Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Moderátor: Olaf87
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2677
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Moje zkušenost je s Line Assist na českých a německých silnicích naprosto bez problémů. Nevím, kolik s tím máš zkušeností ty, ale já už přes 2roky a přes 50 tisíc kilometrů a tak si troufám říct, že to už je nějaká zkušenost. A čuměl bys, že i tam, kde jsou nějaký zbytky čar, radar vidí a drží se dle nich. Nemá problém ani na takové D1 s přelepenými dočasnými pruhy v omezeních atd. Takže klobouk dolů
Ale možná bych spíš vyzdvihl DLA, protože vidět je základ. Čáry máry, to je proti tomu nic.
Ale možná bych spíš vyzdvihl DLA, protože vidět je základ. Čáry máry, to je proti tomu nic.
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Jako já bych ty systémy asi bral všechny, ale to je pak desítka tady, patnáctka tady...a když už jsem v tom přikupování tak proč nepřidat automat za šede, abych plně využil potenciál a pak se člověk holt nevejde do půl mega, což je imho taková optimální cena za golfa. Při větším rozpočtu bych už sahal asi po jiném autě.
Jasně, je to otázka priorit, ale vzal jsem jedinou věc přes původní limit a to je právě ten slepejš, protože v Praze jezdím dost často v té tunelové soustavě a pitomci tam často jezdí jen na denní svícení, takže třeba černý auto ještě za mokra téměř nevidím. Dále to pak nezasahuje do řízení.
...ještě jsem teda vzal parkovacího asistenta, hlavně pro ženu a navíc to byla asi nejlevnější funkční položka v nabídce. No a ve finále to neumím obsluhovat ani já, protože ten cipísek co to má někde uvnitř řídit se furt cpe do těch domečků na nákupní vozíky u obchoďáků
Jasně, je to otázka priorit, ale vzal jsem jedinou věc přes původní limit a to je právě ten slepejš, protože v Praze jezdím dost často v té tunelové soustavě a pitomci tam často jezdí jen na denní svícení, takže třeba černý auto ještě za mokra téměř nevidím. Dále to pak nezasahuje do řízení.
...ještě jsem teda vzal parkovacího asistenta, hlavně pro ženu a navíc to byla asi nejlevnější funkční položka v nabídce. No a ve finále to neumím obsluhovat ani já, protože ten cipísek co to má někde uvnitř řídit se furt cpe do těch domečků na nákupní vozíky u obchoďáků
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Ťok uvažoval o třicítce ve městech a na to už ti stačí slepecká hůl . A co se týká čar, vždy to nevezme, nebo jako na D1 skončilo smrťákem, že auto podle čar pokračovalo do betonu.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- Bounty
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 10.05.2017 20:57
- Bydliště: Beskydy
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Prosím vás, zeptám se - Parkpilot má na každém konci 4 senzory, pokud se doobjedná Park Assist, tak jich bude 6. Je to tím pádem tak, že se při parkování (vedené mnou a ne asistentem) bude zabírat daleko větší úhel, nebo ty přídavné senzory slouží jen k tomu autonomnímu manévrování?
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Pokud vím, tak zabírají opravdu větší úhel. Ale ať se vyjádří někdo kdo prakticky využívá.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2677
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Parkpilot = 8 senzorů,
Park Assist = 12 senzorů. Navíc snímají obrubníky 4 boční senzory (jsou jiné než těch 8 z Parkpilotu). A s blind spotem to zabrání kolizi při vyparkování
Park Assist = 12 senzorů. Navíc snímají obrubníky 4 boční senzory (jsou jiné než těch 8 z Parkpilotu). A s blind spotem to zabrání kolizi při vyparkování
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Ano, je to tak. Ukazuje to pěkně a de facto 360° ale v praxi to tím pádem řve téměř nonstop, třeba když vjíždím do garáže kolem pytle brambor co mám u stěny. Tak jsem si musel snížit tón a hlavně hlasitost
A nevím teda, jak to má zabránit kolizi při vyparkovaní ale aktivní zásah jsem zatím nezažil a předpokládám, že to bude stejné, jako v případě nechtěného couvání do překážky, takže prudké zašlápnutí.
A nevím teda, jak to má zabránit kolizi při vyparkovaní ale aktivní zásah jsem zatím nezažil a předpokládám, že to bude stejné, jako v případě nechtěného couvání do překážky, takže prudké zašlápnutí.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2677
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Tak tak, když bys vyjížděl z řady zaparkovaných aut, a jelo auto podél, mělo by o autu vědět a šlápnout na brzdu a zastavit tě ve vyjíždění
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Jo a protože jede blb který se bojí točit volantem, stejně ti jí nandá. Pokud má asistenta ani se nedívá a pokud je sucho OK, pokud kluzko , tak jí máš taky.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Uznávám 2 asistenty a to tempomat (na držení 60 km/h v obci + 150 na dálnici,když jedu daleko) a parkovací senzory,abych nemusel lízt ven a koukat,kolik tam mám místa. Všechno ostatní degeneruje řidičský schopnosti. Navíc to stojí nesmysl a akorát nás to přibližuje k autonomnímu řízení. Kdo se nekouká do zrcátek,neumí rozjet do kopce a přepnout dálkový/potkávačky nemá za volantem co dělat.
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
- Bounty
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 10.05.2017 20:57
- Bydliště: Beskydy
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Oukej, díky za objasnění. Myslím, že za příplatek 4K to stojí. A k tomu vjíždění do garáže kolem pytle brambor - přesně můj případ. Vjezd do garáže mám úzký, kolikrát mám strach, že líznu zrcátkem, vevnitř je ale velký prostor na úplné otevření všech dveří, nicméně vepředu opět zúžení po stranách, kde je skříň a pracovní stůl, tam je to dost na knap.
O Blindspotu neuvažuji.
O Blindspotu neuvažuji.
- Lukkii
- Profík
- Příspěvky: 1021
- Registrován: 18.05.2014 11:41
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Je to pouzitelny na vsech silnicich s carami. Krom silnic na vysocine-.
Mike.03 píše:A když náhodou selže, tak to napálíš do toho před tebou, protože nejsi 100% soustředěný... Je mi 27 a chci být řidič, ne "spolujezdec". Nebo např. Line Assist? Kde to je proboha v ČR použitelný? Minimálně u nás na vysočině nevím o silnici, kde by byly 100% viditelný čáry, kterých by se to drželo. Prostě ty systémy, které mi sahají do řízení, nejsou dokonalé a do auta mi nesmějí.
Passat B8 2.0TDI, 110kw,DSG.Webasto,pACC, přestavba facelift Matrix, kapacitní volant/travel assist, Area View 360, PLA3, MIB2.5, RGB ambient 30 barev
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Určitě si ParkAssist dej, nejenže máš navíc senzory /i v zobrazení rádia/ ale ten assistent je super. Sám používám při každém podélném parkování, je to rychlejší než parkovat ručně ať jsi sebelepší parkovač. Navíc máš jistotu že si neodřeš kola, snímá to hezky i obrubníky při tom podélném parkování.Bounty píše:Oukej, díky za objasnění. Myslím, že za příplatek 4K to stojí. A k tomu vjíždění do garáže kolem pytle brambor - přesně můj případ. Vjezd do garáže mám úzký, kolikrát mám strach, že líznu zrcátkem, vevnitř je ale velký prostor na úplné otevření všech dveří, nicméně vepředu opět zúžení po stranách, kde je skříň a pracovní stůl, tam je to dost na knap.
O Blindspotu neuvažuji.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 29.03.2017 10:30
Re: Jízdní asistenti a "moderní pomocníci"
Ahojte,
Od vyroby bola zapnuta brzda pri parkovani. Mam manual. Uz mi pri cuvani 3 x zabrzdila auto z nicoho nic, som sa splasil ze som buchol do niecoho. Mam manualnu prevodovku, ako to dupne na brzdu tak to neprijemne zachrci, ako keby keby idete zaradit cez zuby (bez spojky).
Co to je? Naozaj zuby prevodovky? Moze to nieco sposobit? Sa mi zda auto hlucnejsie odvtedy. Mozno len panikarim pri novom aute, neviem. Asi to nemohlo sposobit hlucnost prevodovky.
Od vyroby bola zapnuta brzda pri parkovani. Mam manual. Uz mi pri cuvani 3 x zabrzdila auto z nicoho nic, som sa splasil ze som buchol do niecoho. Mam manualnu prevodovku, ako to dupne na brzdu tak to neprijemne zachrci, ako keby keby idete zaradit cez zuby (bez spojky).
Co to je? Naozaj zuby prevodovky? Moze to nieco sposobit? Sa mi zda auto hlucnejsie odvtedy. Mozno len panikarim pri novom aute, neviem. Asi to nemohlo sposobit hlucnost prevodovky.