kapote. Serie ma to, pretože viem o autách s TSI, ktoré sú aj po rokoch bez tohoto "efektu". Asi je to o šťastí na podarený kus.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 12.05.2018 11:45
Re: 1.4 TSi 92 kW - klepání
Preto som sa pýtal - lebo niektorí písali, že im to v záruke vymenili, tak odporučiť nejaký servis, kde mi to vymenia a nebudem sa musieť dohadovať .... A mimochodom - to VW skutočne považuje za normálne, že vraj tichý motor TSI hučí viac ako 10 dizlov dokopy ?Gašpo píše:Vysokotlaké čerpadlo ti v záruke nevymenia, pokiaľ ten zvuk nie je vyslovene extrémny alebo nepravidelný. Bohužiaľ "šicí stroj" autorizované servisy hodnotia ako normálny jav TSI. U nášho 1.4 TSI stúpla hlasitosť za rok odhadujem dvojnásobne a nemal som šancu. Proste diagnostika nič neodhalila, takže je všetko v naprostom poriadku. Musím ale priznať že auto bolo spočiatku až extrémne tiché, bol som fakt prekvapený. Aj teraz s vyššou hlasitosťou nie je interiére nič počuť, ten šicí stroj je poriadne výrazný až pri otvorenej kapote. Serie ma to, pretože viem o autách s TSI, ktoré sú aj po rokoch bez tohoto "efektu". Asi je to o šťastí na podarený kus.
P.S. Keď to inak nepôjde, tak si to dám urobiť u kamaráta v servise. To čerpadlo zas nie je tak drahé a prácu mám u neho zadarmo .... Aj keď neviem potom ako so zárukou, lebo síce odvádza špičkovú prácu, ale nie je ten správny "autorizovaný" ...